Haha, als jij dit als humor ziet, ben jij triester dan mij hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:47 schreef Stuart het volgende:
En weer snapt TS de humor niet, hoe triest![]()
Die is echt zouteloos ja (behalve als je in een melige bui bent...)quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef seto het volgende:
Als je die serie al slecht vindt moet je de film "Good Burger" van ze eens zien
Precies mijn probleem.quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:37 schreef Shadowwriter het volgende:
Tis kut dat je t laatste stukkie altijd moet zien als je nix van de spons wil missen!
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:47 schreef Stuart het volgende:
En weer snapt TS de humor niet, hoe triest![]()
kloptquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:10 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als je knetterstoned bent heeft het wel wat..![]()
![]()
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 3 februari 2005 06:32 schreef buzzer het volgende:
Wanneer en waar te zien ???
Eindelijk iemand die snapt dat er ook een zapknop op de afstandsbediening van de Tv zit!quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:19 schreef tuut84 het volgende:
tis gewoon een kutserie. en daarom kijk ik het ook niet
Nickelodeon natuurlijk, hoe laat weet ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 06:32 schreef buzzer het volgende:
Wanneer en waar te zien ???
Het komt voor spongebob en daarom zie ik de laatste X aantal minuten van deze serie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die snapt dat er ook een zapknop op de afstandsbediening van de Tv zit!
Hekel aan een showKijk hem dan niet! Er zijn genoeg andere zenders
ja ontzettendquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:08 schreef kevin85 het volgende:
Die gasten kunnen echt ongelofelijk goed acteren![]()
Najah..ik ben geen acteur ofzo maar ik kan nog net wel zien dat deze 2 gasten er echt helemaal niets van kunnenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:32 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat je een geintje maakt
boefjequote:Op woensdag 2 februari 2005 15:10 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als je knetterstoned bent heeft het wel wat..![]()
![]()
Je kan ook overdrijvenquote:
Hij speelt ook al zo'n 5 jaar in Saturday Night Livequote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:31 schreef De_Dorstige het volgende:
Kenan & Kel zijn bazen.
Hier zit die Kenan ook in:
![]()
amandaquote:
Kijk, dat is een serie waarvoor je me kunt uitnodigen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef Dennisweb het volgende:
Is dat er nog op dan?
Doe liever Saved By The Bell
Het is in ieder geval een draak van een programma.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:45 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dat zo een serie waarin elk blank personage ofwel achterlijk, ofwel onuitstaanbaar is?
o jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:48 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kijk zowieso geen comedyseries met negers meer (no offense but die humor zuigt oneindig hard).
nee dat is voor zover ik weet niet zo. Andersom is het wel soms het geval (of met die onuitstaanbare reclame van bolletje.)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:45 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dat zo een serie waarin elk blank personage ofwel achterlijk, ofwel onuitstaanbaar is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |