quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij hoepelt op?????????
Hoop het niet zeg!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Zouden we Stijn nog terug zien in Italië?
Maar er wordt dan wel een levend vogeltje neergelegd, zodat je kunt zien dat het nog ademt. Ik zie nog steeds niet de link tussen de dooie twietie en de zwangerschapsproblematiek van Lizzy. Is die verenbaal door voodoo behekst ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Wordt het dode vogeltje morgen ook opgebaard?
Iemand had het hier laatst over koolmonoxide, vind ik nog niet zo raar gedacht.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar er wordt dan wel een levend vogeltje neergelegd, zodat je kunt zien dat het nog ademt. Ik zie nog steeds niet de link tussen de dooie twietie en de zwangerschapsproblematiek van Lizzy. Is die verenbaal door voodoo behekst ofzo?
De Engel [jahaaa De Engel] komen claimen?!??!?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:50 schreef Wup het volgende:
de Reitsemasporen zijn net zorgvuldig gewist
wat zou ze als Reistema in Ulft [ jaaaa Ulft] te zoeken hebben?
Dat was ik, maar aangezien Pietje 2 nog leeft...quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:51 schreef soapie het volgende:
Iemand had het hier laatst over koolmonoxide, vind ik nog niet zo raar gedacht.
maar voor hoelang?????quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was ik, maar aangezien Pietje 2 nog leeft...
nee het vogeltje was pas in de aftiteling dood..........quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't laatste stukkie gemist, moest weer zonodig gebeld worden
is 't vogeltje al dood?! en zag ik goed dat Chris weer para werd?!?
Misschien fietst ze met het kooitje naar de dierenarts en wordt ze geschept door een taxi, waardoor ze zelf in 'de kooi' belandt.quote:
is Tonnie eerder teruggekomen uit Brazilie?!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien fietst ze met het kooitje naar de dierenarts en wordt ze geschept door een taxi, waardoor ze zelf in 'de kooi' belandt.
maar de taxichauffeur die doorrijdt zit in de bushbush......quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien fietst ze met het kooitje naar de dierenarts en wordt ze geschept door een taxi, waardoor ze zelf in 'de kooi' belandt.
Ik vrees dat ze de uitslag van die poll aan het begin van 't seizoen 'Met wie zou je wel een beschuitje willen eten?' iets te serieus hebben genomen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:00 schreef soapie het volgende:
Nou, wat is dat een drama zeg die Joost, kunnen ze nou echt niet bedenken dat ze die jongen z'n tshirt aan moeten laten houden???
Gossiepietje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:15 schreef Wup het volgende:
ONM 3 februari 2005
[afbeelding]
uitprinten & inlijsten........
Ik moet wel eerlijk zijn, ze is wel de knapste ONM-babe !quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Cabeautje voor Sven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yolanthe Cabeau van Kasbergen als Julia... (ONM, DO. 03-02-2005)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |