Ik vind jouw mening lief!quote:
Die vond ik heel erg goed. Het enige wat ik er matig aan vond waren de oorlogscenes, die beter in één van de Rambo-trilogy hadden gepast. Maar dit is maar een klein stukje van de film.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Classic (2003)
Redelijke romantisch drama, die naar mijn idee iets te lang door sijpelde.
cijfer: 6
Ik vond hem zeker ook niet slecht, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad met de film. Het idee was uitgemolken en de film werd steeds meer een herhaling van zichzelf. Hij duurde gewoon te lang.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:26 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die vond ik heel erg goed. Het enige wat ik er matig aan vond waren de oorlogscenes, die beter in één van de Rambo-trilogy hadden gepast. Maar dit is maar een klein stukje van de film.
Originele avatar btw.
Helemaal mee eens.quote:
Vind het eigenlijk ook wel z'n charme geven aan de spaghetti westernquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:06 schreef sampoo het volgende:
Ik zou de spaghetti westerns ook wel eens in het originele Italiaans willen beluisteren. Ik ben van mening dat elke film enigzins lijdt bij nasynchronisatie.
Ook gezien. Die kotsscene was echt gruwelijkquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:55 schreef Hare het volgende:
Team America: World Police
Laat ik voorop stellen dat ik het idee om poppen te gebruiken erg leuk vond. Het was echt heel erg mooi uitgewerkt. De poppen maakten het ook allemaal weer extra grappig. (dat loopje) Ook de wereld zelf was heel goed gemaakt.
Maar daar houden mijn lovende woorden een beetje op. In het begin is het allemaal best grappig, maar na een half uur had ik het wel gehad. Dan begint het gewoon saai te worden. De makers vervallen in herhaling, qua acties en qua grappen. En de boodschap die ze willen overbrengen is op dat moment ook al lang duidelijk. Ook de muziek, hoewel grappig van inhoud was tenenkrommend slecht, terwijl ze bij Southpark toch hebben laten zien dat ze echt wel leuke nummers kunnen maken.
Clint Eastwood spreekt geen Italiaans en dat zal bij de andere Amerikanen ook wel zo zijn. Leone en Eastwood communiceerde tijdens de films dan ook via een stuntman, die Italiaans en Engels kon of via gebarentaal.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk ook wel z'n charme geven aan de spaghetti western
Vraag me trouwens ook af of de Amerikaanse acteurs wel Italiaans spreken?
Heeft iemand hier de Italiaanse versie wel eens gezien?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Clint Eastwood spreekt geen Italiaans en dat zal bij de andere Amerikanen ook wel zo zijn. Leone en Eastwood communiceerde tijdens de films dan ook via een stuntman, die Italiaans en Engels kon of via gebarentaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |