Haha, als jij dit als humor ziet, ben jij triester dan mij hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:47 schreef Stuart het volgende:
En weer snapt TS de humor niet, hoe triest![]()
Die is echt zouteloos ja (behalve als je in een melige bui bent...)quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef seto het volgende:
Als je die serie al slecht vindt moet je de film "Good Burger" van ze eens zien
Precies mijn probleem.quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:37 schreef Shadowwriter het volgende:
Tis kut dat je t laatste stukkie altijd moet zien als je nix van de spons wil missen!
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:47 schreef Stuart het volgende:
En weer snapt TS de humor niet, hoe triest![]()
kloptquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:10 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als je knetterstoned bent heeft het wel wat..![]()
![]()
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 3 februari 2005 06:32 schreef buzzer het volgende:
Wanneer en waar te zien ???
Eindelijk iemand die snapt dat er ook een zapknop op de afstandsbediening van de Tv zit!quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:19 schreef tuut84 het volgende:
tis gewoon een kutserie. en daarom kijk ik het ook niet
Nickelodeon natuurlijk, hoe laat weet ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 06:32 schreef buzzer het volgende:
Wanneer en waar te zien ???
Het komt voor spongebob en daarom zie ik de laatste X aantal minuten van deze serie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die snapt dat er ook een zapknop op de afstandsbediening van de Tv zit!
Hekel aan een showKijk hem dan niet! Er zijn genoeg andere zenders
ja ontzettendquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:08 schreef kevin85 het volgende:
Die gasten kunnen echt ongelofelijk goed acteren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |