abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24859182
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24859183
gisteren bij editie nl kwam het allemaal niet echt over als een verzoek, als ik de directeur zo hoorde die aan het woord was

dus in hoeverre de telegraaf liegt moet ik nog maar zien je weet hoe dat gaat op scholen
pi_24859190
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:43 schreef Libris het volgende:

[..]

Psssst, zie topictitel
Die titel klopt dus ook niet.
pi_24859210
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:42 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik dacht, wat een onbeschrijfelijke laffe directie die ongetwijfeld uit blanke autochtone Nederlanders zal bestaan. Dat je zo je eigen land en identiteit durft te verloochenen door andere Nederlanders te gaan verbieden een vlag van hun eigen land te dragen. Ik zag ze al helemaal voor me, van die standaard geitenwollen sokken multiculties die nog liever hun eigen land en alle verworvenheden waar honderden jaren voor is gestreden bij het grof vuil zetten dan dat ze een allochtoontje voor de voeten lopen.

Mijn persoonlijke afkeer na het lezen van dit bericht was dus meer gericht op de directie dan op die Marokkanen...
het is geen verbod maar een advies
pi_24859227
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:47 schreef Meki het volgende:

[..]

een advies om niet de vlag van je eigen land te dragen op je schooltas

werkelijk, wat een kromme wereld
pi_24859239
quote:

[..]

Is net zo triest...
bla bla bla......
pi_24859247
Heerlijk hè, lekker modieus schoppen tegen de Telegraaf. Jongens, weet je wat, haal meteen Bush en de VS er ook bij.
Oh ja, en on-topic, het zogeheten dringend verzoek moet niet worden opgevat als verzoek maar als dreigement. En wat dat betreft weet ik het één en ander van met name de lokatie Cals-Ijsselstein af. Het gaat dus om aantasting van Nederland, en aantasting van burgerrechten door een school. Dat zijn redelijk ernstige zaken, een school hoort op dat gebied een voorbeeld te zijn, deze school laat zien dat het recht van de grootste bek geldt. Gisteren toevallig nog eventjes naar editie nl gekeken? En goed geluisterd naar wat die directeur had te melden? Hij zei letterlijk dat het vlaggetje op de tas provocerend was. Ook nog eventjes goed geluisterd wat daarop een aantal leerlingen van allerlei komaf hadden te zeggen? Kwam er op neer dat ze het gezeik vonden.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:49:47 #58
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24859251
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is het eigenlijke probleem dan? Dat die directeur iets te voortvarend heeft gehandeld is 1 en dat de Telegraaf haar gal braakt is 2. Kies maar.
Maar wat VIND je van hetgeen de directeur gezegd heeft?
Want "iets te voortvarend" is wel weer heeeeel erg nietszeggen (en daardoor ook weer heel typerend)
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24859256
quote:

[..]

Dan vervang je 'verbod' even voor 'negatief advies'. Het verhaal blijft voor de rest hetzelfde.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:50:32 #60
19840 Libris
Live from Singapore
pi_24859261
Duidelijk geval van mug --> olifant. Gespannen situatie in Nederland, een vonkje erbij, beetje aanwakkeren door de telegraaf, en meteen is het weer heisa in Nederland....
pi_24859262
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:49 schreef speedfreak1 het volgende:
Heerlijk hè, lekker modieus schoppen tegen de Telegraaf. leerlingen van allerlei komaf hadden te zeggen? Kwam er op neer dat ze het gezeik vonden.
Het is eerder modieus om alles wat de Telegraaf zegt, klakkeloos over te nemen.
Blijkbaar mag je alleen schelden op de rechtse media.

Het is werkelijk walgelijk hoe deze krant dit soort dingen ophitst.
pi_24859270
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:49 schreef speedfreak1 het volgende:
Hij zei letterlijk dat het vlaggetje op de tas provocerend was.
als dat echt zo is, is er heel wat anders aan de hand op je school gok ik zo! dan is een vlaggetje het minste van je problemen
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:52:43 #63
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24859292
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef pikwik het volgende:

[..]

als dat echt zo is, is er heel wat anders aan de hand op je school gok ik zo! dan is een vlaggetje het minste van je problemen
vervang school maar gerust door Nederland.... dat kan best, zonder de waarheid geweld aan te doen...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24859296
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:50 schreef SCH het volgende:

nee ventje het is pas walgelijk hoe jij het pappen en nathouden demonstreert waardoor het jarenlang fout is gegaan in dit land

maar wees gerust, nederland wordt wakker - wordt je al bang?
pi_24859300
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:50 schreef Libris het volgende:
Duidelijk geval van mug --> olifant. Gespannen situatie in Nederland, een vonkje erbij, beetje aanwakkeren door de telegraaf, en meteen is het weer heisa in Nederland....
Juist Maar Telegraf gaat een stap verder ze bschuldigen mensen zomaar zoals bij Donner
pi_24859303
quote:

[..]

Ik ga jou een voorstel doen............ echt een goed voorstel............ je kunt het absoluut niet weigeren........ Ken je de Godfather-films? Misschien snap je dan meteen wat het voor "advies" is.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24859339
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:49 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Maar wat VIND je van hetgeen de directeur gezegd heeft?
Want "iets te voortvarend" is wel weer heeeeel erg nietszeggen (en daardoor ook weer heel typerend)
Hoe kan ik nou de situatie op die school beoordelen? Ben jij er geweest? Van buitenaf kan je van alles roepen, ik weet niet wat zijn motieven zijn en of er een aanleiding voor is. Algemeen gesteld lijjkt me niks mis met de Nederlandse vlag.
pi_24859340
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:53 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ik ga jou een voorstel doen............ echt een goed voorstel............ je kunt het absoluut niet weigeren........ Ken je de Godfather-films? Misschien snap je dan meteen wat het voor "advies" is.
ik kreeg regelmatig 'adviezen' op school
het werd me ook redelijk duidelijk gemaakt wat er zou gebeuren als ik die adviezen niet zo opvolgen

zo gaat dat op scholen
pi_24859350
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:37 schreef SCH het volgende:

[..]

De kop van de Telegraaf is: Woede over verbod op vlag

Er is geen sprake van een verbod - keiharde leugen dus.
Of is de directie uit angst voor de reacties maar zijn woordgebruik gaan aanpassen? Ze zijn ook uit angst met dit 'advies' gekomen. Wat een stelletje scheitbakken zeg. Maar advies of gebod..het maakt niet uit. Ze spreken niet diegenen aan die de problemen veroorzaken.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:58:29 #70
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_24859394
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:55 schreef pikwik het volgende:

[..]

ik kreeg regelmatig 'adviezen' op school
het werd me ook redelijk duidelijk gemaakt wat er zou gebeuren als ik die adviezen niet zo opvolgen

zo gaat dat op scholen
idd een verkapt verbod, maar je weet het toch?

er zijn hier een paar die het politiek correct willen houden

en op de Telegraaf bashen , in de Volkskrant daar vindt je de waarheid
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_24859403
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is eerder modieus om alles wat de Telegraaf zegt, klakkeloos over te nemen.
Blijkbaar mag je alleen schelden op de rechtse media.

De krant doet gewoon aan berichgeving, dat er mensen zoals jijzelf bestaan die zich daardoor behoorlijk gek laten maken kun je de krant niet aanrekenen. En jazeker, wat ik zo doorgaans van je lees laat vooral jij jezelf door de Telegraaf opfokken, het lijkt er zowaar op dat je zelf een abonnement hebt. Of praat je gewoon andere mensen na?
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24859416
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:52 schreef pikwik het volgende:
- wordt je al bang?
pi_24859427
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:58 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

De krant doet gewoon aan berichgeving, dat er mensen zoals jijzelf bestaan die zich daardoor behoorlijk gek laten maken kun je de krant niet aanrekenen. En jazeker, wat ik zo doorgaans van je lees laat vooral jij jezelf door de Telegraaf opfokken, het lijkt er zowaar op dat je zelf een abonnement hebt. Of praat je gewoon andere mensen na?
Ik lees alle kranten en de Telegraaf hitst de boel op en liegt ook nog.
pi_24859435
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:59 schreef SCH het volgende:

[..]

ja lach maar

onze tijd komt wel weer
pi_24859438
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Juist Maar TelegrafTelegraaf. gaat een stap verder ze bschuldigen mensen zomaar zoals bij Donner
Schrijf het nou eens goed!

Ik heb al moeite met jou serieus te nemen, maar helemaal als je dingen niet eens normaal schrijft (met opzet).
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')