[TK] Complete celeron 500quote:Op vrijdag 4 februari 2005 17:26 schreef xtravical het volgende:
heb atm geen link wegens sloom forum
maar zou je [tk] 2 servers even dicht kunnen gooien
ik open wel een nieuwe
Ik negeer je niet hoor, maar ga er van uit dat dit een vraag aan Adelante is, want ik heb geen idee waar jij het over hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:52 schreef Prowl het volgende:
[TK] Complete celeron 500
Dus als hij last heeft van topicbagger krijg ik op mn flikker
3x (of vaker) een topic openen over hetzelfde systeem wat hij verkoopt, ik zeg er wat van en mijn reactie word weggehaaldquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor, maar ga er van uit dat dit een vraag aan Adelante is, want ik heb geen idee waar jij het over hebt
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:34 schreef DiMacho het volgende:
[Gez] Zitplaatsen U2, 1e ring
Laat die klojo aub oprotten !
hij zegt toch dat ie het topic zal verlatenquote:Op zondag 6 februari 2005 18:22 schreef kL0j00h het volgende:
Oooh je mag hier niets zeggen of je reactie word veranderd en je kunt em niet meer aanpassen. Beetje jammer. Macht gebruiken om je gelijk te krijgen. Nou PRIMA Elisa, echt prima. Van mij zul je geen last meer hebben. Lafbek.
mooie avatar hčquote:
In die goede oude tijd werd dat mannetje gebruikt om op mislukte artiesten als Celine Dion te pissenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:29 schreef laffer het volgende:
[..]
mooie avatar hč![]()
grappig is wel, dat ik iemand ken die 2 kaarten heeft voor U2 en hij wil ze verkopen.
hij en z`n vriendin liggen met griep in bed dus ze kunnen niet gaan![]()
Zo, dat is een heftige griep dan; de vijfmaandengriepquote:Op zondag 6 februari 2005 22:29 schreef laffer het volgende:
hij en z`n vriendin liggen met griep in bed dus ze kunnen niet gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |