Je krijgt een mailtje als ze een enquete voor je hebben, dan log je in en krijg je de onderzoeken op je comp.quote:Syrena: Rewimo> Over Nipo, krijg je van hun een mailtje wanneer er een nieuwe enquete voor je klaarstaat, of moet je gewoon elke week inloggen? Kon het in het boekje niet vinden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef ayla1 het volgende:
http://www.cards.deskmate(...)tubbies_bohemian.swf
Ik wil tegenwoordig alles maar sparenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:15 schreef lady-wrb het volgende:
jessie wat vind ik dat fijn voor je![]()
![]()
lekker is dat he, plannen maken om geld uit te geven
Ze kunnen er voor SpongeBob ook wel eentje makenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:59 schreef moussy het volgende:Geweldig
![]()
Peet vond het iets minder omdat Queen verkracht werd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef ayla1 het volgende:
he wat kutquote:
Das rottig Rewimo!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]
he wat kutdan moet hij zeker nog een lange weg gaan met fysio ook.. Grote teen was toch iets met balans met lopen en zo?
tis geen familie van mequote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:50 schreef Luchtbel het volgende:
Hij was toch niet zelf gaan dokteren Mous![]()
Haar internetverbinding is opgezegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:47 schreef danosa het volgende:
En wrom gaat Angel weg? Zal eerst ff terug moeten lezen vrees ik...
Een rollator heeft hij alquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:42 schreef moussy het volgende:
Ja zo ken ik ook iemand, maar die man moest toch wel met een rollator lopen toen zn grote tenen er af gingen.
Ja, nu ben ik net bijgelezen jah!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Haar internetverbinding is opgezegd.
Ssst, dat is verlopenquote:
Sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:09 schreef danosa het volgende:
Ja, nu ben ik net bijgelezen jah!
even reminderen Rewimo heeft je vader ook niet iets met suiker? Of ben ik nou helemaal in de war.
verlopen rollatorrijbewijzen ook al???? zo lang zijn ze toch nog niet ingevoerd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ssst, dat is verlopen
Bedankt voor je aanbod, je bent een lieverd
Jah, vanmiddag ben ik aan de beurt, ben 1 keer (maar nooit weer) in die supermarkt geweest, heb geen TBC klachten; ook niet gehad, daarom wel lichte twijfels om te gaan, maar ik ga denk wel even, is goed voor de Zeister statistieken.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:57 schreef Jonnetje het volgende:
Melonovy!!!!!!!!!
Jullie wonen toch in Zeist? Moeten jullie ook getest worden?
* Grootschalige tbc - test in Zeist *
Volgens mij krijg je standaard een 6, Peet had ze allemaal nét niet en die had ook een 6quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:09 schreef danosa het volgende:
[..]
Oh, en Mous leuk spelletje die steden raden! had een 6 door wat flinke missers![]()
Is dat niet onbeschoft als je bij een ander op babyvisite bent?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
leuk luchtbel!!![]()
vergeet je je fototoestel niet![]()
ach deed jij niet Journalistiek, daar hoort een beetje foto nemen bijquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is dat niet onbeschoft als je bij een ander op babyvisite bent?
Ik krijg ook geld terug van de belasting, best veel, genoeg voor een paar dagen weg van de zomer![]()
![]()
![]()
Wat nou gegundquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:45 schreef babyfeet het volgende:
lekker luchtbel het geld van de belasting het is je gegunt hoor...
pssssst het gaat om een DUITSE 6. Een 6 is in Duitsland gelijk aan een nederlandse 1;)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je standaard een 6, Peet had ze allemaal nét niet en die had ook een 6Ik had ook een 6, ondanks dat ik belgrado aan de andere kant van de wereld had zitten en zo nog een paar die flink uit de richting waren
dan heb je zelfs een 1 als je er steeds met een paar km naast zitquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:23 schreef Leep het volgende:
[..]
pssssst het gaat om een DUITSE 6. Een 6 is in Duitsland gelijk aan een nederlandse 1;)
Hahahahahaha geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef ayla1 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:23 schreef jessie het volgende:
Neva je ben echt helemaal in love heLeuk hoor!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
Nou dan gaan je er wel op vooruit Syrena!
Echt waar? Wat een pech hebben jullie danquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het ook altijd veel te spannend hoor, tis mij ook al drie keer overkomen dak niks kreeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |