Leuk getrolled, kun je volgnde keer gewoon al je posts in 1 post quoten?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:58 schreef Camille_Noire het volgende:
[..]
ik ben niet degene die omdat hij vol zit met bloeddorst dieren vermoord.
verbaasd me ook niks dat de slagers in de slachhuizen ex criminelen zijn die uit de gevangenis kwamen en deze baan namen.
want wie gezond is in zijn hoofd gaat daar niet werken
grappig, ik moet nog iemand tegen komen die gras eetquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Leuk getrolled, kun je volgnde keer gewoon al je posts in 1 post quoten?Je hoeft ook niet op įlles te reageren. Je kunt beter mee gaan met het topic, maar ga nu maar weer aan je grasdieet
jezus deelde brood en vissen, ga maar ergens anders heel hard lachen om je eigen tekortkomingen, rare belg.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:54 schreef Camille_Noire het volgende:
[..]
grappig, ik moet nog iemand tegen komen die gras eet
trouwens, is het niet zo dat als men naar de zogenaamde hemel gaat van de joden (ja joden zeg ik, omdat hun met het hele boekje begonnen zijn, later werd het ook de hemel waar ook de ggristenen en moesliems in komen) dat daar geen pijn en dood meer is? dat betekend dat er ook geen vlees meer is!
dus ik zal er maar alvast aan wennen! being vegan! als je echt gelooft dat je naar die hemel ga!
hahahahaha
De joden geloofden niet in een hemel zoals de christenen en moslims dat doen. De hemel ("Het Koninkrijk Gods") is een uitvinding van de christenen. Lees het OT er maar eens op na.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:54 schreef Camille_Noire het volgende:
trouwens, is het niet zo dat als men naar de zogenaamde hemel gaat van de joden (ja joden zeg ik, omdat hun met het hele boekje begonnen zijn, later werd het ook de hemel waar ook de ggristenen en moesliems in komen) dat daar geen pijn en dood meer is? dat betekend dat er ook geen vlees meer is!
Ja raar is dat he, domme mensen kunnen met zwakke argumenten tot dezelfde conclusie komen als een goed geinformeerd en weloverwogen iemand.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Camille_Noire, als ik jouw posts lees, schaam ik mij bijna voor het feit dat ik vegetariėr ben.
Erger nog dan de non-argumenten vind ik de haat die uit al dat gekrijs spreekt. Ik zou me toch een lastig leven krijgen als ik alle mensen die vlees eten haatte. Of alle mensen die het met mij oneens zijn. Ik ben dol op mensen die het met mij oneens zijn, dat maakt het leven interessant.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef Musketeer het volgende:
Ja raar is dat he, domme mensen kunnen met zwakke argumenten tot dezelfde conclusie komen als een goed geinformeerd en weloverwogen iemand.
Ach op internet is het heel makkelijk krijsen en schoppen tegen alles met een andere mening, k denk dat de meeste forumextremisten irl dingen heel anders vertellen of gewoon nog niet zo oud zijn dat ze geleerd hebben dat het leven stukken makkelijker zonder andere mensen de hele tijd je mening op te dringen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Erger nog dan de non-argumenten vind ik de haat die uit al dat gekrijs spreekt. Ik zou me toch een lastig leven krijgen als ik alle mensen die vlees eten haatte. Of alle mensen die het met mij oneens zijn. Ik ben dol op mensen die het met mij oneens zijn, dat maakt het leven interessant.
Sommige mensen leren dat nooit...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:56 schreef Musketeer het volgende:
Ach op internet is het heel makkelijk krijsen en schoppen tegen alles met een andere mening, k denk dat de meeste forumextremisten irl dingen heel anders vertellen of gewoon nog niet zo oud zijn dat ze geleerd hebben dat het leven stukken makkelijker zonder andere mensen de hele tijd je mening op te dringen.
Look who's talking.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Fok is weer een troll rijker ( Camille_Noire )
Ik ben geneigd zulke mensen te zien als kloon van anderenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sommige mensen leren dat nooit...
Camille_Noire heeft zich op 28 januari geregistreerd en loopt nu al iedereen voor rotte vis uit te maken. Ja, zo maak je vrienden op een forum.
Is niet erg, ik heb helemaal niks tegen newbies op zich. Jij gedraagt je gewoon normaal. Camille begint meteen te trollen. Bah.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:24 schreef Musketeer het volgende:
Heh ik ben toch al snel 10 dagen "ouder"![]()
Ach doe ff normaal drama queen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:58 schreef Camille_Noire het volgende:
[..]
ik ben niet degene die omdat hij vol zit met bloeddorst dieren vermoord.
verbaasd me ook niks dat de slagers in de slachhuizen ex criminelen zijn die uit de gevangenis kwamen en deze baan namen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:00 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Dieren die in een officieel slachthuis worden geslacht hebben daar echt geen last van.
Dat heeft er gewoon mee te maken, dat dit vaak het enige type werk is dat een ex-crimineel nog kan krijgen. Het is geen eigen keuze ofzo, wat jij hier suggereert. Ook op de plank van een ex-crimineel moet brood (en vleesch) komen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:58 schreef Camille_Noire het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |