Ja, lachen joh...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:25 schreef Maikuuul het volgende:
Lol :p waarom zouden ze die niet boven de kostprijs mogen verkopen ? als ze er 130 voor vragen heb je gewoon pech
zoals gezegd, als iemand kaartjes voor me heeft: MAIL ME!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:29 schreef Catch22- het volgende:
denk je nu serieus dat iemand ze voor 70e hier gaat verkopen terwijl je minstens het dubbele op marktplaats krijgt ?
Check de faq, daar staan een beetje de gebruiken van V&A opquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:11 schreef kL0j00h het volgende:
Als je overal een beetje offtopic gaat verwijderen, blijft er weinig over op dit forum ...denk je ook niet.
OT: Check partyflok.nl, daar staan vaak kaartjes op. Meestal voor houseparty's , maar soms ook voor andere. Alleen niet voor verkoopprijs
heb je die bedragen daar gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef Cosworth het volgende:
Kijk op Marktplaats, daar zijn er genoeg.
Ja, ik heb onlangs nog 175 euro betaald voor Queen-kaartjes.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heb je die bedragen daar gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |