quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Grapjassen hiero, bellen ze de helpdesk dat er een internet explorer venster blijft staan, ik kijken en krijg hem ook niet weg. Komt er een collega van het slachtoffer aan, was het dus een screenshot
Oudste grap uit het boekjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Grapjassen hiero, bellen ze de helpdesk dat er een internet explorer venster blijft staan, ik kijken en krijg hem ook niet weg. Komt er een collega van het slachtoffer aan, was het dus een screenshot
I know, maar ze hebben het mij nog nooit geflikt. Dus dan denk je er ook op het eerste moment niet aan. Ik had trouwens al gevraagd aan de gebruiker gevraagd om te herstarten, heb het ook wel eens gehad dat het venster echt bleef hangen namelijkquote:
Goeiemquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:56 schreef SCH het volgende:
Zet je bril us af popo
Goed plan!quote:
bjoro, je hebt mail. Kun je me helpen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:56 schreef Bjoro het volgende:
*achteraan sluit in de polonaise
goedemorgen allen
Tnx man, heerlijk zo'n kampioenenbedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:44 schreef pascalheister het volgende:
Spidey misschien is dit bed wat voor jou, slaap je beter
[afbeelding]
Lokte Fons S daar die tieners in??quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:44 schreef pascalheister het volgende:
Spidey misschien is dit bed wat voor jou, slaap je beter
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |