Dan ga je toch naar de winkel?quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Zo'n ding kost nieuw nog maar iets van 120 euro, toch? Controller is nog es 20 euro. Ik heb wel interesse, maar niet voor die prijs.
Dank je.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:06 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
veel succes met je verkoop
Dank je.quote:
Dan lees je niet goed. Want zoals vermeld in mijn eerste post in dit topic, ik heb wél interesse. Alleen niet voor die prijs. En met het vaststaande feit dat jouw vraagprijs irreeel is als argument, probeer ik je te overtuigen voor een lagere prijs aan mij te verkopenquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zie dat je geen interesse hebt, ik neem aan dat dit je laatste post was in dit topic.
Ook voor anderen die geen interesse hebt: post hier niet.
Hmm, als ik iemand veel succes wens met een verkoop, geeft dat aan dat ik niet geinteresseerd ben in dadt product. Apart.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Want zoals vermeld in mijn eerste post in dit topic, ik heb wél interesse. Alleen niet voor die prijs. En met het vaststaande feit dat jouw vraagprijs irreeel is als argument, probeer ik je te overtuigen voor een lagere prijs aan mij te verkopen
Nope.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:42 schreef HellRaver het volgende:
Ik vroeg of ik een controller los kon kopen????
In de grabbelbak "oud assortiment" hier in breda voor 5 tot 10 euro per stuk. Allemaal nieuw, inclusief de PS2 zelfs. Ik wil je niet afzeiken, ik wil het ding zelfs graag hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:10 schreef Redux het volgende:
En 6 spellen?
rayman revolutionquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
In de grabbelbak "oud assortiment" hier in breda voor 5 tot 10 euro per stuk. Allemaal nieuw, inclusief de PS2 zelfs. Ik wil je niet afzeiken, ik wil het ding zelfs graag hebben.
En jij wil hem graag verkopen, liefst aan een fokker denk ik zo. Als je echter een oninteressante prijs vraagt, zal hij niet gekocht worden. Pas wanneer jij het qua aanbieding of prijs interessanter maakt dan niet kopen, zal men overwegen een 2ehands apparaat aan te schaffen, want dat is het in feite, ook al is hij in goede staat.
Begrijp me niet verkeerd, ik wilde voor mijn laptop ook liefst 400 euro hebben, maar hij is voor 275 weggegaan, meer wilde men er niet meer voor geven.
Ik bied 140 euro, met als onderbouwing de bovenstaande prijsvergelijking met Intertoys Bredaquote:Wil je in een topic reageren?
Reageer alleen als je serieuze interesse hebt in het aangeboden artikel en een serieus bod uit wilt brengen.
Richtprijs in jouw ogen te hoog? In samenhang met het voorgaande staat het je vrij een serieus tegenbod te doen. Maak de topic starter met behulp van onderbouwing (pricewatch o.i.d.) eventueel duidelijk waarom je tot jouw bod bent gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |