Volgens mij mis ik ook een plaatje van de Audi Le Mans Concept, stond iig wel in je vorige berichtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 21:59 schreef A.l.e.x het volgende:
tis iemand uit Croatie (of all places) met wat vriendjes bij PD denk ik, hier nog wat screenies van de PAL versie
....
pics van alle nieuwe auto's behalve de Mazda MX-Crossport:
......
De Nuvolari bedoel je, de Le Mans concept zit ook al in de JAP versiequote:Op woensdag 16 februari 2005 07:45 schreef minicooperS het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik ook een plaatje van de Audi Le Mans Concept, stond iig wel in je vorige bericht![]()
Voor de rest zijn deze auto's wel errug strak![]()
Dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:44 schreef pmponer het volgende:
Wel vreemd dat gc shop hem nog niet in preorder heeft
of ligt dat aan mij?
hoezo heb je dan een hd nodig? dvd 9 is toch gewoon dual layer, of heb ik het nou compleet verkeerd. Als het goed is ondersteunt de ps2 wel gewoon dual layer.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:29 schreef Trancemaster het volgende:
De pal versie is wel te downloaden nu, heb je echter een HD in je ps2 voor nodig aangezien het dvd9 is
Nog maar ff afwachten tot ie in de winkel ligt..
Dat dacht ik dus ook, maar maatje van me zei dat dat niet zo was...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef minicooperS het volgende:
[..]
hoezo heb je dan een hd nodig? dvd 9 is toch gewoon dual layer, of heb ik het nou compleet verkeerd. Als het goed is ondersteunt de ps2 wel gewoon dual layer.
tuurlijk kan de PS2 Dual Layer DVD's afspelen, anders zou je er ook geen films mee kunnen kijken hequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:39 schreef Trancemaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar maatje van me zei dat dat niet zo was...
Dus laat maar horen... Dan ga ik vanavond nog bij m langs aangezien hij dual layer brander heeft
Denk het haast niet. Je hebt wel kans dat als je 's avonds de dag van te voren naar een winkel rent, hij er al ligt omdat winkeleigenaren dit soort populaire games nog wel eens direct als ze hem krijgen in de schappen willen leggen, ook al is het nog niet de officiele releasedatum.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Weet iemand trouwens als je GT4 hier ergens pre-orderd of je hem dan eerder dan 9 maart krijgt. Want toen ik GT2 toen bestelde bij Bart Smit kreeg je hem 1 dag voor dat ie in de winkels lag. ..
Die 7 komt zeer waarschijnlijk omdat "originaliteit" zwaar weegt in hun eindoordeel. Maar wat kan mij die 7 nou schelen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:43 schreef washandje het volgende:
Nou ik ga de stemming hier even verneuken
De edge geeft GT4 in hun artikel van deze maand (in Engeland nu geloof ik net in de winkel) een 7.
Nou zijn het daar wel een stel zeikerds, maar een 7 lijkt me wel weinig
Ach, ik koop hem toch wel
Wellicht een dagje eerder, maar meer niet denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Weet iemand trouwens als je GT4 hier ergens pre-orderd of je hem dan eerder dan 9 maart krijgt. Want toen ik GT2 toen bestelde bij Bart Smit kreeg je hem 1 dag voor dat ie in de winkels lag. ..
Laat je het even weten of dat werkt?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:54 schreef minicooperS het volgende:
nee uiteraard gaat gt4 gekocht worden, heb hem al besteld bij play.com, het is alleen dat ik het wachten nou toch echt zat wordt. Maar de originele ligt sowieso de 9e maart bij mij op deurmat(als alles meezit)
Klik hier eens!quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:24 schreef Trancemaster het volgende:
Laat je het even weten of dat werkt?
Ik heb ook geen zin meer om te wachten, vandaar dat ik m ook eerst ga branden dan
Stel je niet aan man, tis geen request, kheb het op mn hd staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |