abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:32:46 #201
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24907750
Hmmmz maatje van me logte in zonder de patch en het lukte. Daarna moest ie de patch installeren en nu kan ie niet meer inloggen? :S

Iemand enig idee?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_24907824
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmmz maatje van me logte in zonder de patch en het lukte. Daarna moest ie de patch installeren en nu kan ie niet meer inloggen? :S

Iemand enig idee?
weet hij zeker dat hij een geldige account heeft? Patch downloaden kan als je een willekeurige naam + password invult
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:39:09 #203
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24907864
Ok dan heb ik waarschijnlijk verkeerde gegevens gehad. Bedankt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_24907876
Ik wil hier trouwens ff kosten op mensen die express de Limited edition 6 keer reserveren om het vervolgens voor minimaal 100 euro door te verkopen
ik vind jullie echt trieste kut gastjes
als je zelf niet wilt spelen moet je het spel in de winkel laten liggen voor iemand die het wel wilt spelen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24908833
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:02 schreef Rahl het volgende:
Trouwens:
als ik een emote doe crashed mn spel
iemand een idee hoe dit komt?
Ik heb exact hetzelfde, geen idee hoe het komt... hoop dat het in retail weg is..
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:15:03 #206
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24909668
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wil hier trouwens ff kosten op mensen die express de Limited edition 6 keer reserveren om het vervolgens voor minimaal 100 euro door te verkopen
ik vind jullie echt trieste kut gastjes
als je zelf niet wilt spelen moet je het spel in de winkel laten liggen voor iemand die het wel wilt spelen
Ik heb er maar 2, 1 hou ik er zelf, de ander verkoop ik ws door
Niks mis mee lijkt me
pi_24909934
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:15 schreef Darklight het volgende:

[..]

Ik heb er maar 2, 1 hou ik er zelf, de ander verkoop ik ws door
Niks mis mee lijkt me
en ik vind het om te kotsen
trieste mannetjes die geld willen verdienen door spellen aftenemen en met DIKKE winst door te verkopen
als je een spel niet wilt voor jezelf koop je het niet , period
en vooral niet kopen en dan voor 100 ~ 150 euro doorverkopen want dat is gewoon triest!
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:33:24 #208
8898 Darklight
pi_24910054
Ik heb in nov. voor de zekerheid bij 2 verschillende winkels een CE besteld, omdat het niet duidelijk is hoeveel exemplaren ze precies krijgen in Nederland
Ik weet zelfs nu niet of ik ze wel allebei krijg, als ik ze wel allebei krijg, verkoop ik er weer 1.
Simpel
pi_24910245
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef Darklight het volgende:
Ik heb in nov. voor de zekerheid bij 2 verschillende winkels een CE besteld, omdat het niet duidelijk is hoeveel exemplaren ze precies krijgen in Nederland
Ik weet zelfs nu niet of ik ze wel allebei krijg, als ik ze wel allebei krijg, verkoop ik er weer 1.
Simpel
voor 100 euro , triest dus
pi_24910357
Ik wil hem gaan kopen op de release datum, maar ik vroeg me nog af, kan je gewoon van server wisselen als er iemand op een andere server speelt? of staat dit voor eeuwig vast?

Ik wil een nightelf hunter worden
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:50:17 #211
83238 s0d
no fear..
pi_24910377
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:43 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

voor 100 euro , triest dus
Het enige wat hier triest is is dat jij dat al concludeert voordat hun het gedaan hebben, en nog triester is dat je jezelf er druk om maakt.
face your fears.. live your dreams..
pi_24910685
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:50 schreef s0d het volgende:

[..]

Het enige wat hier triest is is dat jij dat al concludeert voordat hun het gedaan hebben, en nog triester is dat je jezelf er druk om maakt.
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:55 schreef Darklight het volgende:
Iemand nog een CE kopen? Bieden vanaf 100Euro
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:40 schreef existenz het volgende:
Mijn EU CE mag prolly de deur uit voor ¤100
Het hele idee achter de limited editie is weg...tis dus niet in de winkel voor de liefhebbers maar voor de handelaren op deze manier.
en ik loop zo de kans dat ik geen limited edition krijg omdat zo'n kut handelaar al de CE's uit 1 winkel opkoopt
pi_24910781
Zoals ik net al zei in game, hallo uit Stormwind.

Even met een mede NE-hunter. (lvl 18, ik ben lvl 16) door de Wetlands gegaan, Ironforge doorgelopen, en toen op het, wederom té late, openbaar vervoer gewacht.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24911520

Kzal van het weekend meer screensposten
deze is van gister toen wij met een raid onder water van grom gol richting westfall zwommen en toen er net toevallig vanuit westfall een raid naar grom gol ging, zag er super wijs uit aleen onze raid was opgedeeld in 4 groepen die allemaal anders liepen dus we konden niet helpen die raid te stoppen
pi_24911941
Net met een Noor gespeeld, super relaxte gast. Heeft me nog aan een paar leuke items geholpen dmv trading.

Heb alleen eigenlijk te weinig tijd om te spelen. Weet dus ook niet of ik bij retail meteen begin, of het spel effe een maandje laat liggen (als ik dat kan).
......
pi_24913786
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en ik vind het om te kotsen
trieste mannetjes die geld willen verdienen door spellen aftenemen en met DIKKE winst door te verkopen
als je een spel niet wilt voor jezelf koop je het niet , period
en vooral niet kopen en dan voor 100 ~ 150 euro doorverkopen want dat is gewoon triest!
Wake up and smell the coffee.

Dat limited editions vooral worden gekocht door verzamelaars en handelaren is met (bijna) alle limited editions van ALLES zo. Er zijn blijkbaar mensen die die CE edition willen hebben, en daar 100 euro voor willen betalen (omdat ze te laat waren). En nu ga jij janken omdat je ook die CE wilde hebben, maar te lui was om er snel genoeg bij te zijn, en te pauper om die 40 euro meer te betalen. Beetje jammer dat je zo moet kotsen op de mensen die op een slimme manier, zonder er iemand mee te benadelen, een beetje winst maken. (want je kon immers ook gewoon op tijd zijn voor die CE). Wees blij dat er nog mensen zijn die voor 100 euro zo'n CE verkopen, anders had je er helemaal geen gehad.
The uproar of one hand clapping.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 01:49:57 #217
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24914422
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:54 schreef Max_Dark het volgende:
Ik heb nog UNO beta accountje over, als we die nou eens als brave fokkers konden delen he...
Nou... ik zou daar zeer braaf mee omgaan inderdaad... ik heb toch alleen morgenochtend van 11:00 tot 14:00 nog tijd om te spelen/testen... de rest van het weekend/week erg druk.
Dus mocht je hem nog willen uitlenen
Daarna mag iemand anders hem dan weer gebruiken natuurlijk... met jou goedkeuring uiteraard

MSN @ Ronnylos@hotmail.com

Grtz
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  vrijdag 4 februari 2005 @ 05:49:03 #218
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24915695
OMG, ik kon er maar niet over uit dat me account het niet deed... zat ik dus elke keer onieuw te proberen en opeens bedacht ik me dat ik best wel eens een tiepvoud maak ik wat bekende typfoutjes maken en wat denk je... HIJ DOET HET !!!

Ben nu een LVL 6 Dwerg Hunter op 25 PvP

Echt superspel dit
pi_24915917
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 01:18 schreef Morkje het volgende:

[..]

Wake up and smell the coffee.

Dat limited editions vooral worden gekocht door verzamelaars en handelaren is met (bijna) alle limited editions van ALLES zo. Er zijn blijkbaar mensen die die CE edition willen hebben, en daar 100 euro voor willen betalen (omdat ze te laat waren). En nu ga jij janken omdat je ook die CE wilde hebben, maar te lui was om er snel genoeg bij te zijn, en te pauper om die 40 euro meer te betalen. Beetje jammer dat je zo moet kotsen op de mensen die op een slimme manier, zonder er iemand mee te benadelen, een beetje winst maken. (want je kon immers ook gewoon op tijd zijn voor die CE). Wees blij dat er nog mensen zijn die voor 100 euro zo'n CE verkopen, anders had je er helemaal geen gehad.
Het feit dat het zo ''normaal'' is volgens jou betekent natuurlijk nog niet dat het een goede zaak is. Hij zegt gewoon dat hij triest vindt dat mensen de wow-ziekte van andere mensen gebruiken om voor hunzelf winst te maken, en daar ben ik het best mee eens. Het is gewoon flauw om 't te doen, ookal gebeurt het dan bij alle CE's van ALLES.

Niet dat ik zelf op zoek ben naar een CE, maar toch
pi_24915920
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:49 schreef Ancient het volgende:
Ik wil hem gaan kopen op de release datum, maar ik vroeg me nog af, kan je gewoon van server wisselen als er iemand op een andere server speelt? of staat dit voor eeuwig vast?

Ik wil een nightelf hunter worden
Je kan gewoon op elke Europe server spelen, en ook op meerdere servers tegelijk, als je dat wilt. In totaal kon je acht characters aanmaken dacht ik.
pi_24916202
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 07:29 schreef Credence het volgende:

[..]

Het feit dat het zo ''normaal'' is volgens jou betekent natuurlijk nog niet dat het een goede zaak is. Hij zegt gewoon dat hij triest vindt dat mensen de wow-ziekte van andere mensen gebruiken om voor hunzelf winst te maken, en daar ben ik het best mee eens. Het is gewoon flauw om 't te doen, ookal gebeurt het dan bij alle CE's van ALLES.

Niet dat ik zelf op zoek ben naar een CE, maar toch
Ik hoop dat de CE even limited is als die van Halo 2 of Half-Life 2 dan is deze maanden na de release nog steeds te koop in de winkel.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24916429
Realms... zijn.... weg...
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24916441
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:10:44 #224
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24916463
Maintenance ja
Is elke vrijdag ochtend dacht ik
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24916634
Wow, best regelmatig dan ..
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24916670
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:27 schreef WoWFanboy het volgende:
Wow, best regelmatig dan ..
Bij EVE-Online was de maintenance elke middag om 12 uur en dat duurde 10 minuten tot een uur afhankelijk van de werkzaamheden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24916723
Lol dat zuigt helemaal erg, bij retail zal dit vast wel maandelijks worden denk ik
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24916737
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:35 schreef WoWFanboy het volgende:
Lol dat zuigt helemaal erg, bij retail zal dit vast wel maandelijks worden denk ik
Elke week zou prima zijn in een MMO zitten zoveel bugs waar je pas achter komt als het spel in volle gang is.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24916752
True, maar bij de meeste MMOs is het om de maand een patch, update van het spel, en na een weekje een hotfix van een uur waar ze alle bugs eruit halen.
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:40:14 #230
32422 engessa
Who's dirty?
pi_24916786
Maintenance is altijd goed als het servercrashes voorkomt

Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal. Ik probeer altijd iedereen te helpen die ik tegen kom (als ik onderweg ben altijd even een paar schoten lossen op een beest wat iemand anders aan het afslachten is, als iemand bijna dood is het gevecht helemaal overnemen om hem te 'redden', continue mensen uitnodigen om samen een bepaalde quest te doen en behoorlijk veel lullen tegen deze en gene) maar dit is tot nu toe bij mij compleet eenzijdig. Ben al tig keer dood gegaan door een lullige beer terwijl er 10 meter verderop iemand uit zijn neus staat te vreten, heb sommige quests nog steeds niet uitgespeeld omdat ik nog niemand heb gevonden om met mij mee te hobbelen en nog geen 1 keer een maatje gehad wat een beetje wou samenwerken. Terwijl dat volgens mij toch het leuke aan WoW is.
Misschien dat het straks beter word als ik wat andere delen van de wereld ga bezoeken of misschien zelfs nog ff een andere server proberen maar op dit moment..
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:45:41 #231
51794 Rahl
pi_24916886
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef engessa het volgende:

Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal. Ik probeer altijd iedereen te helpen die ik tegen kom (als ik onderweg ben altijd even een paar schoten lossen op een beest wat iemand anders aan het afslachten is, als iemand bijna dood is het gevecht helemaal overnemen om hem te 'redden', continue mensen uitnodigen om samen een bepaalde quest te doen en behoorlijk veel lullen tegen deze en gene) maar dit is tot nu toe bij mij compleet eenzijdig. Ben al tig keer dood gegaan door een lullige beer terwijl er 10 meter verderop iemand uit zijn neus staat te vreten, heb sommige quests nog steeds niet uitgespeeld omdat ik nog niemand heb gevonden om met mij mee te hobbelen en nog geen 1 keer een maatje gehad wat een beetje wou samenwerken. Terwijl dat volgens mij toch het leuke aan WoW is.
Misschien dat het straks beter word als ik wat andere delen van de wereld ga bezoeken of misschien zelfs nog ff een andere server proberen maar op dit moment..
Ik heb gemerkt dat het vooral de Alliance is die dit soort gedrag vertoont, bij de Horde werd ik ook constant geholpen, en dan voel je je toch wat meer gedreven om dat ook bij anderen te doen. (dat deed ik altijd al, maar dan krijg ik echt zo'n warm "samenwerkings" gevoel, trots dat je het samen gedaan hebt )
Laat een paar slechte ervaringen je niet afschrikken van het spel, er zijn zeker wel mensen die hetzelfde doen als jij, meer dan die het niet doen zou ik zelfs durven zeggen.
last.fm
pi_24916909
Hoeveel char's kan je maken op 1 account? en kan ik ook horde char's en alliance char's maken op 1 account? want ga niet dubbel betalen
pi_24916912
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:45 schreef Rahl het volgende:

[..]

Ik heb gemerkt dat het vooral de Alliance is die dit soort gedrag vertoont, bij de Horde werd ik ook constant geholpen, en dan voel je je toch wat meer gedreven om dat ook bij anderen te doen. (dat deed ik altijd al, maar dan krijg ik echt zo'n warm "samenwerkings" gevoel, trots dat je het samen gedaan hebt )
Heb bij mijn horde chars ook gewoon random invites gehad om te groupen, wat dat betreft harstikke sociaal. Maar ik ga het spel straks ook spelen met een paar vrienden dus dat scheelt ook
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:48:38 #234
51794 Rahl
pi_24916935
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:47 schreef wc-eend het volgende:
Hoeveel char's kan je maken op 1 account? en kan ik ook horde char's en alliance char's maken op 1 account? want ga niet dubbel betalen
8 op 1 account en het maakt niet uit welke factie
last.fm
pi_24916941
Als ik een beest kill wanneer een gast bijna dood is krijg ik zo'n reactie "GET YOU FOKKIN HANDS OFF MY CRITTER OK?" "sorry, but you almost died man." "I DONT CARE, ITS MY CRITTER OK? I WAS FIGHTING IT AND YOU SHOULD KEEP YOUR HANDS OFF IT?" terwijl hij gewoon loot + allexp krijg..
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24916989
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:48 schreef WoWFanboy het volgende:
Als ik een beest kill wanneer een gast bijna dood is krijg ik zo'n reactie "GET YOU FOKKIN HANDS OFF MY CRITTER OK?" "sorry, but you almost died man." "I DONT CARE, ITS MY CRITTER OK? I WAS FIGHTING IT AND YOU SHOULD KEEP YOUR HANDS OFF IT?" terwijl hij gewoon loot + allexp krijg..
Ja dat soort opmerkingen slaan ook nergens op en dan vind ik het ook niet gek dat mensen elkaar niet gaan helpen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24917022
Soms krijg ik ook wel aardige reacties, maar in de meeste gevallen zo één , maargoed, duurt wel lang eh die maintenance
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:53:41 #238
51794 Rahl
pi_24917023
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja dat soort opmerkingen slaan ook nergens op en dan vind ik het ook niet gek dat mensen elkaar niet gaan helpen
Zulke mensen help ik ook niet weer. Soms scheld ik ze uit, maar dat ligt aan mn humeur
last.fm
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:55:56 #239
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24917046
Hmm ik ben maar een lvl 17 Priest maar als ik een lvl 12 heal die bijna dood is dan krijg ik meestal wel een aanbidder erbij .
pi_24917079
Geddoe - level 15 Undead Rogue
Gedoe - Level 12 Tauren Druid
Roxor - Level 10 Troll Shaman

FOR THE HORDE!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24918012
quote:

Ik speel net als jij.
Ben nu lvl 24, vaak zat al mensen geholpen die een veel lager lvl hebben en met quests bezig zijn die ik al gedaan heb. En als ik langsloop en iemand is bezig met een beessie gooi ik er vaak een concussion shot op en sinds ik die heb een scorpion sting. No problem. 1x een reactie gehad van iemand die zat te zeiken dat ik van zijn mobs af moest blijven. Die persoon snapt 't spel gewoon nog niet. Negeren, doorlopen.
De meeste quests heb ik, denk ik, toch wel samen gedaan. Met Max_Dark van hier een hele zooi. Verder nog gewoon een paar met mensen die ik ik daar tegenkwam. De rest lekker zelf, een goede pet is best wel fijn . En de instances Blackfathom Deeps en Dead Mines heb ik samen met een groep gedaan die /4 LFG gebruikte waar ik op gereageerd heb. Gewoon kei gezellig.
En er worden regelmatig protective spells van langslopende paladins/druids/priests op mij gecast terwijl ze voorbij rennen en ik nog geeneens tijd heb om ze te bedanken
Dus om de 'bevolking' zou je het dus niet niet moeten kopen imo . Denk dat de meeste mensen zeker wel okay zijn. Dus aanschaffen die handel

En OMFG wat spelen er veel nederlanders
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:08:04 #242
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24918232
Mensen, laten we verder discussieren over het spel, niet over of bepaald gedrag BUITEN het spel wel of niet ethisch verantwoord is.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_24918362
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:08 schreef Killjoy het volgende:
Mensen, laten we verder discussieren over het spel, niet over of bepaald gedrag BUITEN het spel wel of niet ethisch verantwoord is.
Precies en even een opschoon actie voor de koppige mensen zodat ze er niet weer over doorgaan, open daarvoor maar een nieuw topic
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:17:41 #244
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24918398
Wat ik hierboven gelezen heb over het gedrag van spelers die je dan helpt omdat ze bijna dood zijn.
Ik ben dat nog niet tegen gekomen en ik help redelijk wat mensen.

WoWFanboy, op welke server ben je dat tegengekomen?
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:32:55 #245
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_24918710
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:48 schreef WoWFanboy het volgende:
Naam onthouden en tegenkomen in een Pvp enabled en compleet afslachten!

Vwb maintenace, alleen maar goed en houdt het spel fatsoenlijk en zolang het overdag gebeurd heb ik er geen moeite mee, want dan ben ik aan het werk
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:55:55 #246
104428 Bacow
Leader Unit
pi_24919103
Ik help ook altijd mensen die bijna dood zijn, maar ik merk wel dat bijna niemand mij helpt .
Dat is wel jammer, bij lineage was dat wel anders .
En nog iets, ik ben shaman lvl 18 en ik zoek een winkel voor armors/wapens.
Waar zit zegmaar de volgende 'generatie winkels?, ik shop enkel in thunderbluff, xroads, en die orc city en daar verkopen ze praktisch allemaal het zelfde?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:00:05 #247
8898 Darklight
pi_24919175
Je moet armor/wapens niet kopen, zonde van je geld
Als je het koopt, ga naar AH in Ogrimmar
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:58:49 #248
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24919743
Hey mannen ( en dames mischien )

Ik ben nu een lvl 6 Hunter, maar vanaf welk lvl kan ik pets gebruiken ? ben ik wel benieuwd naar, als het bv nog te lang duurt dan ga ik eerst nog even een ander ras/class uitproberen

thnx and grtz
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:31:33 #249
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24920252
quote:
Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal.
Geen enorme problemen mee gehad, ik geloof ook dat het grotendeels ligt aan het feit dat je waarschijnlijk nog in redelijke newbie areas speelt. Wanneer je wat verder komt, valt het waarschijnlijk wel mee.

Zelf zit ik nu bij een guild waar ik voor werd uitgenodigd nadat ik een paar keer met één of andere Noor had samen gespeeld, en dat is meestal wel erg gezellig, af en toe ook handig voor wat instance runs. In de retail ga ik ook zeker een guild proberen te vinden, omdat je dan gewoon sowieso wat ingame hulp hebt etc
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:58 schreef R_o_N het volgende:
Ik ben nu een lvl 6 Hunter, maar vanaf welk lvl kan ik pets gebruiken ? ben ik wel benieuwd naar, als het bv nog te lang duurt dan ga ik eerst nog even een ander ras/class uitproberen
Level 10
pi_24920377
Ik ga denk in de retail een orc of tauren warrior spelen.. heb nog geen idee.. ik hou namelijk niet zo van die spells (zo'n gedoe allemaal) wil gwn simpel

Speel nu dwarven warrior, maar ga denk horde doen in retail.. of hmm toch alliance... arghhh heb geen idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')