quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:33 schreef Orginial het volgende:LOL, ja daar zal het hele schrijversteam wel overuren voor gedraaid hebben.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lizzy ....wat zullen daar eens voor verzinnen.............
brainstorm, brainstorm
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:50 schreef babette21 het volgende:
Dat coma kan nooit lang duren als ze in maart alweer op de lange latten kan staan...
tegen die tijd is ze ook al met Hugo, dus dan is ze iig van Joost verlost
overigens lijkt me, na het zien van bovengeplaatste echo,
een abortus nog logischer dan 'n miskraam
om ook nog even terug te komen op 't vraagje van Wup laatst
waarom Hugo nog steeds de baan van Niels heeft...
da's natuurlijk zodat ie nu als eindverantwoordelijke de door
Stijn aangerichte ellende over zich heen mag krijgen
Vervolgens gaan ze 'm overplaatsen naar 'n ziekenboegje in de Dolomieten:
't skitripje wordt zijn afscheidsreisje.......................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:03 schreef Wup het volgende:
Orginial zo kan ie wel weer, geen 2 weken vooruit aub
Nikkie Plessen moest toch naar Kees & Co?quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:50 schreef babette21 het volgende:
Dat coma kan nooit lang duren als ze in maart alweer op de lange latten kan staan...
tegen die tijd is ze ook al met Hugo, dus dan is ze iig van Joost verlost
Renee is te druk met de hele dag levens redden, dus zij ziet dat soort details altijd over het hoofdquote:overigens lijkt me, na het zien van bovengeplaatste echo,
een abortus nog logischer dan 'n miskraam
ow maar van Klaveren gaat ook stennis schoppen toch?quote:om ook nog even terug te komen op 't vraagje van Wup laatst
waarom Hugo nog steeds de baan van Niels heeft...
da's natuurlijk zodat ie nu als eindverantwoordelijke de door
Stijn aangerichte ellende over zich heen mag krijgen
Vervolgens gaan ze 'm overplaatsen naar 'n ziekenboegje in de Dolomieten:
't skitripje wordt zijn afscheidsreisje.......................
ja als dat ski-lijntje er niet aan zat te komen zou ik ook denken dat ze daarom meteen 3 maanden in coma komt te liggen. Net als Kyra destijds, omdat Jasmine opnames had voor Volle - slechtste Ned. film allertijden - Maan had...quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef Wup het volgende:
Nikkie Plessen moest toch naar Kees & Co?
da's heel serieus hoor, daar mag je geen grapjes overmaken!!quote:Renee is te druk met de hele dag levens redden, dus zij ziet dat soort details altijd over het hoofd
waarom "of" als t ook "en" kan zijn?!quote:ow maar van Klaveren gaat ook stennis schoppen toch?
of mag Niels voorlopig alleen patienten omleggen?
samen met Kyra, want die gaat ook mee wintersporten [toch?]quote:Hugo onder een flinke lawine moet kunnen................
wat dacht je van de afdeling Art Department... die mogen weer zo'n mooie tent gaan ontwerpen!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:51 schreef Wup het volgende:
LOL, ja daar zal het hele schrijversteam wel overuren voor gedraaid hebben.....
1] Mischa terugquote:Lizzy ....wat zullen daar eens voor verzinnen.............
brainstorm, brainstorm
* Wup gaat snel Niels filmpje zoeken...quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
algemene waarschuwing: babette is pissed omdat een of andere debiel net 'n deuk in d'r auto heeft gereden!
hihi, het kwam er ook zo beroerd uit.....quote:da's heel serieus hoor, daar mag je geen grapjes overmaken!!
ow, nou ja dat moet dan maar...quote:waarom "of" als t ook "en" kan zijn?! maar volgens mij was Nielsje vooral figurant in dit lijntje
wat ik uit de verhaaltjes haal is dat 't met name 'n Sanne [en evt. Hugo] verhaaltje is
sorry...........
mja je hebt ook gelijk, ze maken van zo een lawine natuurlijk net zo een geweldig drama als dat spannende jungleavontuur dus dat moest ons maar bespaard blijven.quote:samen met Kyra, want die gaat ook mee wintersporten [toch?]
maar met alleen 'n overplaatsing - zonder doden dus - ben ik ook al redelijk blij hoor
aaaaah toch nog wat liefs op deze wrede dag! dank uquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:09 schreef Wup het volgende:
* Wup gaat snel Niels filmpje zoeken...
Waarom Niels geen tijd heeft om deurtjes in trappen ~ [0.30 min; 3.2 Mb] ~
mja hoe meer drama zij willen neerzetten, hoe komischer het wordtquote:hihi, het kwam er ook zo beroerd uit.....
bedenk eens wie ze van dat geld allemaal kunnen inhuren!!quote:mja je hebt ook gelijk, ze maken van zo een lawine natuurlijk net zo een geweldig drama als dat spannende jungleavontuur dus dat moest ons maar bespaard blijven.
voor je 't weet komen ze plotseling omhoog...quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
opbaringen vind ik gewoon een beetje iets engs hebben altijd.....
doe maar liever bloederige lijken ofzo
veel drama om een gastrol is sowieso een beetje overbodigquote:mja weet ik maar het is goed dat je <??> er geen wekelijkse aangelegenheid van maakt
de vader van Kyra was gewoon geen begrafenis-waardig karakter
heb ik idd vreselijk om gelachen... en da's ook wel 's leuk bij zo'n scenequote:de leukste begrafenis blijft die van Serge:)
Cindy de Quant [ waar is ze gebleven, waar is ze gebleven] is behoorlijk welkom hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
Ik vind dat de tijd gekomen is dat Niels' dubbelleven onthuld gaat worden
da's meteen 'n mooie manier om De Vries en dat Baantjer-vrouwtje [naam kwijt] naar ONM te halen!
ja het ligt soms idd. meer aan de teksten dan aan de acteurs maar heus niet altijd;)quote:mja hoe meer drama zij willen neerzetten, hoe komischer het wordt
mij hoor je niet klagen [oke over heel veel dingen wel, maar daarover niet]
nou precies... dat riep ik dus ook toen ik Brazilie zag.....quote:bedenk eens wie ze van dat geld allemaal kunnen inhuren!!
daarvoor staat Arthur zelfs uit de dood op......
mail maar ik heb wel plekquote:btw over filmpjes: ik heb er nog 'n paar, maar die zijn groter dan 4mb
uploaden bij m'n accountje van de jongens [sorry wup] kan maar tot max. 4...
iemand 'n tipje/ideetje hoe ik ze alsnog aan jullie tentoon kan stellen?!??!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaah toch nog wat liefs op deze wrede dag! dank u
Ik vind dat de tijd gekomen is dat Niels' dubbelleven onthuld gaat worden
da's meteen 'n mooie manier om De Vries en dat Baantjer-vrouwtje [naam kwijt] naar ONM te halen!
[..]
heel klein stukje....quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
heb ik idd vreselijk om gelachen... en da's ook wel 's leuk bij zo'n scene
heb je 'm toevallig als filmpje?!??! beetje humor kan geen kwaad vandaag......
ik ben helemaal voor!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:52 schreef Wup het volgende:
Cindy de Quant [ waar is ze gebleven, waar is ze gebleven] is behoorlijk welkom hoor.
ze waren wel leuk saampjes
Wimie Wilhelm [in Baantjer Els Peeters] mag ook wel, als de niet dode valse feeks moeder van Chris.
Een dubbelleven hebben we sinds de alter van Joyceniet meer gehad dus dat lijkt me een geweldig plan
nee heus niet hihi...quote:ja het ligt soms idd. meer aan de teksten dan aan de acteurs maar heus niet altijd;)
ons verzoeklijstje is inmiddels lang genoeg...quote:nou precies... dat riep ik dus ook toen ik Brazilie zag.....
ga leuke acteurs inhuren ipv geld weggooien......
testmailtje is onderweg...quote:mail maar ik heb wel plek
Hij blijft leuk!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
heel klein stukje....
oktober 2003, Couwenberg humor ~ [0.22 min; 2 Mb] ~
tsja hij komt na die glansrol in ONM natuurlijk ook nergens meer behoorlijk aan de bak.......quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Koen Ligthart vreet de rommel van de Mac? Kookt Aafke dan niet lekker voor 'm?
de Reitsemasporen zijn net zorgvuldig gewistquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:40 schreef babette21 het volgende:
die Julia heeft 't zelfde gezicht als Wanda Zevenster....
zusje? nichtje? in dat geval is haar achternaam misschien wel.... Reitsema!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |