abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25092078
Hey... Van de John petrucci site:

john petrucci filmpje, test de Ernie Ball "not even slinky-strings"

Best een leuk filmpje waar ie weer een paar GENIALE Dream Theater riffjes speelt. Aleen een trage server.

Hij gaat trouwens een G3 tour doen met Steve Vai en Joe Satriani. Juich niet te vroeg, alleen voor japans publiek. Een schred-festijn dat niet naar europa zal komen.
In The Presence Of Enemies!
pi_25092957
de nieuwe jem!!!

ik vind hem mooi
  dinsdag 15 februari 2005 @ 10:07:54 #128
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_25096868
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 19:41 schreef DuranK het volgende:
Gister een nieuwe versterker gehaald. Kvon et wel een geil dingske.
[afbeelding]
* DuranK trots is
Hoe bevalt de versterker? Ik heb er even op gespeeld hier in de buurt, maar ben benieuwd naar een mening van iemand die er langer op gespeeld heeft...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:51:52 #129
43172 crN
The Excessum
pi_25100798
Ik heb afgelopen week deze kapjes over mijn pickups geplaatst.

Daaronder heb ik in de brug positie de Seymour Duncan Invader zitten, da's zo'n high output pickup. Nu is mijn geluid minder modderig maar de high output blijft, het geluid is eigenlijk nog beter dan het al was

Ow en dit plug ik in deze:

(Plafond is 2 meter 15 +/- hoog )
pi_25100895
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:59 schreef Rancor het volgende:
de nieuwe jem!!!

[afbeelding]

ik vind hem mooi
Ja alles wat Vai ontwikkeld is mooi.. Alleen is dit een beetje een kut plaatje, want in het echt is ie verchroomt zoals dat Satriani model. Hier lijkt ie zilver.

@ crN: Staat dat cabinet daar op een flight-case of is dat ook een cabinet???
Ik zou helemaal niet bij de draaiknoppen komen denk ik.

Zijn die Seymours ook echt high output? Voor het echte scheurwerk? Ik ben namelijk een oude Ibanez aan het slopen om hem daarna weer in elkaar te zetten. Ben vanplan er een echte scheurgitaar van te gaan maken die ik ook alleen ga gebruiken om te lellen. Ik ga de gaten van de humbucker (neck) en single coil dichtmaken en wil dan alleen een brughumbucker erin zetten. Mensen raden me aan, hiervoor een aktief EMG element te pakken (6 snaar) vanwege de hoge output.

Zou je mij hiervoor de Seymour Duncan aanraden??Misschien is het het overwegen waard, niet? Hoef ik tenminste niet te klooien met die batterijen.

voor de rest: Bij deze bied ik te koop aan: Ibanez Infinnity Humbucker brug + neck en een single coil. Mooie elementen om mee af te wisselen tussen clean en scheur...

[ Bericht 46% gewijzigd door Ibanez op 15-02-2005 15:08:01 ]
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:29:36 #131
43172 crN
The Excessum
pi_25101248
Ibanez:

Dat is ook een cabinet --> full stack

Ik raad je die humbucker absoluut aan, vooral omdat hij passief is, dit scheelt nogal wat werk en ik denk ook dat je de X2N van Dimarzio kan overwegen, hoewel ik hem zelf nooit heb getest lijkt die me ook erg goed.

Tuurlijk EMG is super bruut, maar dit zijn duurdere pickups en het bespelen kost batterijen.
pi_25101328
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 15:29 schreef crN het volgende:
Ibanez:

Dat is ook een cabinet --> full stack

Ik raad je die humbucker absoluut aan, vooral omdat hij passief is, dit scheelt nogal wat werk en ik denk ook dat je de X2N van Dimarzio kan overwegen, hoewel ik hem zelf nooit heb getest lijkt die me ook erg goed.

Tuurlijk EMG is super bruut, maar dit zijn duurdere pickups en het bespelen kost batterijen.
Ja, en dat is net wat ik moet hebben, dat bruute! Want het wordt een vrij 'tamme' gitaar. Hij blijft gewoon houtkleur en de headstock idem. Er komen twee letters op de headstock en 'that's it'! Enige bruute wat je eraan kunt gaan zien is alleen die humbucker, zonder singlecoil of neckelement. Daarom moet ie superbruut gaan klinken. Ik had gedacht doordat er high output bij die duncan staat dat ie dat dan ook heeft. Ik zal eens even in de guitarshop gaan spelen op een gitaar die zoiets erin heeft. Enige probleem is dat Jackson alleen die gitaren maakt met 1 humbucker. (Ibanez ook eens maar dat was een Cazzares signature die niet te koop is) De guitarshop heeft die combinatie natuurlijk niet op voorraad, dus ik denk dat ik een gokje moet nemen.
pi_25101350
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 10:07 schreef Jorikjet het volgende:

[..]

Hoe bevalt de versterker? Ik heb er even op gespeeld hier in de buurt, maar ben benieuwd naar een mening van iemand die er langer op gespeeld heeft...
Nou ja langer, ik heb em pas sinds vrijdag En niet zo heel erg ervaren gitarist Maar hij bevalt me erg goed. Je kunt er heel lekker geluidje uit halen en zelfs een maat van mij was toch een beetje jaloers Maar ja gaat ook eigenlijk om wat je zoekt he. Ik was eigenlijk meteen verkocht toen ik deze in de winkel hoorde.
pi_25102216
quote:
de nieuwe jem!!!

[afbeelding]

ik vind hem mooi

feest
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:42:59 #135
42555 Tomek
Take on the world!
pi_25104470
quote:
de nieuwe jem!!!

[afbeelding]

ik vind hem mooi

ik vind het echt 3x niks hoor.
pi_25104516
Oh ik kan Ibanez zeker een EMG aanraden. Ik ben helemaal weg van mijn 81! En qua batterijen... nog nooit vervangen terwijl ik hem nu een jaar of 3 heb (kan dat vraag ik me nu af )
Bovendien schijnen er bij EMG hele duidelijke inbouw manuals te zitten... (heb m er zelf niet ingezet)

Oh en crN, die stack is echt

@LAH, k ben er niet, er was niemand vd skireis dus dan ga k daar ook niet tussen die vreemde rechtenkoters staan.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:46:34 #137
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_25104534
Zo Fixxxer, hoe is het op de party?

--> Goede keuze!!!!
--> Ja --H-I-M--, doen we!

@crN: wat ik me altijd afvraag: klinkt zo'n stack met laag volume ook mooi, of komt zoiets alleen tot zijn recht bij hoge volumes?

[ Bericht 32% gewijzigd door Last_Action_Hero op 16-02-2005 00:00:39 ]
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:56:46 #138
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_25104740
gaan jullie eens slapen, net als ik!

dinsdag 15 februari 2005 @ 23:58:33 #139
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25104783
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
gaan jullie eens slapen, net als ik!

Pero, quiero tocar!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:08:15 #140
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_25105021
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:58 schreef JAM het volgende:

[..]

Pero, quiero tocar!
¿qué usted desea tocar?
(of zoiets??? )
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
pi_25109473
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:42 schreef Tomek het volgende:

ik vind het echt 3x niks hoor.
Idem. Het is met name het "handvat" wat het hem doet, alhoewel de Ibanez-bodystijl me ook iets te gelikt is.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:27:33 #142
12221 Tijn