O, ja... weet ik eigenlijk niet. Ik verdiep me niet echt in importshops!quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:46 schreef matthijst het volgende:
Oh, is dat al de aller-aller-aller-laagste? Ik ken niet alle importshops
www.otaku.com (Japan)quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:31 schreef matthijst het volgende:
Kunnen we hier ook niet efkes de laagst gevonden importprijzen (+ verzendkosten, ex tax) vermelden?
EA heeft nieuwe PAL launch data bekend gemaakt, en daar zitten ook games bij van de PSP.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:29 schreef matthijst het volgende:
Het 15 april bericht is weer weggehaald van jeux-france
Dit verbaast me HELEMAAL niks!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:29 schreef matthijst het volgende:
Het 15 april bericht is weer weggehaald van jeux-france
Hier!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef rammes het volgende:
iemand al een adresje dat een 1gb memorystick duo leverT?
Dat is de prijs voor de Value Pack. Over de Standaard versie is nog niks bekend gemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP 24 maart 250 dollar USA
Toch nog duur.
thnxquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hier!
...maar in plaats van een Sony, kun je natuurlijk net zo goed een SanDisk nemen. Die zijn een stuk goedkoper!
Nou... ik heb laatst nog een review gelezen over de Value Pack op IGN. En ik ben het eigenlijk met ze eens. Het komt erop neer dat je véél beter een standaard PSP kunt nemen en er zelf een grote Memory Stick Duo en een fatsoenlijke koptelefoon bij kopen. Die afstandsbediening is waardeloos en dat zogenaamde beschermhoesje is ook niet alles. Je kunt ook best zonder dat touwtje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel zijn, maar je wilt toch een Value Pack lijkt me. Een kale PSP is ook maar zo kaal.
Dat is ook weer waar. Wil je fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de mediafuncties zal je een grotere Mem Stick nodig hebben. Bovendien gebruik ik inderdaad toch wel mijn eigen koptelefoonquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... ik heb laatst nog een review gelezen over de Value Pack op IGN. En ik ben het eigenlijk met ze eens. Het komt erop neer dat je véél beter een standaard PSP kunt nemen en er zelf een grote Memory Stick Duo en een fatsoenlijke koptelefoon bij kopen. Die afstandsbediening is waardeloos en dat zogenaamde beschermhoesje is ook niet alles/
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jij...quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:22 schreef rijkv het volgende:
Ik zou een value pack nemen, daar zit een tasje bij enz. als je net als mij bent is je PSP na een week stuk zonder tasje/hoesje.
Jij bent makkelijk te overtuigen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is ook weer waar. Wil je fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de mediafuncties zal je een grotere Mem Stick nodig hebben. Bovendien gebruik ik inderdaad toch wel mijn eigen koptelefoon
Ok, dan wachten we even op de kale PSP
Tja... de non-high speed versie van Sony gaan maar tot 512MB.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:26 schreef rammes het volgende:
thnxmaar dat is de high speed versie.. dat is toch niet nodig. die andere is dus weer niet leverbaar
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jij...
niet iedereen is zo slim natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:06 schreef rijkv het volgende:
Ik vind het wel dom van Sony dat ze die media converter uit gaan brengen, alsof niemand weet dat je gewoon een programmaatje kan downloaden.
Niet iedereen is zo intelligent als JIJ rijkv.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:08 schreef Thomper het volgende:
Niet iedereen is zo intelligent als jouw rijkv (:')), en zie het gewoon als een gratis extraatje.
mpg4quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welk formaat leest de PSP trouwens voor video?
Voor audio iig MP3 toch?
Dan is het een flinke berg flessentrekkerij, 20 euro bijbetalen zodat je een beetje video op die PSP kan bekijken, doe het dan tenminste in de Value Pack ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:09 schreef rammes het volgende:
[..]
niet iedereen is zo slim natuurlijk![]()
Ik zie het p-style ook niet doen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:20 schreef MMaRsu het volgende:
Dude EDIT JE BERICHTEN EENS!
het kost geloof ik 11 euro. Maar dat betekent wel dat het in 1 keer goed is op je PSP, dan hoef je dus niet te kloten met formaten/framerates/codecs en weet ik wat nog meerquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:13 schreef rijkv het volgende:
[..]
Dan is het een flinke berg flessentrekkerij, 20 euro bijbetalen zodat je een beetje video op die PSP kan bekijken, doe het dan tenminste in de Value Pack ofzo.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:12 schreef spenky het volgende:
ik zag net op een site staan dat die psp alleen maar de value pack uit komt in de states.... dus geen standart pack
"De PSP zal 249,99 dollar kosten. Sony heeft besloten dat de PSP alleen met extra's gekocht kan worden, dus een goedkopere versie is er voorlopig niet. "
Bron: Games.fok.nl
quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP 24 maart 250 dollar USA
Toch nog duur.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:54 schreef mordradead het volgende:
mp3 functie is niet meer dan een leuke gadget... wie stopt er nou een mp3 speler van 17cm bij 4cm in zijn broekzak
hey?! is dat een psp of ben je blij me te zienquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:54 schreef mordradead het volgende:
mp3 functie is niet meer dan een leuke gadget... wie stopt er nou een mp3 speler van 17cm bij 4cm in zijn broekzak
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:19 schreef rammes het volgende:
[..]
hey?! is dat een psp of ben je blij me te zien![]()
![]()
JASzak, gaat primaquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:54 schreef mordradead het volgende:
In de tram niet.....voor zover ik daar op let...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:29 schreef Jebus het volgende:
en krijg je veel bekijks als je nu in het openbaar met een psp gamed?
Achja de geschiedenis herhaalt zich...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |