@ Jeroenus, dat zal vast wel, dat je US citizen moet zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:54 schreef mechatronics het volgende:
http://www.1800goguard.com/home.html
als je extra geld nodig mocht hebben, om daar te leven
Zeker een relaxte wijk, even weg van de drukte, het is er minder hectisch dan Manhattan. Ik voelde me er daarnaast ook super veilig dit aangezien het ook wel de city of churches werd genoemd aangezien er super veel kerken te vinden zijn en die mannen daar ontzettend gelovig zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:45 schreef merdeka het volgende:
[..]
....
Wat ik me afvroeg: hebben meer NY-gangers hier Brooklyn aangedaan (en dan niet alleen Brooklyn Bridge) en wat vonden ze ervan?
Mij bevalt het uitstekend, in Nederland had ik er negatieve verhalen over gehoord als zou het een achterbuurtenstelsel zijn, maar dat bleek allemaal ongegrond. Je kan er leuk uitgaan er is genoeg te zien en te doen. Het is minder chique dan Manhattan natuurlijk, maar het zijn allemaal heel redelijke woonwijken, met af en toe een straat vol shops en restaurants, en parken. Sommige hip en elegant met veel luxe appartementencomplexen, andere burgerlijk met 'gewone' huizen. Wel veel oude, (mooi) opgeknapte gebouwen. Ook veel 'Nederlandse' straatnamen: Van Buren, Nassau etc. Da's wel grappig
dankjequote:Op zondag 6 februari 2005 21:29 schreef Jeroenus het volgende:
In mei heb je alleen MLB en dat is absoluut een aanrader. Probeer een Yankees of Mets game te pakken.
MLB = Mayor League Baseball (www.mlb.com) Yankees/Mets - april-oktober
NFL = National Hockey League (www.nhl.com) Rangers - Ligt stil vanwege salarisgezeik
NBA = National Basketball Association (www.nba.com) Knicks - okt-april
NFL = National Football League (www.nfl.com) Jets/Giants - okt-feb (vanavond finale)
yankees spelen op aankomst en vertrek dataquote:Op zondag 6 februari 2005 21:36 schreef fanneke het volgende:
Honkbal in mei? New York Yankees en de New York Mets. Dat is MLB oftewel Major League Baseball.
NBA= National Basketball Association, deze competitie loopt in mei op z'n eind waarna de play-offs beginnen. Misschien zitten de New York Knicks en/of de New Jersey Nets er dan nog bij.
NHL = National Hockey League (IJshockey), maar deze competitie ligt wegens een spelersstaking stil.
NFL = National Football League, hiervan is vanavond(6 feb.) de finale(de 'superbowl'). De nieuwe competitie begint pas weer in augustus.
Kijk eens op www.mlb.com , www.nfl.com , www.nhl.com , www.nba.com of voor kaartjes op www.ticketmaster.com of via de clubsites. Links hiervoor zitten op de sites van de nationale bonden.
misschien kunnen we ruilen ik zie liever de yankeesquote:Op zondag 6 februari 2005 21:51 schreef fanneke het volgende:
Shea Stadium ligt in Queens.
Kijk eens op http://www.mets.mlb.com/NASApp/mlb/nym/ballpark/directions.jsp
Hier staat hoe je er kunt komen.
De New York Mets hebben zich zeer goed versterkt in de afgelopen maanden en zijn (althans voor mij) een van de favorieten voor het kampioenschap in hun divisie.
Ik ga zelf dit jaar naar de Yankees maar had liever de Mets gezien.
ff sfeerproeven na jarenlang in the Library?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:51 schreef fanneke het volgende:
Ik ga zelf dit jaar naar de Yankees maar had liever de Mets gezien.
Heel Amerika gunde het de BoSox geloof ik, behalve New York.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik gunde het de Red Sox ook wel afgelopen WS.
Eigenlijk een heel goed idee die huizenjacht van je ! Veel contact met echte new yorkersquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:43 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dat is echt het leukste wat ik ooit in NY heb gedaan, het verslaat alle attracties. Je krijgt een gratis tour en het is het meest hilarische wat ik ooit heb meegemaakt. Zomaar onaangekondigd het huis van New Yorkers binnenvallen... En wat trouwens ook raar is, is dat je moet betalen als je een optie op een huis neemt. Voor 600 dollar krijg je 4 dagen bedenktijd oid.
Ik ben me trouwens ook de pleuris geschrokken van de huren daar. Echt buiten alle proporties, en dan is het nog Brooklyn ook, wat toch een goedkopere wijk is dacht ik zo.
Maar het geeft wel insight in NY, om al die woonwijken te zien waar men het dagelijks leven leidt. Echt heel anders dan de tourist spots.
toevoeging: heb de url's van de foto's gekregen. Zal hieronder mijn toekomstige logeeradresje even showen, kan niet wachten totdat ik weer in NY kan slapen!
Apartment Williamsburg
Hoek Sutton St / Nassau Ave
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk eens of er hier eentje tussen staat:quote:Op maandag 7 februari 2005 19:56 schreef berc het volgende:
is er hier iemand met een mooie foto van broadway?
Ik onderhoud in het buitenland voornamelijk contacten met (potentiele)klanten, die uiteraard alle ins en outs willen weten van 'hun' medische/farmaceutische testomgeving. Dat betreft zowel de kant van de applicaties waarin gegevens verwerkt en geanalyseerd worden als de de programmering van de testapparatuur zelf. Daarnaast zijn er de contacten met partnerbedrijven, die veel van onze geavanceerde testomgevingen ook willen gebruiken. Ik werk voor een internationaal concern, wat in meerdere landen kantoren etc. heeft, waaronder in NL, UK en de USA.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:05 schreef Wytze het volgende:
@ Merdeka
Wat doe je precies als IT-er daar in NYC en is er veel vraag naar IT-ers?
je kan nu toch al dollars gaan kopen bij gwk ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2005 16:19 schreef matthijst het volgende:
Of die dollar verder gaat dalen is de vraag: eind december voorspelden ze op Wall Street nog een euro van $1,40 aan het eind van 2005. Nu hebben ze het over $1,26. Bush en Greenspan zijnmeer en meer aan het beloven dat ze hun tekorten verder zullen wegwerken en de rente in de VS is hoger dan in Europa, waardoor de dollar toch weer antrekkelijker wordt.
Ik hoop maar dat hij rond de 1,25 - 1,30 blijft hangen, vergeleken met de 1,36 van eind december scheelt 't al weer een flink stuk helaas.... Jammer dat een hoop hotels pas chargen bij check-in
Gewoon snowboarden in Vermont, check je daarna ny weerquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:04 schreef komrad het volgende:
Ik heb zin om weer te gaan maar ja, eerst maar eens een weekje wintersport binnenkort
ik heb het op het kamp zelf gedaan. Met een instructeur op het kamp.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:18 schreef The.PhantoM het volgende:
kepler jij was toch die gene die een lifeguard cursus had gevolgd op je 18e? Nouja, ik wil vragen via welke organisatie je dat dan gedaan hebt, want ik ben nu bezig met ccusa, maar ze zei dat je voor american red cross cursus 19 moet zijn. Ze zei wel dat ik kans had om op een summercamp dive instructeur of assistent kan worden of klim instructeur of zweminstructeur. Ik zie wel wat eruit komt...
Hoe was het in het echt? Op foto's ziet het er niet erg indrukwekkend uit namelijk.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:24 schreef Copycat het volgende:
Zaterdag door het kunstwerk van Christo gelopen in Central Park ..............
Ik heb een wat betere foto gevonden en tegen die grijze, winterse achtergrond ziet het er toch wel grappig uit:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:
I
Toen ik bij aankomst op weg naar het hotel met de taxi langs Central Park reed, stonden de stellages er al voor het Christo kunstwerk. Zag er een beetje armoedig uit, zonder doeken. Net een larger than life croquet spel.
Maar toen eenmaal de doeken hingen, de zon erdoorheen scheen en de doeken door de wind bewogen, was het toch wel een mooi gezicht.
Welke school doe je ook alweer? En hoe denk je dat te gaan bekostigen. Je bent ook al in New Zealand geweest flikkerquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:05 schreef mechatronics het volgende:
Toch best groot, dat NYC Central Park
[afbeelding]
Ik zit er trouwens over te denken om er stage te doen, maar dat is pas ver weg, over n jaar of anderhalf ofzo. Werken bij starbucks op de zaterdag
Wat doe je dat in dit topic, partypooper !quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
kwas vorige zomer in New York, nou zo speciaal is het niet
50th avenue ja door al die winkels maar verder.... Zal wel komen omdat ik heel Amerika niet mag
lekker generaliserend zegquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
kwas vorige zomer in New York, nou zo speciaal is het niet
50th avenue ja door al die winkels maar verder.... Zal wel komen omdat ik heel Amerika niet mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |