80-jaar en dan nog msnen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:39 schreef MauBro het volgende:
't valt allemaal nog wel mee. Mijn ervaring is dat ze snel wat zeurderig overkomen. Ze mag graag msnen met broers/zussen en zelfs haar moeder
(die is iets in de tachtig
).
Ze heeft nogal vaak de neiging om de focus van met chat-venster te halen en dan loopt ze, zoals ze zelf altijd zegt, in de lucht te typen, AKA er verschijnt dus niets op het scherm. eeeeeeeeeeeeeeeen af en tooooooooooe laat ze een leeeeeeeeeeteeeer te laaaat losss oftiktze woordenaanelka ar en dan de spaties ook nog eens op de verkeerde plaatsen.
Tja, en als nick: gewoon haar voornaam. Direct duidelijk gemaakt dat 't plain & simple moet blijven, en geen jaarverslag.
al met al krijgt ze een 6/10 als eindscore
Gelukkig die van mij ook niet. Moet er niet aan denken . . .quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef peejdorie het volgende:
mijn ouders hebben helemaal geen msn
Jazekerquote:
Maar ze spelt wel beter??quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef melisje het volgende:
soms gaat mijn moeder me een preek geven over msnEn dan typt zo ook gelijk 3 zinnen agterelkaar zonder punten/comma's te gebruiken!! Slaat zoiezo al helemaal nergens op..Want ik zit boven op me kamer en zij beneden! Mja...wij zijn nu eenmaal afentoe onlogisch!
En een keertje...was ze iets aant typen... en het duurde en het duurde.. kwam er uiteindelijk een klein zinnetje uit!...zegt ze daarna...sorry ik was vergeten op enter te drukken!lol Maar soms is het ook wel hip om met mams te msn-en hoor
Idem.. een permanente verbinding, stel je voor. Daarvoor zit ik niet in Amsterdam en zij in Groningen zeg. Een paar keer per maand erheen en af en toe bellen is prima.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gelukkig die van mij ook niet. Moet er niet aan denken . . .![]()
Daar is niet veel voor nodigquote:
quote:
Oude GSM's hebben alleen hoofdlettersquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:33 schreef G-Mart het volgende:
M'n pa zit wel eens op msn, hij typt heeeel langzaam maar verder is het wel okay. Sms'en met hem is erger, ik hou er niet van als mensen alleen maar met hoofdletters sms'en :-/
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:45 schreef Xante het volgende:
alleen ze zet wel de lettergrootte op 14 ofzo. Ziet er niet uit.
M'n pa weet geeneens hoe het Senseo-koffiezetapparaat werkt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:53 schreef Jeff89 het volgende:
en mn pa kan niet eens een PC aanzetten.
Zo! Jij maakt wat mee zeg! Dolle boel bij jou thuis!quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef melisje het volgende:
soms gaat mijn moeder me een preek geven over msnEn dan typt zo ook gelijk 3 zinnen agterelkaar zonder punten/comma's te gebruiken!! Slaat zoiezo al helemaal nergens op..Want ik zit boven op me kamer en zij beneden! Mja...wij zijn nu eenmaal afentoe onlogisch!
En een keertje...was ze iets aant typen... en het duurde en het duurde.. kwam er uiteindelijk een klein zinnetje uit!...zegt ze daarna...sorry ik was vergeten op enter te drukken!lol Maar soms is het ook wel hip om met mams te msn-en hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef peejdorie het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:29 schreef luciferist het volgende:
mijn pa heeft ook msn maar niemand erin staan!en dan zegt hij zo: wanneer staan mijn collega's en vrienden hier nou eens in?
dat meen je nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:04 schreef it_was_me het volgende:
Van maandag tot en met donderdag msn ik met onze dochter. Zij zit dan in rotterdam op kamers.in het weekend is ze thuis. Als doordeweeks haar vriend er is msn ik ook met hem. Ik weet niet wie er dan eventueel niet zou sporen maar dat terzijde.
Onze kontakten doordeweeks lopen voor het grootste gedeelte via msn. En als ze naar bed wil laat ze onze telefoon even overgaan. Dan hebben we zo nog even kontakt.![]()
Ik ook niet. De enige die ik ooit s'avonds belde voor het slapen gaan was m'n vrouw, maar daar bleef het ook wel bij . . .quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef Viking84 het volgende:
dat meen je nietiedere dag met je dochter msn'en en nog even weltrusten zeggen voor het slapen gaan
moet er niet aan denken dat ik zo'n contact had met mijn moeder
![]()
Ho, ho Ze is 17 en zit al 1,5 jaar op kamers. En sommige dingen zeg je niet op msn. De gesprekken zijn dan meestal in de trant van: ik heb een 7,5 voor ........ , Mam maak je geld over , hoe moet ik (groente) klaarmaken, Aan de telefoon gaat het dan wel iets anders. Dit is dan ook alleen als ze aleen op haar kamer is. Als ze bij haar vriend slaapt hoor ik haar nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat meen je nietiedere dag met je dochter msn'en en nog even weltrusten zeggen voor het slapen gaan
moet er niet aan denken dat ik zo'n contact had met mijn moeder
Pubertjequote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik had laatst de msn van een lerares waar iedereen een hekel aan had
ik: waarom stuur je altijd mensen eruit
Lerares: hier ga ik me niet openlijk over uitten op internet
ik: weet je wie ik ben?
lerares: nee
ik: je stalker!!
lerares: ik ben bang dat ik jou niet meer accepteer in mijn lijst, bij deze doei
Bijzonder goed gereageerd van je lerares, ieder verstandig mens zou dat ook gedaan hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lerares: ik ben bang dat ik jou niet meer accepteer in mijn lijst, bij deze doei
bij mij ongeveer hetzelfde, behalve dat mijn vader niet anti-microsoft is en ik mijn broer ook nog wel irl ziequote:Op donderdag 3 februari 2005 16:48 schreef MaRySe het volgende:
Mijn vader is anti-microsoft en mijn moeder weet niet wat een computer is.
Mijn broertje spreek ik alleen over msn.
Ik zie hem irl wel, k spreek alleen over msn met hemquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
bij mij ongeveer hetzelfde, behalve dat mijn vader niet anti-microsoft is en ik mijn broer ook nog wel irl zie
Wat een kneus ben jijquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kneusquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:32 schreef Skv het volgende:
Als me moeder op MIJN msn zit (eigen heeft ze niet, krijgt ze ook niet.. is onmogelijk heb ik haar wijsgemaakt), dan gaat ze allemaal heel beleefde verhalen naar de verkeerde mensen typen.
Die ze niet kent.
Die mij dan uit gaan lachen.
Je weet.
Mn pa had ooit ook msn, maar t had te veel spyware ofzo volges hem, en hij had geen vrienden met msn.. óf helemaal geen vrienden, dat weet ik niet.
Haha...heel herkenbaar...mijn vader typt enorm traag.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:31 schreef Falco het volgende:
Je hoort er de wildste verhalen over. Hoe onderhouden jullie het contact met je ouders via MSN?
Ergeren jullie je er ook zo aan dat ze zolang bezig zijn met tikken? Ondertekenen ze al hun MSN-berichten met hun namen? Wat zijn hun nicknames? Etcetera etcetera.
Die van mij vanaf vandaag. Ga zo de PC instaleren.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef peejdorie het volgende:
zolang je hem neit afschietquote:Op zondag 6 februari 2005 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het ook stukken handiger dan bellen. Als ik echt ff dringend wat moet bespreken dan bel ik overigens wel even of schiet ik m'n broertje aan op MSN.
mss gewoon vergeten MSN asf te sluiten?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:07 schreef Meimeltje het volgende:
Mijn moeder van 60 is helemaal verslaafd aan msn, om 1 uur 's nachts zie ik haar zelfs nog online!
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Mijn moeder tikt razendsnel en msnennen kan ze ook nog.
Ze heeft 2 mensen in haar lijst: mijn broer en ik
Mijn vader begrijpt dat pop-up scherm ook niet, dan kan je blijven praten maar er gebeurt niks.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:39 schreef nils7 het volgende:
En me opa heeft ook MSN alleen die snapt er niet veel van aangezien hij nogal koppig is heeft me pa hem geleerd dat alles wat er rechtsonderin zijn scherm gebeurt dat hij daar af moet blijven. De pop-ups merkt ie dan niet eens op dus het kan ff duren voordat je contact met hem hebt
Zo moet je ze hebben . . .quote:Op zondag 6 februari 2005 19:52 schreef Aventura het volgende:
Ik heb m'n pa wel in mijn msn staan maar hij praat eigenlijk nooit tegen mij![]()
ik heb alleen mn zus op msn, ouders heb ikkeuh.. 5 jaar niet meer gesproken oidquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:31 schreef Falco het volgende:
Je hoort er de wildste verhalen over. Hoe onderhouden jullie het contact met je ouders via MSN?
Ergeren jullie je er ook zo aan dat ze zolang bezig zijn met tikken? Ondertekenen ze al hun MSN-berichten met hun namen? Wat zijn hun nicknames? Etcetera etcetera.
zo kreeg mijn broertje al te horen wat hij percies moest leren voor de toets. hij was het lievelingetjequote:Op maandag 7 februari 2005 07:25 schreef maxdownforce het volgende:
Ik sta voor de klas (groep 8) in het basisonderwijs.
Er zijn er heel wat die het leuk vinden om ff met meez te chattuh...
Nog geen klachten gehad. (Dat gaat ze punten kosten)
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op maandag 7 februari 2005 14:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
zo kreeg mijn broertje al te horen wat hij percies moest leren voor de toets. hij was het lievelingetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |