Die van mij vanaf vandaag. Ga zo de PC instaleren.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef peejdorie het volgende:
mijn ouders hebben helemaal geen msn
zolang je hem neit afschietquote:Op zondag 6 februari 2005 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het ook stukken handiger dan bellen. Als ik echt ff dringend wat moet bespreken dan bel ik overigens wel even of schiet ik m'n broertje aan op MSN.
mss gewoon vergeten MSN asf te sluiten?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:07 schreef Meimeltje het volgende:
Mijn moeder van 60 is helemaal verslaafd aan msn, om 1 uur 's nachts zie ik haar zelfs nog online!
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Mijn moeder tikt razendsnel en msnennen kan ze ook nog.
Ze heeft 2 mensen in haar lijst: mijn broer en ik
Mijn vader begrijpt dat pop-up scherm ook niet, dan kan je blijven praten maar er gebeurt niks.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:39 schreef nils7 het volgende:
En me opa heeft ook MSN alleen die snapt er niet veel van aangezien hij nogal koppig is heeft me pa hem geleerd dat alles wat er rechtsonderin zijn scherm gebeurt dat hij daar af moet blijven. De pop-ups merkt ie dan niet eens op dus het kan ff duren voordat je contact met hem hebt
Zo moet je ze hebben . . .quote:Op zondag 6 februari 2005 19:52 schreef Aventura het volgende:
Ik heb m'n pa wel in mijn msn staan maar hij praat eigenlijk nooit tegen mij![]()
ik heb alleen mn zus op msn, ouders heb ikkeuh.. 5 jaar niet meer gesproken oidquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:31 schreef Falco het volgende:
Je hoort er de wildste verhalen over. Hoe onderhouden jullie het contact met je ouders via MSN?
Ergeren jullie je er ook zo aan dat ze zolang bezig zijn met tikken? Ondertekenen ze al hun MSN-berichten met hun namen? Wat zijn hun nicknames? Etcetera etcetera.
zo kreeg mijn broertje al te horen wat hij percies moest leren voor de toets. hij was het lievelingetjequote:Op maandag 7 februari 2005 07:25 schreef maxdownforce het volgende:
Ik sta voor de klas (groep 8) in het basisonderwijs.
Er zijn er heel wat die het leuk vinden om ff met meez te chattuh...
Nog geen klachten gehad. (Dat gaat ze punten kosten)
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op maandag 7 februari 2005 14:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
zo kreeg mijn broertje al te horen wat hij percies moest leren voor de toets. hij was het lievelingetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |