De islam is rechtvaardig, barebacking mag bij niemand, ook niet bij volgelingen van het hetero-dogmaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:44 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dat is pure bullshit!!!
Barebacking, komt bij alle seksuele geaardheden voor.
Barebacking is een term die bedacht is door homo's die het leuk vonden om zonder condoom te neuken, dom, maar ze kiezen er zelf voor, en het had (dacht ik) iets te maken met enerzijds de spanning van het wel of niet geinfecteerd raken (ik zou persoonlijk voor russische roulette kiezen maar wie ben ik) anderzijds zou solidariteit met geinfecteerde vrienden ook een rol spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:44 schreef andromeda1968 het volgende:
Barebacking, komt bij alle seksuele geaardheden voor.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:49 schreef Youssef het volgende:
Een aantal symphatisanten van de allochtonen in de gevangenis theorie moeten overigens eens gauw hun strottehoofd houden of hun mening bijstellen. De helft van het aantal HIV geïnfecteerden is namelijk homoseksueel, terwijl slechts slechts minder dan 5% van bijvoorbeeld de Nederlandse bevolking daadwerkelijk homoseksueel is
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:26 schreef Prego het volgende:
stel jij ligt dood te gaan en er is alleen bloed van een homo beschikbaar, testen bleken uit dat ie gezond is, wat doe je dan? nemen dat bloed?
Ik moet toegeven, stuk syfillis vlees, dat je me het bloed onder de nagels vandaan weet te halen met je kortzichtige kutopmerkingen, de enigste die z'n strottehoofd hier dicht moet houden ben jij, jouw antwoorden hebben niks met een discussie te maken maar alles met het zo hard mogelijk provoceren van mensen die niet in hetzelfde (islam)straatje lullen.quote:![]()
Geen tijd om uitgebreider te reageren, moet de kost binnenhalen op legale wijze![]()
je kan beter stellen: vind ik rechtvaardig..quote:
Worden alle moslims dan gecontroleerd hoe dat ze seks bedrijven tussen de vier muren...? Hangt er soms een webcam in elke moslimkamer...?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De islam is rechtvaardig, barebacking mag bij niemand, ook niet bij volgelingen van het hetero-dogma
Volgens mij ken je de exacte betekenis van het woord niet Banshee of hoe dacht je anders dat kinderen ter wereld kwamen, met de ooievaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De islam is rechtvaardig, barebacking mag bij niemand, ook niet bij volgelingen van het hetero-dogma
Ik kan je helemaal volgen hoor, maar laat je toch niet zo kennen door die mislukte geiten. Je geeft ze op deze manier nog hun zin ook, kunnen weer roepen dat ze gedisjcrimineerd worden. Even voor de goede orde, ik ben zelf geen homo, maar ik vind de standpunten die door Bullshitboy en Youssef worden uitgedragen ronduit walgingwekkend, het doet me inderdaad denken aan wat je op school leerde over fascisme. En dan gaan die huftertjes het nog eens hebben over respect.......... Hebben ze waarschijnlijk niet eens voor hun eigen moeder.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:41 schreef YuckFou het volgende:
Een hele ontboezeming richting twee hufterige intolerante ettertjes.........
Sorry hoor, maar mijn portie provoceren had ik al gehad om de discussie aan te zwengelenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:41 schreef YuckFou het volgende:
Spontane woede uitbarsting
dat ie te ver gaat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
vervolgens ging ik serieus in op de mensen die de discussie normaal wilden aangaan, kun je me nu wijen waarom je zo uit je slof vliegt vanwege uiteindelijk die reactie?
me dit keer absoluut verkeerd is gevallen en ik je het liefst vol op de bumper zou willen hebben....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:26 schreef Prego het volgende:
stel jij ligt dood te gaan en er is alleen bloed van een homo beschikbaar, testen bleken uit dat ie gezond is, wat doe je dan? nemen dat bloed?
Geen tijd om uitgebreider te reageren, moet de kost binnenhalen op legale wijze
Toch jammer dat je mijn vooroordelen over de labiliteit van homo's nu nogmaals moet bevestigen. Homo's mogen zich dan vrouwelijk gedragen, maar missen kennelijk de ongesteldheidscyclus. Onvoorspelbaar dus, en een gevaar voor zichzelf en de omgeving mag ik uit je reacties concluderenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:31 schreef YuckFou het volgende:
Misschien omdat je respectloos laat weten het niet met andere manieren van leven eens te kunnen zijn dan je eigen doctrine?
Misschien omdat ik jou en BsB's getroll meer dan zat ben?
Misschien omdat je je bek vol over respect hebt maar het nog niet eens herkent als je erover struikelt?
Misschien omdat jij laat zien waar je echt voor staat en ik m'n mening moet wijzigen in 'ja het land uit allemaal'?
Misschien omdat ik provocerende marokkanen niet kan hebben op vrijdagmiddag
Of misschien omdat deze opmerking:
[..]
me dit keer absoluut verkeerd is gevallen en ik je het liefst vol op de bumper zou willen hebben....
en reken maar dat ik dan gas geef
Ik ken Fok! wel langer dan vandaag, en nu even zonder trollenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:19 schreef Prego het volgende:
[..]
dat ie te ver gaat ben ik met je eens
maar: ik stel jou een vraag en je schiet meteen in de verdediging over je legale werk en stelt dat homo's niet gezond zijn (waar helemaal niemand om vroeg). sorry hoor maar dat noem ik niet serieus, terwijl mijn vraag puur serieus bedoelt was..
graag zie ik die vraag nog beantwoord (wat zou je doen als je louter bloed van een 'cleane homo' kon krijgen om niet te sterven)
lui die jou op je werk enzo afrekenen moet je gewoon negeren.. want dat is geen issue in dit topic.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ken Fok! wel langer dan vandaag, en nu even zonder trollen, ik dien me toch echt in te dekken wanneer ik het heb over mijn werk, of over al het geen ik doe. Voor je het weet zitten we allen weer lollige opmerkingen te maken
![]()
Overigens, kan ik je vraag niet echt beantwoorden. Ik denk dat ik het bloed zou accepteren
Ik draai helemaal niet 180 graden om, met mensen die de discussie normaal aangaan kan ik altijd goed discussieren. En ook wanneer iemand volledig uit zijn slof schiet wil ik nog wel uiterst vriendelijk doen, al is het alleen omdat jij dat kennelijk als irritant ervaart.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:49 schreef YuckFou het volgende:ik reageer hier niet meer, eerst trollen tot je niet meer kan en dan ineens 180 graden draaien in je mening....en dan durf je homo's onvoorspelbaar te noemen
Halloquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:50 schreef Prego het volgende:
je antwoord verbaast me uiteindelijk niet.. al had ik 'm niet verwacht
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 antwoordde Youssef als volgt op de vraag: "Stel jij ligt dood te gaan en er is alleen bloed van een homo beschikbaar, testen bleken uit dat ie gezond is, wat doe je dan? nemen dat bloed?"
Ik denk dat ik het bloed zou accepteren![]()
Conclusie: Daar gaan je principesquote:Dezelfde Youssef reageerde op woensdag 9 februari 2005 12:11 nog als volgt op een bericht in een ander topic:
Voor jou is het kennelijk normaal om jezelf te verkopen cq je principes op te geven voor geld. Gelukkig zullen nobele en rechtvaardige moslims geen boodschap hebben aan uitspraken als "terug in de tijd gaan" en "we hebben toch geld nodig". Nee, zij hechten liever meer waarde aan hun zelfrespect en de manier waarop geld halal wordt verdiend.![]()
Ik denk dat iedereen is te bekeren tot de islam, met de juiste middelen en kennis. Dus waarom niet... ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:57 schreef Prego het volgende:
dat laatste zal ik maar negeren
Mag je mij vertellen waar staat dat het bloed van een clean heameau haram is.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:58 schreef dVTB het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: Daar gaan je principes![]()
Youssef. Voorgoed door de mand gevallen.
Vooroordelenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Toch jammer dat je mijn vooroordelen over de labiliteit van homo's nu nogmaals moet bevestigen. Homo's mogen zich dan vrouwelijk gedragen, maar missen kennelijk de ongesteldheidscyclus. Onvoorspelbaar dus, en een gevaar voor zichzelf en de omgeving mag ik uit je reacties concluderen
onderbouw dat eensquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen is te bekeren tot de islam, met de juiste middelen en kennis.
wat wil je daarmee zeggen?quote:Helaas bezit ik de capaciteiten nog niet.
Als je denkt dat alles homos verwijfd zijn, daag ik je graag eens uit om een potje te voetballen, boksen, worstelen, om je van het tegendeel te overtuigen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Toch jammer dat je mijn vooroordelen over de labiliteit van homo's nu nogmaals moet bevestigen. Homo's mogen zich dan vrouwelijk gedragen, maar missen kennelijk de ongesteldheidscyclus. Onvoorspelbaar dus, en een gevaar voor zichzelf en de omgeving mag ik uit je reacties concluderen
Ik ben islamtiisch opgevoed en weet van eht goede van de islam. Daarom denk ik dat tenminste eenieder kan bekeerd worden in zo een vorm dat haat weggenomen kan wordenquote:
Ik bezit niet genoeg kennis over de islam en zou tevens het geheel niet mooi kunnen vertellen en uitleggenquote:wat wil je daarmee zeggen?
Als ik al die irrationele onrealistische opinies betreffende homo's hier lees van jou en je andere Rif stam/sekte genoot, dan lijkt me dat het verplicht uitzitten van het programma 'Herken de homo' onderdeel zou moeten zijn van de inburgeringscursus voor tribale bergbewoners uit de Rif, daarnaast nog wat geschiedenis lessen over homosexualiteit dat massaal voorkwam bij de zeer mannelijke soldaten en krijgers uit het oude Griekenland, vroegere midden-oosten, de kelten, Germanen enz. vóórdat het christendom met zijn jongere broertje Islam de mensheid kwam onderdrukken, want ik vraag me serieus af waar dat idee vandaan komt waar maar aan vast gehouden blijft worden dat homo's in het algemeen vrouwelijk zijn/zich gedragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:41 schreef Youssef het volgende:
Blah blah blah Homo's mogen zich dan vrouwelijk gedragen blah blah...
Je bedoelt "Ik ben islamitisch geïndoctrineerd"quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
Ik ben islamtiisch opgevoed
Een ander weet weer van het goede van het Katholicisme of het Mormonisme of de Scientologie of het Hindoeïsme of Raël enz. als die toevallig eerder waren doorgedrongen tot het Rif gebergte dan de sekte van de grote über pedofiel dan was er weer een ander dogma de ultieme waarheid voor jou en zat je dat fanatiek uit te dragen, dus je woorden zijn net zo loos als zeggen "ik weet van het goede van het volkje der smurfen"quote:en weet van eht goede van de islam.
Er is nog nooit zo veel ellende in deze wereld geweest na de introductie van de monotheïstische religies zoals jouw Islam, de volkeren van Noord-Afrika hebben de Islam met veel bloedvergieten opgedrongen gekregen, dus waar lul je over!?quote:Daarom denk ik dat tenminste eenieder kan bekeerd worden in zo een vorm dat haat weggenomen kan worden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |