Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaild, ik wil niet zijn vrouw of één van zijn vier kinderen wakker bellen
Mijn neus is zo groot dat het wel een feestneuas lijkt ! Maar odtie leuk is weet ik nie!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Wiens feestneus is nou echt leuk hier
En wie brengt me zo naar bedje toe?
Die enige echte Ajax-neus van VBL natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Wiens feestneus is nou echt leuk hier
En wie brengt me zo naar bedje toe?
leuke nues heb je !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die enige echte Ajax-neus van VBL natuurlijk.
Joah, gaat zn gangetje he!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:19 schreef Noca het volgende:
Hallo! Alles goed joh?
een schizofreen is nooit alleenquote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is het voor Noca ook tijd om te gaan pitten!* clauwheee hem meesleurt
hee sloapse!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:20 schreef Againzender het volgende:
Vom krijgt het nog zwaar om die award binnen te slpene
Geen onheilstijdingen hier, dus ik ga toch maar eens rustig richting bed
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:
Heb je gene cd's/?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:weer thuis, erg veel gelachen tijdens de vergadering, en tussendoor ook nog eens nuttig bezig geweest
*Zwaait even naar vriendinnetje van Noca.*quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
*Zwaait even naar vriendinnetje van Noca.*
Sleep hem maar veilig je bedje in en ontnuchter hem maar.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:clauwheee, nog leuke sieraden gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |