Geboren en getogenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:24 schreef Zwansen het volgende:
He Spideyman komt uit Emmen?
Gewoon ff in de asbak blazen, dan is hij zo weer schoonquote:Op vrijdag 4 februari 2005 06:18 schreef Bluezz het volgende:
Gooien jullie de volgende keer wel ff de asbakken leeg
meugge
laatste werkdaggie![]()
Kan de laatste tijd moeilijk m'n slaap vatten. Dus dan maar beetje Fokken eh.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 06:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe jij nog wakker spidey?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Grapjassen hiero, bellen ze de helpdesk dat er een internet explorer venster blijft staan, ik kijken en krijg hem ook niet weg. Komt er een collega van het slachtoffer aan, was het dus een screenshot
Oudste grap uit het boekjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Grapjassen hiero, bellen ze de helpdesk dat er een internet explorer venster blijft staan, ik kijken en krijg hem ook niet weg. Komt er een collega van het slachtoffer aan, was het dus een screenshot
I know, maar ze hebben het mij nog nooit geflikt. Dus dan denk je er ook op het eerste moment niet aan. Ik had trouwens al gevraagd aan de gebruiker gevraagd om te herstarten, heb het ook wel eens gehad dat het venster echt bleef hangen namelijkquote:
Goeiemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |