Bullshit!quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Flauwekul om dat op het geloof te schuiven. Ze doen het gewoon liever zonder.
Absoluut. En die keuze kan niemand voor de patient maken. Argumenten als "ik hoop dat ze hem een spuitje geven, want zijn leven is toch al niks meer waard" vind ik daarom bullshit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:25 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als jij dat zo van dichtbij hebt meegemaakt weet je ook dat euthanasie nog altijd een keuze is van de patient zelf.
Beetje vergelijkbaar met Mohammed dus, door zijn leuke regeltjes worden ook nog altijd duizenden onschuldigen de dood ingejaagdquote:
Mocht dat het geval worden dan hoop ik dat de huidige paus snel weer beter isquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:48 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik vind dat Madonna of George Michael paus moet worden.
Neu. Rowan Atkinson lijkt me een betere keus.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:48 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik vind dat Madonna of George Michael paus moet worden.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Neu. Rowan Atkinson lijkt me een betere keus.
Er is duidelijk niks huichelachtiger dan gelovig zijn...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:55 schreef Lithion het volgende:
Waarom wordt die pipo eigenlijk opgenomen? Als hij ziek wordt en als hij aan een fikse longontsteking overlijdt lijkt me dat dan toch Gods wil?
Nounou.. opvattingen van de paus zijn misschien 'huichelachtig' gelovig in 't algemeen niet. Als iemand een geloof nodig heeft; laat diegene dan lekker. Ook al kloppen zijn geloofs ideeen niet met wat diegene in het dagelijks leven doet, dat is toch zijn/haar probleem? Oke, van de paus is 't beetje raar want die draagt die ideeen uit, die is een 'voorbeeld' (quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:28 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Er is duidelijk niks huichelachtiger dan gelovig zijn...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Neu. Rowan Atkinson lijkt me een betere keus.
Dude, heb je m'n post uberhaupt wel gelezen? Ik heb het over euthanasie en niets anders! Kom dan niet aan met de pastoor dit en dat.quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:39 schreef CANARIS het volgende:
Als jij dat zo van dichtbij hebt meegemaakt weet je ook dat euthanasie nog altijd een keuze is van de patient zelf. Jij doet net alsof dat zomaar ff tussendoor gebeurt als iemand daar om vraagt. Bullshit! Jij ziet mensen dus liever ondraaglijke pijn lijden en dan alsnog sterven ipv ze de keuze te geven rustig heen te gaan? Goed soms moet de familie voor een persoon beslissen misschien. Maar denk je nou echt dat iemand die al 9 jaar in coma ligt nog bijkomt? (ja dat komt voor!) Om een lang verhaal kort te maken: ik vind dat iedereen het recht verdient op die keuze. En als je denkt dat het zomaar gedaan word moet je je snel eens laten bijpraten in de medische wereld..
Einde Quote Foutemetc
Nog meer goedkope polemiek paraat ?
Eindeloos pijn lijden . Wat erg he? Dat zou ik ook niet willen.
Er zijn echter nog een boel andere dingen die ik ook niet wil en gelukkig hoeft dat ook allemaal niet. Er zijn zoveel mogenlijkheden op deze aarde zonder dat ik defintief en voortijdig afscheid hoef te nemen.
Maar daarmee hoef je in pastoraal Nederland niet aan tekomen. Die vreten de waarheid bij het ontbijt samen met hun hagelslag.
Daar heeft het Volk haar menig gevormd lult er geen mens meer zinnig over en vraagt men zich alleen nog maar af , waarom de rest van de wereld dit glorieuse voorbeeld niet volgt.
Maar ja , Nederlander zijn is iets bijzonders. Iemand moet de wereld toch vertellen waar Abraham de mosterd haalde. Niet waar? Al was het alleen maar om de wereld te vertellen dat de Paus een Badmongool is.
Wat een weten , wat een cultuur.
Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. Het ging mij alleen om de vrijheid van keuze van de patient zelf.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Absoluut. En die keuze kan niemand voor de patient maken. Argumenten als "ik hoop dat ze hem een spuitje geven, want zijn leven is toch al niks meer waard" vind ik daarom bullshit.
Maar dat neemt niet weg dat ik zelf een tegenstander van euthenasie ben? Daar gaat deze hele discussie ook helemaal niet over, geloof ik.
Volgens mij heb je mijn reactie een beetje verkeerd begrepen, denk ik zo...
kan ik de petitie nog tekenen.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:50 schreef Arcee het volgende:
* Arcee pleit voor acute euthanasie van deze relifanaat.
Zie hier een psychopatische christen-fundamentalist in blinde woede.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:18 schreef N_I_ het volgende:
Wat een reacties weer.
Om maar in jullie voetstappen te treden:
Goede zaak dat theo het gore vetgemeste varken geslacht is. Dat zal hem leren om met religies te spotten. Let it be a lesson.
Meer posts verspil ik niet aan het uitschot hier.
Bijna?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:35 schreef zakjapannertje het volgende:
Medische staf: "Paus was bijna dood"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |