Tja, wie weet wat papa Isarin voor zijn dood allemaal heeft gegeten?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:51 schreef soapie het volgende:
Iemand had het hier laatst over koolmonoxide, vind ik nog niet zo raar gedacht.
Het vogeltje heette Do'Risz.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:01 schreef babette21 het volgende:
is Tonnie eerder teruggekomen uit Brazilie?!![]()
zelfs Romeo's rol is nog boeiender dan die van Marjolein.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:27 schreef Viking84 het volgende:
En Renee en Marjolein weer bij elkaar... leuk
Da's weer een van die ijzeren soapwetten: elk geheim komt uiteindelijk uit!quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:39 schreef Wup het volgende:
Stijn is ook wieberen [ zullen ze dit verhaaltje in de ijskast zetten tot de Aram van de rest het zinkende schip verlaat... ala Arthur & de VictorFiles?]
Wat is er vandaag gebeurd?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:39 schreef Wup het volgende:
[..]
zelfs Romeo's rol is nog boeiender dan die van Marjolein.
onbegrijpelijk dat ze niks behoorlijks voor Tanja Jess hebben weten te verzinnen
maar goed Romeo is uitgekeken op Kyra nu ze uitgehoerd is
Stijn is ook wieberen [ zullen ze dit verhaaltje in de ijskast zetten tot de Aram van de rest het zinkende schip verlaat... ala Arthur & de VictorFiles?]
dus tijd voor nieuwe gastrollen............
Twee jaar eerder.....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
ECHO'S DIE NOG NAGALMEN:
[afbeelding]
Claires echo... (ONM, DI. 14-09-2004)
ik vind het echt schandalig wat voor een kleine klote rol ze Tanja hebben gegeven, maar goed wie weet komt dat nog goed...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:39 schreef Wup het volgende:
[..]
zelfs Romeo's rol is nog boeiender dan die van Marjolein.
onbegrijpelijk dat ze niks behoorlijks voor Tanja Jess hebben weten te verzinnen
maar goed Romeo is uitgekeken op Kyra nu ze uitgehoerd is
dus tijd voor nieuwe gastrollen............
Ze hadden haar inderdaad beter helemaal kunnen weglaten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:14 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind het echt schandalig wat voor een kleine klote rol ze Tanja hebben gegeven
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:09 schreef babette21 het volgende:
oke niet als 2 druppels water, maar ze hebben wel 't zelfde bekkie...
[afbeelding]
ach wat hoop ik dat Nikkie eruit word geschrevenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze hadden haar inderdaad beter helemaal kunnen weglaten.
Vogeltjes + Bestrijder = Vogelpest/Vogelgriep?quote:Je vertelde dat je al 18 keer bij ONM hebt gefigureerd wat heb je daar moeten doen?
Ik ben een paar keer verpleger geweest, en klant in Dok/Engel, en bestrijder, en patiënt in het ziekenhuis.
En Soapvision werkte weer samen met Svenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:51 schreef Wup het volgende:
RealMedia filmpje van Babette ism soapvision
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/verzamel/1994_TVLokaal_001.jpg]afbeelding]
ONM 1994, Margot[1], Sander, Els en Reina[1] op de redactie van TVLokaal[/url] ~ [2.56 min; 4.8 Mb] ~
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Cabeautje voor Sven:
Yolanthe Cabeau van Kasbergen als Julia... (ONM, DO. 03-02-2005)
dat vond ik ook alquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nynke Faber (Westenwind) & Yolanthe Cabeau van Kasbergen (ONM)
quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:03 schreef Wup het volgende:
Orginial zo kan ie wel weer, geen 2 weken vooruit aub
oh ja dat ook nogquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:03 schreef Svensational het volgende:
En Soapvision werkte weer samen met Sven
Alleen heeft Soapvision de samenwerking opgezegdquote:
ow wat dan???quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:17 schreef Svensational het volgende:
Alleen heeft Soapvision de samenwerking opgezegd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |