Waalwijk dus ook maar mijden...quote:RKC Waalwijk heeft een ludieke actie bedacht om het stadion zondagmiddag tijdens de wedstrijd met FC Groningen toch vol te krijgen. De Waalwijkers vrezen namelijk dat door de carnavalsoptocht, die tegelijkertijd wordt gehouden, het stadion tamelijk leeg zal blijven. Daardoor mogen carnavalsvierders eenmalig gratis naar binnen.
De actie geldt echter niet voor de hoofdtribune en het uitvak.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:53 schreef VoreG het volgende:
Ik lette even niet op......
Zeeland distantieert zich bij deze van die andere twee zuidelijke provincies...quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:14 schreef Spideyman het volgende:
Heeft heel Zuid-Nederland dan morgen vrijaf?
Hier in het noorden moet de economie dus kennelijk weer draaiende worden gehoudeStelletje lamzwansen.
quote:
Brabant en Limburg en het Gelderland onder de Waal, daar kun je maandag en dindsdag qua productiviteit weinig van verwachtenquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:14 schreef Spideyman het volgende:
Heeft heel Zuid-Nederland dan morgen vrijaf?
Hier in het noorden moet de economie dus kennelijk weer draaiende worden gehoudeStelletje lamzwansen.
ze gaan morgen mijn hele tandvlees controleren, lekker naar binnen peuren om te kijken hoe diep ze kunnen komen, ze gaan kijken hoe het met het kaakbot is en waar mijn ontsteking vandaan komt. Als ze alleen daar bij blijft (en dan praten we niet over de pijn!!) is het goedkoper. Als er foto's gemaakt moeten worden kom ik op dat bedrag van ¤ 270,00.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
Tering, wat gaan ze doen dan? Je hele smoelwerk afbreken en weer opnieuw opbouwen?
Ging best goed, zouden we weer moeten doenquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:23 schreef ErikT het volgende:
Vorig jaar hebben we het carnavalstopic nog in recordtempo weggepost.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:23 schreef ErikT het volgende:
Vorig jaar hebben we het carnavalstopic nog in recordtempo weggepost.
Ik zal ook nooit een poging doen om het te begrijpen. Leuk gedicht trouwens.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Carnaval is echt een vreemd fenomeen. Als je boven de Moerdijk bent geboren, zal je het nooit snappen vrees ik.
Tsjechië is leuk!quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Net bevestiging ontvangen voor een reis die mijn broer en ik heben geboekt. In het kader van haar 65ste verjaardag sturen we ons moeke 10 dagen naar Tsjechië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |