Hoe bevalt de versterker? Ik heb er even op gespeeld hier in de buurt, maar ben benieuwd naar een mening van iemand die er langer op gespeeld heeft...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:41 schreef DuranK het volgende:
Gister een nieuwe versterker gehaald. Kvon et wel een geil dingske.
[afbeelding]
* DuranK trots is
Ja alles wat Vai ontwikkeld is mooi..quote:Op maandag 14 februari 2005 23:59 schreef Rancor het volgende:
de nieuwe jem!!!
[afbeelding]
ik vind hem mooi
Ja, en dat is net wat ik moet hebben, dat bruute! Want het wordt een vrij 'tamme' gitaar. Hij blijft gewoon houtkleur en de headstock idem. Er komen twee letters op de headstock en 'that's it'! Enige bruute wat je eraan kunt gaan zien is alleen die humbucker, zonder singlecoil of neckelement. Daarom moet ie superbruut gaan klinken. Ik had gedacht doordat er high output bij die duncan staat dat ie dat dan ook heeft. Ik zal eens even in de guitarshop gaan spelen op een gitaar die zoiets erin heeft. Enige probleem is dat Jackson alleen die gitaren maakt met 1 humbucker. (Ibanez ook eens maar dat was een Cazzares signature die niet te koop is) De guitarshop heeft die combinatie natuurlijk niet op voorraad, dus ik denk dat ik een gokje moet nemen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:29 schreef crN het volgende:
Ibanez:
Dat is ook een cabinet --> full stack
Ik raad je die humbucker absoluut aan, vooral omdat hij passief is, dit scheelt nogal wat werk en ik denk ook dat je de X2N van Dimarzio kan overwegen, hoewel ik hem zelf nooit heb getest lijkt die me ook erg goed.
Tuurlijk EMG is super bruut, maar dit zijn duurdere pickups en het bespelen kost batterijen.
Nou ja langer, ik heb em pas sinds vrijdagquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Hoe bevalt de versterker? Ik heb er even op gespeeld hier in de buurt, maar ben benieuwd naar een mening van iemand die er langer op gespeeld heeft...
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:59 schreef Rancor het volgende:
de nieuwe jem!!!
[afbeelding]
ik vind hem mooi
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:59 schreef Rancor het volgende:
de nieuwe jem!!!
[afbeelding]
ik vind hem mooi
Pero, quiero tocar!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
gaan jullie eens slapen, net als ik!
Idem. Het is met name het "handvat" wat het hem doet, alhoewel de Ibanez-bodystijl me ook iets te gelikt is.quote:
Volgens mij zijn ze nog niet op de markt, maar ik kan het mis hebben. Hoe dan ook, wat ik er tot nu toe over heb gehoord: ze gebruiken modelling in plaats van 'echte' electronica en de behuizing is van plastic. Maar aan de andere kant: ze kosten slechts 23 euro. Tsja.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:47 schreef Jorikjet het volgende:
heeft er iemand hier al ervaring met die behringer pedaaltjes? ( http://www.behringer.com/UC100/index.cfm?lang=ENG enzo)
Ja hij klinkt ook heel goed als ie echt zacht staat. Als ie harder gaat krijg je meer gain en feedback maar de distortion en de klank van de gitaar is bijna identiek op iedere volumestand. (Hij vervormt ook minimaal bij maximaal volume). Alleen zachtjes spelen op het cleane kanaal is lastig omdat de clean ongeveer 4 keer zo hard gaat als de distortion.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:46 schreef Last_Action_Hero het volgende:
@crN: wat ik me altijd afvraag: klinkt zo'n stack met laag volume ook mooi, of komt zoiets alleen tot zijn recht bij hoge volumes?
Zelf smelten...quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:07 schreef Rancor het volgende:
@crn die kapjes gaan gewoon over de elementen?? ziet er wel goed uit waar haal je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |