weet hij zeker dat hij een geldige account heeft? Patch downloaden kan als je een willekeurige naam + password invultquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmmz maatje van me logte in zonder de patch en het lukte. Daarna moest ie de patch installeren en nu kan ie niet meer inloggen? :S
Iemand enig idee?
Ik heb exact hetzelfde, geen idee hoe het komt... hoop dat het in retail weg is..quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:02 schreef Rahl het volgende:
Trouwens:
als ik een emote doe crashed mn spel
iemand een idee hoe dit komt?
Ik heb er maar 2, 1 hou ik er zelf, de ander verkoop ik ws doorquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wil hier trouwens ff kosten op mensen die express de Limited edition 6 keer reserveren om het vervolgens voor minimaal 100 euro door te verkopen
ik vind jullie echt trieste kut gastjes
als je zelf niet wilt spelen moet je het spel in de winkel laten liggen voor iemand die het wel wilt spelen
en ik vind het om te kotsenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:15 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2, 1 hou ik er zelf, de ander verkoop ik ws door
Niks mis mee lijkt me
voor 100 euro , triest dusquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef Darklight het volgende:
Ik heb in nov. voor de zekerheid bij 2 verschillende winkels een CE besteld, omdat het niet duidelijk is hoeveel exemplaren ze precies krijgen in Nederland
Ik weet zelfs nu niet of ik ze wel allebei krijg, als ik ze wel allebei krijg, verkoop ik er weer 1.
Simpel
Het enige wat hier triest is is dat jij dat al concludeert voordat hun het gedaan hebben, en nog triester is dat je jezelf er druk om maakt.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:50 schreef s0d het volgende:
[..]
Het enige wat hier triest is is dat jij dat al concludeert voordat hun het gedaan hebben, en nog triester is dat je jezelf er druk om maakt.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:55 schreef Darklight het volgende:
Iemand nog een CE kopen? Bieden vanaf 100Euro
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Het hele idee achter de limited editie is weg...tis dus niet in de winkel voor de liefhebbers maar voor de handelaren op deze manier.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:40 schreef existenz het volgende:
Mijn EU CE mag prolly de deur uit voor ¤100
Wake up and smell the coffee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ik vind het om te kotsen
trieste mannetjes die geld willen verdienen door spellen aftenemen en met DIKKE winst door te verkopen
als je een spel niet wilt voor jezelf koop je het niet , period
en vooral niet kopen en dan voor 100 ~ 150 euro doorverkopen want dat is gewoon triest!
Nou... ik zou daar zeer braaf mee omgaan inderdaad... ik heb toch alleen morgenochtend van 11:00 tot 14:00 nog tijd om te spelen/testen... de rest van het weekend/week erg druk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:54 schreef Max_Dark het volgende:
Ik heb nog UNO beta accountje over, als we die nou eens als brave fokkers konden delen he...
Het feit dat het zo ''normaal'' is volgens jou betekent natuurlijk nog niet dat het een goede zaak is. Hij zegt gewoon dat hij triest vindt dat mensen de wow-ziekte van andere mensen gebruiken om voor hunzelf winst te maken, en daar ben ik het best mee eens. Het is gewoon flauw om 't te doen, ookal gebeurt het dan bij alle CE's van ALLES.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:18 schreef Morkje het volgende:
[..]
Wake up and smell the coffee.
Dat limited editions vooral worden gekocht door verzamelaars en handelaren is met (bijna) alle limited editions van ALLES zo. Er zijn blijkbaar mensen die die CE edition willen hebben, en daar 100 euro voor willen betalen (omdat ze te laat waren). En nu ga jij janken omdat je ook die CE wilde hebben, maar te lui was om er snel genoeg bij te zijn, en te pauper om die 40 euro meer te betalen. Beetje jammer dat je zo moet kotsen op de mensen die op een slimme manier, zonder er iemand mee te benadelen, een beetje winst maken. (want je kon immers ook gewoon op tijd zijn voor die CE). Wees blij dat er nog mensen zijn die voor 100 euro zo'n CE verkopen, anders had je er helemaal geen gehad.
Je kan gewoon op elke Europe server spelen, en ook op meerdere servers tegelijk, als je dat wilt. In totaal kon je acht characters aanmaken dacht ik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:49 schreef Ancient het volgende:
Ik wil hem gaan kopen op de release datum, maar ik vroeg me nog af, kan je gewoon van server wisselen als er iemand op een andere server speelt? of staat dit voor eeuwig vast?
Ik wil een nightelf hunter worden
Ik hoop dat de CE even limited is als die van Halo 2 of Half-Life 2 dan is deze maanden na de release nog steeds te koop in de winkel.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:29 schreef Credence het volgende:
[..]
Het feit dat het zo ''normaal'' is volgens jou betekent natuurlijk nog niet dat het een goede zaak is. Hij zegt gewoon dat hij triest vindt dat mensen de wow-ziekte van andere mensen gebruiken om voor hunzelf winst te maken, en daar ben ik het best mee eens. Het is gewoon flauw om 't te doen, ookal gebeurt het dan bij alle CE's van ALLES.
Niet dat ik zelf op zoek ben naar een CE, maar toch
Bij EVE-Online was de maintenance elke middag om 12 uur en dat duurde 10 minuten tot een uur afhankelijk van de werkzaamhedenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:27 schreef WoWFanboy het volgende:
Wow, best regelmatig dan ..
Elke week zou prima zijn in een MMO zitten zoveel bugs waar je pas achter komt als het spel in volle gang is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:35 schreef WoWFanboy het volgende:
Lol dat zuigt helemaal erg, bij retail zal dit vast wel maandelijks worden denk ik
Ik heb gemerkt dat het vooral de Alliance is die dit soort gedrag vertoont, bij de Horde werd ik ook constant geholpen, en dan voel je je toch wat meer gedreven om dat ook bij anderen te doen. (dat deed ik altijd al, maar dan krijg ik echt zo'n warm "samenwerkings" gevoel, trots dat je het samen gedaan hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef engessa het volgende:
Maintenance is altijd goed als het servercrashes voorkomt
Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal. Ik probeer altijd iedereen te helpen die ik tegen kom (als ik onderweg ben altijd even een paar schoten lossen op een beest wat iemand anders aan het afslachten is, als iemand bijna dood is het gevecht helemaal overnemen om hem te 'redden', continue mensen uitnodigen om samen een bepaalde quest te doen en behoorlijk veel lullen tegen deze en gene) maar dit is tot nu toe bij mij compleet eenzijdig. Ben al tig keer dood gegaan door een lullige beer terwijl er 10 meter verderop iemand uit zijn neus staat te vreten, heb sommige quests nog steeds niet uitgespeeld omdat ik nog niemand heb gevonden om met mij mee te hobbelen en nog geen 1 keer een maatje gehad wat een beetje wou samenwerken. Terwijl dat volgens mij toch het leuke aan WoW is.
Misschien dat het straks beter word als ik wat andere delen van de wereld ga bezoeken of misschien zelfs nog ff een andere server proberen maar op dit moment..
Heb bij mijn horde chars ook gewoon random invites gehad om te groupen, wat dat betreft harstikke sociaal. Maar ik ga het spel straks ook spelen met een paar vrienden dus dat scheelt ookquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat het vooral de Alliance is die dit soort gedrag vertoont, bij de Horde werd ik ook constant geholpen, en dan voel je je toch wat meer gedreven om dat ook bij anderen te doen. (dat deed ik altijd al, maar dan krijg ik echt zo'n warm "samenwerkings" gevoel, trots dat je het samen gedaan hebt)
8 op 1 account en het maakt niet uit welke factiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:47 schreef wc-eend het volgende:
Hoeveel char's kan je maken op 1 account? en kan ik ook horde char's en alliance char's maken op 1 account? want ga niet dubbel betalen
Ja dat soort opmerkingen slaan ook nergens op en dan vind ik het ook niet gek dat mensen elkaar niet gaan helpenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:48 schreef WoWFanboy het volgende:
Als ik een beest kill wanneer een gast bijna dood is krijg ik zo'n reactie "GET YOU FOKKIN HANDS OFF MY CRITTER OK?" "sorry, but you almost died man." "I DONT CARE, ITS MY CRITTER OK? I WAS FIGHTING IT AND YOU SHOULD KEEP YOUR HANDS OFF IT?" terwijl hij gewoon loot + allexp krijg..
Zulke mensen help ik ook niet weer. Soms scheld ik ze uit, maar dat ligt aan mn humeurquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja dat soort opmerkingen slaan ook nergens op en dan vind ik het ook niet gek dat mensen elkaar niet gaan helpen
Ik speel net als jij.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef engessa het volgende:
Maintenance is altijd goed als het servercrashes voorkomt
Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal. Ik probeer altijd iedereen te helpen die ik tegen kom (als ik onderweg ben altijd even een paar schoten lossen op een beest wat iemand anders aan het afslachten is, als iemand bijna dood is het gevecht helemaal overnemen om hem te 'redden', continue mensen uitnodigen om samen een bepaalde quest te doen en behoorlijk veel lullen tegen deze en gene) maar dit is tot nu toe bij mij compleet eenzijdig. Ben al tig keer dood gegaan door een lullige beer terwijl er 10 meter verderop iemand uit zijn neus staat te vreten, heb sommige quests nog steeds niet uitgespeeld omdat ik nog niemand heb gevonden om met mij mee te hobbelen en nog geen 1 keer een maatje gehad wat een beetje wou samenwerken. Terwijl dat volgens mij toch het leuke aan WoW is.
Misschien dat het straks beter word als ik wat andere delen van de wereld ga bezoeken of misschien zelfs nog ff een andere server proberen maar op dit moment..
Precies en even een opschoon actie voor de koppige mensen zodat ze er niet weer over doorgaan, open daarvoor maar een nieuw topicquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:08 schreef Killjoy het volgende:
Mensen, laten we verder discussieren over het spel, niet over of bepaald gedrag BUITEN het spel wel of niet ethisch verantwoord is.
Naam onthouden en tegenkomen in een Pvp enabled en compleet afslachten!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:48 schreef WoWFanboy het volgende:
Als ik een beest kill wanneer een gast bijna dood is krijg ik zo'n reactie "GET YOU FOKKIN HANDS OFF MY CRITTER OK?" "sorry, but you almost died man." "I DONT CARE, ITS MY CRITTER OK? I WAS FIGHTING IT AND YOU SHOULD KEEP YOUR HANDS OFF IT?" terwijl hij gewoon loot + allexp krijg..
Geen enorme problemen mee gehad, ik geloof ook dat het grotendeels ligt aan het feit dat je waarschijnlijk nog in redelijke newbie areas speelt. Wanneer je wat verder komt, valt het waarschijnlijk wel mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef engessa het volgende:
Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal.
Level 10quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:58 schreef R_o_N het volgende:
Ik ben nu een lvl 6 Hunter, maar vanaf welk lvl kan ik pets gebruiken ? ben ik wel benieuwd naar, als het bv nog te lang duurt dan ga ik eerst nog even een ander ras/class uitproberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |