Je bent 14 manquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon laf dat hij niet knokt voor zijn leven. Ik heb ook een periode gehad waarin ik niemand had. Ik heb mezelf er toch mooi bovenop geknokt. Als je maar gelooft in zelf.![]()
Ja, dat is waarschijnlijk nou net het probleem.quote:
Oke en dan heb je het "ingezien"... En dan wat?Je Verplicht voelen om bevriend te worden met die persoon?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:38 schreef Toeps het volgende:
Misschien moet je eens inzien hoe ongelukkig die persoon is, inplaats van alleen maar aan jezelf te denken.
Dat vind ik nou ook. Volgens mij wil hij gewoon aandacht want hij heeft mij vroeger supervaak gepest.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:40 schreef Adfundum het volgende:
Wel toevallig dat hij al 2 keer net "gered" is. Lijkt me meer een schreeuw om aandacht dan een echte poging. Maar goed, ik kan niet in zijn hersenen kijken.
Praat dan een keer alleen met hem, evt. via telefoon (niet MSN) en laat hem ze verhaal doen, zeg dat jij ook zo'n kut periode had en dat hij erin moet geloven etc...quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon laf dat hij niet knokt voor zijn leven. Ik heb ook een periode gehad waarin ik niemand had. Ik heb mezelf er toch mooi bovenop geknokt. Als je maar gelooft in zelf.![]()
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:40 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Oke en dan heb je het "ingezien"... En dan wat?Je Verplicht voelen om bevriend te worden met die persoon?
Ik wil gewoon dattie gelukkig is maar ik wil geen vrienden zijn. Dat klinkt hard en dan kan iedereen wel hard gaan roepen van arrogant persoon enzo maar stel je voor. Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEEquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:40 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Oke en dan heb je het "ingezien"... En dan wat?Je Verplicht voelen om bevriend te worden met die persoon?
Ik heb hem toch gered? En trouwens hij heeft vroeger MIJ gepest. Ik heb nooit wat teruggedaan toen ik weer vrienden kreeg enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar je zou de persoon misschien richting hulpverlening kunnen verwijzen, inplaats van hem hier op fok een lafaard te gaan noemen.
Ook al is iets een schreeuw om aandacht, dat geeft toch wel aan hoe wanhopig die persoon is?
Gelukkig ben jij dan ook representatief voor de rest van de wereldquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Och sukkeltje toch, zit je nog in die periode.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dattie gelukkig is maar ik wil geen vrienden zijn. Dat klinkt hard en dan kan iedereen wel hard gaan roepen van arrogant persoon enzo maar stel je voor. Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEE
Heb ik al zovaak gedaan en dan verzintie weer een verhaal dat ik hem haat enzo en dat ik hem dood wil. En als jullie hem zouden kennen zouden jullie zeggen: Bah, wat een misselijk mannetje. Hij pest iedereen en heeft me vroeger alles afgenomen. Dan is bij meerdere mensen door hem gebeurd, nu zit iedereen weer lekker in zijn vel behalve hij omdat niemand meer met hem om wil gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:41 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Praat dan een keer alleen met hem, evt. via telefoon (niet MSN) en laat hem ze verhaal doen, zeg dat jij ook zo'n kut periode had en dat hij erin moet geloven etc...
Jij bent _echt_ 14 he?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEE
Laf??? Hmmmz........kweenie maar hij is waarschijnlijk super ongelukkig.........en misschien probeert ie al vet lang in zichzelf te geloven maar wil het niet echt lukken...........quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja je bent een vervelend arrogant mannetje. Ik hoop dat die suicidale kabouter een dezer dagen een blik klappen open trekt, om dat arrogante mondje van je verbouwen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:49 schreef Orginial het volgende:
Moderators hier mag een slotje op. Blijkbaar ben ik hier de klootzak, dus dat laten we maar zo.
Dat is zijn motief.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb ik al zovaak gedaan en dan verzintie weer een verhaal dat ik hem haat enzo en dat ik hem dood wil. En als jullie hem zouden kennen zouden jullie zeggen: Bah, wat een misselijk mannetje. Hij pest iedereen en heeft me vroeger alles afgenomen. Dan is bij meerdere mensen door hem gebeurd, nu zit iedereen weer lekker in zijn vel behalve hij omdat niemand meer met hem om wil gaan.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dattie gelukkig is maar ik wil geen vrienden zijn. Dat klinkt hard en dan kan iedereen wel hard gaan roepen van arrogant persoon enzo maar stel je voor. Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEE
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja je bent een vervelend arrogant mannetje. Ik hoop dat die suicidale kabouter een dezer dagen een blik klappen open trekt, om dat arrogante mondje van je verbouwen.![]()
Dus.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Maar de beste jongeman die hier zijn verhaal doet heeft wel de mooiste avatar van heel Fok
lekker belangrijk..quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Maar de beste jongeman die hier zijn verhaal doet heeft wel de mooiste avatar van heel Fok
jouw avatar bedoel je? heh das gewoon one in a dosen pijpsletquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Nou, jij held! Klop jezelf maar op de borst hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Duiken met de kop naar beneequote:Op woensdag 2 februari 2005 12:51 schreef King_Nothing het volgende:
Hoe pleeg je zelfmoord in een sloot?
Ik kan wel gaan zeggen van ik wil zo graaag vrienden worden. Maar stel je voor. Je zit op een middelbare school, niemand geeft om anderen, het gaat om je eigen status. Dat was bij mij ook zo, ik twee jaar lang gevochten voor nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:52 schreef MUUS het volgende:
[..].
Van mensen zoals jij wordt die knul nou depressief. Oetlul.
Henk, dat heeft iedereen op de middelbare school, op een enkeling daargelaten, niet zo huilen man.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan zeggen van ik wil zo graaag vrienden worden. Maar stel je voor. Je zit op een middelbare school, niemand geeft om anderen, het gaat om je eigen status. Dat was bij mij ook zo, ik twee jaar lang gevochten voor nieuwe vrienden.
En hij ook, lampenkap.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan zeggen van ik wil zo graaag vrienden worden. Maar stel je voor. Je zit op een middelbare school, niemand geeft om anderen, het gaat om je eigen status. Dat was bij mij ook zo, ik twee jaar lang gevochten voor nieuwe vrienden.
*bespeurt een net-niet-dood-verwensing ;'(quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja je bent een vervelend arrogant mannetje. Ik hoop dat die suicidale kabouter een dezer dagen een blik klappen open trekt, om dat arrogante mondje van je verbouwen.![]()
Jij bent hier degene die een verknipt beeld van de wereld heeft, mongool.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Dan gaat hier de vlag uit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:01 schreef Mr.Mills het volgende:
En nu niet zelf door dit topic suicidaal worden hè
Maar dan moet ie niet in de sloot springen natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Dan gaat hier de vlag uit.![]()
Ja, dat vind ik nou ook.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
Oh wat hebben we weer met ze alle medelijden met dat gepeste mannetje zeg sjonge jonge. Ja want wij waren vroeger noooit zo, wij waren allemaal vriendjes met iedereen......
De Noordzee, zo'n kilometertje of 40 vanuit de kust graag.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maar dan moet ie niet in de sloot springen natuurlijk
Ik heb het al zovaak tegen de mentor gezegd. Maar die doet er nooit wat aan. Zelfs zijn ouders niet. Maarja, ik ben ook maar een arrogant mannetje die in de Noordzee moet worden geloosd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:05 schreef Troeta het volgende:
Uhm, als een jongen 2 x op 1 dag zoiets doet word ie toch hoop ik wel opgenomen??
Jeweettoch, hij knokt zich toch terugquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
De Noordzee, zo'n kilometertje of 40 vanuit de kust graag.
Ik zuig dit allemaal uit me duim, nougoed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik geloof er geen snars van. In de sloot zelfmoord plegen? En dan 's avonds weer van een brug springen? Hoeveel keer moet die pogingen ondernemen voor dat hij echt hulp krijgt? DIk onzinverhaal.
Ja, dat was ik inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
Oh wat hebben we weer met ze alle medelijden met dat gepeste mannetje zeg sjonge jonge. Ja want wij waren vroeger noooit zo, wij waren allemaal vriendjes met iedereen......
Nee joh, als ik 's ochtends een zelfmoordpoging doe en ik word thuis gebracht zeggen mijn ouders als ik 's avonds de deur uit wil "Is goed jongen, kom je niet te dicht bij bruggen?"quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik geloof er geen snars van. In de sloot zelfmoord plegen? En dan 's avonds weer van een brug springen? Hoeveel keer moet die pogingen ondernemen voor dat hij echt hulp krijgt? DIk onzinverhaal.
Dat doe ik ook helemaal niet, als je een keer jezelf zou inlezen zou je zien dat hij iedereen vroeger zijn vrienden heeft afgenomen. Daarom ga ik niet met hem om, alleen omdat iemand klein?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat was ik inderdaad.
Ik heb altijd al geweten dat iemand beoordelen op zijn of haar uiterlijk niet goed is, aangezien ik wel enige herseninhoud en fatsoen heb.
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zuig dit allemaal uit me duim, nougoed.![]()
Je zegt net zelf dat je niet gezien wil worden met een klein dik mannetje met allemaal puisten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet, als je een keer jezelf zou inlezen zou je zien dat hij iedereen vroeger zijn vrienden heeft afgenomen. Daarom ga ik niet met hem om, alleen omdat iemand klein?
Om vervolgens hem in zijn rug te steken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
En anders: IK PEST HEM NIET EN IK HEB HEM GEHOLPEN.
Ja, ik bedoel daarmee te zeggen dat zulke kinderen ook het dupe zijn en dat komt omdat iedereen alleen om zichzelf geeft om de middelbare schooltijd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je niet gezien wil worden met een klein dik mannetje met allemaal puisten.
Ik hoop het.quote:
112 bellen en dan naar de ambulance vragen...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het al zovaak tegen de mentor gezegd. Maar die doet er nooit wat aan. Zelfs zijn ouders niet. Maarja, ik ben ook maar een arrogant mannetje die in de Noordzee moet worden geloosd.![]()
Dat slaat nergens op. Wat heb ik hem aangedaan? NOU ! Daar weet jij geen hol van, dus zit niet zo te doen alsof ik een moordenaar ben.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Om vervolgens hem in zijn rug te steken.
Oh, jij dappere held..
Yeah rightquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel daarmee te zeggen dat zulke kinderen ook het dupe zijn en dat komt omdat iedereen alleen om zichzelf geeft om de middelbare schooltijd.
"Oh hemeltje, een jongen heeft geprobeerd zelfmoord te plegen en ik heb hem thuisgebracht. Ik ben een held! Joechei!"quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Wat heb ik hem aangedaan? NOU ! Daar weet jij geen hol van, dus zit niet zo te doen alsof ik een moordenaar ben.![]()
Ik zal je 1 ding proberen te leren vanmiddag. Met WIE je ook omgaat daar op die school. Daar kijken de meisjes heus niet naar. Dus maak je niet druk als 't iemand is met puisten en een bril. Slimme meisjes zullen je juist extra cool vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet, als je een keer jezelf zou inlezen zou je zien dat hij iedereen vroeger zijn vrienden heeft afgenomen. Daarom ga ik niet met hem om, alleen omdat iemand klein?
Oke: Ik ben een zielig, lelijk, misselijk mannetje dat zichzelf van kant moet gaan maken en in de Noordzee moet worden geloosd.quote:
Dat was een voorbeeld en ten tweede HIJ heeft mijn leven jaren geleden kapot gemaakt, en wou ik niet meer leven.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Oh hemeltje, een jongen heeft geprobeerd zelfmoord te plegen en ik heb hem thuisgebracht. Ik ben een held! Joechei!"
.....
"Nou ja, eigenlijk is het maar een debiel huilerig mannetje. Bovendien heeft hij puisten en is hij dik, dus ik wil niet met hem gezien worden hoor. Stel je voor enzo.."
.
Hahaha, hoe hard kun je jezelf tegenspreken..quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld en ten tweede HIJ heeft mijn leven jaren geleden kapot gemaakt, en wou ik niet meer leven.
Ja, want ik wil populair zijn en stel je voor dat het niet gebeurd dan vergaat de wereld. Volgens mij was ik degene die afstapte om hem te helpen en niet de rest van de klas. Ow wacht nou ben ik weer zielig omdat ik mezelf een held vind. Mensen ga weg uit dit topic, jullie snappen er niks van.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:15 schreef LostFormat het volgende:
Maargoed, mocht een echt verhaal zijn. Vertrouwenspersoon aanspreken op school, maatschappelijk werker, desnoods de kinderbescherming of de politie. Dan heb jij je steentje bijgedragen en kun je weer verder gaan met die puistenkop te negeren.
Begin je nu de zielepoot uit te hangen? In 't begin van dit topic loop je anders heel populair te blaten dat je niet gezien wilt worden met die gozer. En je weigert vrienden te worden met iemand met een bril en puisten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, want ik wil populair zijn en stel je voor dat het niet gebeurd dan vergaat de wereld. Volgens mij was ik degene die afstapte om hem te helpen en niet de rest van de klas. Ow wacht nou ben ik weer zielig omdat ik mezelf een held vind. Mensen ga weg uit dit topic, jullie snappen er niks van.![]()
Je zegt zelf dat het ál jaren geleden is , vergeet het ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld en ten tweede HIJ heeft mijn leven jaren geleden kapot gemaakt, en wou ik niet meer leven.
Wat een dikke onzin loop je te verkondigen. Je wil die knakker toch helpen? Denk je nou echt dat jijzelf hem van zelfmoord kan afhouden? Best een arrogant idee. Daar heeft die proffesionele hulp voor nodig en jij kan dat in gang zetten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, want ik wil populair zijn en stel je voor dat het niet gebeurd dan vergaat de wereld. Volgens mij was ik degene die afstapte om hem te helpen en niet de rest van de klas. Ow wacht nou ben ik weer zielig omdat ik mezelf een held vind. Mensen ga weg uit dit topic, jullie snappen er niks van.![]()
Mooi. Vraag je zusje even of ze 't wil cammen. Kunnen we nog even lachen hier.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:22 schreef Orginial het volgende:
Mensen, reageer maar niet meer. Ik ben walgelijk enzo en daar heb ik niets aan toe te voegen en ik zal mezelf van kant gaan maken.![]()
Zal het vragen..quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mooi. Vraag je zusje even of ze 't wil cammen. Kunnen we nog even lachen hier.
Nou Tiemie, als iemand je schepje in de zandbak afpakt, hakt dat er flink in hoor! Trauma's die je op de kleuterschool hebt opgelopen schud je nu eenmaal niet zo snel van je af.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat het ál jaren geleden is , vergeet het ofzo
Ik had het over toen ik 11 ofzo was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou Tiemie, als iemand je schepje in de zandbak afpakt, hakt dat er flink in hoor! Trauma's die je op de kleuterschool hebt opgelopen schud je nu eenmaal niet zo snel van je af..
Met z'n allen boven zijn kist: "Ieuw, volgens mij heeft hij daar een puistje."quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En dan staat straks je familie je op je sterfbed uit te lachen. Van; "wat een walgelijk kind toch, eindelijk verlost."
Oh jah, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had het over toen ik 11 ofzo was.
Speelde je toen nog in de zandbak?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had het over toen ik 11 ofzo was.
Toen was je 21 man en hij 11.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:29 schreef Perrow het volgende:
@t Orginial ben jij Joost? Want dan bedoel je zeker Marvin? Die klotegast heeft me in 3 jaar geleden nog in elkaar laten slaan. Kutventje![]()
Jep, die mensen hier denken dat het een heilige maagd is. Het is zijn eigen schuld dat er niemand meer met hem omgaat. Hij heeft iedereen 2/3 jaar geleden keiveel pijn gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:29 schreef Perrow het volgende:
@t Orginial ben jij Joost? Want dan bedoel je zeker Marvin? Die klotegast heeft me in 3 jaar geleden nog in elkaar laten slaan. Kutventje![]()
Zijn profiel klopt niet en de mijne ook niet want we zijn allebei 14.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Toen was je 21 man en hij 11.
We zien hem liggen en ik stap af en breng hem naar huis terwijl de rest langzaam doorrijdt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef -Angel- het volgende:
"Een klasgenoot van mij heeft zelfmoord proberen te doen door zichzelf in de sloot te laten verdrinken. Dat is niet gelukt en we hebben hem naar huis gebracht"
Hoe moet ik deze poging precies voorstellen?
Hij springt in de sloot ergens midden in de polder. Ondertussen sta jij rustig toe te kijken leunend op je prachtige zwart gelakte fiets. Je hebt net een 5 kilometer gefietst en denkt lekker even een moment om te rusten.
Ondertussen steek je een sigaret op, en volgt aandachtig het schouwspel dat zich voor jouw ogen afspeelt. Nadat je je laatste teug aan je sigaret hebt genomen (het duurde ongeveer vijf minuten om hem in zijn geheel op te rokenen) besluit je, weet je wat, laat ik hem toch maar uit de sloot slepen.
Bovendien in een sloot jezelf verdrinken kun je niet echt de ideale methode voor zelfmoord noemen.
Ik krijg niet de indruk dat dat jou werkelijk iets interesseert. Ik krijg eerder de indruk dat je bang bent dat je met schuldgevoelens blijft zitten als hij zich van kant maakt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:34 schreef Orginial het volgende:
want dit kan niet langer dat hij zo ongelukkig is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |