Gewoon snowboarden in Vermont, check je daarna ny weerquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:04 schreef komrad het volgende:
Ik heb zin om weer te gaan maar ja, eerst maar eens een weekje wintersport binnenkort
ik heb het op het kamp zelf gedaan. Met een instructeur op het kamp.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:18 schreef The.PhantoM het volgende:
kepler jij was toch die gene die een lifeguard cursus had gevolgd op je 18e? Nouja, ik wil vragen via welke organisatie je dat dan gedaan hebt, want ik ben nu bezig met ccusa, maar ze zei dat je voor american red cross cursus 19 moet zijn. Ze zei wel dat ik kans had om op een summercamp dive instructeur of assistent kan worden of klim instructeur of zweminstructeur. Ik zie wel wat eruit komt...
Hoe was het in het echt? Op foto's ziet het er niet erg indrukwekkend uit namelijk.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:24 schreef Copycat het volgende:
Zaterdag door het kunstwerk van Christo gelopen in Central Park ..............
Ik heb een wat betere foto gevonden en tegen die grijze, winterse achtergrond ziet het er toch wel grappig uit:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:
I
Toen ik bij aankomst op weg naar het hotel met de taxi langs Central Park reed, stonden de stellages er al voor het Christo kunstwerk. Zag er een beetje armoedig uit, zonder doeken. Net een larger than life croquet spel.
Maar toen eenmaal de doeken hingen, de zon erdoorheen scheen en de doeken door de wind bewogen, was het toch wel een mooi gezicht.
Welke school doe je ook alweer? En hoe denk je dat te gaan bekostigen. Je bent ook al in New Zealand geweest flikkerquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:05 schreef mechatronics het volgende:
Toch best groot, dat NYC Central Park
[afbeelding]
Ik zit er trouwens over te denken om er stage te doen, maar dat is pas ver weg, over n jaar of anderhalf ofzo. Werken bij starbucks op de zaterdag
Wat doe je dat in dit topic, partypooper !quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
kwas vorige zomer in New York, nou zo speciaal is het niet
50th avenue ja door al die winkels maar verder.... Zal wel komen omdat ik heel Amerika niet mag
lekker generaliserend zegquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Jett het volgende:
kwas vorige zomer in New York, nou zo speciaal is het niet
50th avenue ja door al die winkels maar verder.... Zal wel komen omdat ik heel Amerika niet mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |