van jou weet ik zeker dat je er minstens 1 met hem gezien hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat gezicht komt erg bekend voor
een van mijn vorige vragen, pas geleden, die jij scoorde, ging over een film waarin hij meespeelt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat zou verklaren waarom hij zo'n bekend gezicht heeft
die film is nu voor de oscars genomineerdquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een van mijn vorige vragen, pas geleden, die jij scoorde, ging over een film waarin hij meespeelt.
volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:55 schreef hornage het volgende:
dolle_hond niet aanwezig?
yep, ik heb haar gisteren gezien in Million Dollar Baby, zeker aanraderquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:23 schreef Sheridana het volgende:
the core
the affaire of the necklace
karate kid 4
boys don't cry
the gift
en het is Hilary Swank
Mogge Dopekoe, lekkere binnenkomerquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:43 schreef Dopekoe het volgende:
Kuthwood Smith
That 70's show![]()
Geweldige serie
Inderdaad lekkere binnenkomerquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:53 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Mogge Dopekoe, lekkere binnenkomer
Dopekoe +1
Inderdaad uit that 70's show...
Maar sinds onderstaande film al is zijn kop me bijgebleven...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:05 schreef Sheridana het volgende:
hm...
Rounders
Xmen 1
Xmen 2
Don't say a word
the faculty
golden eye
deep risin?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Quaid en Gosset jr.
Correct! Hij speelt de douane beambte, de man voor de deur van de Titty Twister en Carlos.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:29 schreef Sheridana het volgende:
ehm...Cheech Marin toch?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Leonardo Di Caprio
Gangs of New York
Total Eclipse
Basketball Diaries
Marvin's room
The beach
The man in the iron mask
Celebrity
Total Eclipsequote:Op woensdag 2 februari 2005 12:47 schreef Dopekoe het volgende:
Was a matter of seconds
Welke films en welke acteur zoek ik(Alle 7 in 1 post graag)
Tijdens een totale zonsverduistering schreef onze gezochte vriend zijn dagboek dat vooral over basketball ging. Daarvoor sloop hij stiekem naar de kamer van Marvin, die indertijd een bekendheid was. Marvin, lid van de new yorkse bende, was een graag geziene gast op het strand, terwijl onze gezochte vriend een ijzeren masker moest dragen om zijn gezicht te bedekken.
Over statistieken gesproken, is de einduitslag van Januari al bekend ?quote:
Ja, staat in het laatste jan topicquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Over statistieken gesproken, is de einduitslag van Januari al bekend ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |