abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24947451
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
Mijn moeders nickname is: Je moeder
pi_24948704
Ik msn met m'n moeder nu ik in australie zit. Haar nickname is gewoon haar echte naam en ze tikt helemaal niet sloom.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_24948717
JC ik moet er niet aan denken om een potje te gaan msn-en met hen

Msn is trouwens zoooooooo
I need you tonight
’cause I’m not sleeping
There’s something about you girl
That makes me sweat
pi_24948783
Mijn broer, zus, vader en moeder gebruiken MSN erg intensief, intensiever dan ik iig. We hebben weleens een multichat met zijn allen, best leuk
  zondag 6 februari 2005 @ 11:03:37 #106
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24949675
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef peejdorie het volgende:
mijn ouders hebben helemaal geen msn
Die van mij vanaf vandaag. Ga zo de PC instaleren.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24949688
Als ik in het buitenland ben dan mail ik mijn ouders weleens. MSN-en niet, dat kunnen ze toch niet, maar mailen lukt ze prima.

Ik vind het ook stukken handiger dan bellen. Als ik echt ff dringend wat moet bespreken dan bel ik overigens wel even of schiet ik m'n broertje aan op MSN.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24950525
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het ook stukken handiger dan bellen. Als ik echt ff dringend wat moet bespreken dan bel ik overigens wel even of schiet ik m'n broertje aan op MSN.
zolang je hem neit afschiet
maar mijn ma weet neit eens hoe inet werkt, meot ik haar vaak helpen, en mijn pa vind msn nix dus...
pi_24950553
Mijn ouders vinden MSN ook niets, vandaar dat het bij mailen blijft. Dat is ook veel relaxter, kan je wat sturen wanneer je tijd en zin hebt en dat geldt voor hun ook. MSN dan moet je toch een afspraak maken van zo en zo laat op MSN en daar houd ik niet zo van als ik in het buitenland ben, zeker als er ook nog eens grote tijdverschillen een rol spelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24950703
Mijn moeder van 60 is helemaal verslaafd aan msn, om 1 uur 's nachts zie ik haar zelfs nog online!
pi_24950708
Naja zo vaak ben ik neit in het buiten land (en als ik er wel ben, zijn mijn ouders ook aanwezig:P)
maar ik snap je probleem.
pi_24951029
Mijn moeder is 80. Ze gebruikt MSN, Yahoo Messenger, ICQ, Skype, Picasa, Webcam - maakt digitalische fotos, installeerd alles zelf op haar PC. Ze heeft chat vrienden in de hele wereld. Slim van haar hoor ! Ik wens het iedereen om op zo'n leeftijd zo actief te zijn!

Kijk maar hier hoe actief ze is: http://www.flickr.com/photos/just_jane/
pi_24951231
quote:
Op zondag 6 februari 2005 12:07 schreef Meimeltje het volgende:
Mijn moeder van 60 is helemaal verslaafd aan msn, om 1 uur 's nachts zie ik haar zelfs nog online!
mss gewoon vergeten MSN asf te sluiten? maar wel cool van je ma.
pi_24951336
Mijn moeder vindt het veel te moeilijk.
Eet hooi en draait drolletje
http://www.mistupid.com/games/dungbeetle.htm
  zondag 6 februari 2005 @ 14:09:26 #115
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_24952672
me moeder weet niet eens hoe een pc aan en uit moet... (gelukkig)
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_24952700
Mijn ouders typen gelukkig heel snel
Me vader zit dag en nacht achter de pc om stukken te schrijven voor de krant en me moeder.... tja....
Die typt wel gewoon snel...
[14.gif]
pi_24953039
Mijn moeder tikt razendsnel en msnennen kan ze ook nog.
Ze heeft 2 mensen in haar lijst: mijn broer en ik
Iedereen is uniek, behalve ik.
  zondag 6 februari 2005 @ 18:08:53 #118
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24956698
Ik ben de enige op MSN bij me ma en die schrikt zich altijd dood als ik ineens iets zeg en zij zo'n popupke krijgt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 6 februari 2005 @ 18:39:33 #119
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_24957224
Me pa die heeft ook MSN, hij download veel van nieuwsgroepen en zit dan ook achter MSN... hij heeft wel een nick: BBBBBB. Tjah je moet wat . Met de tijd verandert hij wel eens: de Sint of Santa Claus (je snapt wel wanneer hij dat doet).
En me moeder gebruikt zijn MSN alleen ze zeggen nooit wie het nu is :S.

En me opa heeft ook MSN alleen die snapt er niet veel van aangezien hij nogal koppig is heeft me pa hem geleerd dat alles wat er rechtsonderin zijn scherm gebeurt dat hij daar af moet blijven. De pop-ups merkt ie dan niet eens op dus het kan ff duren voordat je contact met hem hebt
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_24957331
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Mijn moeder tikt razendsnel en msnennen kan ze ook nog.
Ze heeft 2 mensen in haar lijst: mijn broer en ik
Laura

Wanneer mag ik je ma nou een keer in m'n msn-lijst?
pi_24957884
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:39 schreef nils7 het volgende:

En me opa heeft ook MSN alleen die snapt er niet veel van aangezien hij nogal koppig is heeft me pa hem geleerd dat alles wat er rechtsonderin zijn scherm gebeurt dat hij daar af moet blijven. De pop-ups merkt ie dan niet eens op dus het kan ff duren voordat je contact met hem hebt
Mijn vader begrijpt dat pop-up scherm ook niet, dan kan je blijven praten maar er gebeurt niks.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  zondag 6 februari 2005 @ 19:21:06 #122
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24957916
Mijn vader komt altijd vragen of ik m'n huiswerk af heb.
feest
  zondag 6 februari 2005 @ 19:52:07 #123
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24958470
Ik heb m'n pa wel in mijn msn staan maar hij praat eigenlijk nooit tegen mij
pi_24961351
M'n vader een keer voor de grap toegevoegd.. Het kwam te zeurderig over, hij typte veel te sloom, dus 5 minuten later stond hij al op block

Ook als ik hier even vandaan moet omdat hij even wat moet doen.. Als je de snelheid van de muis ziet vind ik het geen wonder dat ik drie kwartier moet wachten tot hij klaar is met e-mail kijken.. ..
De zin van het leven is de zin in het leven
pi_24962884
Mijn vader tkt snel en is erg ervaren. Helaas heb ik wel eens de indruk dat er wat weinig humor in z'n schrijven met mij zit.

Mijn moeder tikt langzamer, maar ik begrijp haar humor veel beter via MSN (erg subtiel en soms briljant) dan via het echte leven.
  maandag 7 februari 2005 @ 01:25:51 #126
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24963894
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:52 schreef Aventura het volgende:
Ik heb m'n pa wel in mijn msn staan maar hij praat eigenlijk nooit tegen mij
Zo moet je ze hebben . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24964175
mijn pa heeft net internet ontdekt en heeft nog moeite met email (als ze een mailtje naar mij willen sturen, moeten ze dus eerst even bellen, mijn ma belt dan en geeft mijn instructies weer door aan m'n pa die dan achter de pc zit en af en toe terugroept: is ie er al?) dus MSN ...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_24964230
Ik Msn bijna elke dag met mn zusje en een paar keer per week met mn moeders vriend.
M'n moders vriend is helemaal computergek, hij heeft 5 pc's en 2 laptops, dus hij kan wel normaal typen en zo.
M'n zusje van 11 heeft een eigen pc, maar ze zit eigenlijk alleen op Msn.
Ze typt alleen ontzettend vervelend, met woorden als : 'egt' , 'me school' etc. en haar Msn naam is altijd ONTZETTEND lang.

Mijn moeder weet hoe een computer eruitziet, ze weet ook hoe Msn eruitziet. Ze weet alleen niet hoe je een computer aanzet Ze heeft ook een hotmail adres, maar ze vergat steeds hoe het werkte en zo
Daarentegen kan mn moeder wél super goed smssen! daarvor krijgt ze een dikke 10, want ze stuurt me fotos ( ze heeft een hippe telefoon met camera ) en van die sms smilies en plaatjes
Что было, то прошло..
pi_24965415
Nee, mijn moeder tikt zeer snel en is gedregradeerd naar een bijna fulltime MSN verslaafde br3za4H.
pi_24965422
Mijn moeder heeft zelfs een aantal vriendjes gehad, ben blij dat ik haar in de wereld van ICQ en MSN heb geintroduceerd. Alleen jammer dat de relaties geen stand hebben gehouden.
pi_24965587
Ik sta voor de klas (groep 8) in het basisonderwijs.
Er zijn er heel wat die het leuk vinden om ff met meez te chattuh...
Nog geen klachten gehad. (Dat gaat ze punten kosten )
  maandag 7 februari 2005 @ 13:57:14 #132
105263 Litso
Interlectueel.
pi_24970587
Mijn moeder heeft me net toegevoegd
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_24970644
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:31 schreef Falco het volgende:
Je hoort er de wildste verhalen over. Hoe onderhouden jullie het contact met je ouders via MSN?
Ergeren jullie je er ook zo aan dat ze zolang bezig zijn met tikken? Ondertekenen ze al hun MSN-berichten met hun namen? Wat zijn hun nicknames? Etcetera etcetera .
ik heb alleen mn zus op msn, ouders heb ikkeuh.. 5 jaar niet meer gesproken oid
  maandag 7 februari 2005 @ 14:32:58 #134
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24971146
quote:
Op maandag 7 februari 2005 07:25 schreef maxdownforce het volgende:
Ik sta voor de klas (groep 8) in het basisonderwijs.
Er zijn er heel wat die het leuk vinden om ff met meez te chattuh...
Nog geen klachten gehad. (Dat gaat ze punten kosten )
zo kreeg mijn broertje al te horen wat hij percies moest leren voor de toets. hij was het lievelingetje
  maandag 7 februari 2005 @ 15:30:22 #135
105263 Litso
Interlectueel.
pi_24971957
quote:
Op maandag 7 februari 2005 14:32 schreef luciferist het volgende:

[..]

zo kreeg mijn broertje al te horen wat hij percies moest leren voor de toets. hij was het lievelingetje
Bespeur ik hier enige jaloezie?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')