abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2005 @ 09:33:20 #281
95691 pegakemi
Te eigenwijs om dood te gaan
pi_24878374
Ik snap niet hoe onze driekleur provocerend kan zijn, voor wie dan ook.
Nederland heeft niet echt een zwarter verleden dan andere landen, net als andere landen heeft Nederland vuile handen gemaakt in het verleden
Jammer maar het is niet anders, wat wel anders is bijvoorbeeld de door ééne A hiltler ( misbruikte ) swastika, dat lijkt me een typisch provocerende vlag.
Ik loop niet met een vlag op, waar dan ook maar ben wel trots op het rood wit blauw en ik bléér het wilhelmus vrolijk mee als als het Nederlandse elftal een mooie wedstrijd wint, toch begin ik me af te vragen waar de grens komt te liggen, als je onze eigen vlag niet meer kan dragen zonder dat "iemand"er aanstoot aan geeft, en dat dit dan uitmond in een "verzoek " om het maar niet meer te doen
Met enige schaamte moet ik toegeven dat ik geen Nederlandse vlag meer op mijn auto plak gezien de kosten van herstel behoorlijk was, na het ( gedeeltelijk) wegkrassen er van.
Wij ( alle medelanders en sommige Marokaanse Nederlanders) schijnen tegenwoordig een ernstige identiteits crisis te hebben, wat gepaard gaat met intimidatie geweld en mistanden.
Mogelijk een optie om Bea met pensioen te sturen de Marokaanse vlag te hijsen en berber als verplicht leervak op de basis school en we zetten de koning van Maroco in soestdijk. zal het dan rustiger worden hier?
Nee ik geloof niet dat mijn ( Turkse ) buurman het daar mee eens zal zijn, die hangt de Turkse vlag uit als het Turkse elftal moet spelen en de Nederlandse vlag als Nederland speelt.
Tot slot, onze drie kleuren hebben ieder een betekenis, wat het zijn zoek men zelf maar op, ik heb er trouw aan gezworen en die eed houd stand.
pi_24878411
Ah, de telegraaf-bashers vinden elkaar. Nou fijn 4 pagina's tegen de telegraaf gaan ranten, en ja, niet minder dan 4, anders is het ongeloofwaardig. Oproep: laat ze in hun sop gaar koken, besteed er geen aandacht aan. Oh jah Taurus, ik kan je verzekeren dat ze in het leger wel een betere kwaliteit tas gebruiken dan dat je daar ziet, als je daarmee onder het prikkeldraad door tijgert is er niets van over. En dan na die 4 pagina's telegraaf bashen meteen een slotje erop, alles is nu toch wel zo langzamerhand gezegd. Oh jah, heel onverklaarbar is die onderdirecteur plotseling ziek geworden.......... En SCH moet zich eens verdiepen in de functies van diverse schoolleiders op het Cals, want daar klopt werkelijk geen hout van.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24878474
De Nederlandse vlag is al veel langer omstreden. De strijd tussen de oranje, blanje, bleu aanhangers versus het rood, wit, blauw liep tot vlak voor de oorlog hoog op. Er is in de geschiedenis wat afgetwist over de 'nationale' driekleur. Geen wonder dat de overheid zeer terguhoudend is met vlagvertoon. Op het gebruik van de vlag voor politieke doeleinden rust sinds de NSB dat deed, een taboe.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24878506
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:35 schreef speedfreak1 het volgende:
Ah, de telegraaf-bashers vinden elkaar.
Wat vind jij dan van dit zinnetje: Menig patriot durfde het gisteren niet aan de vlag voor de verjaardag van koningin Beatrix uit te hangen
  woensdag 2 februari 2005 @ 09:45:39 #285
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24878522
De Telegraaf is natuurlijk een hele foute krant, maar wie kan er nu even voor mij samenvatten wat ze in dit geval nu verkeerd hebben gedaan? Ik kan niets ontdekken. (en begin svp niet over de kop van een artikel, maar alleen over de inhoud)
Koranfascisme bedankt Islam
  woensdag 2 februari 2005 @ 09:47:55 #286
95691 pegakemi
Te eigenwijs om dood te gaan
pi_24878555
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat vind jij dan van dit zinnetje: Menig patriot durfde het gisteren niet aan de vlag voor de verjaardag van koningin Beatrix uit te hangen
Wat is er mis met een "patriot " met andere woorden iemand die van zijn/haar land houd?
  woensdag 2 februari 2005 @ 09:48:37 #287
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_24878562
quote:

[..]

"het" heeft weer moed opgedaan?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_24878654
Vermakelijk hoe men elkaar in de kruistocht tegen het zondige blad bevestigt................ pathetisch gewoon.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24878832
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
Het probleem lijkt me vooral die vader.
Oh jeeh....een nieuw slachtoffer? Kun je vast nog wel even uitmelken.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24878870
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:56 schreef speedfreak1 het volgende:
Vermakelijk hoe men elkaar in de kruistocht tegen het zondige blad bevestigt................ pathetisch gewoon.
Ik denk dat je gelijk krijgt met je 4 bladzijden bash...ik denk zelfs dat het beperkt wordt kan worden tot 4 blz patriot.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:29:27 #291
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_24879116
quote:
Menig patriot durfde het gisteren niet aan de vlag voor de verjaardag van koningin Beatrix uit te hangen
Ongelovelijk hoe een simpele vraag ontweken kan worden. Wat vind je van deze zin?
Tot dusver zie ik achter elkaar alleen maar steunbetuigingen aan den Telegraaf en simpel gebash op critici, zo kom je idd wel op je 4 pagina's
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:30:25 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24879132
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:56 schreef speedfreak1 het volgende:
sorry hoor maar dit uberprovocerende zieltjes winnen van de wakkere krant slaat toch nergens op... als men maar een bepaalde groep er de schuld van kan geven kan het patriotische volk weer rustig slapen. Voorpagina nieuws optima forma tegenwoordig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:55:51 #293
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24879463
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:28 schreef Luger het volgende:

[..]

Wat lul jij weer verschrikkelijk dom uit je nek. En dat moet de toekomst van de Nle journaistiek gaan worden?
Hij dus ook al hoernalist? Hij en SCH zijn idd twee handen op een buik (of misschien ook wat lager).
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:00:53 #294
3542 Gia
User under construction
pi_24879549
quote:

[..]

Gewoon de waarheid. Het is gewoon een feit dat de Nederlandse vlag voor SOMMIGE allochtone medelanders werkt als een rode lap op een stier. Een kei door de raam is dan wel het minste wat je kunt verwachten.

En acties zoals van deze directie versterkt alleen maar het gevoel bij dergelijke jongeren. Als de directie het dragen van de Nederlandse vlag afraadt hebben wij toch gelijk dat mensen die zo'n vlag dragen ons provoceren. De directie zegt het zelf.
pi_24879572
hahahahahaha is sch journalist!!! van het maandblaadje van de SP zeker!!!
pi_24879596
Dit soort sjit als in de TS hadden wij op de middelbare school ook last van.
Zo was iemand bij mij uit de klas in 4 havo met de nederlandse driekleur door de aula aan het rennen... Krijgtie straf omdat hij zogenaamt aan het discrimineren was ofzoiets...

Maarja, de school gaf iemand ook straf omdat een andere leerling met zijn scooter zijn naam in het grasveld had geschreven... Terwijl het grasveld niet eens bij de school hoorde...
pi_24879677
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:03 schreef SwiffMeister het volgende:

Maarja, de school gaf iemand ook straf omdat een andere leerling met zijn scooter zijn naam in het grasveld had geschreven... Terwijl het grasveld niet eens bij de school hoorde...
Daar kan ik me toch wel iets bij voorstellen als er straf word gegeven.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:08:50 #298
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24879691
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:41 schreef multatuli het volgende:
De Nederlandse vlag is al veel langer omstreden. De strijd tussen de oranje, blanje, bleu aanhangers versus het rood, wit, blauw liep tot vlak voor de oorlog hoog op. Er is in de geschiedenis wat afgetwist over de 'nationale' driekleur. Geen wonder dat de overheid zeer terguhoudend is met vlagvertoon. Op het gebruik van de vlag voor politieke doeleinden rust sinds de NSB dat deed, een taboe.
En je denkt zelf nog dat dat nu nog mee meespeelt, grappig hoe je kosten wat kost een excuus probeert te zoeken...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24879943
Wat NIET mag in Nederland:
1. Van je land houden.
2. Trots zijn op je afkomst.
3. De nederlandse vlag dragen op kleding of tassen.

Wat WEL mag in Nederland:
1. De marokkaanse vlag dragen
2. De turkse vlag dragen
3. Hoofddoeken dragen
4. Mohammedaanse gebedsruimten eisen en krijgen op scholen en andere gebouwen
5. T Shirts dragen met hamer en sikkel, Che Quevarra, Mao, Stalin, Castro

Wat een shitland!!!!!
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:25:25 #300
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24879989
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:03 schreef SwiffMeister het volgende:
Dit soort sjit als in de TS hadden wij op de middelbare school ook last van.
Zo was iemand bij mij uit de klas in 4 havo met de nederlandse driekleur door de aula aan het rennen... Krijgtie straf omdat hij zogenaamt aan het discrimineren was ofzoiets...

Als je dat laatste normaal vindt, zal dat eerste ook wel iets anders zijn gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')