abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24882450
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Flauwekul om dat op het geloof te schuiven. Ze doen het gewoon liever zonder.
Bullshit!

Het Vaticaan zegt: "condooms beschermen niet tegen aids"

Wat zeggen die Zuid-Amerikaanse mannen dan? als een condoom mij niet beshermd tegen HIV, mja waarom moet wij er dan één aandoen, dat zeggen ze!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24882951
Ik heb anders al verschillende dingen hierover gelezen/gezien en heb vaak genoeg gezien dat de reactie op de vraag waarom ze geen condoom dragen simpelweg is dat ze daar geen zin in hebben.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:00:28 #153
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24882969
Ah, beademingsapparaten zijn tegenwoordig dus Gods wil.

*noteert*
pi_24884080
Afteltopic?
pi_24885003
Als jij dat zo van dichtbij hebt meegemaakt weet je ook dat euthanasie nog altijd een keuze is van de patient zelf. Jij doet net alsof dat zomaar ff tussendoor gebeurt als iemand daar om vraagt. Bullshit! Jij ziet mensen dus liever ondraaglijke pijn lijden en dan alsnog sterven ipv ze de keuze te geven rustig heen te gaan? Goed soms moet de familie voor een persoon beslissen misschien. Maar denk je nou echt dat iemand die al 9 jaar in coma ligt nog bijkomt? (ja dat komt voor!) Om een lang verhaal kort te maken: ik vind dat iedereen het recht verdient op die keuze. En als je denkt dat het zomaar gedaan word moet je je snel eens laten bijpraten in de medische wereld..

Einde Quote Foutemetc

Nog meer goedkope polemiek paraat ?
Eindeloos pijn lijden . Wat erg he? Dat zou ik ook niet willen.
Er zijn echter nog een boel andere dingen die ik ook niet wil en gelukkig hoeft dat ook allemaal niet. Er zijn zoveel mogenlijkheden op deze aarde zonder dat ik defintief en voortijdig afscheid hoef te nemen.

Maar daarmee hoef je in pastoraal Nederland niet aan tekomen. Die vreten de waarheid bij het ontbijt samen met hun hagelslag.
Daar heeft het Volk haar menig gevormd lult er geen mens meer zinnig over en vraagt men zich alleen nog maar af , waarom de rest van de wereld dit glorieuse voorbeeld niet volgt.

Maar ja , Nederlander zijn is iets bijzonders. Iemand moet de wereld toch vertellen waar Abraham de mosterd haalde. Niet waar? Al was het alleen maar om de wereld te vertellen dat de Paus een Badmongool is.

Wat een weten , wat een cultuur.
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:50:51 #156
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24886047
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:25 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als jij dat zo van dichtbij hebt meegemaakt weet je ook dat euthanasie nog altijd een keuze is van de patient zelf.
Absoluut. En die keuze kan niemand voor de patient maken. Argumenten als "ik hoop dat ze hem een spuitje geven, want zijn leven is toch al niks meer waard" vind ik daarom bullshit.

Maar dat neemt niet weg dat ik zelf een tegenstander van euthenasie ben? Daar gaat deze hele discussie ook helemaal niet over, geloof ik.

Volgens mij heb je mijn reactie een beetje verkeerd begrepen, denk ik zo...
pi_24886466
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:29 schreef Meki het volgende:

[..]

een massamoordenaar
Beetje vergelijkbaar met Mohammed dus, door zijn leuke regeltjes worden ook nog altijd duizenden onschuldigen de dood ingejaagd

Ach ja, de Katholieke kerk is natuurlijk al eeuwen lang een grote grap. De paus een rechtstreekse vervanging van Jezus op aarde, asjeblieft zeg. Het enigste wat ie deed was mijn geloof zwart maken d.m.v. het verspreiden van idiote wetten
pi_24887018
Ik vind dat Madonna of George Michael paus moet worden.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24887126
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:48 schreef andromeda1968 het volgende:
Mocht dat het geval worden dan hoop ik dat de huidige paus snel weer beter is
pi_24887210
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:48 schreef andromeda1968 het volgende:
Neu. Rowan Atkinson lijkt me een betere keus.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_24887543
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:57 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

pi_24887892
Mijn topique .
slettebak [@] gmail.com
pi_24890044
Leeft die überimam nog steeds Schiet op aub
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:28:03 #164
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24890224
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:55 schreef Lithion het volgende:
Waarom wordt die pipo eigenlijk opgenomen? Als hij ziek wordt en als hij aan een fikse longontsteking overlijdt lijkt me dat dan toch Gods wil?
Er is duidelijk niks huichelachtiger dan gelovig zijn...
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_24890773
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:28 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Er is duidelijk niks huichelachtiger dan gelovig zijn...
Nounou.. opvattingen van de paus zijn misschien 'huichelachtig' gelovig in 't algemeen niet. Als iemand een geloof nodig heeft; laat diegene dan lekker. Ook al kloppen zijn geloofs ideeen niet met wat diegene in het dagelijks leven doet, dat is toch zijn/haar probleem? Oke, van de paus is 't beetje raar want die draagt die ideeen uit, die is een 'voorbeeld' ( ) maar bij algemeen 'gelovig' zijn is dat ieder voor zich natuurlijk.
pi_24892957
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:57 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

pi_24893224
pi_24898153
.
slettebak [@] gmail.com
pi_24900077
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 16:39 schreef CANARIS het volgende:
Als jij dat zo van dichtbij hebt meegemaakt weet je ook dat euthanasie nog altijd een keuze is van de patient zelf. Jij doet net alsof dat zomaar ff tussendoor gebeurt als iemand daar om vraagt. Bullshit! Jij ziet mensen dus liever ondraaglijke pijn lijden en dan alsnog sterven ipv ze de keuze te geven rustig heen te gaan? Goed soms moet de familie voor een persoon beslissen misschien. Maar denk je nou echt dat iemand die al 9 jaar in coma ligt nog bijkomt? (ja dat komt voor!) Om een lang verhaal kort te maken: ik vind dat iedereen het recht verdient op die keuze. En als je denkt dat het zomaar gedaan word moet je je snel eens laten bijpraten in de medische wereld..

Einde Quote Foutemetc

Nog meer goedkope polemiek paraat ?
Eindeloos pijn lijden . Wat erg he? Dat zou ik ook niet willen.
Er zijn echter nog een boel andere dingen die ik ook niet wil en gelukkig hoeft dat ook allemaal niet. Er zijn zoveel mogenlijkheden op deze aarde zonder dat ik defintief en voortijdig afscheid hoef te nemen.

Maar daarmee hoef je in pastoraal Nederland niet aan tekomen. Die vreten de waarheid bij het ontbijt samen met hun hagelslag.
Daar heeft het Volk haar menig gevormd lult er geen mens meer zinnig over en vraagt men zich alleen nog maar af , waarom de rest van de wereld dit glorieuse voorbeeld niet volgt.

Maar ja , Nederlander zijn is iets bijzonders. Iemand moet de wereld toch vertellen waar Abraham de mosterd haalde. Niet waar? Al was het alleen maar om de wereld te vertellen dat de Paus een Badmongool is.

Wat een weten , wat een cultuur.
Dude, heb je m'n post uberhaupt wel gelezen? Ik heb het over euthanasie en niets anders! Kom dan niet aan met de pastoor dit en dat.
Het enige wat ik zeg: soms moeten mensen oneindig lijden zonder uitzicht op verbetering. Het enige wat ze nog kunnen is wachten om te sterven, pijn bestrijding helpt ook al niet meer. Dan zeg ik die mensen moeten zelf de keus hebben hen leven te laten beeindigen. Niets meer niets minder. Dus waar jij het in godsnaam over hebt ontgaat mij totaal.
je zei het zelf eigenlijk al: "wat een weten, wat een cultuur"
pi_24900122
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:50 schreef Christine het volgende:

[..]

Absoluut. En die keuze kan niemand voor de patient maken. Argumenten als "ik hoop dat ze hem een spuitje geven, want zijn leven is toch al niks meer waard" vind ik daarom bullshit.

Maar dat neemt niet weg dat ik zelf een tegenstander van euthenasie ben? Daar gaat deze hele discussie ook helemaal niet over, geloof ik.

Volgens mij heb je mijn reactie een beetje verkeerd begrepen, denk ik zo...
Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. Het ging mij alleen om de vrijheid van keuze van de patient zelf.
pi_24902472
Dus waar jij het in godsnaam over hebt ontgaat mij totaal.

tis goed dat jet even aangeeft anders zou je toch bijna denken ...........
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:58:29 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_24903061
Volgens mij gaat ie nog een jaar of 20 mee

Hij vertikt het om de handdoek in de ring te gooien. Niet dat ik hem dood wil zien, maar hij mag nu onderhand wel eens van zijn opgebouwde pensioen gaan genieten en op 90 plus vrouwen jacht gaan.

Snap ook niet goed dat ze hem zijn gang laten gaan, die man kan duidelijk niet voor zichzelf zorgen. Laat staan een preek houden. In het verzorgingtehuis is hij meer op zijn plek.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:05:47 #173
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24918180
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:50 schreef Arcee het volgende:
* Arcee pleit voor acute euthanasie van deze relifanaat.
kan ik de petitie nog tekenen.....
ik vind het onbestaanbaar dat iemand van 84 met dergelijke ideeën de wereld nog mag regeren (op religieus vlak) Toch ben ik er niet gerust op dat dat beter wordt als deze paus er niet meer is. De top van het Vaticaan zit vol met conservatieven helaas, en we weten allemaal wat er met de laatste progressieve paus is gebeurd...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:18:36 #174
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24920020
Wat een reacties weer.

Om maar in jullie voetstappen te treden:

Goede zaak dat theo het gore vetgemeste varken geslacht is. Dat zal hem leren om met religies te spotten. Let it be a lesson.

Meer posts verspil ik niet aan het uitschot hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door N_I_ op 04-02-2005 13:26:44 ]
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24920356
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:18 schreef N_I_ het volgende:
Wat een reacties weer.

Om maar in jullie voetstappen te treden:

Goede zaak dat theo het gore vetgemeste varken geslacht is. Dat zal hem leren om met religies te spotten. Let it be a lesson.

Meer posts verspil ik niet aan het uitschot hier.
Zie hier een psychopatische christen-fundamentalist in blinde woede.
pi_25016356
quote:
Bijna?

Mja, onkruid vergaat niet zeggen ze, en het is gvd nog waar ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')