het is geen verbod maar een adviesquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:42 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik dacht, wat een onbeschrijfelijke laffe directie die ongetwijfeld uit blanke autochtone Nederlanders zal bestaan. Dat je zo je eigen land en identiteit durft te verloochenen door andere Nederlanders te gaan verbieden een vlag van hun eigen land te dragen. Ik zag ze al helemaal voor me, van die standaard geitenwollen sokken multiculties die nog liever hun eigen land en alle verworvenheden waar honderden jaren voor is gestreden bij het grof vuil zetten dan dat ze een allochtoontje voor de voeten lopen.
Mijn persoonlijke afkeer na het lezen van dit bericht was dus meer gericht op de directie dan op die Marokkanen...
een advies om niet de vlag van je eigen land te dragen op je schooltasquote:
Maar wat VIND je van hetgeen de directeur gezegd heeft?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijke probleem dan? Dat die directeur iets te voortvarend heeft gehandeld is 1 en dat de Telegraaf haar gal braakt is 2. Kies maar.
Dan vervang je 'verbod' even voor 'negatief advies'. Het verhaal blijft voor de rest hetzelfde.quote:
Het is eerder modieus om alles wat de Telegraaf zegt, klakkeloos over te nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:49 schreef speedfreak1 het volgende:
Heerlijk hè, lekker modieus schoppen tegen de Telegraaf. leerlingen van allerlei komaf hadden te zeggen? Kwam er op neer dat ze het gezeik vonden.
als dat echt zo is, is er heel wat anders aan de hand op je school gok ik zo! dan is een vlaggetje het minste van je problemenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:49 schreef speedfreak1 het volgende:
Hij zei letterlijk dat het vlaggetje op de tas provocerend was.
vervang school maar gerust door Nederland.... dat kan best, zonder de waarheid geweld aan te doen...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef pikwik het volgende:
[..]
als dat echt zo is, is er heel wat anders aan de hand op je school gok ik zo! dan is een vlaggetje het minste van je problemen
nee ventje het is pas walgelijk hoe jij het pappen en nathouden demonstreert waardoor het jarenlang fout is gegaan in dit landquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:50 schreef SCH het volgende:
Het is werkelijk walgelijk hoe deze krant dit soort dingen ophitst.
Juist Maar Telegraf gaat een stap verder ze bschuldigen mensen zomaar zoals bij Donnerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:50 schreef Libris het volgende:
Duidelijk geval van mug --> olifant. Gespannen situatie in Nederland, een vonkje erbij, beetje aanwakkeren door de telegraaf, en meteen is het weer heisa in Nederland....
Ik ga jou een voorstel doen............ echt een goed voorstel............ je kunt het absoluut niet weigeren........ Ken je de Godfather-films? Misschien snap je dan meteen wat het voor "advies" is.quote:
Hoe kan ik nou de situatie op die school beoordelen? Ben jij er geweest? Van buitenaf kan je van alles roepen, ik weet niet wat zijn motieven zijn en of er een aanleiding voor is. Algemeen gesteld lijjkt me niks mis met de Nederlandse vlag.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:49 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Maar wat VIND je van hetgeen de directeur gezegd heeft?
Want "iets te voortvarend" is wel weer heeeeel erg nietszeggen (en daardoor ook weer heel typerend)
ik kreeg regelmatig 'adviezen' op schoolquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:53 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ik ga jou een voorstel doen............ echt een goed voorstel............ je kunt het absoluut niet weigeren........ Ken je de Godfather-films? Misschien snap je dan meteen wat het voor "advies" is.
Of is de directie uit angst voor de reacties maar zijn woordgebruik gaan aanpassen? Ze zijn ook uit angst met dit 'advies' gekomen. Wat een stelletje scheitbakken zeg. Maar advies of gebod..het maakt niet uit. Ze spreken niet diegenen aan die de problemen veroorzaken.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
De kop van de Telegraaf is: Woede over verbod op vlag
Er is geen sprake van een verbod - keiharde leugen dus.
idd een verkapt verbod, maar je weet het toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:55 schreef pikwik het volgende:
[..]
ik kreeg regelmatig 'adviezen' op school
het werd me ook redelijk duidelijk gemaakt wat er zou gebeuren als ik die adviezen niet zo opvolgen
zo gaat dat op scholen
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder modieus om alles wat de Telegraaf zegt, klakkeloos over te nemen.
Blijkbaar mag je alleen schelden op de rechtse media.
Het is werkelijk walgelijk hoe deze krant dit soort dingen ophitst.
Ik lees alle kranten en de Telegraaf hitst de boel op en liegt ook nog.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
De krant doet gewoon aan berichgeving, dat er mensen zoals jijzelf bestaan die zich daardoor behoorlijk gek laten maken kun je de krant niet aanrekenen. En jazeker, wat ik zo doorgaans van je lees laat vooral jij jezelf door de Telegraaf opfokken, het lijkt er zowaar op dat je zelf een abonnement hebt. Of praat je gewoon andere mensen na?
Schrijf het nou eens goed!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Juist Maar TelegrafTelegraaf. gaat een stap verder ze bschuldigen mensen zomaar zoals bij Donner![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |