abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24916670
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:27 schreef WoWFanboy het volgende:
Wow, best regelmatig dan ..
Bij EVE-Online was de maintenance elke middag om 12 uur en dat duurde 10 minuten tot een uur afhankelijk van de werkzaamheden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24916723
Lol dat zuigt helemaal erg, bij retail zal dit vast wel maandelijks worden denk ik
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24916737
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:35 schreef WoWFanboy het volgende:
Lol dat zuigt helemaal erg, bij retail zal dit vast wel maandelijks worden denk ik
Elke week zou prima zijn in een MMO zitten zoveel bugs waar je pas achter komt als het spel in volle gang is.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24916752
True, maar bij de meeste MMOs is het om de maand een patch, update van het spel, en na een weekje een hotfix van een uur waar ze alle bugs eruit halen.
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:40:14 #230
32422 engessa
Who's dirty?
pi_24916786
Maintenance is altijd goed als het servercrashes voorkomt

Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal. Ik probeer altijd iedereen te helpen die ik tegen kom (als ik onderweg ben altijd even een paar schoten lossen op een beest wat iemand anders aan het afslachten is, als iemand bijna dood is het gevecht helemaal overnemen om hem te 'redden', continue mensen uitnodigen om samen een bepaalde quest te doen en behoorlijk veel lullen tegen deze en gene) maar dit is tot nu toe bij mij compleet eenzijdig. Ben al tig keer dood gegaan door een lullige beer terwijl er 10 meter verderop iemand uit zijn neus staat te vreten, heb sommige quests nog steeds niet uitgespeeld omdat ik nog niemand heb gevonden om met mij mee te hobbelen en nog geen 1 keer een maatje gehad wat een beetje wou samenwerken. Terwijl dat volgens mij toch het leuke aan WoW is.
Misschien dat het straks beter word als ik wat andere delen van de wereld ga bezoeken of misschien zelfs nog ff een andere server proberen maar op dit moment..
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:45:41 #231
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24916886
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef engessa het volgende:

Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal. Ik probeer altijd iedereen te helpen die ik tegen kom (als ik onderweg ben altijd even een paar schoten lossen op een beest wat iemand anders aan het afslachten is, als iemand bijna dood is het gevecht helemaal overnemen om hem te 'redden', continue mensen uitnodigen om samen een bepaalde quest te doen en behoorlijk veel lullen tegen deze en gene) maar dit is tot nu toe bij mij compleet eenzijdig. Ben al tig keer dood gegaan door een lullige beer terwijl er 10 meter verderop iemand uit zijn neus staat te vreten, heb sommige quests nog steeds niet uitgespeeld omdat ik nog niemand heb gevonden om met mij mee te hobbelen en nog geen 1 keer een maatje gehad wat een beetje wou samenwerken. Terwijl dat volgens mij toch het leuke aan WoW is.
Misschien dat het straks beter word als ik wat andere delen van de wereld ga bezoeken of misschien zelfs nog ff een andere server proberen maar op dit moment..
Ik heb gemerkt dat het vooral de Alliance is die dit soort gedrag vertoont, bij de Horde werd ik ook constant geholpen, en dan voel je je toch wat meer gedreven om dat ook bij anderen te doen. (dat deed ik altijd al, maar dan krijg ik echt zo'n warm "samenwerkings" gevoel, trots dat je het samen gedaan hebt )
Laat een paar slechte ervaringen je niet afschrikken van het spel, er zijn zeker wel mensen die hetzelfde doen als jij, meer dan die het niet doen zou ik zelfs durven zeggen.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24916909
Hoeveel char's kan je maken op 1 account? en kan ik ook horde char's en alliance char's maken op 1 account? want ga niet dubbel betalen
pi_24916912
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:45 schreef Rahl het volgende:

[..]

Ik heb gemerkt dat het vooral de Alliance is die dit soort gedrag vertoont, bij de Horde werd ik ook constant geholpen, en dan voel je je toch wat meer gedreven om dat ook bij anderen te doen. (dat deed ik altijd al, maar dan krijg ik echt zo'n warm "samenwerkings" gevoel, trots dat je het samen gedaan hebt )
Heb bij mijn horde chars ook gewoon random invites gehad om te groupen, wat dat betreft harstikke sociaal. Maar ik ga het spel straks ook spelen met een paar vrienden dus dat scheelt ook
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:48:38 #234
51794 Rahl
pi_24916935
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:47 schreef wc-eend het volgende:
Hoeveel char's kan je maken op 1 account? en kan ik ook horde char's en alliance char's maken op 1 account? want ga niet dubbel betalen
8 op 1 account en het maakt niet uit welke factie
last.fm
pi_24916941
Als ik een beest kill wanneer een gast bijna dood is krijg ik zo'n reactie "GET YOU FOKKIN HANDS OFF MY CRITTER OK?" "sorry, but you almost died man." "I DONT CARE, ITS MY CRITTER OK? I WAS FIGHTING IT AND YOU SHOULD KEEP YOUR HANDS OFF IT?" terwijl hij gewoon loot + allexp krijg..
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24916989
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:48 schreef WoWFanboy het volgende:
Als ik een beest kill wanneer een gast bijna dood is krijg ik zo'n reactie "GET YOU FOKKIN HANDS OFF MY CRITTER OK?" "sorry, but you almost died man." "I DONT CARE, ITS MY CRITTER OK? I WAS FIGHTING IT AND YOU SHOULD KEEP YOUR HANDS OFF IT?" terwijl hij gewoon loot + allexp krijg..
Ja dat soort opmerkingen slaan ook nergens op en dan vind ik het ook niet gek dat mensen elkaar niet gaan helpen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24917022
Soms krijg ik ook wel aardige reacties, maar in de meeste gevallen zo één , maargoed, duurt wel lang eh die maintenance
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:53:41 #238
51794 Rahl
pi_24917023
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja dat soort opmerkingen slaan ook nergens op en dan vind ik het ook niet gek dat mensen elkaar niet gaan helpen
Zulke mensen help ik ook niet weer. Soms scheld ik ze uit, maar dat ligt aan mn humeur
last.fm
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:55:56 #239
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24917046
Hmm ik ben maar een lvl 17 Priest maar als ik een lvl 12 heal die bijna dood is dan krijg ik meestal wel een aanbidder erbij .
pi_24917079
Geddoe - level 15 Undead Rogue
Gedoe - Level 12 Tauren Druid
Roxor - Level 10 Troll Shaman

FOR THE HORDE!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24918012
quote:

Ik speel net als jij.
Ben nu lvl 24, vaak zat al mensen geholpen die een veel lager lvl hebben en met quests bezig zijn die ik al gedaan heb. En als ik langsloop en iemand is bezig met een beessie gooi ik er vaak een concussion shot op en sinds ik die heb een scorpion sting. No problem. 1x een reactie gehad van iemand die zat te zeiken dat ik van zijn mobs af moest blijven. Die persoon snapt 't spel gewoon nog niet. Negeren, doorlopen.
De meeste quests heb ik, denk ik, toch wel samen gedaan. Met Max_Dark van hier een hele zooi. Verder nog gewoon een paar met mensen die ik ik daar tegenkwam. De rest lekker zelf, een goede pet is best wel fijn . En de instances Blackfathom Deeps en Dead Mines heb ik samen met een groep gedaan die /4 LFG gebruikte waar ik op gereageerd heb. Gewoon kei gezellig.
En er worden regelmatig protective spells van langslopende paladins/druids/priests op mij gecast terwijl ze voorbij rennen en ik nog geeneens tijd heb om ze te bedanken
Dus om de 'bevolking' zou je het dus niet niet moeten kopen imo . Denk dat de meeste mensen zeker wel okay zijn. Dus aanschaffen die handel

En OMFG wat spelen er veel nederlanders
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:08:04 #242
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24918232
Mensen, laten we verder discussieren over het spel, niet over of bepaald gedrag BUITEN het spel wel of niet ethisch verantwoord is.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_24918362
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:08 schreef Killjoy het volgende:
Mensen, laten we verder discussieren over het spel, niet over of bepaald gedrag BUITEN het spel wel of niet ethisch verantwoord is.
Precies en even een opschoon actie voor de koppige mensen zodat ze er niet weer over doorgaan, open daarvoor maar een nieuw topic
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:17:41 #244
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24918398
Wat ik hierboven gelezen heb over het gedrag van spelers die je dan helpt omdat ze bijna dood zijn.
Ik ben dat nog niet tegen gekomen en ik help redelijk wat mensen.

WoWFanboy, op welke server ben je dat tegengekomen?
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:32:55 #245
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_24918710
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:48 schreef WoWFanboy het volgende:
Naam onthouden en tegenkomen in een Pvp enabled en compleet afslachten!

Vwb maintenace, alleen maar goed en houdt het spel fatsoenlijk en zolang het overdag gebeurd heb ik er geen moeite mee, want dan ben ik aan het werk
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:55:55 #246
104428 Bacow
Leader Unit
pi_24919103
Ik help ook altijd mensen die bijna dood zijn, maar ik merk wel dat bijna niemand mij helpt .
Dat is wel jammer, bij lineage was dat wel anders .
En nog iets, ik ben shaman lvl 18 en ik zoek een winkel voor armors/wapens.
Waar zit zegmaar de volgende 'generatie winkels?, ik shop enkel in thunderbluff, xroads, en die orc city en daar verkopen ze praktisch allemaal het zelfde?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:00:05 #247
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24919175
Je moet armor/wapens niet kopen, zonde van je geld
Als je het koopt, ga naar AH in Ogrimmar
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:58:49 #248
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24919743
Hey mannen ( en dames mischien )

Ik ben nu een lvl 6 Hunter, maar vanaf welk lvl kan ik pets gebruiken ? ben ik wel benieuwd naar, als het bv nog te lang duurt dan ga ik eerst nog even een ander ras/class uitproberen

thnx and grtz
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:31:33 #249
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24920252
quote:
Maar ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het spel ook ga kopen. Ben bang dat het me simpelweg te veel tijd gaat kosten en ik vind de 'bevolking' van WoW niet echt sociaal.
Geen enorme problemen mee gehad, ik geloof ook dat het grotendeels ligt aan het feit dat je waarschijnlijk nog in redelijke newbie areas speelt. Wanneer je wat verder komt, valt het waarschijnlijk wel mee.

Zelf zit ik nu bij een guild waar ik voor werd uitgenodigd nadat ik een paar keer met één of andere Noor had samen gespeeld, en dat is meestal wel erg gezellig, af en toe ook handig voor wat instance runs. In de retail ga ik ook zeker een guild proberen te vinden, omdat je dan gewoon sowieso wat ingame hulp hebt etc
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:58 schreef R_o_N het volgende:
Ik ben nu een lvl 6 Hunter, maar vanaf welk lvl kan ik pets gebruiken ? ben ik wel benieuwd naar, als het bv nog te lang duurt dan ga ik eerst nog even een ander ras/class uitproberen
Level 10
pi_24920377
Ik ga denk in de retail een orc of tauren warrior spelen.. heb nog geen idee.. ik hou namelijk niet zo van die spells (zo'n gedoe allemaal) wil gwn simpel

Speel nu dwarven warrior, maar ga denk horde doen in retail.. of hmm toch alliance... arghhh heb geen idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')