Ik denk niet dat René gelukkiger is dan Patty. En rancuneus? Ach, mijns inziens haar goed recht.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:51 schreef Suko het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat ze strontjaloers is op René, al die opmerkingen naar zijn kant, de advocaat aanklagen, kan hem niet met rust laten, is bijna genant rancuneus, en als je het relatief bekijkt is hij gelukkiger dan Patty. Zij moet het hebben van de lege buitenkant (en dat lukt ook al minder), René heeft de binnenkant gevonden, wat is beter?![]()
dat zal waarschijnlijk alleen maar gissen blijven wie spreekt nu de waarheid!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:18 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik denk niet dat René gelukkiger is dan Patty. En rancuneus? Ach, mijns inziens haar goed recht.
Het is nu wel duidelijk dat René niet in z'n eerste leugentje gestikt is. Zijn pathetische verhaatje vorig jaar in de Telegraaf dat Patty's Posse helemaal in scene gezet was en dat Patty dondersgoed wist wie haar geld steelde, lijkt van a tot z verzonnen te zijn.
zou ze dan in zwitserland gaan wonen... daar woont pricilla nu toch ook of was ze daar alleen op studie?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef Suko het volgende:
Verbazingwekkend dat Patty er helemaal uit is met René tijdens een nietszeggende woordenwisseling buiten het postkantoor. Ach ja, het zijn beiden een beetje losers. Volgend programma wordt vast wel P&P, Patty&Pepe. En leedvermaak van BN-ers trekt altijd kijkers!![]()
ja dat wist ik ook niet zeker? of het nou voor studie was of ze daar ook woonde?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Svensational het volgende:
Priscilla woont toch in Rotterdam nu?
haha ja dat filmpje hoe ze door haar visagiste word op gemaakt!! ik meen toch echt gezien te hebben dat haar wallen worden opgevuld?! haha en die plamuur laag...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:55 schreef Suko het volgende:
Pricilla volgde toen intern een studie Hotelschool in Zwitserland meen ik, maar waar ze nu is?Patty idd zonder make-up...
D'r komt ongeveer een meter dik plamuur op!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |