Eventueel een nieuwe cover heb je ook al voor een paar euro dus dat zou geen probleem zijn, maar ik zie er toch van af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Een paar zeer minieme gebruiks krasjes/duikjes, maar niet op het blauwe gedeelteHij is denk ik iets meer dan een jaartje oud. Ik zal naar een bon zoeken (ooit bij T for Telecom gehaald), maar ik ben bang dat ik die niet meer heb
http://www.buyshit.nl/nokia3300/ < Hi-res pics.
Waar? Online kan ik ze niet goedkoper dan 35,- vinden. In orginele kleuren that is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eventueel een nieuwe cover heb je ook al voor een paar euro dus dat zou geen probleem zijn,
Op eBay. Vanaf 4 euro in alle kleuren. Dat zullen dan wel geen officiele nokia covers zijn maar voor die prijs maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:19 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Waar? Online kan ik ze niet goedkoper dan 35,- vinden. In orginele kleuren that is.
Maak daar 85 euries incl. verzendkosten van en we hebben een dealquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:36 schreef garcha het volgende:
80 euries en verzendkosten voor jouw neem ik hem...
Nope, helaasquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Kom je eventueel weleens in de buurt van Rotterdam, voor studie o.i.d.
60 euro neem ik hem, mail naar marcoberkhout [at] hotmail [punt] comquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hier even met simkaarten gespeeld:
-KPN werkt
-Vodafone werkt
-Telfort werkt
Meer kan ik helaas niet testen, maar ik kan vrij zeker zijn dat de telefoon met elke simkaart opstart en werkt
-40 euro over mail ontvangen.
-30 euro via marktplaats geboden
Als je naar Gouda komt kunnen we wel wat afspreken, dan zitten we ergens in het midden. Dan is 80 euro goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil er toch echt 80 euro aan overhoudenKom je wel eens in Amersfoort? Ik zal eens kijken of ik nog in R'dam kom
Als je hem verstuurd zal dit kunnen we de kosten delen, ik geef 42,5 en jij regelt de verzending, als hij aankomt krijg je de overige 40. Ik ben een keer flink genaaid met verzenden vandaar dat ik het even zo doe, dus als je naar Gouda/Rotterdam komt zou dit handiger zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:07 schreef Geqxon het volgende:
Maak dan even een nieuw topic aanArnold_fan > Ik ben qua vervoer nog altijd afhankelijk van mijn vader, ik hou je wel op de hoogte
Het is niet handig om in hetzelfde topic een hogere prijs te vragen of wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:09 schreef T42 het volgende:
mijne is ook te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |