Het maken was ws. binnen no-time gedaan, het afmeten, zagen en schuren kost veel tijd als je het netjes wil doen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:47 schreef washandje het volgende:
Heel stoer![]()
Zou alleen het stuur wat meer naar links doen anders zit je zo tegen het pookje aan. Hoe lang heb je er nou over gedaan om dat te maken?
Dude, ideaalquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:43 schreef P-Style het volgende:
Zo... hij's klaar hoor! Mijn zelfgemaakte DFP-standaard.
[...]
Bedankt voor de complimenten!quote:<reacties op m'n creatie>
Nou... ik heb eerst gekeken naar de afmetingen van dat ding van Ashdesign, toen ging ik op m'n eigen stoel zitten en keek ik hoe hoog ik het stuur ongeveer wilde hebben. Ik kwam erachter dat ik 'm op 60cm hoogte wilde, heb toen pen, potlood en geo-driehoek gepakt en ben aan het tekenen geslagen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:58 schreef pmponer het volgende:
Het ziet er iig erg goed uit en compact zodat je het makkelijk weg kan zetten wanneer je het niet gebruikt. Ook bedankt voor de maten iig. Trouwens hoe ben je aan die maten gekomen en die hoek? heb je dat berekend of toevallig ergens gevonden? Ik ben namelijk wat langer
Ik heb een beetje geëxperimenteerd met die pedalen (door er aan de achterkant wat onder te zetten) en heb inderdaad gemerkt dat fijner is als ze wat schuiner staan. Wat dat betreft merk je toch wel dat de DFP eigenlijk nog een beetje is ontworpen voor "bureau gebruik". Ach... misschien haal ik die standaard nog helemaal uit elkaar en ga ik 'm optimaliseren.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:11 schreef pmponer het volgende:
toch zou ik er nog een schuin plaatje in maken waar je de pedalen op zet, dat rijdt volgens mij net wat lekkerder.
Nee, voorlopig nog niet. Ik heb alle Gran Turismo's met de Dual Shock gedaan en moet nu een beetje opnieuw leren autorijden.quote:enne heb je al ronderecords gezet
Ja ik weet wat je bedoeld ik reed met mijn momo ook meestal trager dan met de dual shock.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb een beetje geëxperimenteerd met die pedalen (door er aan de achterkant wat onder te zetten) en heb inderdaad gemerkt dat fijner is als ze wat schuiner staan. Wat dat betreft merk je toch wel dat de DFP eigenlijk nog een beetje is ontworpen voor "bureau gebruik". Ach... misschien haal ik die standaard nog helemaal uit elkaar en ga ik 'm optimaliseren.
[..]
Nee, voorlopig nog niet. Ik heb alle Gran Turismo's met de Dual Shock gedaan en moet nu een beetje opnieuw leren autorijden.
Robocop's kuisheidsgordelquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Zou de Logitech Lap Attachment een beetje werken? Of kan je toch beter zo'n dingetje in elkaar schroeven zoals P-Style heeft gedaan (Mooi werk trouwens)
Hoe kom je nu al aan een PAL versie?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:40 schreef A.l.e.x het volgende:
Wat nieuwtjes van iemand die al een PAL versie heeft:
[...]
is het toch iets minder erg om tot 9 maart te moeten wachten
Misschien dat er al een full-review versie beschikbaar is?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:04 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Hoe kom je nu al aan een PAL versie?
Wie zegt er dat hij (of wie dan ook) nu al een PAL versie heeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:04 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hoe kom je nu al aan een PAL versie?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:40 schreef A.l.e.x het volgende:
Wat nieuwtjes van iemand die al een PAL versie heeft:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wie zegt er dat hij (of wie dan ook) nu al een PAL versie heeft?
Je hebt gelijk! Hehe... was me niet eens opgevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |