De menselijke kant van A. Hitler?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:24 schreef Natalie het volgende:
Eigen mening mag idd gegeven worden. Daarom edit ik ook niets weg; ik geef een waarschuwing. Dat soort opmerkingen verzanden meer dan eens in geflame, en dat zie ik in dit topic -wat toch goed loopt- liever niet gebeuren.
Wat niet wil zeggen dat iedere andersdenkende ook meteen met een holocaustslachtoffer vergeleken kan worden natuurlijk. Ik snap waar je heen wilt maar je zet het erg vet aan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:11 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ik wil bij deze gelegenheid graag iedereen die meent of wenst dat andersdenkenden ( wel of niet in relatie tot discussies over hitler ) uit de Fok gemeenschap verwijdert dienen te worden even herinneren aan het feit dat de eerste gevangenen in Auschwitz de dissidenten waren.
Immers, als de verdediging schromelijk faalt, is een veroordeling op zijn plaats.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef OllieA het volgende:
Een C&H-ban voor Fonkmeistah lijkt me anders ook wel een goed idee.
Thans is dat nog steeds geen reden om iemand tijdelijk het recht tot posten te ontnemen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Het kan mij op zich niet schelen of iemand ''op het randje'' zit of niet, als er maar meer te discussieren valt. Maar de bronvermelding is zo wanhopig selectief en daarbij extra-slecht in de gevallen dat hij wel gegeven wordt, dat dat haast ondoenlijk is.
Vind je dit op het randje?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Thans is dat nog steeds geen reden om iemand tijdelijk het recht tot posten te ontnemen.
We houden het in de gaten. Gaat het naar jouw idee mis dan kun je altijd een topicreport geven. Dan kieken we meteen effies.
Wat mij betreft gaat het er drie keer overheen in deze ene post.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:39 schreef Fonkmeistah het volgende:
waarom probeert men toch steeds allerlei excuses te zoeken voor hitlers afkeer van joden zoals oedipus complexen om maar om de werkelijke reden heen te draaien. Hitler hield Joden verantwoordelijk voor de 1e wereldoorlog en als gevolg daarvan de teringzooi in duitsland en de opkomst van het bloedige communisme in rusland. en als je de feiten bestudeerd kan je hem daar moeilijk ongelijk in geven. dat zijn oplossing iets te rigoreus was is een ander verhaal. maar in vergelijking met andere krijgsheren uit die tijd ( Stalin, Churchill, Rosenfelt, Truman ) was hitler nog redelijk fatsoenlijk.
Bovendien bestaat de motivatie uit een geknutsel met bronnen en feiten waar ik niet goed van word.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vind je dit op het randje?
(In: De menselijke kant van A. Hitler?
[..]
Wat mij betreft gaat het er drie keer overheen in deze ene post.
Overigens geef ik nooit topicreports. Dat is mij een te schimmige manier van doen.
Inderdaad, en dat is misschien nog wel het ergste. C&H wordt er een soort TRU van. Laat ie die flauwekul over de Grote Joodse Samenzwering daar uitsmeren...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bovendien bestaat de motivatie uit een geknutsel met bronnen en feiten waar ik niet goed van word.
Idd, en daar is ook voor voor gewaarschuwd. Meerdere malen in dat topic zelfs. Het geval wil wel dat als we teveel gaan editten, dat hele topic op zeep wordt geholpen. Nee, ik ben niet blij met bepaalde uitspraken en nee, ik zie het ook liever niet aldaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vind je dit op het randje?
(In: De menselijke kant van A. Hitler?
[..]
Wat mij betreft gaat het er drie keer overheen in deze ene post.
Je mag het ook altijd hier doen. Is geen probleem.quote:Overigens geef ik nooit topicreports. Dat is mij een te schimmige manier van doen.
Goed. Weet je wat we doen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef OllieA het volgende:
Inderdaad, en dat is misschien nog wel het ergste. C&H wordt er een soort TRU van. Laat ie die flauwekul over de Grote Joodse Samenzwering daar uitsmeren...
Daarom pleit ik ook niet voor een holocaustban oid, maar voor een C&H ban. Er is lang genoeg geprobeerd om redelijk met deze meneer te discussiëren, maar daar is hij duidelijk niet op uit.
Forumvervuiling, dat is het.
Ik vind het uitstekend. En begrijp me goed, voor mij hoeft dat topic niet dicht, en hoeven zijn posts daarin niet geëdit - we weten wel wat voor vlees we in de kuip hebben - maar ik heb wel genoeg van zijn 'bijdragen' aan C&H.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goed. Weet je wat we doen?
Als Dagonet er vanavond weer is dan gaan we even overleggen over wat we hiermee aanmoeten.
Reactie volgt.
Agreed?
Hier vind je wel aardige voorbeelden van het knutselen met bronnen waar Johan op doelt, denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:01 schreef yvonne het volgende:
Ik lees me even in, ok?
hmmmquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hier vind je wel aardige voorbeelden van het knutselen met bronnen waar Johan op doelt, denk ik.
Anti Semitisme, waarom?
Ja, ik ken dat topic nog, veel posts weggehaald toenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hier vind je wel aardige voorbeelden van het knutselen met bronnen waar Johan op doelt, denk ik.
Anti Semitisme, waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |