quote:Patty Brard is momenteel druk bezig met de opnames van het nieuwe televisieprogramma Patty & Sarah. Het Endemol-programma zal op een momenteel nog onbekend tijdstip op Yorin uitgezonden worden.
Directeur Paul Römer van Endemol: ''Patty zal in een chronologische volgorde door haar leven wandelen, samen met dochter Priscilla."
"Tijdens die beschouwing zal ze tal van vrienden en vijanden uit het verleden tegenkomen en voor eens en altijd met hen afrekenen. We zijn nu druk bezig met de opnames, maar Yorin weet nog niet wanneer de tv-serie wordt uitgezonden.''
Ik denk het inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijkt me wel leuk..
Slaat Sarah op het feit dat Patty 50 wordt ofzo?
Urm, ja. Zoals ik al zei: Ik wil Yorin.quote:Op woensdag 2 februari 2005 02:29 schreef Libris het volgende:
Zijn er werkelijk mensen geinteresseerd in de levensloop van dat mens?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 02:29 schreef Libris het volgende:
en ik ben blij dat ik geen Yorin heb... Wat een drama zeg... Zijn er werkelijk mensen geinteresseerd in de levensvoedselomloop van dat mens?
zelfs Patty's fort heb ik stiekem uit pure verveling gekekenquote:Op woensdag 2 februari 2005 02:29 schreef Libris het volgende:
en ik ben blij dat ik geen Yorin heb... Wat een drama zeg... Zijn er werkelijk mensen geinteresseerd in de levensloop van dat mens?
quote:Patty Brard blikt terug op haar leven.
Patty Brard is vanaf maandag 11 april bij Yorin te zien met een nieuw televisieprogramma. De zangeres/presentatrice wordt in maart 50 jaar oud en grijpt op tv dat gegeven aan om mensen op te zoeken die een grote rol in haar leven hebben of hebben gespeeld, legde een Yorin-woordvoerder uit.
Het programma gaat 'Pat's Life!' (een woordgrapje op 'That's Life') heten. De acht afleveringen duren ongeveer een half uur.
Grote kans dat haar begrafenis ook een docu-soap wordt..quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Kan die Patty Brard niet gewoon dood gaan?
Kun je niet gewoon reageren?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Kan die Patty Brard niet gewoon dood gaan?
Is in ieder geval iets beter dan wanneer zij er deel uit maakt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Grote kans dat haar begrafenis ook een docu-soap wordt..
Dat is gewoon reageren. Ik kan dat hele mens niet uitstaan. Oke, een dood-dimges tot daar aan toe. Maar waar is de Nederlandse TV mee bezig om zo`n trol uit te zenden?quote:
'Ik heb er zo de schijt van in dat ik niet eens stront genoeg heb'quote:Op maandag 11 april 2005 22:02 schreef static het volgende:
Wat zei ze nou? 'Ik heb er zo de schijt van in dat ik niet eens genoeg schijt heb'?
Ik moest echt lachen om die opmerking, vind em wel goed.quote:Op maandag 11 april 2005 22:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
'Ik heb er zo de schijt van in dat ik niet eens stront genoeg heb'
je kan het nog altijd op net 5 kijken om 20:00quote:Op woensdag 13 april 2005 22:09 schreef ioor het volgende:
en waarom moet zo'n stom programma in plaats van friendsnu is heel mijn standaard maandagavond verpest
![]()
Dat lijkt me echt vet ja, Zou ze hem in de haren vliegen, of juist Uber kalm blijven....quote:Op donderdag 14 april 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Ik heb zin in de ontmoeting met René
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat ze hem gewoon ouderwets verot scheld als is het voor de kijkcijfertjes
niet gezien bedoel je waarschijnlijk, je mist er nml niks aanquote:
Ik vind haar ook verschrikkelijk en daarom kijk ik juistquote:Op maandag 11 april 2005 11:03 schreef sirrom het volgende:
In gedachten vervang ik Patty Brard altijd door 'Patty Braak'
Waarom precies weet ik niet maar ik krijg al jaren spontane kotsneigingen als ik dat mens alleen maar zie. Ik mijd ieder programma zorgvuldig waar haar naam wordt genoemd.
En volgende week komt ze met een hoogwerkerquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef kasper het volgende:
Wat een meesterlijk mens is die Patty toch.![]()
Zoals ze bij die René voor de deur de hele buurt op stelten zet.![]()
Ze mag wel uitkijken, straks klaagt René haar aan. Hij werd voor de hele buurt te kakken gezet, voor heel Nederland eigenlijk. Heb trouwens het gevoel dat ze overal haar gelijk probeert te halen, wat haar is overkomen is allemaal de schuld van de grote boze buitenwereld, ach ach.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef kasper het volgende:
Wat een meesterlijk mens is die Patty toch.![]()
Zoals ze bij die René voor de deur de hele buurt op stelten zet.![]()
Mogelijk heb je Patty op een idee gebracht...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat stukje over dat appartement&Leontien Borsato had ik hier op fok al meer dan een jaar gepost
Zo zie je maar weer, HarigeKerel heeft altijd de scoops![]()
![]()
Idd, rot op met die vriendinnen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Yorin wilde uiteindelijk dat het programma geheel om Patty draaide en heeft de vriendinnen er dus uitgelaten.
Precies, alsof dat een reden voor ontslag op staande voet kan zijn. Het zal wel met z'n functioneren te maken hebben gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:59 schreef kasper het volgende:
Wat een klinkklare onzin dat die Rene enkel ontslagen zou zijn omdat Patty voor z'n deur stond.![]()
Er zal heus wel meer aan de hand geweest zijn.
Ze zou aanvankelijk samen met die 2 of 3 vriendinnen haar leven doornemen, in plaats van alleen. Waren al 3 afleveringen van opgenomen, maar toen wilden ze bij Yorin toch alleen Patty.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:36 schreef cpcpb het volgende:
ik snap niet zo goed wat die vriendinnen met het verdere programma te maken hebben.
Die meiden waren in patty's possy toen te laat, hadden niet gesoundcheckt en zongen vals..
dat werd toen een enorme rel.
Ze hadden een voorstukje waar patty naar ze toe ging.. (pats life)
vervolgens heb ik er nooit meer wat van gehoord.
Er is toch een verschil tussen "goedmaken" en in de verdere serie zitten...
Trouwens de rest met wie ze het goedmaakt zit toch ook niet gelijk in alle afleveringen..?
nog erger???quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:39 schreef Tania18 het volgende:
Ze was een tijdje geleden in de mediamarkt in Utrecht. In het echt is ze nog erger
neger zal altijd een plekje in haar hart houden maarquote:Op maandag 30 mei 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
Gaat ze nu met die Pepe of met die neger????.
Krijg steeds meer het gevoel dat ze strontjaloers is op René, al die opmerkingen naar zijn kant, de advocaat aanklagen, kan hem niet met rust laten, is bijna genant rancuneus, en als je het relatief bekijkt is hij gelukkiger dan Patty. Zij moet het hebben van de lege buitenkant (en dat lukt ook al minder), René heeft de binnenkant gevonden, wat is beter?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
Die René ziet er wel een stuk beter uit zeg! Vond het een kutopmerking van Patty over hoeveel hij was aangekomen. Ze moest eens naar zichzelf kijken hoeveel zij aangekomen is.
ik ga haar neuken!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:55 schreef Sanne het volgende:
¤ 8.000,- per maand aan alimentatie zou mij ook niet lekker zitten voor zo'n loser.
Als hij nou haar kind had opgevoed ofzo...
Vraag blijft wel......Waarom vertelt ze op TV dat ze Priscilla binnenkort gaat bezoekenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:01 schreef keizerpinguin het volgende:
aaahhhh die ode aan pricilla......haar dochter hard verscheurend!!!![]()
Vraag blijft wel......waarom hebben hun een beetje ruzie??!![]()
Patty heeft met alles een camera nodig, het 'goed/ruzie-maken' met exen, het bezoeken van haar petekind na járen etc etc en dan nu een bericht naar haar dochter via tv, how low can you go. Mis het niet, zal volgend seizoen wel een vervolg op komen.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vraag blijft wel......Waarom vertelt ze op TV dat ze Priscilla binnenkort gaat bezoeken
Ik denk niet dat René gelukkiger is dan Patty. En rancuneus? Ach, mijns inziens haar goed recht.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:51 schreef Suko het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat ze strontjaloers is op René, al die opmerkingen naar zijn kant, de advocaat aanklagen, kan hem niet met rust laten, is bijna genant rancuneus, en als je het relatief bekijkt is hij gelukkiger dan Patty. Zij moet het hebben van de lege buitenkant (en dat lukt ook al minder), René heeft de binnenkant gevonden, wat is beter?![]()
dat zal waarschijnlijk alleen maar gissen blijven wie spreekt nu de waarheid!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:18 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik denk niet dat René gelukkiger is dan Patty. En rancuneus? Ach, mijns inziens haar goed recht.
Het is nu wel duidelijk dat René niet in z'n eerste leugentje gestikt is. Zijn pathetische verhaatje vorig jaar in de Telegraaf dat Patty's Posse helemaal in scene gezet was en dat Patty dondersgoed wist wie haar geld steelde, lijkt van a tot z verzonnen te zijn.
zou ze dan in zwitserland gaan wonen... daar woont pricilla nu toch ook of was ze daar alleen op studie?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef Suko het volgende:
Verbazingwekkend dat Patty er helemaal uit is met René tijdens een nietszeggende woordenwisseling buiten het postkantoor. Ach ja, het zijn beiden een beetje losers. Volgend programma wordt vast wel P&P, Patty&Pepe. En leedvermaak van BN-ers trekt altijd kijkers!![]()
ja dat wist ik ook niet zeker? of het nou voor studie was of ze daar ook woonde?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Svensational het volgende:
Priscilla woont toch in Rotterdam nu?
haha ja dat filmpje hoe ze door haar visagiste word op gemaakt!! ik meen toch echt gezien te hebben dat haar wallen worden opgevuld?! haha en die plamuur laag...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:55 schreef Suko het volgende:
Pricilla volgde toen intern een studie Hotelschool in Zwitserland meen ik, maar waar ze nu is?Patty idd zonder make-up...
D'r komt ongeveer een meter dik plamuur op!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |