abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24920531
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:17 schreef Killjoy het volgende:
Wat ik hierboven gelezen heb over het gedrag van spelers die je dan helpt omdat ze bijna dood zijn.
Ik ben dat nog niet tegen gekomen en ik help redelijk wat mensen.

WoWFanboy, op welke server ben je dat tegengekomen?
Idd, ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zat te janken. Misschien die lvl 23 Tauren die gesloopt werd door mij en nog een lvl 18, maar dat weet ik ook niet zeker (beetje lastig voor NE om die Tauren units te verstaan).
The uproar of one hand clapping.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:01:23 #252
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24920792
Ik haal voorlopig veel plezier uit Undead Mage zijn
Later zal ik ook andere karakters proberen
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:17:52 #253
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24921071
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:31 schreef Leshy het volgende:

[..]

Geen enorme problemen mee gehad, ik geloof ook dat het grotendeels ligt aan het feit dat je waarschijnlijk nog in redelijke newbie areas speelt. Wanneer je wat verder komt, valt het waarschijnlijk wel mee.

Zelf zit ik nu bij een guild waar ik voor werd uitgenodigd nadat ik een paar keer met één of andere Noor had samen gespeeld, en dat is meestal wel erg gezellig, af en toe ook handig voor wat instance runs. In de retail ga ik ook zeker een guild proberen te vinden, omdat je dan gewoon sowieso wat ingame hulp hebt etc
[..]

Level 10
Ah Thnx, dan speel ik dit weekend nog even door

Heb ondertussen ook een Human Roque lvl 5 ( ging veel sneller, want meer queest in de buurt leek wel )

Grtz
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_24922098
Ook nooit gehad dat ze begonnen te zeiken als ik hielp, en als ik word geholpen zeg ik netjes dankje wel want ze hoeven het niet te doen, en als je dankje wel zegt word je vaker uitgenodigd in een groep (en ik ben gewoon een hunter ) Gisteren was het wel humor, was er een alliance raid gaande bij de crossroads, maar ik was gewoon bezig quests te doen, zie ik twee dwergen op mij afkomen en ik denk shiiit, maar die 2 gasten (lvl 21 en lvl 40) hielpen mij met m'n quests en ik speel Horde. Dat was grappig, daarna kreeg ik wel gezeik met een paar orc kiddies die het spel te serieus namen en mij een landverrader noemde omdat ik heulde met de vijand .
pi_24922450
Tja het is een verslavend spel, ik heb het mogen uitproberen op een account van een vriend die met vakantie is en de volgende dag kreeg ik het cadeau van m'n vriend. Dit is ook het 1e spel wat ik echt helemaal te gek vind om te spelen en ben hooked (ben niet echt een gamefan )

Ben nu een nightelf druid lvl 18 en dat bevalt me opperbest, leuke mensen op de server (in Amerika) werd gister uit het niets door een n.e. druid lvl 54 geholpen was echt heel cool
Ik vermaak me de aankomende tijd dus wel

hier nog een handige site ( voor degene die 'm nog niet kent) je kan hier best veel op vinden zoals waar er je overal earthroot kan vinden : www.allakhazam.com ( kies linksboven in voor WoW)

[ Bericht 16% gewijzigd door Feetje op 04-02-2005 19:02:28 ]
pi_24922524
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:17 schreef Bomber het volgende:
daarna kreeg ik wel gezeik met een paar orc kiddies die het spel te serieus namen en mij een landverrader noemde omdat ik heulde met de vijand .
hier moest ik wel ff hard om lachen, kheb het spel nog niet, maar zodra ik internet op mn kamer heb, koop ik het
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24922629
Heeft er nog iemand een wow-finalbeta account over voor mijn neefje? Hij wil t ook proberen dus dan kan ik hem alles tijdens t spelen uitleggen... mail me op leon_vannuil [at] hotmail.com pls... alvast bedankt!!
pi_24924011
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:01 schreef Killjoy het volgende:
Ik haal voorlopig veel plezier uit Undead Mage zijn
Later zal ik ook andere karakters proberen
Ik was een Human Mage tot leveltje 15, maarja, als die server gewhiped wordt heeft het weinig nut dacht ik zo Dus ben maar wat gaan uitproberen en moet zeggen dat Undead Mage (wat ik dus nu ben) erg leuk is

In de full wordt ik echter weer gewoon Human Mage
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:01:27 #259
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24924046
ik word OF tauren hunter OF paladin
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24924240
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:01 schreef Rahl het volgende:
Tauren Hunter all the way! Denk ik tenminste kan ook een ander ras zijn.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:24:33 #261
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24924492
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:12 schreef Bomber het volgende:

[..]

Tauren Hunter all the way! Denk ik tenminste kan ook een ander ras zijn.
nope was wel tauren
/moo !
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24926023
FF een vraagje: Het hoogste lvl wat je kon halen is toch 60 ? Nu zat ik net wat te surfen op de WoW site en het ging over de battlegrounds. Staan er op het plaatje 2 dwergen 1 met lvl 60 en de ander met lvl 61
Kijk maar:

vrijdag 4 februari 2005 @ 21:45:42 #263
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24926077
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:01 schreef Rahl het volgende:
Tauren Hunter en Paladin zijn allebei cool.

Alles in WoW is cool!

Ik wil alleen geen Paladin worden... Paladin wordt ik echt bijna altijd, maar iedereen wordt nu Paladin! Ik heb geen zin om op de mainstream bandwagon te klimmen.

Niet zo heel veel mensen daartegen zijn Night Elf Druid!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:50:48 #264
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_24926185
Ik heb vandaag ook voor het eerst gespeeld op de mindere manier..
Ben direct verslaafd aan de werelden
Iemand nog een accountje over, hou me aanbevolen.
pi_24926478
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:42 schreef Bomber het volgende:
FF een vraagje: Het hoogste lvl wat je kon halen is toch 60 ? Nu zat ik net wat te surfen op de WoW site en het ging over de battlegrounds. Staan er op het plaatje 2 dwergen 1 met lvl 60 en de ander met lvl 61
Kijk maar:

[afbeelding]
De andere is een NPC, die kunnen hogere levels hebben
pi_24927437
Kheb nog n accountje liggen mocht iemand interesse hebben

E-mail staat in mn profiel

-edit- en hijs weg

[ Bericht 26% gewijzigd door TheGHunter op 04-02-2005 23:55:06 ]
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_24928277
Ik heb het spel net besteld via bol.com, maar heb net even ergens weereens de beta gespeeld. Die Gnomes zien er leuk uit tot er een grote met een geweer op me stond te schieten en ik 40 hp per schot verloor .
pi_24928326
Ik heb het te druk met werk om te spelen atm
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24931066
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:45 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Niet zo heel veel mensen daartegen zijn Night Elf Druid!
Ik kom niet anders tegen.
Comfortably numb
pi_24931117
Ik heb nu een lvl 21 human warlock, zijn echt supertof
Heb nu een mooie staf van de deadmines geloot, en ben een beetje met tailoring aan het kloten
  zaterdag 5 februari 2005 @ 04:18:09 #271
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24931406
quote:
Ook nooit gehad dat ze begonnen te zeiken als ik hielp, en als ik word geholpen zeg ik netjes dankje wel want ze hoeven het niet te doen, en als je dankje wel zegt word je vaker uitgenodigd in een groep (en ik ben gewoon een hunter ) Gisteren was het wel humor, was er een alliance raid gaande bij de crossroads, maar ik was gewoon bezig quests te doen, zie ik twee dwergen op mij afkomen en ik denk shiiit, maar die 2 gasten (lvl 21 en lvl 40) hielpen mij met m'n quests en ik speel Horde. Dat was grappig, daarna kreeg ik wel gezeik met een paar orc kiddies die het spel te serieus namen en mij een landverrader noemde omdat ik heulde met de vijand .
In Badlands is dat standaard. Iedereen helpt elkaar daar. Heb daar al verscheidene keren het leven van een horde gered, en ben ook wel eens gered. Standaardgebaar is gewoon zwaaien om te laten zien dat je het goed bedoelt. Het liefst invallen als je "tegenstander" een beest aan het slaan is...dan gewoon gaan helpen. Krijg je ook heel veel hulp, heeft me echt al goed geholpen.

Gisteren ging ik (als NE) naar Orgrimmar, want een maat van mij speelt Troll Hunter. Ik stond daar dus, en ondanks het feit dat m'n maat zei dat ze mij met rust moesten laten begonnen ze me maar af te maken, terwijl m'n maat werd toegeroepen "silence yourself maggot". Beetje jammer, dat soort mensen.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 04:19:18 #272
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24931409
Die knakker die met z'n NE van teldrassil afgelazerd was...auto-unstuck doen, en ressen bij spirit healer.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 04:36:27 #273
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24931438
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 04:18 schreef DeX090 het volgende:
Gisteren ging ik (als NE) naar Orgrimmar, want een maat van mij speelt Troll Hunter. Ik stond daar dus, en ondanks het feit dat m'n maat zei dat ze mij met rust moesten laten begonnen ze me maar af te maken, terwijl m'n maat werd toegeroepen "silence yourself maggot". Beetje jammer, dat soort mensen.
Mwoah, vind ik volkomen terecht.

De Horde en de Alliance zijn nu eenmaal geen vrienden van elkaar, binnen WoW zijn het vijanden. Als je als NE naar Orgrimmar wandelt, behoor je ook gewoon omgelegd te worden, op dezelfde manier dat je als Orc niet een beetje in Stormwind kunt gaan wandelen. Samen koffie drinken en koekjes eten is nu eenmaal geen onderdeel van het spel.
pi_24931772
Ik heb begrepen dat je een vast maandbedrag moet betalen, maar zit er eigenlijk ook een trial periode bij het spel?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24931838
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb begrepen dat je een vast maandbedrag moet betalen, maar zit er eigenlijk ook een trial periode bij het spel?
Als je het spel koopt dan krijg je 1 maand spelen erbij, maar een echte trial als 14 dagen gratis is er nog niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24931842
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 04:19 schreef DeX090 het volgende:
Die knakker die met z'n NE van teldrassil afgelazerd was...auto-unstuck doen, en ressen bij spirit healer.
hoe doe je dat auto-unstuck dan?
pi_24931848
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 09:01 schreef Tain het volgende:
Als je het spel koopt dan krijg je 1 maand spelen erbij, maar een echte trial als 14 dagen gratis is er nog niet
Ok

Ik ben aan het twijfelen om eindelijk eens een online RPG uit te proberen. Is World of Warcraft een beetje geschikt voor beginners?
pi_24931867
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 09:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ok

Ik ben aan het twijfelen om eindelijk eens een online RPG uit te proberen. Is World of Warcraft een beetje geschikt voor beginners?
Tot nu toe lukt het mij aardig
pi_24931983
Ik vind het tot nu toe de meest newbievriendelijke MMORPG, die ik tot nu toe gespeeld heb.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24931991
Dat is goed om te horen! Je wordt dus als newbie zijnde niet aan de lopende band door level 9999 players in stukken gehakt?

Nog een domme vraag: hoe kunnen jullie het spel al allemaal spelen? Ik zie overal dat hij pas eind van de maand gereleased wordt?
pi_24932591
Open beta
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24932613
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:49 schreef Tain het volgende:
Open beta
Ach zo, als ik het doe ga ik voor de Mac-versie, verschijnt eind deze maand geloof ik.
pi_24933144
Ik word toch een dwarven warrior haha.. en die blacksmith quests kosten me meer dan opbrengen
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:33:29 #284
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_24933176
wanneer is de open beta gesloten (geniet er nog van zolang het kan)
LVL 20 human warrior
maar als ik het spel koop wordt ik een dwarve vette wezens class weet ik nog niet
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_24933549
quote:
, zie ik twee dwergen op mij afkomen en ik denk shiiit, maar die 2 gasten (lvl 21 en lvl 40) hielpen mij met m'n quests en ik speel Horde. Dat was grappig, daarna kreeg ik wel gezeik met een paar orc kiddies die het spel te serieus namen en mij een landverrader noemde omdat ik heulde met de vijand .
Role-playing he! Tis niet voor niks een MMORPG.

Verder heb ik geen tijd om nog langer over WoW te praten, moet zelf ook weer verder, /laugh. /bye.
pi_24933576
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 09:40 schreef Tain het volgende:
Ik vind het tot nu toe de meest newbievriendelijke MMORPG, die ik tot nu toe gespeeld heb.
Klopt helemaal. Pas vanaf level 20 begint je echte WoW-carriere pas eigenlijk. Daarvoor vliegt de xp om je oren.
pi_24933996
In verband met raid gisteravond.. hier wat screens ^_^

M'n Undead Rogue op een vleermuis van Silverpine naar UndergroundCity

Tauren Druid in beer vorm

Alliance was aan het raiden...

...Met als gevolg dat wij gaan raiden.

Groepjes Vormen, vlak voor het contested gebied.

In Nightsong Woods, onderweg naar Astranaar..

Op de brug voor Astranaar.

Einde van de raid, door allemaal steden heen geragged met een stuk of 50 man, daar zat ik op de boot, naar een andere Alliance gebied, maar toen ik daar aankwam, zag ik miljoenen lijken en gebruikte ik m'n hearthstone maar, er waren overigens nog maar weinig mensen over.

Raid duurde ongeveer zo'n uurtje of 3, volgde er daarna nog meerdere, waar ik niet bij zat,..

Heb geen screens van alle actie,.. helaas.. maar was te druk bezig met elven slachten en dood gaan.

De elven onder ons zullen het vast wel gemerkt hebben .

It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24934056
Hm als ik die pix zie wordt het tijd om maar eens flink +30 te worden ofzo.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 13:05:47 #289
65330 Ruzbeh
pi_24934831
Omg wat doen Horde mensen in Astranaar!?

Daar was ik eerst geweest. Level 18. Die mensen wil ik dus niet tegekomen.

Ik heb trouwens een vraag. Ik ga WoW kopen. Stel je voor dat ik alleen de DVD-rom versie vindt (dvdspeler heb ik dus niet). Kan ik dan gewoon met me key WoW downloaden?

Kan iemand dat mij vertellen of moet ik even Blizzard mailen?
pi_24935601
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:05 schreef Ruzbeh het volgende:

Daar was ik eerst geweest. Level 18. Die mensen wil ik dus niet tegekomen.

Ik heb trouwens een vraag. Ik ga WoW kopen. Stel je voor dat ik alleen de DVD-rom versie vindt (dvdspeler heb ik dus niet). Kan ik dan gewoon met me key WoW downloaden?

Kan iemand dat mij vertellen of moet ik even Blizzard mailen?
Gewoon je beta installatie niet wissen, volgens mij komt er gewoon een patch voor dat je beta installatie een retail installatie wordt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24936002
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 04:19 schreef DeX090 het volgende:
Ik zag dat mn wisp wel bij een spirithealer in de buurt gerespawned werd, waarom ik dat nooit eerder gezien heb is me een raadsel

Maar ik ben nu Darkshore aan het verkennen met één of andere Pool.
Mocht je trouwens ooit een DoubleoFive tegen komen...
Comfortably numb
pi_24936306
Nou nu echt maar even gestopt.
Vrijdag de game halen en dan weer vol ertegenaan
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:28:36 #293
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24936322
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:25 schreef =HellFire= het volgende:
Hm als ik die pix zie wordt het tijd om maar eens flink +30 te worden ofzo.
Ik ben 30+. De enige Alliance raids die ik nu zie zijn raids op de Crossroads van levelk 40+ mensen
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:53:20 #294
65330 Ruzbeh
pi_24936739
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:50 schreef Tain het volgende:

[..]

Gewoon je beta installatie niet wissen, volgens mij komt er gewoon een patch voor dat je beta installatie een retail installatie wordt
Dan ga ik maar Blizzard mailen. Ik neem echt absoluut geen risico's meer.
pi_24936824
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je een beetje opgelet had, zag je bij het binnen lopen van Ashenvil dat dat gebied contested is. Dus er zijn zowel horde als alliance quests daar. Horde heeft er zelfs 2 towns.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:09:34 #296
65330 Ruzbeh
pi_24936977
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 14:59 schreef existenz het volgende:

[..]

Als je een beetje opgelet had, zag je bij het binnen lopen van Ashenvil dat dat gebied contested is. Dus er zijn zowel horde als alliance quests daar. Horde heeft er zelfs 2 towns.
Sorry hoor.
quote:
I will purchase World of Warcraft EU in the near future. But if I were to only find a DVD-rom version of the game (and since I don't have a DVD player, I wouldn't be able to use it), would I still be able to obtain/download the client from the website? I understand that there is a CD-rom version containing four discs, but I can't seem to find it at online european (dutch) retailers.
Nu even wachten op een antwoord!
pi_24937031
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 04:18 schreef DeX090 het volgende:

[..]

In Badlands is dat standaard. Iedereen helpt elkaar daar. Heb daar al verscheidene keren het leven van een horde gered, en ben ook wel eens gered. Standaardgebaar is gewoon zwaaien om te laten zien dat je het goed bedoelt. Het liefst invallen als je "tegenstander" een beest aan het slaan is...dan gewoon gaan helpen. Krijg je ook heel veel hulp, heeft me echt al goed geholpen.

Volgens mij spelen ook heel veel radicalen WoWl: er was een raid tegen ons gaande en ineens begon er eentje te roepen: "Slay the Infidel, slay them for our God!!" Toen had ik echt iets van STFU en meer van dat soort dingen

En BTW ik val alleen de te hoge lvls niet aan (lvl 30+) want dat is toch onbegonnen zaak met een lvl 15 dus hou ik het rustig. Lvl 20 - 25 is als ik ze tegenkom wel de lul omdat ik die wel aanval, ik heb bijna een lvl 21 afgemaakt voordat ie met spells mij afmaakte, maar alles wat boven lvl 30 zit laat ik met rust.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bomber op 05-02-2005 15:21:13 ]
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:27:17 #298
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24937308
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:12 schreef Bomber het volgende:
Lvl 20 - 25 is als ik ze tegenkom wel de lul omdat ik die wel aanval, ik heb bijna een lvl 21 afgemaakt voordat ie met spells mij afmaakte
Ja, dat klinkt alsof'ie echt goed de lul was
pi_24937364
Zo bedoelde ik het niet echt Ik bedoelde dat ik ze dan gewoon aanval, en die kerel was bijna dood, mijn pet deed zijn werk goed (was lvl 14) en ik onwijkte de meeste spells en aanvallen van de gnome mage, zo slecht was het niet. Hoop ik
pi_24937382
Ik snap het nu al niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')