Idd.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Oblivion het volgende:
Zorgen dat je een beetje vlees aan je lijf hebt.![]()
Lange mannen zijn mooi!
Althans ik val wel op lange mannen.
maak je daar nou niet druk over, als iemand je niet wil hebben omdat je te lang zou zijn....the hell with them.
Lekker gaan feesten in Spanje.
BLANES here comes the giant!![]()
Dat is fijn om te wetenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Idd.. Lange mannen geven je op de een of andere manier een geborgen c.q. veilig gevoel.
Niet echt te omschrijven.
Ze vallen vooral op bleke mannen. In Beijing bijvoorbeeld zijn de Chinezen niet veel korter dan wij, zal wel aan de welvaart liggen...quote:Ga naar china of japan er komen dan veel wijven achter je aan zeiden ze ze vallen op lange mannen.
Op dat gebied heb ik er ook nooit last van gehad.....*O*quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:34 schreef MUUS het volgende:
Ik ken niet één vrouw die problemen heeft met een lange man. Hele kleine mannetjes, die zijn soms wel onaantrekkelijk voor bepaalde vrouwen.
Zal wel te maken hebben met het gevoel van veiligheid en bescherming.
Lange mannen.
Precies, die praktische dingen zijn wat dat betreft veel vervelender. Normaal in een auto zitten zonder je benen in je nek te moeten leggen, kleding kunnen kopen zonder dat je met te korte broekspijpen en mouwen thuiskomt, bedden die te kort zijn en waarin je noodgedwongen in de foetushouding moet slapen, die oude besjes in de supermarkt die 20 keer komen vragen of je iets voor ze wilt pakken....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:33 schreef Stiffmaster het volgende:
1,97...handig met basketbal en ik ondervind er verder geen hinder van.
Ja, op vakantie met de bedden in hotels
Indeed, mijn broertje (12 jr minimaal 1.85 m) is er ook een beetje onzeker over. Vindt ik ook wel begrijpelijk, hij steekt met kop en schouders boven zijn klasgenoten uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:40 schreef Varr het volgende:
Veel mensen zijn niet tevreden over hun lengte, te lang, te klein.
Zonder er wat mee te bedoelen maar ik val wel weer op vrouwen die niet al te lang zijn....weirdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, die praktische dingen zijn wat dat betreft veel vervelender. Normaal in een auto zitten zonder je benen in je nek te moeten leggen, kleding kunnen kopen zonder dat je met te korte broekspijpen en mouwen thuiskomt, bedden die te kort zijn en waarin je noodgedwongen in de foetushouding moet slapen, die oude besjes in de supermarkt die 20 keer komen vragen of je iets voor ze wilt pakken....
Ha, nu klinkt het net alsof ik er verstand van heb.. Vrouw, maat smurf...
.
en ambulanceritten...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:36 schreef Herkauwer het volgende:
Het is er handig! Behalve met auto's kopen, motor kopen, kleren kopen, meubels kopen , vakantie.....
Haha, dat heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:54 schreef Gelderland het volgende:
Maar nu als ik op het station van afstand iemand zie lopen denk ik van: 'wow, die is lang, niet normaal (dat valt echt op)' dan ga ik er naast lopen/staan en merk ik dat ik ongeveer even lang ben, ARRGH![]()
(frustrerend)
Iets langer, want we willen onze hakken nog wel aanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:33 schreef Silmarwen het volgende:
Lange mannen
Een man moet iig even lang zijn als ik ben anders vind ik het echt niet mooi. MAar smaken verschillen gelukkig
Tsk, hakken heb je ook helemaal niet nodig als je zelf al groot bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:37 schreef miki het volgende:
Ben 1.79 zoiets (vrouw), ben dus ook best lang. Soms is het fijn (je kunt overal bij), maar soms ook niet (geen hakken dragen, sommige kleren zien er ineens raar uit als je wat langer bent, of ze zijn te kort).
Als je uitstraalt dat je het idee hebt dat je onaantrekkelijk gevonden wordt omdat je lang bent is dát hetgene waarom je eventueel onaantrekkelijk gevonden zou kunnen worden, niet het feit dat je lang bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:44 schreef Gelderland het volgende:
(en krijg ik het gevoel dat meiden me daarom bijv. niet aantrekkelijk vinden, maargoed)
ik zit zelf rond de 180 en zou graag eigelijk nog een paar cm aan willen groeienquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:17 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ben 1.87; en ik moet zeggen dat dat volgens mij (uit eigen ervaring) wel dé perfecte lengte is voor een man.
1. Je komt bijna nooit een meid tegen die groter is
2. je bent groot, maar geen slungel
3. Je kan gerust naast een gozer van 2m+ staan zonder je gelijk als een lilliputter te zien.
4. Je kan overal bij
6. Je kan overal onderdoor
7. kleding is geen probleem
8. te klein om gewrichtsproblemen te krijgen door je lengte
9. te groot om omver gelopen te worden
kortom:1 m 87 is IDEAAL!!!!
Dat mag ik niet hopen voor zo'n meid iig. Maar ik ben dus 1m82 en ik kom dus wel eens meisjes tegen die langer zijn (1m84) ofzo. Gelukkig ligt het gemiddelde van de dames ver onder mijn lengte (10 cm), maar toch krijg ik dan altijd een wat vervelend gevoel. Net alsof ik nog een klein kind ben ofzo. Maar dat lengtecomplex van mij gaat al steeds meer over merk ik. Het boeit me niet meer zoveel, ik bedoel, daar gaat het toch helemaal niet om in dit leven?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:17 schreef Nickthedick het volgende:
1. Je komt bijna nooit een meid tegen die groter is
Ik herken het gevoel. Maar soms heb ik ook het gevoel dat ik juist lang ben en die twee gevoelens komen even vaak voor, dus ik voel me toch wel vrij gemiddeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:24 schreef animuz1 het volgende:
Soms heb ik wel het gevoel dat ik klein ben (man btw) als ik langs een gast van 195cm+ loop.
Dat kan heel goed. De enorme groei is er onderhand wel uit, maar je kunt zeker nog wel wat meer groeien (is niet gegarandeerd natuurlijk). Ik ben tussen mijn 18de en 22ste nog 4 cm gegroeid volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:24 schreef animuz1 het volgende:
Maar ik ben nog maar 18 dus misschien komen er nog een cm of 2 bij...
Om jullie minderwaardigheidscomplexje te bevredigen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:48 schreef niksan het volgende:
Iets langer, want we willen onze hakken nog wel aan
Jaloers? Dat hoef je echt niet te zijn. Veel meisjes vinden het zelf ook helemaal niet zo leuk. En tja, hoe mooi een vrouw ook is, als ze echt lang is, dan vind ik het toch niet interessant. Vaak hebben ze dan ook vrij grote handen enzovoort. Zo tussen de 1m70 en 1m80 vind ik het mooiste.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:25 schreef stijgende_ster het volgende:
Over lange vrouwen gesproken, stond vanmorgen bij de bus te wachten, zie ik ineens een gigantisch persoon opdoemen. Ik kwam ongeveer tot d'r schouder, en ik ben 1.82 meter. Ze zag er goed uit, daar niet van. Sterker nog, ze zag er goed uit! Maar volgens mij is het stereotype beeld van lange vrouwen toch niet je-van-het.
*stiekem jaloers is op de lengte van dat meisje![]()
16 @ 1.94. Gelukkig nog nooit last gehad van m'n rug, ik sport veel (volleybal, handigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:56 schreef Lu_uK het volgende:
ik ben 15 en ben tegen de 1.90, ik heb er vroeger nooit problemen mee gehad ik ben gewoon eerder begonnen met groeien enzo. Nu heb ik er wel last van omdat alles om me heen vroeger kleiner was ben ik een beetje gebogen gaan lopen, dat doe je automatisch omdat je je gaat aanpassen. Ik heb nu last in mijn rug en kan daar door niet sporten als ik geen oefeningen doe.
Dus erg lang zijn is ook niet alles..
kleine meisjes zijn schattig (dan gaat het dus over de lengtequote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:22 schreef Nickthedick het volgende:
Ach, heel klein (1.60) is ook wel schattig vind ik. (net handbagage)
Ik ben sinds m'n 16e niet meer gegroeid!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:49 schreef Speth het volgende:
Op welke leeftijd hou je nou eigenlijk op met groeien? Ik heb me een jaar of 2 geleden voor het laatst nauwkeurig gemeten en was toen 1 meter 85, maar het viel me onlangs op dat ik toch wel een klein stukje boven de meeste gasten uitkijk.. Misschien nog maar eens meten dus.
Neeeheee.. Lang is leuk !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:44 schreef Gelderland het volgende:
naja, ik heb er ook geen hinder van hoor(praktische dingen)
Maar meer dat ik me 'onzeker' voel, omdat ik constant vergelijk met andere mensen in de stad en 95% tot de conclusie kom dat ik gewoon groter ben (terwijl ik diegene al best wel erg groot vind)
als ik zit voel ik me heerlijk, in de bus/klas/aan de bar bijv., maar zodra ik opsta voel ik me gewoon té groot...(en krijg ik het gevoel dat meiden me daarom bijv. niet aantrekkelijk vinden, maargoed)
Dat is toch ook logisch...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:
Wat mannen hebben bij kleine dames heb ik juist bij lange mannen ! Jummie !
Hangt ook van je gewicht/breedte af.quote:2. je bent groot, maar geen slungel
JESUS!!!1!! WAT BEN JIJ ENORM!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:23 schreef schaapievlees het volgende:
ik ben 16 en ik ben 1m93 [afbeelding] nou maar hopen dat ik niet veel verder groei
Een vriend van mij is 2 meter ongeveer en die was tijdens wintersport in Frankrijk gevallen met snowboarden. Hij ging met zo'n banaan de berg af en beneden stond een ambulance hem op te wachten. Maar die Franse mensen zijn gemiddeld wat kleiner, dus toen hij de ambu ingeschoven werd stootte hij keihard zijn kopquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:27 schreef Farao het volgende:
[..]
en ambulanceritten...
Wij moesten laatst in belgie ook 'n man ophalen (ritje van 't ene ziekenhuis naar 't andere voor een onderzoek), alleen die vent was ook 2 meter nog iets, dus z'n voeten staken al uit op de brancard (wat op zich nog niet eens zo'n probleem is want 't achterste deel kan je af klappen) alleen toen we 'm in de ambulance schoven hadden we nog een probleem, de deuren konden niet meer helemaal dicht!![]()
En we kunnen moeilijk met open deuren gaan rijden, dus zijn we gaan rondbellen met andere diensten en uiteindelijk is de man opgehaald door een andere (grotere) ambulance, maar wel met 'n paar uur vertraging en 't missen van z'n afspraak.
Hoe lossen jullie dat op als bij een spoedmelding blijkt dat de patient te lang is voor de ambulance? Dan lijkt me een paar uur wachttijd toch wel erg lang.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:27 schreef Farao het volgende:
[..]
en ambulanceritten...
Wij moesten laatst in belgie ook 'n man ophalen (ritje van 't ene ziekenhuis naar 't andere voor een onderzoek), alleen die vent was ook 2 meter nog iets, dus z'n voeten staken al uit op de brancard (wat op zich nog niet eens zo'n probleem is want 't achterste deel kan je af klappen) alleen toen we 'm in de ambulance schoven hadden we nog een probleem, de deuren konden niet meer helemaal dicht!![]()
En we kunnen moeilijk met open deuren gaan rijden, dus zijn we gaan rondbellen met andere diensten en uiteindelijk is de man opgehaald door een andere (grotere) ambulance, maar wel met 'n paar uur vertraging en 't missen van z'n afspraak.
Bij een spoedeisende hulp zal de patient waarschijnlijk niets aan zn benen hebben, dus optrekken die handel. En mocht hij wat aan benen en hoofd hebben, wordt lekker pijnlijk danquote:Op zondag 6 februari 2005 00:33 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe lossen jullie dat op als bij een spoedmelding blijkt dat de patient te lang is voor de ambulance? Dan lijkt me een paar uur wachttijd toch wel erg lang.
Wat... de... HEL?!?!?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:50 schreef SjaakieV het volgende:
Een nichtje (15,5 jaar) van mij is nu al 2.06m...
Als jij met je auto 'n frontale aanrijding krijgt kunnen je benen lelijk bekneld komen te zitten en zodoende dus ook 'n flink trauma oplopen.quote:Op zondag 6 februari 2005 02:50 schreef Sport_Life het volgende:
Bij een spoedeisende hulp zal de patient waarschijnlijk niets aan zn benen hebben, dus optrekken die handel. En mocht hij wat aan benen en hoofd hebben, wordt lekker pijnlijk dan.
De meeste ambulance's hebben 'n brancard met een zweefsysteem (soort uitgebreid schokdempersysteem maar dan voor brancards) waarbij je de brancard dus in een onderstel moet vastklikken.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:33 schreef Light het volgende:
Hoe lossen jullie dat op als bij een spoedmelding blijkt dat de patient te lang is voor de ambulance? Dan lijkt me een paar uur wachttijd toch wel erg lang.
That's a huge bitch!quote:Op zondag 6 februari 2005 11:50 schreef SjaakieV het volgende:
Ben zelf best lang (2,04m) maar heb er inmiddels geen last meer van. Maar ik kan me voorstellen dat dit in de puberteit wel vervelend is. En omdat we met z'n alle ook steeds langer worden, is het ook niet zo heel bijzonder meer. Een nichtje (15,5 jaar) van mij is nu al 2.06m, maar heeft er wonder boven wonder geen problemen mee, en vindt het eigenlijk wel leuk om lang te zijn. Maar misschien heeft dat ook te maken dat ze er nooit mee gepest wordt, genoeg vrienden heeft, er goed uitziet, maar vooral dat ze het leuk vind om groot te zijn. Ik heb haar gevraagd vind je het nu niet genoeg? Ze vond 2.15m een mooie lengte. (Dan moet ik 'r teleurstellen, dat haalt ze niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |