Nee, want er was toen geen fatsoenlijke concurrentiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:08 schreef P-Style het volgende:
Uiteindlijk zal 'ie een enorm succes worden?
Maar Amerika is groter!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Amerika de voorkeur geven boven Europa is een domme zet van Sony.
In Europa is de economie harder, de euro sterker dan de dollar en europeanen zijn meer in voor vernieuwing.
Verander die '1' maar in een '2'quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:36 schreef Jebus het volgende:
America heeft toch maar iets van 140 miljoen inwoners? Daar komen we wel overheen
EU is 455 miljoen en Europa 800 miljoen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:07 schreef Jebus het volgende:
Shit 290 miljoen zelfs. En dan nog Canada erbij. Ik denk ook altijd klein
www.google.comquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:09 schreef rijkv het volgende:
Waar kan ik de link van die site vinden waar je een film naar MPEG4 kan converten.
Je bedoelt... je kan niet wachten tot je met je PSP kunt spelen. Ik neem aan dat je je geconverteerde filmpjes al wel eens gezien hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef rijkv het volgende:
15 films al geconverteerd. Ik kan niet wachten tot ik ze ook kan kijken
Of je negeert het gewoon.....net zo makkelijk.... Dat gezeik ook altijd...quote:Op zondag 6 februari 2005 21:40 schreef A.l.e.x het volgende:
rijkv, kan je geen dagboek kopen waar je dit soort, voor niemand interessante, info in kunt zetten?
Is 'ie toch wel krasgevoelig?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:46 schreef RicoBoy het volgende:
Ik heb er ook éénben er zee tevreden mee! Op één ding na, het scherm. Hij is dan wel zo groot, en helder. Maar zooooo vlek- en krasgevoelig. Dat is echt jammer
![]()
http://shop.brando.com.hk/screenprotector.phpquote:Op maandag 7 februari 2005 13:46 schreef RicoBoy het volgende:
Ik heb er ook éénben er zee tevreden mee! Op één ding na, het scherm. Hij is dan wel zo groot, en helder. Maar zooooo vlek- en krasgevoelig. Dat is echt jammer
![]()
Verbaast je dat zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |