je verpest het hele topic sletquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
kwas vorige zomer in New York, nou zo speciaal is het niet
50th avenue ja door al die winkels maar verder.... Zal wel komen omdat ik heel Amerika niet mag
Pardon?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:24 schreef Copycat het volgende:
Heerlijk gegeten in een Belgisch restaurant en weer naar de film: Inside Deep Throat, erg vermakelijk.
*kijkt in profile -> Opleiding vmbo*quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
kwas vorige zomer in New York, nou zo speciaal is het niet
50th avenue ja door al die winkels maar verder.... Zal wel komen omdat ik heel Amerika niet mag
Hahaha zo kun je het ook zeggen....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:06 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
*kijkt in profile -> Opleiding vmbo*
Weet je waar ik een schurfthekel aan heb, VMBO'rs. IQ-loze kneuzen, allemaal potientiële uitkeringstrekkers.
Oh, en sinds wanneer zijn er 50 avenues?
Juist...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
50th avenue ....
Waarom NY verre van Amerikaans?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist...
Ik vind New York verre van Amerikaans , als we dan toch gaan generaliseren.
Het Belgische restaurant of de documentaire, Jeroenus?.
heerlijk, eerste negatieve reactie over nyc ooit in de nyc topic reeks, en wordt gelijk de grond ingeboordquote:
NYC is heel anders dan andere amerikaanse steden. Tenminste dat is wat ik hoor van mensen en zie op tv. Ben voor de rest niet in een andere stad geweest in de states dan NYC. De stad zelf is vrij progressief voor amerikaanse begrippen, je hebt daar volgens mij de gayparade, zulke dingen moet je dus niet flikken in alabama ofzo, en nyc is nog steeds de melting pot van allerlei culturen. Denk niet dat je snel een zelfde soort stad vindt ik amerika.quote:
HÉquote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:06 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Weet je waar ik een schurfthekel aan heb, VMBO'rs. IQ-loze kneuzen, allemaal potientiële uitkeringstrekkers.
Oeh, 3 uur, bij het hekje, Neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleen.quote:
heb ook gehoord dat veel amerikanen New York graag van amerika willen scheiden en het liefst ver de zee in douwen omdat ze een hekel hebben aan die stad die zich zo progressief gedraagt ( en gelijk hebben die ny-ers, stomme amerikanen)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:10 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
NYC is heel anders dan andere amerikaanse steden. Tenminste dat is wat ik hoor van mensen en zie op tv. Ben voor de rest niet in een andere stad geweest in de states dan NYC. De stad zelf is vrij progressief voor amerikaanse begrippen, je hebt daar volgens mij de gayparade, zulke dingen moet je dus niet flikken in alabama ofzo, en nyc is nog steeds de melting pot van allerlei culturen. Denk niet dat je snel een zelfde soort stad vindt ik amerika.
sorry dan heb ik al watquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:17 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Oeh, 3 uur, bij het hekje, Neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleen.
Jij kunt een agenda betalen van je uitkering?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:19 schreef berc het volgende:
[..]
sorry dan heb ik al wat
agenda
3 uur: genieten van uitkering met vrienden voor tv met bier
ik heb een agenda in me nieuwe siemens met wap, bluetooth, gprs, fotocamera...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:21 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Jij kunt een agenda betalen van je uitkering?![]()
aan de overkant van de hudsonquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:05 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
heerlijk, eerste negatieve reactie over nyc ooit in de nyc topic reeks, en wordt gelijk de grond ingeboordHet zal vast een br33zah sletje zijn ofzo, die alleen voor de winkelramen staat te kijken op 50th avenue waar dat dan ook mag zijn
![]()
er word met weinig onderbouwing gezegd dat NYC een klotestad is, en de enige onderbouwing is dat hij/zij heel Amerika een kutland vindquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:36 schreef matthijst het volgende:
Kansloos.
Meteen zeiken als iemand iets negatiefs zegt over een stad waar je toevallig een keer geweest bent...
Dat gaygedoe was in LA omgeving Hollywood.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:10 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
NYC is heel anders dan andere amerikaanse steden. Tenminste dat is wat ik hoor van mensen en zie op tv. Ben voor de rest niet in een andere stad geweest in de states dan NYC. De stad zelf is vrij progressief voor amerikaanse begrippen, je hebt daar volgens mij de gayparade, zulke dingen moet je dus niet flikken in alabama ofzo, en nyc is nog steeds de melting pot van allerlei culturen. Denk niet dat je snel een zelfde soort stad vindt ik amerika.
Ah, een medestander.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:06 schreef matthijst het volgende:
Neu, maar schermen met 'een hekel hebben aan VMBO'ers en IQ-loze kneuzen' en je vervolgens tot datzelfde niveau verlagen komt ook niet echt snugger over...
en: chill, 't is maar een stad
Relaxedquote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:06 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
het ging me meer om dit zinnetje: Zal wel komen omdat ik heel Amerika niet mag Want dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:11 schreef mechatronics het volgende:
Mede dankzij wat hier even gebeurde, DIT TOPIC! Bashen op alles wat laaggeschoold is.
Verder, weinig onderbouwd is het ook niet, ze is er zelf geweest.
Je hebt van die uitspraken dat NYC een stad is die leuk vind of die je haat.
Zij haat het, dat kan toch!
uitkering? sorry schat, maar mijn vader verdient meer in 1 freakin jaar dan jij of jou vader ooit in jullie hele leven bijelkaar kunnen sparenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:06 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
ik ben 2 keer in New York geweest, dus ja ik vind dat ik mag zeggen dat ik het een kut stad vind als ik er in totaal 6 weken ben geweestquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:46 schreef kepler het volgende:
[..]
er word met weinig onderbouwing gezegd dat NYC een klotestad is, en de enige onderbouwing is dat hij/zij heel Amerika een kutland vind
ja dan is het niet zo vreemd dat je zulke reacties krijgt
een breezerslet? als ik een breezerslet zou zijn dan hadden ik en mijn family echt niet het geld om naar New York te gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:05 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
heerlijk, eerste negatieve reactie over nyc ooit in de nyc topic reeks, en wordt gelijk de grond ingeboordHet zal vast een br33zah sletje zijn ofzo, die alleen voor de winkelramen staat te kijken op 50th avenue waar dat dan ook mag zijn
![]()
Ik heb het toch over jou, niet over wat je vader verdient. Blijf je voor altijd bij hem wonen, op zijn zak teren?quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:09 schreef Jett het volgende:
[..]
uitkering? sorry schat, maar mijn vader verdient meer in 1 freakin jaar dan jij of jou vader ooit in jullie hele leven bijelkaar kunnen sparen
dus ga niet praten over uitkeringen en al die shit, je weet niks van me
ik kan je vertellen dat ik pas 4jaar in nederland woon, de taal in de brugklas weinig tot niet begreep en DAAROM op VMBO zit
think before you act![]()
Belgie en Duitsland haten wij niet. Wij hebben daar een extra gevoel van competitie mee, zeker bij het voetbal. Een gezonde band, geen haatdragende.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:15 schreef Jett het volgende:
ik mag de mensen niet, New Yorkers geven anders zelf toe dat ze anders zijn dan de gemiddelde Amerikaan. dus ga niet zeggen dat het niet zo is
verder ben ik vaak genoeg in Amerika geweest;
x LA
x orlando
x miami
x colorado
x seattle
dus ik heb best een goed beeld over Amerika.
en het feit dat Bush nu weer 4 jaar president is, stoort me ook, de schijnheiligheid en alles
ik haat Amerika, net zoals jullie misschien Belgie of Duitsland haten
Saks 5th Avenuequote:Op donderdag 17 februari 2005 09:18 schreef Jett het volgende:
winkels als; saks 50th avenue, hugo boss, Gant, Escada
Hmm, denk dat er nog een hoop mensen een hekel aan Duitsers hebben hoor. WOII zit diep.quote:Belgie en Duitsland haten wij niet. Wij hebben daar een extra gevoel van competitie mee, zeker bij het voetbal. Een gezonde band, geen haatdragende.
Dus toch 150 miljoen idioten. Ergerde me trouwens ook kapot aan die overdreven controles op het vliegveld... Dat Amerikanen zo dom zijn om in die Bush terrorisme propaganda te trappenquote:Ja, ik mag Bush ook niet. Maar dan nog zijn niet alle inwoners van de VS dom. Er wonen 300 miljoen mensen, de helft stemde maar op Bush (van de stemgerechtigden, conservatieven die in de toekomst in aanhang zullen slinken).
Komop man; ze hebben die vliegtuigen zwaar misbruikt om er ladingen vrijheidsbeperkende regeltjes doorheen te drukken. Hou het volk bang....quote:Die paspoortcontroles dat hoort er gewoon bij. Zij hebben nu eenmaal twee vliegtuigen mogen incasseren en dat ben je de volgende keer gewoon voorzichtigen. Denk je dat wanneer een vliegtuig zich in hartje Amsterdam boort, dat Nederland niks aan controle op luchthavens gaat doen?
Ik vond dat dit keer heel erg meevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:28 schreef matthijst het volgende:
Ergerde me trouwens ook kapot aan die overdreven controles op het vliegveld...
Volgens mij begrijp je het principe van breezerslet niet helemaal. Het heeft niks van doen met het inkomen van je huishouden. Je past nogal binnen dat stereotype (VMBO, hiphopshit en hockey, waar ik zelf ook een aantal jaar op heb gezeten maar mee gestopt ben omdat ik ziek werd van omhooggevallen figuren), vandaar zijn reactie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:18 schreef Jett het volgende:
[..]
een breezerslet? als ik een breezerslet zou zijn dan hadden ik en mijn family echt niet het geld om naar New York te gaan
en al helemaal niet lullig bedoelt, maar je moest eens weten hoeveel wij op 50th avenue hebben gekocht
winkels als; saks 50th avenue, hugo boss, Gant, Escada
wil je der meer?
nog een keer; think before you act![]()
woont jou broertje pas 4 jaar in een land waar hij nog nooit is geweest laat staan de taal van kent? neequote:Op donderdag 17 februari 2005 09:20 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik heb het toch over jou, niet over wat je vader verdient. Blijf je voor altijd bij hem wonen, op zijn zak teren?
Haha, en jij weet wel hoeveel mijn ouders verdienen?Oh, je vader is toch iets van aids-deskundige? En waarom verdient dat 'in jouw ogen' zoveel?
Je zit niet op het VMBO puur om dat je moeite hebt met de taal. Ik heb een dyslectisch broertje, woordblindheid dus, en die heeft ook veel moeite met lezen en interpreteren. Maar hij gaat nu wel gewoon naar een havo/vwo klas.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:28 schreef matthijst het volgende:
Haha, Jeroenus, beetje uitgeluld door een VMBO-er![]()
[..]
PardonIk heb daar toch gewoon op gereageerd, ik zie het uitlullen in deze niet.
Hmm, denk dat er nog een hoop mensen een hekel aan Duitsers hebben hoor. WOII zit diep.
[..]
Ja, bij mensen die de oorlog echt meegemaakt hebben. Ik weet niet of jij Duitsers nog haat? Je maakt er grapjes over door ze moffen te noemen zodra we tegen ze moeten voetballen.
Dus toch 150 miljoen idioten. Ergerde me trouwens ook kapot aan die overdreven controles op het vliegveld... Dat Amerikanen zo dom zijn om in die Bush terrorisme propaganda te trappen
[..]
150 miljoen is wat veel. Bush wordt gesteund door ouderen, rijken en religeuzen. Als de zwarte bevolking, niet per definitie arme, een grotere opkomst had gehad, dan had Kerry zeker gewonnen. Als Kerry tijdens 9/11 president was geweest had ie er ook niet aan ontkomen om de veiligheidsvoorschriften flink bij te stellen. Anders was hij daar onmiddelijk op afgerekend. Bush gebruikt dat allemaal tégen mensen, door ze angst in te boezemen. Dit is gewoon een kutstreek en 9/11 is nog niet zo overdreven lang geleden.
Maar de huidige jeugd zal uiteraard minder conservatief zijn en de religie zal steeds verder verzwakken, net zoals in Nederland.
Bush is gewoon een vervelend manipulerend, nep-Yale studentje
Komop man; ze hebben die vliegtuigen zwaar misbruikt om er ladingen vrijheidsbeperkende regeltjes doorheen te drukken. Hou het volk bang....
Ja, dit komt ook op Bush' conto. Hij heeft het misschien wat overdreven. Ik lag er niet wakker van toen ik mijn vingerafdruk moest afgeven op de luchthaven. Gewoon wat normale formaliteiten.
volgens mij snap jij het type breezerslet niet, hockey is geen breezerslet sport, juist kakker, en hip hop? sorry hoor maar breezersletten hebben geen mening, dus ook geen mening inmuziek smaak dus die luisteren naar commercieele shitquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:39 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het principe van breezerslet niet helemaal. Het heeft niks van doen met het inkomen van je huishouden. Je past nogal binnen dat stereotype (VMBO, hiphopshit en hockey, waar ik zelf ook een aantal jaar op heb gezeten maar mee gestopt ben omdat ik ziek werd van omhooggevallen figuren), vandaar zijn reactie.
Ik begin nu wel arrogantie te bespeuren, patsergedoe.
Ik heb ook Hugo Boss overhemden, schoenen en een pak, gant volgens mij ook
Het verschil is alleen dat jij het waarschijnlijk van je 'rijke' pappie krijgt. Ik koop het allemaal zelf omdat ik twee banen heb en daarnaast nog studeer. Daarom kan ik meer voldoening halen uit 'dure' dingen die ik koop.
Uhm, een taal kan je leren. Het feit dat jij de taal niet onder de knie kan krijgen en de logica niet kan zien, werkt ook door op het inzicht dat je bij andere vakken hebt. Dyslexie verdwijnt niet zomaar. Jij kan door inzet wel een taal onder de knie krijgen. Ik heb toch ook nooit in Engeland gewoond? (Ok, Engels is wel wat makkelijker, maar toch, ik heb 4 andere talen op de middelbare school gehad). Dus doe niet zo bijdehand als je niet bekend met dyslexie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:46 schreef Jett het volgende:
[..]
woont jou broertje pas 4 jaar in een land waar hij nog nooit is geweest laat staan de taal van kent? nee
dacht ik al
Ja, ik vind dat gezien de gebeurtenissen van 9/11 niet meer dan logisch. Niet leuk, maar wel een logisch gevolg.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:50 schreef matthijst het volgende:
Vingerafdrukken en een foto meer dan logisch? Pardon?
ik kan de taal toch? dat ik de taal het eerste jaar niet kon, en daar meteen onder moest lijden is niet mijn probleemquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:51 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Uhm, een taal kan je leren. Het feit dat jij de taal niet onder de knie kan krijgen en de logica niet kan zien, werkt ook door op het inzicht dat je bij andere vakken hebt. Dyslexie verdwijnt niet zomaar. Jij kan door inzet wel een taal onder de knie krijgen. Ik heb toch ook nooit in Engeland gewoond? (Ok, Engels is wel wat makkelijker, maar toch, ik heb 4 andere talen op de middelbare school gehad). Dus doe niet zo bijdehand als je niet bekend met dyslexie.
noem me geen breezerslet zonder reden, dan hoor je mij ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:53 schreef BrauN het volgende:
Meisje, leuk, maar bespaar jezelf alsjeblieft de moeite en ga niet zo gruwelijk off topic lopen ouwehoeren.
Zielig trouwens dat je steeds aankomt met je voorbeeldjes over dure kledingzaken en met het geld van je vaderfiguur.
En nu weer ontopic!
Als 2e, 3e en 4e taal ja. Geen voertaalquote:Jij kan door inzet wel een taal onder de knie krijgen. Ik heb toch ook nooit in Engeland gewoond? (Ok, Engels is wel wat makkelijker, maar toch, ik heb 4 andere talen op de middelbare school gehad).
Ik ben een half jaar geleden in NY geweest maar voor mij geen vingerafdrukken of foto, voor die pakistaans uitziende medepassagier die voor ons stond werd echter wel de hele procedure doorlopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat gezien de gebeurtenissen van 9/11 niet meer dan logisch. Niet leuk, maar wel een logisch gevolg.
Alsof je gegevens niet al wereldwijd bekend (kunnen) zijn, tegenwoordig. Ik heb niets te verbergen en til daar ook niet zo zwaar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |