Je krijgt een mailtje als ze een enquete voor je hebben, dan log je in en krijg je de onderzoeken op je comp.quote:Syrena: Rewimo> Over Nipo, krijg je van hun een mailtje wanneer er een nieuwe enquete voor je klaarstaat, of moet je gewoon elke week inloggen? Kon het in het boekje niet vinden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef ayla1 het volgende:
http://www.cards.deskmate(...)tubbies_bohemian.swf
Ik wil tegenwoordig alles maar sparenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:15 schreef lady-wrb het volgende:
jessie wat vind ik dat fijn voor je![]()
![]()
lekker is dat he, plannen maken om geld uit te geven
Ze kunnen er voor SpongeBob ook wel eentje makenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:59 schreef moussy het volgende:Geweldig
![]()
Peet vond het iets minder omdat Queen verkracht werd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef ayla1 het volgende:
he wat kutquote:
Das rottig Rewimo!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]
he wat kutdan moet hij zeker nog een lange weg gaan met fysio ook.. Grote teen was toch iets met balans met lopen en zo?
tis geen familie van mequote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:50 schreef Luchtbel het volgende:
Hij was toch niet zelf gaan dokteren Mous![]()
Haar internetverbinding is opgezegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:47 schreef danosa het volgende:
En wrom gaat Angel weg? Zal eerst ff terug moeten lezen vrees ik...
Een rollator heeft hij alquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:42 schreef moussy het volgende:
Ja zo ken ik ook iemand, maar die man moest toch wel met een rollator lopen toen zn grote tenen er af gingen.
Ja, nu ben ik net bijgelezen jah!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Haar internetverbinding is opgezegd.
Ssst, dat is verlopenquote:
Sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:09 schreef danosa het volgende:
Ja, nu ben ik net bijgelezen jah!
even reminderen Rewimo heeft je vader ook niet iets met suiker? Of ben ik nou helemaal in de war.
verlopen rollatorrijbewijzen ook al???? zo lang zijn ze toch nog niet ingevoerd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ssst, dat is verlopen
Bedankt voor je aanbod, je bent een lieverd
Jah, vanmiddag ben ik aan de beurt, ben 1 keer (maar nooit weer) in die supermarkt geweest, heb geen TBC klachten; ook niet gehad, daarom wel lichte twijfels om te gaan, maar ik ga denk wel even, is goed voor de Zeister statistieken.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:57 schreef Jonnetje het volgende:
Melonovy!!!!!!!!!
Jullie wonen toch in Zeist? Moeten jullie ook getest worden?
* Grootschalige tbc - test in Zeist *
Volgens mij krijg je standaard een 6, Peet had ze allemaal nét niet en die had ook een 6quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:09 schreef danosa het volgende:
[..]
Oh, en Mous leuk spelletje die steden raden! had een 6 door wat flinke missers![]()
Is dat niet onbeschoft als je bij een ander op babyvisite bent?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
leuk luchtbel!!![]()
vergeet je je fototoestel niet![]()
ach deed jij niet Journalistiek, daar hoort een beetje foto nemen bijquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is dat niet onbeschoft als je bij een ander op babyvisite bent?
Ik krijg ook geld terug van de belasting, best veel, genoeg voor een paar dagen weg van de zomer![]()
![]()
![]()
Wat nou gegundquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:45 schreef babyfeet het volgende:
lekker luchtbel het geld van de belasting het is je gegunt hoor...
pssssst het gaat om een DUITSE 6. Een 6 is in Duitsland gelijk aan een nederlandse 1;)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je standaard een 6, Peet had ze allemaal nét niet en die had ook een 6Ik had ook een 6, ondanks dat ik belgrado aan de andere kant van de wereld had zitten en zo nog een paar die flink uit de richting waren
dan heb je zelfs een 1 als je er steeds met een paar km naast zitquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:23 schreef Leep het volgende:
[..]
pssssst het gaat om een DUITSE 6. Een 6 is in Duitsland gelijk aan een nederlandse 1;)
Hahahahahaha geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef ayla1 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:23 schreef jessie het volgende:
Neva je ben echt helemaal in love heLeuk hoor!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
Nou dan gaan je er wel op vooruit Syrena!
Echt waar? Wat een pech hebben jullie danquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het ook altijd veel te spannend hoor, tis mij ook al drie keer overkomen dak niks kreeg!
O sorry, dat heb ik niet gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:24 schreef jessie het volgende:
MissD ik had t al is gevraagd en misschien heb ik over je antwoord gelezen. Maar kijk je ook de nieuwe mosko nog wat? Lijkt me als rechtenstudent leuk om naar te kijken. Of heb ik het helemaal mis en erger je je groen en geel
Oe geen idee, welke rel? Ik ben namelijk wel aant kijken!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:54 schreef Spindizzy het volgende:
Is dit niet die aflevering van In Holland Staat Een Huis waar laatst zo'n rel om was?
volgens mij niet. dit is een herhaling want ik heb hem al een keer gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:54 schreef Spindizzy het volgende:
Is dit niet die aflevering van In Holland Staat Een Huis waar laatst zo'n rel om was?
Ik weet het niet precies meer. Ik kan het nieuwsberichtje erover ook niet meer vinden. Maar het was iets met een volledig verziekt paarsgeschildert huis en bewonders die flink over de zeik waren.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe geen idee, welke rel? Ik ben namelijk wel aant kijken!
Zeg me dat Fok sloom is, het openen van een reply venster duurt evenlang als eerstquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer. Ik kan het nieuwsberichtje erover ook niet meer vinden. Maar het was iets met een volledig verziekt paarsgeschildert huis en bewonders die flink over de zeik waren.
Ja idd, zou er ook niet happy van worden...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:05 schreef Spindizzy het volgende:
Deze aflevering is ook erg met die doorzichtige rioolpijp door de woonkamer
weet je wat ook heel goed helpt als je na zo'n dag zo slap bent als een vaatdoek?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:01 schreef babyfeet het volgende:
ja deze aflevering heb ik ook al gezien
lady nog bedankt voor je tip over die mineralen ik heb supradyn complex en heb er bijna geen last meer van alleen zo af en toe eens dus het werkt...
Stukje omlaag scrollen voor de foto'squote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:14 schreef jessie het volgende:
Die wil ik wel zien!!!!
Wie nietquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef Syrena het volgende:
Miss-D> Pilates werkte bij mij ook goed !! Ben alleen te lam om het vol te houden
Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Stukje omlaag scrollen voor de foto's
Vind het eigenlijk nog best leuk
Ja das goed vind ik leuk moet je maar zeggen wat het kost dan kan ik het geld overmaken..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:21 schreef lady-wrb het volgende:
hier hebben ze ze nog hoor babyfeet
moet ik er een voor je halen en opsturen?
Ik heb die uitzending niet gezien hoor, maar die foto's zijn leuk. Misschien is dat dan de betere kant van de kamer of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:26 schreef danosa het volgende:
Oh jee Miss D die kamer was écht vreselijk hoorécht!
Nou dat zie ik hier ook mee gebeuren. Vandaar dat ik me al helemaal niet aan Little People heb gewaagd. Waarom doen jongetjes dat toch zo? Ik zie zo'n wezelijk verschil met Jadey, die is veel fijner in haar motoriek. Klopt dat ook een beetje met jouw beleving van René en Cas?quote:
Was je bij mij thuis?quote:
Ja, René kon úren grutten met friemelpiemeldingetjes. En Cas gooit, smijt en gilt alleen maar. Of hij hangt aan mijns broekspijpenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:42 schreef danosa het volgende:
[..]
Nou dat zie ik hier ook mee gebeuren. Vandaar dat ik me al helemaal niet aan Little People heb gewaagd. Waarom doen jongetjes dat toch zo? Ik zie zo'n wezelijk verschil met Jadey, die is veel fijner in haar motoriek. Klopt dat ook een beetje met jouw beleving van René en Cas?
volgens mij is jouw huis bewoonbaarquote:
toch vind ik het wel eigen schuld van die mensen die aan dat programma mee hebben gedaan... Dan hadden ze maar niet mee moeten doen aan dat programma. En daarom zal ik aan zoiets ook niet meedoen, de kans is veel te groot dat het me niet aan staat...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:04 schreef Spindizzy het volgende:
ls je meedoet aan het RTL4-programma 'In Holland staat een huis' weet je dat je woning flink verbouwd kan worden. Niet zelden komen kandidaten binnen met een onaangename blik in hun ogen terwijl ze 'apart' mompelen. Maar kunstenaar Lino Koster uit Zwolle had het huis van de familie Bloemendal in Soest wel heel erg toegetakeld. Zo erg, dat producent Endemol besloot de ravage te herstellen.
Anderhalf miljoen kijkers konden afgelopen week zien hoe werkelijk alles in de woning metallic paars was geverfd. Op de grond lagen stalen platen en stond een glazen podium. In de dragende muur waren grote kijkgaten geboord en aan het plafond hingen tafels, waaronder een gebodypainte vrouw lag. "Die heeft zich boven staan douchen, de verf krijg ik niet uit het bad", vertelt bewoonster Marion Bloemendal (34).
Inmiddels is de ravage grotendeels teniet gedaan. Op kosten van Endemol zijn de gaten gedicht, de muren opnieuw geverfd en is het laminaat vervangen. "Natuurlijk kun je zeggen: 'risico van het spel', daar teken je zelfs voor. Maar dit had Endemol ook niet eerder meegemaakt. Dit was in zes jaar hun ergste metamorfose," aldus Marion.
Is niet deze aflevering geloof ik. Jammer....
Dat ze je interieur grondig verbouwen daar hou je wel rekening mee. Dat ze een draagmuur kapot maken en je badkamer onder de verf smeren daar ga je niet van uit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 07:51 schreef daniman het volgende:
[..]
toch vind ik het wel eigen schuld van die mensen die aan dat programma mee hebben gedaan... Dan hadden ze maar niet mee moeten doen aan dat programma. En daarom zal ik aan zoiets ook niet meedoen, de kans is veel te groot dat het me niet aan staat...
Probeer het hier anders eens.... Digital Cornerquote:Op woensdag 2 februari 2005 08:40 schreef Syrena het volgende:
Mijn gloednieuwe pc kan ik niet afsluiten.... Via start, afsluiten en dan nog eens afsluiten werkt niet, hij start zichzelf steeds opnieuw opDus nu heb ik de stroomschakelaar aan de achterkant maar uitgepleurd.
Ik hoop niet dat het een virus is...
Kom bij mij maar een uurtje of 2 puppysittenquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet wat ik nou eens zal gaan doen
Oom worden ookquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Tante worden is ook heel erg speciaalDus hyper lekker door...
Geen broers/zwagers/(schoon)zusters die aan het grut wil beginnen cq. er aan begonnen zijn ??quote:
Dit zal hij je nooit meer vergeven . . .quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:01 schreef Jonnetje het volgende:
Ik had net al ruzie met Wilyan...
Ik wel, maar heb nooit de kans gekregen om zo mee te leven. Hier stonden ze altijd tijdens de klodders en slierten al aan mn bed .... Bij de eerste tante-zegger, kregen we te horen dat de eerste week voor het gezin was. Ze belde zelf toen het kindje een dag oud wasquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
k heb in geen van beide ervaring
Taak was erbij toen Brechtje werd geborenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:03 schreef moussy het volgende:
Dan is het toch echt op visite gaan hoor, dan is er op dat moment niks "eigen"
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Taak was erbij toen Brechtje werd geborenIk kwam binnen toen ze er net 2 seconden was
Meer 'eigen' dan dat wordt het niet
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef moussy het volgende:
Mocht er ooit een kindje komen bij vrienden van ons mag ik bij de bevalling zijn![]()
Ja, het lijkt mij ook heel erg bijzonderquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:17 schreef jessie het volgende:
Dat lijkt me t mooiste wat er is hoor. Om bij iemand zijn bevalling te mogen zijn. (en dan niet bij die van jezelf natuurlijk)
Hier hetzelfde. Ik geniet dus maar extra van qltels neefje en de kinderen van mijn eigen nichtjes.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:13 schreef snoopy het volgende:
Ik word ook geen tante want ik heb geen broer of zus. Da's dan wel weer jammer![]()
Ik heb een neef die een nicht isquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb wel een getrouwde zus, maar die is lesbisch en wil geen kinderen
Dan pik je gewoon het kind van een vriend/vriendin in als zijnde je neefje/nichtjequote:Op woensdag 2 februari 2005 19:13 schreef snoopy het volgende:
Ik word ook geen tante want ik heb geen broer of zus. Da's dan wel weer jammer![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:14 schreef Spindizzy het volgende:
Dan pik je gewoon het kind van een vriend/vriendin in als zijnde je neefje/nichtjeDoe ik ook...
mijn hele familie is een zooitje.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
Mijn familie bestaat alleen maar uit leipen, telt dat ook ??![]()
Ach, ik kan teminste nog "erfelijk belast" aanvoeren bij m'n verdediging. Wat is jouw excuus ??quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:41 schreef melonovy het volgende:
Ahhh, een appel valt niet ver van een boom he?![]()
mijn oudste zusquote:
René zou jaloers zijnquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Vanavond, ik zit op mijn werk.
En voordat je het vraagt: ja weer met klittenband
Hee, da's knap!quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil ze ook zien rewimo
Ik heb net een betalingsherinnering gehad voor een creditnota
Dat vond ik nou ookquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, da's knap!Die zou ik dan maar gauw incasseren als ik jou was
Geinig, een incassobureau inschakelen om jou in staat te stellen je vordering te innenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat vond ik nou ook
Ze gaan incassomaatregelen nemen als de nota niet wordt voldaan
Die wacht ik dus maar ff af
Ja was erg leuk! We zijn onder andere naar het Europees Parlement en het Paleis van Justitie geweest. We moesten alleen steeds heeeel ver lopen, en dat was ik op het laatst wel zat. Maar verder was het erg gezellig!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
He wat leuk zabb!!! Toch? Of was het niet leuk![]()
Volgens mij zal mijn mammie in lachen uitbarsten als ze dit zo zou lezen. Geen idee waarvoor, maar het zal wel een reden hebben . . .quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef Syrena het volgende:
Even een pubervraagje. Toen ik zo 12/13 was, was ik met geen stok in bad/douche te krijgen.
Ik vond het op de 1 of andere manier echt vreselijk (vraag me niet waarom, het was een 'gevoel')
Komt mijn moeder gister thuis na een bezoekje aan mijn tante: M. moet tegenwoordig ook gedwongen worden om te gaan douchen! 's Morgens wast ie nog niet eens zijn gezicht!
Feest der herkenning dus voor mijn maMaar is dit nu een rare familietrek of hebben meer pubers hier last van?
(ik ga nu graag in bad en douche trouwens)
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:07 schreef jessie het volgende:
Tussen 2 en 3 is er bezoekuur (kutwoord zeg, als je naar een pasgeboren kindje gaat kijken, maar goed) En dan gaan we naar Joeptoe
Ik maakte met mini-steck een bordje: Ik wil niet in bad en verstopte me dan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:22 schreef bixister het volgende:
syrena grappig, ik heb dat ook een tijdje gehad, weet niet meer precies op welke leeftijd. ik ging soms zelfs stiekem niet douchen: zette ik de douche aan en ging op de plee zitten een boekje lezen.
volgens mij had 't bij mij te maken met dat ik geen zin had om volwassen te worden en dat soort dingen allemaal zelf te doen. ik wilde klein blijven en lekker verzorgd /gebadderd worden door m'n moeder.gokje hoor. en ik geniet nu juist ook zeer van douchen/baden.
Vind het er altijd erger eruit zien na de plamuursessie dan ervoor, was maar al te blij dat dat wijffie van mij niet al te plamuurderig aangelegen was . . .quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
(net als die ellenlange plamuursessies, ze is liever te laat op school dan zonder oorlogskleuren de deur uit)
ik ga je mailen later op de middag of anders vanavond !quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:07 schreef babyfeet het volgende:
het boekje lieve ster
met het varken riep kyllian al
je bent een schat lady-wrb
quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:11 schreef Syrena het volgende:
Luchtbelwat dacht je van niet willen trappen op de fiets als mensen je konden zien? Idem: uitademen in de winter, dan maakte je adem wolkjes... Godzijdank was ik van de laatste tic snel af.
Dat was dus ook mijn tic als kind. Ik vertikte het om naar de wc te gaan als ik moest plassen. Bleef doorlopen en het ophouden tot de buikpijn te erg werdquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:16 schreef lady-wrb het volgende:
miss-d: ik denk het, thuis loopt hij ook heel vaak te knijpen maar dan wil hij nog van alles doen. dan moeten we echt zeggen : nu ga je eerst naar de wc.
Nog steeds een beetjequote:Op donderdag 3 februari 2005 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
jeeee luchtbel, heb jij dat ook dat alles even moet zijn?
3 keer lezenquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:35 schreef Luchtbel het volgende:
Even kussen
Dat klinkt wel heel mooi
kutquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:38 schreef Joene het volgende:
Ze hebben vandaag geprobeerd mn vader te dotteren dit is helaas mislukt
Nu moeten we afwachten en gaan ze binnenkort nieuwe aderen aanleggen en (bypassen)
JA!quote:
Mag ook wel voor die prijs...quote:
Zoals het er nu uitziet moeten in elk geval de twee kootjes eraf. Hoeveel er precies wordt weggehaald kunnen ze denk ik pas tijdens de operatie zien.quote:Was zeker wel erg confronterend voor jou en je vader. Hoop dat alles goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |