Vooral komen als ik er niet benquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:37 schreef rubbereend het volgende:
k zal die meet eens heroverwegen
Just me kan doorposten tijdens downtimequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat de laatste post in Hools doen voor de downtime?
Die post altijd waar niemand anders kanquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Just me kan doorposten tijdens downtime
k zie t al voor me: "Hoi ik ben rubbereend"quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral komen als ik er niet ben
Gaan we net allemaal weg als jij binnekomt
Zo'n beetje wat Bjoooooooooro meegemaakt heeft de laatste keerquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:59 schreef rubbereend het volgende:
k zie t al voor me: "Hoi ik ben rubbereend"
De rest: "We moesten maar weer eens gaan"
Mutsen feest is al 6x verzet , en nog kunnen ze niet alle 7quote:slecht hoor bluezz dat je niet komt, neem gewoon een paar van die leuke mutsen mee.
Ik vond hem echt leuk hoor Tong.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Weer een briljant topic op slot gegooid door golfert![]()
Ja idd.. Ben er ook erg blij om.. Voel me best goed.. Alleen erg moe en buikpijn, maar dat komt vast helemaal goedquote:
Doe rustig aan meissiequote:Op woensdag 2 februari 2005 21:39 schreef Blumchen het volgende:
Ja idd.. Ben er ook erg blij om.. Voel me best goed.. Alleen erg moe en buikpijn, maar dat komt vat helemaal goed
en die mensen bij expeditie robinson maar zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
En je computer is nu zo snel, dan is het logisch dat je dat doet.
Overigens zijn er op een eiland in de Indische oceaan nog 9 overlevenden van de Tsunami gevonden, ze hebben zich 39 dagen in leven gehouden met kokosnoten!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die mensen bij expeditie robinson maar zeuren
Hahaquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die mensen bij expeditie robinson maar zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |