Dat was volgens mij verplicht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:34 schreef tajine het volgende:
ja je hebt,gelijk bolivian!!! waarschijnlijk,was ik ook wel lid geworden,van de hitler hugend
hee joh, is je *Z* kapot ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Om dezelfde reden dat Chinesen, Armenen, Indiers en Libanesen gehaat worden in hoeken van deze wereld.
De enigste manier om veel geld te verdien is door teveel te laten betalen voor de producten die je levert, en zo min mogelijk loon uitbetalen aan de arbeiders. Je ontrekt op die manier heel veel geld uit de samenleving waardoor de bevolking verarmd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
Joden zijn goeie handelaren, en ook goeie bedrijfsmensen, zij hadden veel bedrijven in handen = veel geld. En ook veel diamantzaken.
Ja, daar hadden Joden patent op, "Ariërs" zullen zoiets nooit doen. Bovendien was elke Jood een entrepreneur en zeker geen arbeider.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:36 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
De enigste manier om veel geld te verdien is door teveel te laten betalen voor de producten die je levert, en zo min mogelijk loon uitbetalen aan de arbeiders. Je ontrekt op die manier heel veel geld uit de samenleving waardoor de bevolking verarmd.
Die kloof is 2000 jaar (en waarschijnlijk nog wel een paar duizend jaar langer) gigantisch groot geweest, en is het nu nog in de derde wereld landen. Wat heeft dat met dit specifieke onderwerp te maken?quote:Als die kloof tussen rijk en arm te groot word en de rijken ook nog arrogant , dan zal dat leiden tot een opstand van de arme meerderheid die alles terug gaan halen bij die rijken om de balans te herstellen.
Nee, Joden die zo te werk gingen kwamen nergens. Het was van het uiterste belang zo ''Duits'' mogelijk te worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Klopt, alleen HOE komt het dat de Joden zo succesvol waren? Dat komt niet doordat het zulke goede ondernemers waren etc. etc. etc.; het komt door iets wat wij westerlingen nu ook op een massive scale toepassen op de wereld: vriendjespolitiek, nepotisme etc.
De voornaamste reden waarom joden zo vaak gezien worden als afzetters en oplichters is het feit dat ze in Duitsland en volgens mij ook in andere landen door de plaatselijke machthebber alleen maar beroepen als belastinginner mochten uitvoeren. Ook mochten ze leningen uitschrijven. Het klopt dat ze vaak hoge interestpercentages berekenden. maar dat kwam meestal omdat de toenmalige heersers vaak hoge "jodenbelastingen" lieten gelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:36 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
De enigste manier om veel geld te verdien is door teveel te laten betalen voor de producten die je levert, en zo min mogelijk loon uitbetalen aan de arbeiders. Je ontrekt op die manier heel veel geld uit de samenleving waardoor de bevolking verarmd.
Als die kloof tussen rijk en arm te groot word en de rijken ook nog arrogant , dan zal dat leiden tot een opstand van de arme meerderheid die alles terug gaan halen bij die rijken om de balans te herstellen.
"Twee joden weten wat een bril kost".quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:28 schreef -DailaLama- het volgende:
In een Gronings spreekwoordenboek van mn ouders staan ook nog hele nare spreekwoorden over joden.
Ik vind het anders een goeie vraag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:57 schreef tajine het volgende:
Op zaterdag 7 mei 2005 05:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom valt dictator Bush alleen maar landen aan, die economisch een belang hebben?
Hitler had het voorzien op het zuivere ras. Als dekmantel. Want de Joden hadden een groot aandeel in de handel. Je hoort dde uitdrukking niet zo vaak meer. Maar iemand die probeert het onderste uit de kan te krijgen noem je ook vaak een "Jood"
Maar voor je zo'n vraag stelt, zou ik toch eerst zelf een beetje onderzoek gaan doen. Ik vind het zieleig en lui overkomen, dat je deze vraag op FOK! stelt. Waar de meerderheid net uit de leeftijd van de pampers is. En helaas ook niet veel nuttige info kunnen geven. Als iets je interesse heeft, google er dan op, maar stel geen vraag op FOK! over dit soort onderwerpen, want daar is de leeftijdsgroep van FOK! niet naar.
Dat valt niet te rijmen, tenzij je er van uitgaat dat ze de goj in verwarring willen brengen door twee aan elkaar tegengestelde plagen de wereld in te helpen. Maar dan moet je weer eerst geloven dat de Joden samenzweren. Enzovoort. Complotten bestaan uit strengen van associaties die ad libitum kunnen worden verlengd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik vind het anders een goeie vraag.
Wat ik me ook af vraag: het jodendom werd vaak gezien als een marxistisch complot. Maar tegelijkertijd worden ze afgeschilderd als kapitalisten. Hoe valt dat te rijmen?
Zo worden ze als sluw afgeschilderd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wat ik me ook af vraag: het jodendom werd vaak gezien als een marxistisch complot. Maar tegelijkertijd worden ze afgeschilderd als kapitalisten. Hoe valt dat te rijmen?
Alleen leugens hebben overheidssteun nodig. De waarheid houdt zichzelf staande. Thomas Jeffersonquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:46 schreef Dagonet het volgende:
Even wat opgeschoond.
It is a good thing for an uneducated man to read books of quotations.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:57 schreef Absurdistan_ het volgende:
[..]
Alleen leugens hebben overheidssteun nodig. De waarheid houdt zichzelf staande. Thomas Jefferson
Niet, maar Joodse mensen worden achter elk complot gezet welke de bedenker onwenselijk vind.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
http://www.thornwalker.com/ditch/snieg_macdon.htmquote:Throughout history Jews have stressed endogamy — marriage within their group — and have staunchly resisted genetic assimilation with surrounding peoples. As recorded in the Old Testament, the policy of the ancient Hebrews was "to commit genocide rather than permitting intermarriage with the conquered peoples." (p. 39) To prevent group intermarriage in later periods, Jews have sought to separate themselves from others. Separation has been enforced by a panoply of cultural practices: religious beliefs, language and mannerisms, physical appearance, customs, occupations, and physically separated areas of residence. As a result, geographically separated Jewish populations today are more closely related to each other than to neighboring Gentiles.
"Israelite theology is intimately bound up with Israelite history."
"The Israelite god represents the racially pure Israelite gene pool"
the nature of that god is a "mark of separateness and is closely linked with an abhorrence of exogamy and with aggression against foreigners." MacDonald concludes that, from an evolutionary perspective, the "Jewish sense of moral and religious idealism" is "a mask for a self-interested evolutionary strategy aimed at promoting the interests of a kinship group that maintains its genetic integrity during a diaspora."
MacDonald says the downside of the Jewish evolutionary strategy, with its intense resource competitiveness, lies in its provocation of anti-Semitism. He points out that Jewish reliance on the power of the state especially has led to anti-Semitic reactions. Jews acted as intermediaries in traditional societies, serving the ruler, while "behaving in a purely instrumental manner, including exploitation, toward the rest of the population." (p. 112) MacDonald writes that "the prototypical Jewish role as an instrument of government oppression has been that of the tax farmer." (p. 114) Gentile rulers were quite willing to rely on the superior service of Jews to exploit their subjects: "Elites are unlikely to identify with the interests of the society as a whole, and they are relatively eager to agree to arrangements that are personally beneficial." (p. 113)
by weakening the solidarity of other groups, Jews enhance the relative strength of their own unified group, which can more easily prevail in a deracinated society.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |