abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24881299
Een klasgenoot van mij heeft zelfmoord proberen te doen door zichzelf in de sloot te laten verdrinken. Dat is niet gelukt en we hebben hem naar huis gebracht. Ik dacht dat het weer goed ging maar hij is vannacht boven aan de brug gaan staan en wou springen. Een goede automobilist stopte meteen en heeft hem gelukkig naar huis gebracht. Ik hoop dat hij inziet dat het leven wel de moeite waard is, want dit kan niet langer dat hij zo ongelukkig is!

[ Bericht 17% gewijzigd door Orginial op 02-02-2005 12:57:43 ]
pi_24881335
"goed gemaakt"?

voor wie? voor jullie zelf alleen zeker?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_24881351
duur hem eraf dan
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_24881353
Is het een kabouter?
The gum you like, is coming back in style.
pi_24881371
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

[ Bericht 69% gewijzigd door Orginial op 02-02-2005 12:59:12 ]
pi_24881387
Misschien moet je eens inzien hoe ongelukkig die persoon is, inplaats van alleen maar aan jezelf te denken.
pi_24881396
Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

[ Bericht 88% gewijzigd door Orginial op 02-02-2005 13:00:18 ]
pi_24881398
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:37 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon laf dat hij niet knokt voor zijn leven. Ik heb ook een periode gehad waarin ik niemand had. Ik heb mezelf er toch mooi bovenop geknokt. Als je maar gelooft in zelf.
Je bent 14 man
pi_24881410
Hij heeft ook een keer alle pillen ingeslikt, gelukkig had zijn moeder hem nog net op tijd gevonden.

[ Bericht 82% gewijzigd door Orginial op 02-02-2005 13:01:12 ]
pi_24881416
quote:

Als je maar gelooft in zelf.
Ja, dat is waarschijnlijk nou net het probleem.

Waarschijnlijk is zijn situatie anders dan de jouwe.
Of moet je nu allemaal schouderklopjes hebben omdat jij beter bent dan hij? Egocentrisch persoon.
pi_24881418
Wel toevallig dat hij al 2 keer net "gered" is. Lijkt me meer een schreeuw om aandacht dan een echte poging. Maar goed, ik kan niet in zijn hersenen kijken.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_24881423
Triest persoon zeg.. .

Iig zou ik als ik jullie was maar hem niet meer pesten, je gaat je alleen maar schuldig voelen. Maar dan krijg je weer dat hij denkt dat jullie zijn vrienden zijn.. .
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:40:56 #13
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24881429
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:38 schreef Toeps het volgende:
Misschien moet je eens inzien hoe ongelukkig die persoon is, inplaats van alleen maar aan jezelf te denken.
Oke en dan heb je het "ingezien"... En dan wat?Je Verplicht voelen om bevriend te worden met die persoon?
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_24881432
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:40 schreef Adfundum het volgende:
Wel toevallig dat hij al 2 keer net "gered" is. Lijkt me meer een schreeuw om aandacht dan een echte poging. Maar goed, ik kan niet in zijn hersenen kijken.
Dat vind ik nou ook. Volgens mij wil hij gewoon aandacht want hij heeft mij vroeger supervaak gepest.
pi_24881449
quote:

[..]

Ik vind het gewoon laf dat hij niet knokt voor zijn leven. Ik heb ook een periode gehad waarin ik niemand had. Ik heb mezelf er toch mooi bovenop geknokt. Als je maar gelooft in zelf.
Praat dan een keer alleen met hem, evt. via telefoon (niet MSN) en laat hem ze verhaal doen, zeg dat jij ook zo'n kut periode had en dat hij erin moet geloven etc...
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:42:14 #16
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_24881455
Pubers Maar vergelijk je eigen leven nooit met die van een ander. Dat kan namelijk niet. Ierdereen is en blijft een individu
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_24881466
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:40 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Oke en dan heb je het "ingezien"... En dan wat?Je Verplicht voelen om bevriend te worden met die persoon?
Nee, natuurlijk niet.

Maar je zou de persoon misschien richting hulpverlening kunnen verwijzen, inplaats van hem hier op fok een lafaard te gaan noemen.

Ook al is iets een schreeuw om aandacht, dat geeft toch wel aan hoe wanhopig die persoon is?
pi_24881493
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:40 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Ik wil gewoon dattie gelukkig is maar ik wil geen vrienden zijn. Dat klinkt hard en dan kan iedereen wel hard gaan roepen van arrogant persoon enzo maar stel je voor. Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEE

Omdat iedereen gelukkig populair wil zijn en zijn ogen sluit voor andersmans verdriet.
Ik werd eerst ook gepest, ik heb toen iedereen teruggedist in fases. Toen ik bij de gym niet werd gekozen voor basketbal omdat ik er geen hol van kon, ging ik thuis trainen en wordt nu altijd als eerste gekozen. Ik bedoel hiermee: KNOK ERVOOR! En trouwens die klasgenoot stond altijd ver boven mij en pestte me altijd, totdat ik begon te groeien en hij niet. Ik heb hem nooit gepest, maar hij probeert me nog vaak onderuit te halen.
pi_24881512
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:43 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.

Maar je zou de persoon misschien richting hulpverlening kunnen verwijzen, inplaats van hem hier op fok een lafaard te gaan noemen.

Ook al is iets een schreeuw om aandacht, dat geeft toch wel aan hoe wanhopig die persoon is?
Ik heb hem toch gered? En trouwens hij heeft vroeger MIJ gepest. Ik heb nooit wat teruggedaan toen ik weer vrienden kreeg enzo.
pi_24881528
quote:

[..]

Gelukkig ben jij dan ook representatief voor de rest van de wereld
Wat kunnen mensen toch naief en dom zijn om serieus te denken dat iedereen de wereld ervaart zoals zij dat doen
pi_24881536
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:44 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik wil gewoon dattie gelukkig is maar ik wil geen vrienden zijn. Dat klinkt hard en dan kan iedereen wel hard gaan roepen van arrogant persoon enzo maar stel je voor. Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEE
Och sukkeltje toch, zit je nog in die periode.
pi_24881546
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:41 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Praat dan een keer alleen met hem, evt. via telefoon (niet MSN) en laat hem ze verhaal doen, zeg dat jij ook zo'n kut periode had en dat hij erin moet geloven etc...
Heb ik al zovaak gedaan en dan verzintie weer een verhaal dat ik hem haat enzo en dat ik hem dood wil. En als jullie hem zouden kennen zouden jullie zeggen: Bah, wat een misselijk mannetje. Hij pest iedereen en heeft me vroeger alles afgenomen. Dan is bij meerdere mensen door hem gebeurd, nu zit iedereen weer lekker in zijn vel behalve hij omdat niemand meer met hem om wil gaan.
pi_24881559
quote:

[..]

Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEE
Jij bent _echt_ 14 he?
pi_24881562
Moderators hier mag een slotje op. Blijkbaar ben ik hier de klootzak, dus dat laten we maar zo.
pi_24881588
Jezus wat een basisschooltopic, de tering zeg.
pi_24881601
quote:

[..]

Laf??? Hmmmz........kweenie maar hij is waarschijnlijk super ongelukkig.........en misschien probeert ie al vet lang in zichzelf te geloven maar wil het niet echt lukken...........
pi_24881606
Hoe pleeg je zelfmoord in een sloot?
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_24881617
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:49 schreef Orginial het volgende:
Moderators hier mag een slotje op. Blijkbaar ben ik hier de klootzak, dus dat laten we maar zo.
Ja je bent een vervelend arrogant mannetje. Ik hoop dat die suicidale kabouter een dezer dagen een blik klappen open trekt, om dat arrogante mondje van je verbouwen.
pi_24881620
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:47 schreef Orginial het volgende:

[..]

Heb ik al zovaak gedaan en dan verzintie weer een verhaal dat ik hem haat enzo en dat ik hem dood wil. En als jullie hem zouden kennen zouden jullie zeggen: Bah, wat een misselijk mannetje. Hij pest iedereen en heeft me vroeger alles afgenomen. Dan is bij meerdere mensen door hem gebeurd, nu zit iedereen weer lekker in zijn vel behalve hij omdat niemand meer met hem om wil gaan.
Dat is zijn motief.
pi_24881621
quote:

[..]

.

Van mensen zoals jij wordt die knul nou depressief. Oetlul.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24881634
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 10:44:06 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_24881640
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja je bent een vervelend arrogant mannetje. Ik hoop dat die suicidale kabouter een dezer dagen een blik klappen open trekt, om dat arrogante mondje van je verbouwen.
pi_24881653
Hehe, lief
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_24881654
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Maar de beste jongeman die hier zijn verhaal doet heeft wel de mooiste avatar van heel Fok
Dus.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:54:21 #35
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_24881664
quote:
Maar de beste jongeman die hier zijn verhaal doet heeft wel de mooiste avatar van heel Fok
lekker belangrijk..
pi_24881675
quote:
jouw avatar bedoel je? heh das gewoon one in a dosen pijpslet
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_24881678
quote:
Nou, jij held! Klop jezelf maar op de borst hoor!
Oi!
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:55:12 #38
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_24881682
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:51 schreef King_Nothing het volgende:
Hoe pleeg je zelfmoord in een sloot?
Duiken met de kop naar benee

Sorry, misplaatste post.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_24881685
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:52 schreef MUUS het volgende:

[..]

.

Van mensen zoals jij wordt die knul nou depressief. Oetlul.
Ik kan wel gaan zeggen van ik wil zo graaag vrienden worden. Maar stel je voor. Je zit op een middelbare school, niemand geeft om anderen, het gaat om je eigen status. Dat was bij mij ook zo, ik twee jaar lang gevochten voor nieuwe vrienden.
pi_24881709
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:55 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik kan wel gaan zeggen van ik wil zo graaag vrienden worden. Maar stel je voor. Je zit op een middelbare school, niemand geeft om anderen, het gaat om je eigen status. Dat was bij mij ook zo, ik twee jaar lang gevochten voor nieuwe vrienden.
Henk, dat heeft iedereen op de middelbare school, op een enkeling daargelaten, niet zo huilen man.
pi_24881715
quote:

[..]

En hij ook, lampenkap.

Als ik je zo lees, vind ik het nog een wonder dat jij nu uberhaupt vrienden hebt, want ik vind je maar een egoistisch, oppervlakkig en arrogant snotjong.

Maar geloof me, op figuren zoals jij zit die knul ook niet te wachten.
Oi!
pi_24881716
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 10:44:07 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_24881717
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

*bespeurt een net-niet-dood-verwensing ;'(
...niets aan toe te voegen...
pi_24881726
quote:

[..]

Jij bent hier degene die een verknipt beeld van de wereld heeft, mongool.
pi_24881733
Het leven is helemaal niet de moeite waard.

Je leeft en gaat dood. Dus je hebt er geen zak aan, als je een kutleven hebt kan je beter dood zijn.
pi_24881755
Oh wat hebben we weer met ze alle medelijden met dat gepeste mannetje zeg sjonge jonge. Ja want wij waren vroeger noooit zo, wij waren allemaal vriendjes met iedereen..... .
pi_24881779
En nu niet zelf door dit topic suicidaal worden hè
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:01:34 #48
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24881783
schreeuw om aandacht, als je écht dood wil, dan lukt je dat.

En wat muus zegt. . oetlul .
pi_24881785
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:01 schreef Mr.Mills het volgende:
En nu niet zelf door dit topic suicidaal worden hè
Ik hoop het wel. Dan gaat hier de vlag uit.
pi_24881809
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik hoop het wel. Dan gaat hier de vlag uit.
Maar dan moet ie niet in de sloot springen natuurlijk
pi_24881820
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
Oh wat hebben we weer met ze alle medelijden met dat gepeste mannetje zeg sjonge jonge. Ja want wij waren vroeger noooit zo, wij waren allemaal vriendjes met iedereen..... .
Ja, dat vind ik nou ook.

En anders: IK PEST HEM NIET EN IK HEB HEM GEHOLPEN.

Hij heeft mij en nog anderen vroeger al hun vrienden afgenomen. Nu hebben wij alles weer terug door er voor te knokken en dan vinden jullie het gek dat niemand meer met hem om wilt gaan.
pi_24881831
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Maar dan moet ie niet in de sloot springen natuurlijk
De Noordzee, zo'n kilometertje of 40 vanuit de kust graag.
pi_24881857
Uhm, als een jongen 2 x op 1 dag zoiets doet word ie toch hoop ik wel opgenomen??
pi_24881878
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:05 schreef Troeta het volgende:
Uhm, als een jongen 2 x op 1 dag zoiets doet word ie toch hoop ik wel opgenomen??
Ik heb het al zovaak tegen de mentor gezegd. Maar die doet er nooit wat aan. Zelfs zijn ouders niet. Maarja, ik ben ook maar een arrogant mannetje die in de Noordzee moet worden geloosd.
pi_24881879
Ik geloof er geen snars van. In de sloot zelfmoord plegen? En dan 's avonds weer proberen van een brug te springen? Hoeveel keer moet die pogingen ondernemen voor dat hij echt hulp krijgt? DIk onzinverhaal.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24881888
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

De Noordzee, zo'n kilometertje of 40 vanuit de kust graag.
Jeweettoch, hij knokt zich toch terug
pi_24881896
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik geloof er geen snars van. In de sloot zelfmoord plegen? En dan 's avonds weer van een brug springen? Hoeveel keer moet die pogingen ondernemen voor dat hij echt hulp krijgt? DIk onzinverhaal.
Ik zuig dit allemaal uit me duim, nougoed.
pi_24881899
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ja, dat was ik inderdaad.

Ik heb altijd al geweten dat iemand beoordelen op zijn of haar uiterlijk niet goed is, aangezien ik wel enige herseninhoud en fatsoen heb.
Oi!
pi_24881922
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik geloof er geen snars van. In de sloot zelfmoord plegen? En dan 's avonds weer van een brug springen? Hoeveel keer moet die pogingen ondernemen voor dat hij echt hulp krijgt? DIk onzinverhaal.
Nee joh, als ik 's ochtends een zelfmoordpoging doe en ik word thuis gebracht zeggen mijn ouders als ik 's avonds de deur uit wil "Is goed jongen, kom je niet te dicht bij bruggen?"
pi_24881925
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, dat was ik inderdaad.

Ik heb altijd al geweten dat iemand beoordelen op zijn of haar uiterlijk niet goed is, aangezien ik wel enige herseninhoud en fatsoen heb.
Dat doe ik ook helemaal niet, als je een keer jezelf zou inlezen zou je zien dat hij iedereen vroeger zijn vrienden heeft afgenomen. Daarom ga ik niet met hem om, alleen omdat iemand klein?
pi_24881931
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:07 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik zuig dit allemaal uit me duim, nougoed.
Het zou me niks verbazen.
pi_24881948
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:08 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dat doe ik ook helemaal niet, als je een keer jezelf zou inlezen zou je zien dat hij iedereen vroeger zijn vrienden heeft afgenomen. Daarom ga ik niet met hem om, alleen omdat iemand klein?
Je zegt net zelf dat je niet gezien wil worden met een klein dik mannetje met allemaal puisten.
pi_24881954
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef Orginial het volgende:

[..]

En anders: IK PEST HEM NIET EN IK HEB HEM GEHOLPEN.
Om vervolgens hem in zijn rug te steken.

Oh, jij dappere held. .
Oi!
pi_24881960
He zitten julie nou a.u.b. niet zo op de TS te vitten !
O.K. hij is pas 14..nou en..
Blijkbaar zit hij hier wel mee (anders zou hij dit niet posten..toch?)
Ik denk dat je beter niets kunt doen.
Die jongen die "zelfmoord" wil plegen zit in zijn pubertijd en heeft het waarschijnlijk moeilijk met zichzelf.
Als hij echt zelfmoord wil plegen kun je hem toch niet tegen houden..dan gebeurt het toch wel.
Ik denk dat het misschien een roep om aandacht is en dan maak jij je druk om "niets".
Denk aan jezelf en geniet lekker van het leven !!
pi_24881972
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat je niet gezien wil worden met een klein dik mannetje met allemaal puisten.
Ja, ik bedoel daarmee te zeggen dat zulke kinderen ook het dupe zijn en dat komt omdat iedereen alleen om zichzelf geeft om de middelbare schooltijd.
pi_24881973
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen.
Ik hoop het. .
Oi!
pi_24881979
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik heb het al zovaak tegen de mentor gezegd. Maar die doet er nooit wat aan. Zelfs zijn ouders niet. Maarja, ik ben ook maar een arrogant mannetje die in de Noordzee moet worden geloosd.
112 bellen en dan naar de ambulance vragen...
pi_24882001
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:10 schreef MUUS het volgende:

[..]

Om vervolgens hem in zijn rug te steken.

Oh, jij dappere held. .
Dat slaat nergens op. Wat heb ik hem aangedaan? NOU ! Daar weet jij geen hol van, dus zit niet zo te doen alsof ik een moordenaar ben.
pi_24882016
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel daarmee te zeggen dat zulke kinderen ook het dupe zijn en dat komt omdat iedereen alleen om zichzelf geeft om de middelbare schooltijd.
Yeah right
pi_24882039
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:11 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. Wat heb ik hem aangedaan? NOU ! Daar weet jij geen hol van, dus zit niet zo te doen alsof ik een moordenaar ben.
"Oh hemeltje, een jongen heeft geprobeerd zelfmoord te plegen en ik heb hem thuisgebracht. Ik ben een held! Joechei!"

.....

"Nou ja, eigenlijk is het maar een debiel huilerig mannetje. Bovendien heeft hij puisten en is hij dik, dus ik wil niet met hem gezien worden hoor. Stel je voor enzo. ."

.
Oi!
pi_24882052
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:08 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik zal je 1 ding proberen te leren vanmiddag. Met WIE je ook omgaat daar op die school. Daar kijken de meisjes heus niet naar. Dus maak je niet druk als 't iemand is met puisten en een bril. Slimme meisjes zullen je juist extra cool vinden.
Toen ik op de middelbare school zat ging ik zowel met de nerds, als met de bullys om. Ze vulden elkaar prima aan en vormden 1 front tegen autoriteiten aldaar. En er werd totaal niet gepest. De enige die 't mochten ontgelden waren de zgn. verraders.
pi_24882053
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yeah right
Oke: Ik ben een zielig, lelijk, misselijk mannetje dat zichzelf van kant moet gaan maken en in de Noordzee moet worden geloosd.
pi_24882058
Maargoed, mocht een echt verhaal zijn. Vertrouwenspersoon aanspreken op school, maatschappelijk werker, desnoods de kinderbescherming of de politie. Dan heb jij je steentje bijgedragen en kun je weer verder gaan met die puistenkop te negeren.
pi_24882078
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

"Oh hemeltje, een jongen heeft geprobeerd zelfmoord te plegen en ik heb hem thuisgebracht. Ik ben een held! Joechei!"

.....

"Nou ja, eigenlijk is het maar een debiel huilerig mannetje. Bovendien heeft hij puisten en is hij dik, dus ik wil niet met hem gezien worden hoor. Stel je voor enzo. ."

.
Dat was een voorbeeld en ten tweede HIJ heeft mijn leven jaren geleden kapot gemaakt, en wou ik niet meer leven.
pi_24882084
Je kunt jezelf toch niet laten verdrinken?

En wat boeit het als ie van een brug afspringt? Doe ik ook wel is in de zomer, als je de pijp uit wilt kun je beter van een viaduct afspringen.

Ik zou niet gaan duwen! Een ventje door je raam is net zo aso als een stoeptegel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')