Zeg, hoeveel heb jij gedronken, vriend?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:04 schreef Dagonet het volgende:
Fonkmeistah gedoe lees ik me morgen over in, ik ben er nu even als een tusesnpauze in zo ogneveer mijn eerste echt vrije dagen in het afgelopen half jaar en dat ben ik even aan het viern
Hemelvaartsdag ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:
5 mei is blijkbaar een oké feest
Morgen weer een dag mensen
Nee hoor. Er stond geen reden in.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:46 schreef Natalie het volgende:
Zover ik weet is naar alle sollicitanten een bericht uitgegaan met daarin de reden waarom de persoon is afgewezen.
Hmmm, maar je hebt dus wel een mail gehad, begrijp ik hierut?quote:
Ja, ik wel. Een zeer kmorte van 1 regel, zonder uitleg en toen ik daar op reageerde kwam er helemaal geen reactie meer. En je zult dus begrijpen dat ik de gang van zaken helemaal niet koosjer vind. Ik vind dat Julius dan ook gelijk heeft als hij om uitleg vraagt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hmmm, maar je hebt dus wel een mail gehad, begrijp ik hierut?
Ik begrijp je. Geef me even om dit te checken voor je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik wel. Een zeer kmorte van 1 regel, zonder uitleg en toen ik daar op reageerde kwam er helemaal geen reactie meer. En je zult dus begrijpen dat ik de gang van zaken helemaal niet koosjer vind. Ik vind dat Julius dan ook gelijk heeft als hij om uitleg vraagt.
Als het goed is heb je mail, L_V.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:45 schreef Natalie het volgende:
Ik begrijp je. Geef me even om dit te checken voor je.
Ja. Niet bevredigend, maar goed, laat verder maar.quote:
En, zijn jullie allemaal ingelezen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:04 schreef Dagonet het volgende:
Fonkmeistah gedoe lees ik me morgen over in, ik ben er nu even als een tusesnpauze in zo ogneveer mijn eerste echt vrije dagen in het afgelopen half jaar en dat ben ik even aan het viern
quote:MacDonald says the downside of the Jewish evolutionary strategy, with its intense resource competitiveness, lies in its provocation of anti-Semitism. He points out that Jewish reliance on the power of the state especially has led to anti-Semitic reactions. Jews acted as intermediaries in traditional societies, serving the ruler, while "behaving in a purely instrumental manner, including exploitation, toward the rest of the population."
In: waarom de joden???quote:by weakening the solidarity of other groups, Jews enhance the relative strength of their own unified group, which can more easily prevail in a deracinated society.
Ja, nu we het daar toch over hebben:quote:
Gedaan maar ik ga niet alle taalfouten eruit halen hoor tenzij het uit de hand loopt qua opmerkingen, al is het alleen maar omdat het vreemd is als bjivoorbeeld de OP vol taalfouten staat en de TT is correct.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, nu we het daar toch over hebben:
6 Miljoen Joden, Eichmann bekent het zelf,
Kan iemand de ultieme fout in die TT even verbeteren?
Ik zou even goed de naam van dit subforum bekijken en dan nogmaals je geciteerde post lezen en je heel stil in een hoekje ervoor gaan zitten schamen... De basis van een cultuur is de taal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gedaan maar ik ga niet alle taalfouten eruit halen hoor tenzij het uit de hand loopt qua opmerkingen, al is het alleen maar omdat het vreemd is als bjivoorbeeld de OP vol taalfouten staat en de TT is correct.
Hmmm, is dat zo? Ik meen wel iets in die richting gelezen te hebben, dat taal idd een enorme invloed heeft op de cultuur van de bevolking die haar gebruikt. Was een wikipedia artikel, ik ben nog op zoek naar een boek of studie daarnaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou even goed de naam van dit subforum bekijken en dan nogmaals je geciteerde post lezen en je heel stil in een hoekje ervoor gaan zitten schamen... De basis van een cultuur is de taal.
Inderdaad. Zelfs als je hem noemt in een mailwisseling m.b.t. een ban, is dat genoeg om onmiddellijk geen antwoord meer te krijgen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Het lijkt mij van niet, de situatie rondom Fonkmeistah speelt al wat langer en hij lijkt een carte blanche op fok te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |