abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2005 @ 07:44:20 #101
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25108337
ach zolang hoeven we niet meer te wachtten. Wel vreemd dat gc shop hem nog niet in preorder heeft
of ligt dat aan mij?
Drop you like an ill, bad habit
pi_25108342
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 21:59 schreef A.l.e.x het volgende:
tis iemand uit Croatie (of all places) met wat vriendjes bij PD denk ik, hier nog wat screenies van de PAL versie

....

pics van alle nieuwe auto's behalve de Mazda MX-Crossport:
......
Volgens mij mis ik ook een plaatje van de Audi Le Mans Concept, stond iig wel in je vorige bericht

Voor de rest zijn deze auto's wel errug strak
  woensdag 16 februari 2005 @ 10:29:19 #103
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25109717
De pal versie is wel te downloaden nu, heb je echter een HD in je ps2 voor nodig aangezien het dvd9 is

Nog maar ff afwachten tot ie in de winkel ligt..

[ Bericht 30% gewijzigd door Trancemaster op 16-02-2005 11:23:28 ]
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_25111219
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 07:45 schreef minicooperS het volgende:

[..]

Volgens mij mis ik ook een plaatje van de Audi Le Mans Concept, stond iig wel in je vorige bericht

Voor de rest zijn deze auto's wel errug strak
De Nuvolari bedoel je, de Le Mans concept zit ook al in de JAP versie

vers van de pers:

pi_25111396
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 07:44 schreef pmponer het volgende:
Wel vreemd dat gc shop hem nog niet in preorder heeft
of ligt dat aan mij?
Dat viel mij ook al op. Nou ja... nog een paar daagjes wachten denk ik.
pi_25111400
klopt sorry, verkeerd gelezen
pi_25111471
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:29 schreef Trancemaster het volgende:
De pal versie is wel te downloaden nu, heb je echter een HD in je ps2 voor nodig aangezien het dvd9 is

Nog maar ff afwachten tot ie in de winkel ligt..
hoezo heb je dan een hd nodig? dvd 9 is toch gewoon dual layer, of heb ik het nou compleet verkeerd. Als het goed is ondersteunt de ps2 wel gewoon dual layer.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:39:29 #108
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25111752
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef minicooperS het volgende:

[..]

hoezo heb je dan een hd nodig? dvd 9 is toch gewoon dual layer, of heb ik het nou compleet verkeerd. Als het goed is ondersteunt de ps2 wel gewoon dual layer.
Dat dacht ik dus ook, maar maatje van me zei dat dat niet zo was...

Dus laat maar horen... Dan ga ik vanavond nog bij m langs aangezien hij dual layer brander heeft
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_25111791
ja ik heb er ook een, dus ga wel testen
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:42:37 #110
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25111803
Het moet wel eigenlijk, want de originele is ook dual layer natuurlijk...
pi_25111849
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:39 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, maar maatje van me zei dat dat niet zo was...

Dus laat maar horen... Dan ga ik vanavond nog bij m langs aangezien hij dual layer brander heeft
tuurlijk kan de PS2 Dual Layer DVD's afspelen, anders zou je er ook geen films mee kunnen kijken he
pi_25111976
vraag me alleen af of de ps2 nog een probleem heeft met dual layer + of - of dat dit niet uitmaakt.
pi_25112631
De PS2 kan natuurlijk gewoon dual layer dvd's aan en de nieuwste twee versies (50004 en de kleine 70004) kunnen gegarandeerd +r/-r/+rw/-rw aan. Maar laten we het niet meer hebben over het branden van een illegaal gedownloade GT4! Als er één spel z'n geld dubbel en dwars waard is, dan is het GT4 wel. KOPEN DUS!
pi_25112895
nee uiteraard gaat gt4 gekocht worden, heb hem al besteld bij play.com, het is alleen dat ik het wachten nou toch echt zat wordt. Maar de originele ligt sowieso de 9e maart bij mij op deurmat (als alles meezit)
pi_25113063
Nou ik ga de stemming hier even verneuken
De edge geeft GT4 in hun artikel van deze maand (in Engeland nu geloof ik net in de winkel) een 7.
Nou zijn het daar wel een stel zeikerds, maar een 7 lijkt me wel weinig

Ach, ik koop hem toch wel
Who knew?
  woensdag 16 februari 2005 @ 14:47:04 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25113117
Die dvd9 die uit is in de scene is zelfs niet te spelen met matrix infinity chip dus ik zou me die 6 euro coaster besparen als ik jullie was.

Die 7 van edge zal wel komen wegens te weinig vernieuwing, geen online play, geen zwaar verbeterde AI.
pi_25113300
Weet iemand trouwens als je GT4 hier ergens pre-orderd of je hem dan eerder dan 9 maart krijgt. Want toen ik GT2 toen bestelde bij Bart Smit kreeg je hem 1 dag voor dat ie in de winkels lag. ..
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_25113387
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Weet iemand trouwens als je GT4 hier ergens pre-orderd of je hem dan eerder dan 9 maart krijgt. Want toen ik GT2 toen bestelde bij Bart Smit kreeg je hem 1 dag voor dat ie in de winkels lag. ..
Denk het haast niet. Je hebt wel kans dat als je 's avonds de dag van te voren naar een winkel rent, hij er al ligt omdat winkeleigenaren dit soort populaire games nog wel eens direct als ze hem krijgen in de schappen willen leggen, ook al is het nog niet de officiele releasedatum.
Who knew?
pi_25115004
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:43 schreef washandje het volgende:
Nou ik ga de stemming hier even verneuken
De edge geeft GT4 in hun artikel van deze maand (in Engeland nu geloof ik net in de winkel) een 7.
Nou zijn het daar wel een stel zeikerds, maar een 7 lijkt me wel weinig

Ach, ik koop hem toch wel
Die 7 komt zeer waarschijnlijk omdat "originaliteit" zwaar weegt in hun eindoordeel. Maar wat kan mij die 7 nou schelen. Voor echte Gran Turismo fans is deel 4 heus wel weer een flinke verbetering ten opzichte van 3.
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Wellicht een dagje eerder, maar meer niet denk ik.
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:24:06 #120
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25115579
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:54 schreef minicooperS het volgende:
nee uiteraard gaat gt4 gekocht worden, heb hem al besteld bij play.com, het is alleen dat ik het wachten nou toch echt zat wordt. Maar de originele ligt sowieso de 9e maart bij mij op deurmat (als alles meezit)
Laat je het even weten of dat werkt?

Ik heb ook geen zin meer om te wachten, vandaar dat ik m ook eerst ga branden dan
pi_25115839
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:24 schreef Trancemaster het volgende:
Laat je het even weten of dat werkt?

Ik heb ook geen zin meer om te wachten, vandaar dat ik m ook eerst ga branden dan
Klik hier eens!
pi_25116340
pi_25117023
Voor plaatjes van een 3-TV/PS2/GT4-setup, klik hier

Ziet er opzich wel cool uit! Het wordt alleen wel een beetje een duur grapje om GT4 zo te kunnen spelen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 08:03:20 #124
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25122049
ach ja die 7 van edge boeit mij totaal niet. Dat hebben ze wel vaker bij een spel waar een hype omheen hangt. Misschien willen ze ook een beetje schoppen tegen de hype en misschien hebben ze ook gewoon gelijk wanneer je objectief kijkt. Maar gran turismo koop je niet objectief die koop je omdat je er al jaren op zit te wachtten. Verder zou ik willen dat ik op alle scholen alleen maar 7's had gehaald, das bij ons thuis namelijk nog altijd ruim voldoende

Die setup ziet er leuk uit. Maar ik hou het wel gewoon bij mijn tvtje en mijn driving force pro
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:32:54 #125
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25124614
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Klik hier eens!
Stel je niet aan man, tis geen request, kheb het op mn hd staan

Beetje jaloers dat je m zelf nog niet kunt spelen misschien? Wees maar niet bang, ik koop m wel origineel hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')