Eventueel een nieuwe cover heb je ook al voor een paar euro dus dat zou geen probleem zijn, maar ik zie er toch van af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Een paar zeer minieme gebruiks krasjes/duikjes, maar niet op het blauwe gedeelteHij is denk ik iets meer dan een jaartje oud. Ik zal naar een bon zoeken (ooit bij T for Telecom gehaald), maar ik ben bang dat ik die niet meer heb
http://www.buyshit.nl/nokia3300/ < Hi-res pics.
Waar? Online kan ik ze niet goedkoper dan 35,- vinden. In orginele kleuren that is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eventueel een nieuwe cover heb je ook al voor een paar euro dus dat zou geen probleem zijn,
Op eBay. Vanaf 4 euro in alle kleuren. Dat zullen dan wel geen officiele nokia covers zijn maar voor die prijs maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:19 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Waar? Online kan ik ze niet goedkoper dan 35,- vinden. In orginele kleuren that is.
Maak daar 85 euries incl. verzendkosten van en we hebben een dealquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:36 schreef garcha het volgende:
80 euries en verzendkosten voor jouw neem ik hem...
Nope, helaasquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Kom je eventueel weleens in de buurt van Rotterdam, voor studie o.i.d.
60 euro neem ik hem, mail naar marcoberkhout [at] hotmail [punt] comquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hier even met simkaarten gespeeld:
-KPN werkt
-Vodafone werkt
-Telfort werkt
Meer kan ik helaas niet testen, maar ik kan vrij zeker zijn dat de telefoon met elke simkaart opstart en werkt
-40 euro over mail ontvangen.
-30 euro via marktplaats geboden
Als je naar Gouda komt kunnen we wel wat afspreken, dan zitten we ergens in het midden. Dan is 80 euro goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil er toch echt 80 euro aan overhoudenKom je wel eens in Amersfoort? Ik zal eens kijken of ik nog in R'dam kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |