abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:36:38 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25043289
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:44 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Dat is pure bullshit!!!

Barebacking, komt bij alle seksuele geaardheden voor.
De islam is rechtvaardig, barebacking mag bij niemand, ook niet bij volgelingen van het hetero-dogma

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:41:15 #202
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_25043380
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:44 schreef andromeda1968 het volgende:
Barebacking, komt bij alle seksuele geaardheden voor.
Barebacking is een term die bedacht is door homo's die het leuk vonden om zonder condoom te neuken, dom, maar ze kiezen er zelf voor, en het had (dacht ik) iets te maken met enerzijds de spanning van het wel of niet geinfecteerd raken (ik zou persoonlijk voor russische roulette kiezen maar wie ben ik) anderzijds zou solidariteit met geinfecteerde vrienden ook een rol spelen.
Voor zover ik weet is de barebackscene verder erg underground en in de States vele malen groter dan een zwikkie hardcore s/m jongens in onze hoofdstad die daar kennelijk van dat soort feesten (what's in a name...) houden/hielden
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:49 schreef Youssef het volgende:
Een aantal symphatisanten van de allochtonen in de gevangenis theorie moeten overigens eens gauw hun strottehoofd houden of hun mening bijstellen. De helft van het aantal HIV geïnfecteerden is namelijk homoseksueel, terwijl slechts slechts minder dan 5% van bijvoorbeeld de Nederlandse bevolking daadwerkelijk homoseksueel is
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:26 schreef Prego het volgende:
stel jij ligt dood te gaan en er is alleen bloed van een homo beschikbaar, testen bleken uit dat ie gezond is, wat doe je dan? nemen dat bloed?
quote:

Geen tijd om uitgebreider te reageren, moet de kost binnenhalen op legale wijze
Ik moet toegeven, stuk syfillis vlees, dat je me het bloed onder de nagels vandaan weet te halen met je kortzichtige kutopmerkingen, de enigste die z'n strottehoofd hier dicht moet houden ben jij, jouw antwoorden hebben niks met een discussie te maken maar alles met het zo hard mogelijk provoceren van mensen die niet in hetzelfde (islam)straatje lullen.
Het ergste van alles is dat je mij hier even, zonder me persoonlijk te kennen, gelijk ongezond verklaart is pure discriminatie vanwege mijn geaardheid en dat vind je kennelijk de normaalste zaak van de wereld, maar als ik jou een geit-uitwonende-pedofiel-aanhangende-syfillis lijdende-uitkeringtrekker noem is het land te klein, staat er een knokploeg bij m'n huis te wachten als je wist waar ik woonde en geloof je nog dat je daardoor met weet-ik-veel hoeveel maagden in het paradijs beloond zal worden door een hallucinerende klojo die met minderjarige meisjes liep te vozen.
Begrijp me heel goed gozer, ik schreef het al eerder tegen die andere nar, ik lust jullie soort rauw, en als dat betekend dat ik hard tekeer moet gaan om jou je strot te laten houden dan zal ik dat niet laten

zo en nu terug naar de cijfers *knip&plak*

homo- en biseksuele mannen vormen de grootste groep (51%)
het aandeel injecterende druggebruikers is laag (5%)
het aandeel heteroseksueel geïnfecteerden is 27%
bij 14% is de transmissiegroep onbekend/anders
het aandeel van geïnfecteerden van niet-Nederlandse afkomst is gegroeid, van 3% in 1985 tot 38% in 2002
26% van de hiv-geïnfecteerden is geboren in een hiv-endemisch gebied
van de heteroseksueel-geïnfecteerden is 35% van de mannen 41% van de vrouwen afkomstig uit Afrika ten zuiden van de Sahara

opvallend dat het aantal allochtonen wat geinfecteerd is zo hard is gestegen, dat zal toch niet allemaal door als de konijnen neukende negers komen? ow wacht, ten noorden van de Sahara zit nog zo'n islamitisch broeinest waar 's nachts de neefjes worden misbruikt door ome Abdul met z'n 23cm vlees (jaja, ik weet wel waarom die knullen homo's zo haten, dat gebeurt vaker na misbruik) zou dat nou ook safe gebeuren, geitendarmen genoeg tenslotte, of zouden ze die neefjes 's nachts barebacken? Om Youssefs favoriete stok om mee te slaan nog maar even van stal te halen...

disclaimer, ik ben boos, heel erg boos, ik probeer zo min mogelijk vooroordelen er op na te houden maar af en toe schiet het even helemaal verkeerd zoals nu, mochten mensen (BsB&Ysuf uitgesloten) zich aangesproken voelen dan bij deze direct excuus!

[ Bericht 0% gewijzigd door YuckFou op 11-02-2005 17:47:51 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_25043410
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De islam is rechtvaardig
je kan beter stellen: vind ik rechtvaardig..
ik vind van niet
je kan zoiets niet als feit aannemen, anders zou het geen geloof zijn maar een feit
pi_25043460
quote:

[..]

De islam is rechtvaardig, barebacking mag bij niemand, ook niet bij volgelingen van het hetero-dogma

Worden alle moslims dan gecontroleerd hoe dat ze seks bedrijven tussen de vier muren...? Hangt er soms een webcam in elke moslimkamer...?
Ze zijn niet allemaal fanatiek hoor.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25043533
quote:

[..]

Volgens mij ken je de exacte betekenis van het woord niet Banshee of hoe dacht je anders dat kinderen ter wereld kwamen, met de ooievaar?
Yeah baby Yeah!
pi_25043768
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:41 schreef YuckFou het volgende:
Een hele ontboezeming richting twee hufterige intolerante ettertjes.........
Ik kan je helemaal volgen hoor, maar laat je toch niet zo kennen door die mislukte geiten. Je geeft ze op deze manier nog hun zin ook, kunnen weer roepen dat ze gedisjcrimineerd worden. Even voor de goede orde, ik ben zelf geen homo, maar ik vind de standpunten die door Bullshitboy en Youssef worden uitgedragen ronduit walgingwekkend, het doet me inderdaad denken aan wat je op school leerde over fascisme. En dan gaan die huftertjes het nog eens hebben over respect.......... Hebben ze waarschijnlijk niet eens voor hun eigen moeder.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25043887
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:41 schreef YuckFou het volgende:
Spontane woede uitbarsting
Sorry hoor, maar mijn portie provoceren had ik al gehad om de discussie aan te zwengelen vervolgens ging ik serieus in op de mensen die de discussie normaal wilden aangaan, kun je me nu wijen waarom je zo uit je slof vliegt vanwege uiteindelijk die reactie?
pi_25044000
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

vervolgens ging ik serieus in op de mensen die de discussie normaal wilden aangaan, kun je me nu wijen waarom je zo uit je slof vliegt vanwege uiteindelijk die reactie?
dat ie te ver gaat ben ik met je eens
maar: ik stel jou een vraag en je schiet meteen in de verdediging over je legale werk en stelt dat homo's niet gezond zijn (waar helemaal niemand om vroeg). sorry hoor maar dat noem ik niet serieus, terwijl mijn vraag puur serieus bedoelt was..
graag zie ik die vraag nog beantwoord (wat zou je doen als je louter bloed van een 'cleane homo' kon krijgen om niet te sterven)
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:31:34 #209
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_25044223
Misschien omdat je respectloos laat weten het niet met andere manieren van leven eens te kunnen zijn dan je eigen doctrine?
Misschien omdat ik jou en BsB's getroll meer dan zat ben?
Misschien omdat je je bek vol over respect hebt maar het nog niet eens herkent als je erover struikelt?
Misschien omdat jij laat zien waar je echt voor staat en ik m'n mening moet wijzigen in 'ja het land uit allemaal'?
Misschien omdat ik provocerende marokkanen niet kan hebben op vrijdagmiddag
Of misschien omdat deze opmerking:
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:26 schreef Prego het volgende:
stel jij ligt dood te gaan en er is alleen bloed van een homo beschikbaar, testen bleken uit dat ie gezond is, wat doe je dan? nemen dat bloed?
Geen tijd om uitgebreider te reageren, moet de kost binnenhalen op legale wijze
me dit keer absoluut verkeerd is gevallen en ik je het liefst vol op de bumper zou willen hebben....

en reken maar dat ik dan gas geef
pi_25044411
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:31 schreef YuckFou het volgende:
Misschien omdat je respectloos laat weten het niet met andere manieren van leven eens te kunnen zijn dan je eigen doctrine?
Misschien omdat ik jou en BsB's getroll meer dan zat ben?
Misschien omdat je je bek vol over respect hebt maar het nog niet eens herkent als je erover struikelt?
Misschien omdat jij laat zien waar je echt voor staat en ik m'n mening moet wijzigen in 'ja het land uit allemaal'?
Misschien omdat ik provocerende marokkanen niet kan hebben op vrijdagmiddag
Of misschien omdat deze opmerking:
[..]

me dit keer absoluut verkeerd is gevallen en ik je het liefst vol op de bumper zou willen hebben....

en reken maar dat ik dan gas geef
Toch jammer dat je mijn vooroordelen over de labiliteit van homo's nu nogmaals moet bevestigen. Homo's mogen zich dan vrouwelijk gedragen, maar missen kennelijk de ongesteldheidscyclus. Onvoorspelbaar dus, en een gevaar voor zichzelf en de omgeving mag ik uit je reacties concluderen
pi_25044474
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:19 schreef Prego het volgende:

[..]

dat ie te ver gaat ben ik met je eens
maar: ik stel jou een vraag en je schiet meteen in de verdediging over je legale werk en stelt dat homo's niet gezond zijn (waar helemaal niemand om vroeg). sorry hoor maar dat noem ik niet serieus, terwijl mijn vraag puur serieus bedoelt was..
graag zie ik die vraag nog beantwoord (wat zou je doen als je louter bloed van een 'cleane homo' kon krijgen om niet te sterven)
Ik ken Fok! wel langer dan vandaag, en nu even zonder trollen , ik dien me toch echt in te dekken wanneer ik het heb over mijn werk, of over al het geen ik doe. Voor je het weet zitten we allen weer lollige opmerkingen te maken

Overigens, kan ik je vraag niet echt beantwoorden. Ik denk dat ik het bloed zou accepteren
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:49:18 #212
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_25044563
ik reageer hier niet meer, eerst trollen tot je niet meer kan en dan ineens 180 graden draaien in je mening....en dan durf je homo's onvoorspelbaar te noemen
pi_25044595
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik ken Fok! wel langer dan vandaag, en nu even zonder trollen , ik dien me toch echt in te dekken wanneer ik het heb over mijn werk, of over al het geen ik doe. Voor je het weet zitten we allen weer lollige opmerkingen te maken

Overigens, kan ik je vraag niet echt beantwoorden. Ik denk dat ik het bloed zou accepteren
lui die jou op je werk enzo afrekenen moet je gewoon negeren.. want dat is geen issue in dit topic.

je antwoord verbaast me uiteindelijk niet.. al had ik 'm niet verwacht
pi_25044618
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:49 schreef YuckFou het volgende:
ik reageer hier niet meer, eerst trollen tot je niet meer kan en dan ineens 180 graden draaien in je mening....en dan durf je homo's onvoorspelbaar te noemen
Ik draai helemaal niet 180 graden om, met mensen die de discussie normaal aangaan kan ik altijd goed discussieren. En ook wanneer iemand volledig uit zijn slof schiet wil ik nog wel uiterst vriendelijk doen, al is het alleen omdat jij dat kennelijk als irritant ervaart.
pi_25044648
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:50 schreef Prego het volgende:
je antwoord verbaast me uiteindelijk niet.. al had ik 'm niet verwacht
Hallo ik weet niet meer wat de exacte vraag was, maar mijn leven hing er toch vanaf, en als dat de enige optie is Vervolgens natuurlijk wel de heameau bekeren
pi_25044724
dan had je even terug moeten lezen (slechts 1 pagina...) de vraag was zuiver hypothetisch...
dat laatste zal ik maar negeren
pi_25044735
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 antwoordde Youssef als volgt op de vraag: "Stel jij ligt dood te gaan en er is alleen bloed van een homo beschikbaar, testen bleken uit dat ie gezond is, wat doe je dan? nemen dat bloed?"
Ik denk dat ik het bloed zou accepteren
quote:
Dezelfde Youssef reageerde op woensdag 9 februari 2005 12:11 nog als volgt op een bericht in een ander topic:
Voor jou is het kennelijk normaal om jezelf te verkopen cq je principes op te geven voor geld. Gelukkig zullen nobele en rechtvaardige moslims geen boodschap hebben aan uitspraken als "terug in de tijd gaan" en "we hebben toch geld nodig". Nee, zij hechten liever meer waarde aan hun zelfrespect en de manier waarop geld halal wordt verdiend.
Conclusie: Daar gaan je principes

Youssef. Voorgoed door de mand gevallen.
pi_25044756
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:57 schreef Prego het volgende:
dat laatste zal ik maar negeren
Ik denk dat iedereen is te bekeren tot de islam, met de juiste middelen en kennis. Dus waarom niet... ? Helaas bezit ik de capaciteiten nog niet.
pi_25044777
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:58 schreef dVTB het volgende:

[..]

[..]

Conclusie: Daar gaan je principes

Youssef. Voorgoed door de mand gevallen.
Mag je mij vertellen waar staat dat het bloed van een clean heameau haram is.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:48:28 #220
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25045580
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:41 schreef Youssef het volgende:

[..]

Toch jammer dat je mijn vooroordelen over de labiliteit van homo's nu nogmaals moet bevestigen. Homo's mogen zich dan vrouwelijk gedragen, maar missen kennelijk de ongesteldheidscyclus. Onvoorspelbaar dus, en een gevaar voor zichzelf en de omgeving mag ik uit je reacties concluderen
Vooroordelen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_25045594
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen is te bekeren tot de islam, met de juiste middelen en kennis.
onderbouw dat eens
quote:
Helaas bezit ik de capaciteiten nog niet.
wat wil je daarmee zeggen?
pi_25045744
quote:

[..]

Als je denkt dat alles homos verwijfd zijn, daag ik je graag eens uit om een potje te voetballen, boksen, worstelen, om je van het tegendeel te overtuigen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_25045768
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:49 schreef Prego het volgende:

[..]

onderbouw dat eens
Ik ben islamtiisch opgevoed en weet van eht goede van de islam. Daarom denk ik dat tenminste eenieder kan bekeerd worden in zo een vorm dat haat weggenomen kan worden
quote:
wat wil je daarmee zeggen?
Ik bezit niet genoeg kennis over de islam en zou tevens het geheel niet mooi kunnen vertellen en uitleggen
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:37:15 #224
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25046375
quote:

Blah blah blah Homo's mogen zich dan vrouwelijk gedragen blah blah...
Als ik al die irrationele onrealistische opinies betreffende homo's hier lees van jou en je andere Rif stam/sekte genoot, dan lijkt me dat het verplicht uitzitten van het programma 'Herken de homo' onderdeel zou moeten zijn van de inburgeringscursus voor tribale bergbewoners uit de Rif, daarnaast nog wat geschiedenis lessen over homosexualiteit dat massaal voorkwam bij de zeer mannelijke soldaten en krijgers uit het oude Griekenland, vroegere midden-oosten, de kelten, Germanen enz. vóórdat het christendom met zijn jongere broertje Islam de mensheid kwam onderdrukken, want ik vraag me serieus af waar dat idee vandaan komt waar maar aan vast gehouden blijft worden dat homo's in het algemeen vrouwelijk zijn/zich gedragen.

Buiten de paar uitgesproken nichterige gevallen die op tv werden/worden uitgemolken (Carlo Boshard, Paul De Leeuw, Barry Stevens enz.) zie ik er verder weinig die zo zijn in real life, maar misschien heb je dat beeld zo gekregen door homo's uit je eigen Marokkaanse/moslim gemeenschap? alhoewel ik als ik al die Marokkanen zie op chatboy.nl en homo.nl die een seksdate of zelfs vaste relatie met een andere jongen of man willen heb ik niet de indruk heb dat het allemaal vrouwelijk types zijn, maar misschien is je tactiek wel om dat valse beeld van dat homo's te herkennen zijn aan vrouwelijk gedrag om dat juist express in stand te houden en te cultiveren om zo elke 'verdenking' weg te houden over je eigen verkapte homosexualiteit, who knows...

Vraag me ook af wat er zo mannelijk/macho/stoer is aan het feit dat je emotioneel verlangd naar intiem samenzijn met een vrouw of wat er minder mannelijk aan zou zijn dat je fysiek gezien liever je leuter in een anus steekt van iemand zonder extra bilpartij aan de voorkant en meer spierweefsel en gezichtbeharing dan in een vagina van iemand zonder gezichtshaar (al valt dat bij bepaalde vrouwen uit de Rif nog maar te bezien) en met meer vetweefsel, vanuit die redenatie is het zeker ook veel mannelijker/stoerder om je leuter te steken in een zo jong mogelijke vrouw of meisje ipv in een vrouw uit je eigen leeftijdsklasse, vandaar dat jullie slaafs jullie leven en denken laten bepalen door een sekte opgericht door een geflipte roerganger die sex bedreef met een 9-jarig meisje...

[ Bericht 2% gewijzigd door MasterPeace op 11-02-2005 22:03:59 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:54:33 #225
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25046727
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
Ik ben islamtiisch opgevoed
Je bedoelt "Ik ben islamitisch geïndoctrineerd"
quote:
en weet van eht goede van de islam.
Een ander weet weer van het goede van het Katholicisme of het Mormonisme of de Scientologie of het Hindoeïsme of Raël enz. als die toevallig eerder waren doorgedrongen tot het Rif gebergte dan de sekte van de grote über pedofiel dan was er weer een ander dogma de ultieme waarheid voor jou en zat je dat fanatiek uit te dragen, dus je woorden zijn net zo loos als zeggen "ik weet van het goede van het volkje der smurfen"
quote:
Daarom denk ik dat tenminste eenieder kan bekeerd worden in zo een vorm dat haat weggenomen kan worden
Er is nog nooit zo veel ellende in deze wereld geweest na de introductie van de monotheïstische religies zoals jouw Islam, de volkeren van Noord-Afrika hebben de Islam met veel bloedvergieten opgedrongen gekregen, dus waar lul je over!?
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')