Idd, ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zat te janken. Misschien die lvl 23 Tauren die gesloopt werd door mij en nog een lvl 18, maar dat weet ik ook niet zeker (beetje lastig voor NE om die Tauren units te verstaan).quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:17 schreef Killjoy het volgende:
Wat ik hierboven gelezen heb over het gedrag van spelers die je dan helpt omdat ze bijna dood zijn.
Ik ben dat nog niet tegen gekomen en ik help redelijk wat mensen.
WoWFanboy, op welke server ben je dat tegengekomen?
Ah Thnx, dan speel ik dit weekend nog even doorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:31 schreef Leshy het volgende:
[..]
Geen enorme problemen mee gehad, ik geloof ook dat het grotendeels ligt aan het feit dat je waarschijnlijk nog in redelijke newbie areas speelt. Wanneer je wat verder komt, valt het waarschijnlijk wel mee.
Zelf zit ik nu bij een guild waar ik voor werd uitgenodigd nadat ik een paar keer met één of andere Noor had samen gespeeld, en dat is meestal wel erg gezellig, af en toe ook handig voor wat instance runs. In de retail ga ik ook zeker een guild proberen te vinden, omdat je dan gewoon sowieso wat ingame hulp hebt etc
[..]
Level 10
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:17 schreef Bomber het volgende:
daarna kreeg ik wel gezeik met een paar orc kiddies die het spel te serieus namen en mij een landverrader noemde omdat ik heulde met de vijand.
Ik was een Human Mage tot leveltje 15, maarja, als die server gewhiped wordt heeft het weinig nut dacht ik zoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:01 schreef Killjoy het volgende:
Ik haal voorlopig veel plezier uit Undead Mage zijn
Later zal ik ook andere karakters proberen
Tauren Hunter all the way! Denk ik tenminste kan ook een ander ras zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:01 schreef Rahl het volgende:
ik word OF tauren hunter OF paladin
nope was wel taurenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:12 schreef Bomber het volgende:
[..]
Tauren Hunter all the way! Denk ik tenminste kan ook een ander ras zijn.
Tauren Hunter en Paladin zijn allebei cool.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:01 schreef Rahl het volgende:
ik word OF tauren hunter OF paladin
De andere is een NPC, die kunnen hogere levels hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:42 schreef Bomber het volgende:
FF een vraagje: Het hoogste lvl wat je kon halen is toch 60 ? Nu zat ik net wat te surfen op de WoW site en het ging over de battlegrounds. Staan er op het plaatje 2 dwergen 1 met lvl 60 en de ander met lvl 61![]()
Kijk maar:
[afbeelding]
Ik kom niet anders tegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niet zo heel veel mensen daartegen zijn Night Elf Druid!
In Badlands is dat standaard. Iedereen helpt elkaar daar. Heb daar al verscheidene keren het leven van een horde gered, en ben ook wel eens gered. Standaardgebaar is gewoon zwaaien om te laten zien dat je het goed bedoelt. Het liefst invallen als je "tegenstander" een beest aan het slaan is...dan gewoon gaan helpen. Krijg je ook heel veel hulp, heeft me echt al goed geholpen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:17 schreef Bomber het volgende:
Ook nooit gehad dat ze begonnen te zeiken als ik hielp, en als ik word geholpen zeg ik netjes dankje wel want ze hoeven het niet te doen, en als je dankje wel zegt word je vaker uitgenodigd in een groep (en ik ben gewoon een hunter) Gisteren was het wel humor, was er een alliance raid gaande bij de crossroads, maar ik was gewoon bezig quests te doen, zie ik twee dwergen op mij afkomen en ik denk shiiit, maar die 2 gasten (lvl 21 en lvl 40) hielpen mij met m'n quests
en ik speel Horde. Dat was grappig, daarna kreeg ik wel gezeik met een paar orc kiddies die het spel te serieus namen en mij een landverrader noemde omdat ik heulde met de vijand
.
Mwoah, vind ik volkomen terecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:18 schreef DeX090 het volgende:
Gisteren ging ik (als NE) naar Orgrimmar, want een maat van mij speelt Troll Hunter. Ik stond daar dus, en ondanks het feit dat m'n maat zei dat ze mij met rust moesten laten begonnen ze me maar af te maken, terwijl m'n maat werd toegeroepen "silence yourself maggot". Beetje jammer, dat soort mensen.
Als je het spel koopt dan krijg je 1 maand spelen erbij, maar een echte trial als 14 dagen gratis is er nog nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb begrepen dat je een vast maandbedrag moet betalen, maar zit er eigenlijk ook een trial periode bij het spel?
hoe doe je dat auto-unstuck dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:19 schreef DeX090 het volgende:
Die knakker die met z'n NE van teldrassil afgelazerd was...auto-unstuck doen, en ressen bij spirit healer.
Okquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:01 schreef Tain het volgende:
Als je het spel koopt dan krijg je 1 maand spelen erbij, maar een echte trial als 14 dagen gratis is er nog niet
Tot nu toe lukt het mij aardigquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok
Ik ben aan het twijfelen om eindelijk eens een online RPG uit te proberen. Is World of Warcraft een beetje geschikt voor beginners?
Ach zo, als ik het doe ga ik voor de Mac-versie, verschijnt eind deze maand geloof ik.quote:
Role-playing he! Tis niet voor niks een MMORPG.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:17 schreef Bomber het volgende:
, zie ik twee dwergen op mij afkomen en ik denk shiiit, maar die 2 gasten (lvl 21 en lvl 40) hielpen mij met m'n questsen ik speel Horde. Dat was grappig, daarna kreeg ik wel gezeik met een paar orc kiddies die het spel te serieus namen en mij een landverrader noemde omdat ik heulde met de vijand
.
Klopt helemaal. Pas vanaf level 20 begint je echte WoW-carriere pas eigenlijk. Daarvoor vliegt de xp om je oren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:40 schreef Tain het volgende:
Ik vind het tot nu toe de meest newbievriendelijke MMORPG, die ik tot nu toe gespeeld heb.
Gewoon je beta installatie niet wissen, volgens mij komt er gewoon een patch voor dat je beta installatie een retail installatie wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Omg wat doen Horde mensen in Astranaar!?
Daar was ik eerst geweest. Level 18. Die mensen wil ik dus niet tegekomen.
Ik heb trouwens een vraag. Ik ga WoW kopen. Stel je voor dat ik alleen de DVD-rom versie vindt (dvdspeler heb ik dus niet). Kan ik dan gewoon met me key WoW downloaden?
Kan iemand dat mij vertellen of moet ik even Blizzard mailen?
Ik zag dat mn wisp wel bij een spirithealer in de buurt gerespawned werd, waarom ik dat nooit eerder gezien heb is me een raadselquote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:19 schreef DeX090 het volgende:
Die knakker die met z'n NE van teldrassil afgelazerd was...auto-unstuck doen, en ressen bij spirit healer.
Ik ben 30+. De enige Alliance raids die ik nu zie zijn raids op de Crossroads van levelk 40+ mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:25 schreef =HellFire= het volgende:
Hm als ik die pix zie wordt het tijd om maar eens flink +30 te worden ofzo.
Dan ga ik maar Blizzard mailen. Ik neem echt absoluut geen risico's meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon je beta installatie niet wissen, volgens mij komt er gewoon een patch voor dat je beta installatie een retail installatie wordt
Als je een beetje opgelet had, zag je bij het binnen lopen van Ashenvil dat dat gebied contested is. Dus er zijn zowel horde als alliance quests daar. Horde heeft er zelfs 2 towns.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Omg wat doen Horde mensen in Astranaar!?
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had, zag je bij het binnen lopen van Ashenvil dat dat gebied contested is. Dus er zijn zowel horde als alliance quests daar. Horde heeft er zelfs 2 towns.
Nu even wachten op een antwoord!quote:I will purchase World of Warcraft EU in the near future. But if I were to only find a DVD-rom version of the game (and since I don't have a DVD player, I wouldn't be able to use it), would I still be able to obtain/download the client from the website? I understand that there is a CD-rom version containing four discs, but I can't seem to find it at online european (dutch) retailers.
Volgens mij spelen ook heel veel radicalen WoWl: er was een raid tegen ons gaande en ineens begon er eentje te roepen: "Slay the Infidel, slay them for our God!!" Toen had ik echt iets van STFU en meer van dat soort dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:18 schreef DeX090 het volgende:
[..]
In Badlands is dat standaard. Iedereen helpt elkaar daar. Heb daar al verscheidene keren het leven van een horde gered, en ben ook wel eens gered. Standaardgebaar is gewoon zwaaien om te laten zien dat je het goed bedoelt. Het liefst invallen als je "tegenstander" een beest aan het slaan is...dan gewoon gaan helpen. Krijg je ook heel veel hulp, heeft me echt al goed geholpen.
Gisteren ging ik (als NE) naar Orgrimmar, want een maat van mij speelt Troll Hunter. Ik stond daar dus, en ondanks het feit dat m'n maat zei dat ze mij met rust moesten laten begonnen ze me maar af te maken, terwijl m'n maat werd toegeroepen "silence yourself maggot". Beetje jammer, dat soort mensen.
Ja, dat klinkt alsof'ie echt goed de lul wasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:12 schreef Bomber het volgende:
Lvl 20 - 25 is als ik ze tegenkom wel de lul omdat ik die wel aanval, ik heb bijna een lvl 21 afgemaakt voordat ie met spells mij afmaakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |