Zeg, hoeveel heb jij gedronken, vriend?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:04 schreef Dagonet het volgende:
Fonkmeistah gedoe lees ik me morgen over in, ik ben er nu even als een tusesnpauze in zo ogneveer mijn eerste echt vrije dagen in het afgelopen half jaar en dat ben ik even aan het viern
Hemelvaartsdag ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:
5 mei is blijkbaar een oké feest
Morgen weer een dag mensen
Nee hoor. Er stond geen reden in.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:46 schreef Natalie het volgende:
Zover ik weet is naar alle sollicitanten een bericht uitgegaan met daarin de reden waarom de persoon is afgewezen.
Hmmm, maar je hebt dus wel een mail gehad, begrijp ik hierut?quote:
Ja, ik wel. Een zeer kmorte van 1 regel, zonder uitleg en toen ik daar op reageerde kwam er helemaal geen reactie meer. En je zult dus begrijpen dat ik de gang van zaken helemaal niet koosjer vind. Ik vind dat Julius dan ook gelijk heeft als hij om uitleg vraagt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hmmm, maar je hebt dus wel een mail gehad, begrijp ik hierut?
Ik begrijp je. Geef me even om dit te checken voor je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik wel. Een zeer kmorte van 1 regel, zonder uitleg en toen ik daar op reageerde kwam er helemaal geen reactie meer. En je zult dus begrijpen dat ik de gang van zaken helemaal niet koosjer vind. Ik vind dat Julius dan ook gelijk heeft als hij om uitleg vraagt.
Als het goed is heb je mail, L_V.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:45 schreef Natalie het volgende:
Ik begrijp je. Geef me even om dit te checken voor je.
Ja. Niet bevredigend, maar goed, laat verder maar.quote:
En, zijn jullie allemaal ingelezen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:04 schreef Dagonet het volgende:
Fonkmeistah gedoe lees ik me morgen over in, ik ben er nu even als een tusesnpauze in zo ogneveer mijn eerste echt vrije dagen in het afgelopen half jaar en dat ben ik even aan het viern
quote:MacDonald says the downside of the Jewish evolutionary strategy, with its intense resource competitiveness, lies in its provocation of anti-Semitism. He points out that Jewish reliance on the power of the state especially has led to anti-Semitic reactions. Jews acted as intermediaries in traditional societies, serving the ruler, while "behaving in a purely instrumental manner, including exploitation, toward the rest of the population."
In: waarom de joden???quote:by weakening the solidarity of other groups, Jews enhance the relative strength of their own unified group, which can more easily prevail in a deracinated society.
Ja, nu we het daar toch over hebben:quote:
Gedaan maar ik ga niet alle taalfouten eruit halen hoor tenzij het uit de hand loopt qua opmerkingen, al is het alleen maar omdat het vreemd is als bjivoorbeeld de OP vol taalfouten staat en de TT is correct.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, nu we het daar toch over hebben:
6 Miljoen Joden, Eichmann bekent het zelf,
Kan iemand de ultieme fout in die TT even verbeteren?
Ik zou even goed de naam van dit subforum bekijken en dan nogmaals je geciteerde post lezen en je heel stil in een hoekje ervoor gaan zitten schamen... De basis van een cultuur is de taal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gedaan maar ik ga niet alle taalfouten eruit halen hoor tenzij het uit de hand loopt qua opmerkingen, al is het alleen maar omdat het vreemd is als bjivoorbeeld de OP vol taalfouten staat en de TT is correct.
Hmmm, is dat zo? Ik meen wel iets in die richting gelezen te hebben, dat taal idd een enorme invloed heeft op de cultuur van de bevolking die haar gebruikt. Was een wikipedia artikel, ik ben nog op zoek naar een boek of studie daarnaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou even goed de naam van dit subforum bekijken en dan nogmaals je geciteerde post lezen en je heel stil in een hoekje ervoor gaan zitten schamen... De basis van een cultuur is de taal.
Inderdaad. Zelfs als je hem noemt in een mailwisseling m.b.t. een ban, is dat genoeg om onmiddellijk geen antwoord meer te krijgen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Het lijkt mij van niet, de situatie rondom Fonkmeistah speelt al wat langer en hij lijkt een carte blanche op fok te hebben.
Het had van normaal fatsoenlijk gedrag getuigd om dan ook te reageren, maar laat maar dan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goed. Weet je wat we doen?
Als Dagonet er vanavond weer is dan gaan we even overleggen over wat we hiermee aanmoeten.
Reactie volgt.
Agreed?
ik zie jou tegenwoordig vaker op de klaagbank dan op het podium. is het zo erg gesteld met fok!?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het had van normaal fatsoenlijk gedrag getuigd om dan ook te reageren, maar laat maar dan.
![]()
OllieA heeft wel gelijk. Ookal is die Fonkmeistah maar een bijfiguur, juist dan lees je denk ik als mod te makkelijk over dingen heen. Wat die Fonkblaat postte kan niet. Ik begrijp niet zo erg dat Nathalie Dagonet nodig heeft om zelf eens inhoudelijk te gaan lezen en te oordelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie jou tegenwoordig vaker op de klaagbank dan op het podium. is het zo erg gesteld met fok!?
Of het erg gesteld is met Fok weet ik niet. Wel vind ik het vreemd dat men mij een reactie toezegt en vervolgens negeert. Wat is dan de zin van een Feedback-topic?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie jou tegenwoordig vaker op de klaagbank dan op het podium. is het zo erg gesteld met fok!?
Banverzoeken bespreek je met je duo e.a. in bepaalde gevallen, Stali. Zeker in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:57 schreef Stali. het volgende:
OllieA heeft wel gelijk. Ookal is die Fonkmeistah maar een bijfiguur, juist dan lees je denk ik als mod te makkelijk over dingen heen. Wat die Fonkblaat postte kan niet. Ik begrijp niet zo erg dat Nathalie Dagonet nodig heeft om zelf eens inhoudelijk te gaan lezen en te oordelen.
Jeps, dat vind ik nu ook van die hele vertoning alhier.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Triest, meer wil ik er niet over kwijt nu.
Een banverzoek heb ik niet gedaan en ook heb ik niet op Fok! gelezen dat OllieA dit wel zou hebben gedaan. Maar ik heb wel een mening en wat Fonkmeistah heeft gepost dat kan gewoon niet en verder vroeg ik me slechts af of jij dat zonder Dagonet ook niet kon zien. Inhoudelijk modden is niet makkelijk maar het is wel nodig, het gaat in C&H niet allemaal over mooie oude kastelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Banverzoeken bespreek je met je duo e.a. in bepaalde gevallen, Stali. Zeker in dit soort gevallen.
Overigens L_V, ik heb geen mail van je gezien.
Mijn mail was aan die onbeschofte Cynix, n.a.v. mijn ban in WFL, waarin ik werd beschuldigd van trollen. Ik heb vervolgens enigszins mijn gemoed gelucht en verwezen naar het getroll waar FM mee weg komt in C&H, zelfs rondom 4 & 5 mei.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Banverzoeken bespreek je met je duo e.a. in bepaalde gevallen, Stali. Zeker in dit soort gevallen.
Overigens L_V, ik heb geen mail van je gezien.
Een week lang?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef Natalie het volgende:
En OllieA, dat we niet meteen reageren op een FB reactie kan ook betekenen dat we het achter de schermen aan het bespreken zijn.
1 - Ik heb niet gevraagd om bans te bespreken op het forum.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef Natalie het volgende:
Mensen, eventuele bans worden niet op het forum besproken. Ik wilde jullie een mailtje sturen erover, maar goed, dan doe ik het maar hier. Yvonne, Dagonet hebben het geheel besproken en 't antwoord is nee. Wij zien geen reden om hem de toegang te ontzeggen momenteel.
Da's meteen het laatste erover.
En OllieA, dat we niet meteen reageren op een FB reactie kan ook betekenen dat we het achter de schermen aan het bespreken zijn.
Of je leest je even in voordat je klakkeloos kwalificaties overneemt. Zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:22 schreef Reya het volgende:
Mij valt direct op dat L_V een vergelijking erbij haalt met het WFL, waar hij zelf na trolls is geband.
Als jij dat trollen noemt, voel je vrij dat te doen. Mijn perceptie is een klein beetje anders. Om de reden zoals hierboven aangegeven, pas ik ervoor, voor nazi en fascist te worden uitgemaakt. Ik ben ook van mening, dat mijn postings over het onderwerp WO2, nazisme en fascisme van de laatste jaren, duidelijk hebben gemaakt, waar ik op dat gebied sta. En ik stoor me er vreselijk aan, dat een user ermee weg komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Blijkbaar is het 'getroll' als je een klacht indient in FB van WFL over het feit dat iemand je in 1 post een nazi en een fascist noemt en vervolgens bij de Fa's gaat klagen als de enige reactie van een WFL mod hierop is 'Wat moet ik daaraan doen?' Als je vervolgens in de mail uitlegt, dat dit rond 4 & 5 mei erg vervelend kan aankomen als je familieleden hebt verloren aan de nazi's en in de kampen en je verwijst ter vergelijking naar de uitspraken van FM in o.a. dit topic waar we nu over spreken, kiest men ervoor je te negeren.
Dank je voor het vertrouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
Vreemde zaak idd, misschien is C&H een subforum dat toch beter inhoudelijk gemodereerd kan worden en misschien moeten ze daar dan L_V voor nemen.
Ik snap sowieso niet voor wie jij denkt te spreken, maar als je een overtuigd anti-semiet als Fonkmeistah hier laat posten en in zijn uitspraken geen reden voor een ban ziet is het eind zoek. Gooi die mafketel d'r af, niemand zit op z'n mening te wachten en het frustreert de boel alleen maar.quote:
als je me daar voor wil laten bannen ben je dus echt niet wijs..quote:Kevin MacDonald received his Ph.D. in Biobehavioral Sciences at the University of Connecticut and is Professor of Psychology at California State University-Long Beach. His research focuses on evolutionary psychology and on ethnicity and ethnic group conflict.
Ik denk voor niemand te spreken...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet voor wie jij denkt te spreken, maar als je een overtuigd anti-semiet als Fonkmeistah hier laat posten en in zijn uitspraken geen reden voor een ban ziet is het eind zoek. Gooi die mafketel d'r af, niemand zit op z'n mening te wachten en het frustreert de boel alleen maar.
Even recapitulerend je argumentatie beslaat ongeveer dit:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:59 schreef Fonkmeistah het volgende:
Nou nou. het is weer gezellig zie ik..
Het lijkt het ADL wel![]()
opmerkingen over "deze tijd van het jaar" waarin men zogenaamd oorlogsleed herinnert terwijl de dode irakezen in fallujah langs de weg liggen vanwege leugens gesteund door onze overheid en dezelfde enthusiaste fokkers die hier over mij klagen komen werkelijk m'n reet uit..
terwijl notabene George W. Bush hier de doden komt (ont)eren terwijl hij nog geen enkele begrafenis van gedode amerikaanse soldaten van de irak oorlog heeft bijgewoond.
Opmerkingen over hoe dat wel niet moet voelen voor oorlogsslachtoffers en nabestaanden daarvan komen twee keer zo hard m'n reet uit.
Er zijn familieleden van mij niet teruggekeert van de Arbeitseinzats. Mijn Opa moest onderduiken, Mijn vader woog 30 kilo op zijn 14e vanwege de hongerwinter, zij zijn oorlogsslachtoffers en ik ben daarvan een directe nabestaande dus STFU stelletje egocentrische dramaqueens..
Er is geen alleenrecht op de slachtofferrol en eenieder die toch probeert de exclusiviteit danwel een bijzonderheidspositie te verkrijgen door de aandacht puur en alleen op zichzelf te richten en daarmee andere slachtoffers te schofferen door ze te negeren zal ik van repliek bedienen zoals men van mij gewend is.
bovendien heeft iedereen recht op verdediging dus ook de nazis.
Maar zoals Moskowicz zijn verdediging van Bouterse hem nog geen surinamer maakt, maakt het mij geen Nazi, Taliban, Al Qaeda, linkse boomknuffelaar, rechtse hippie of wat dan ook.
En zoals je over racisme door blanken mag zeiken, mag je dat zeker ook over racisme door Joden zeker als ze naar buiten de schijn ophouden tegen racisme te zijn.
Ik kan slechts de mods complimenteren over het laten staan van mijn replies, of ze nou wel of niet over het randje zijn.
af en toe een "can of worms" open trekken maakt de eenheids worst weer levendig..
voor de liefhebbers nog wat boeken.
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/185984488X/qid=1116038907/sr=8-2/ref=pd_csp_2/102-9921941-6086532?v=glance&s=books&n=507846
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0520245989/qid=1116038907/sr=8-1/ref=pd_csp_1/102-9921941-6086532?v=glance&s=books&n=507846
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0595228380/qid=1116039000/sr=8-1/ref=pd_csp_1/102-9921941-6086532?v=glance&s=books&n=507846
En OllieA de quotes die jij aanhaalt komen uit bovenstaand boek geschreven door professor Kevin MacDonald
[..]
als je me daar voor wil laten bannen ben je dus echt niet wijs..
Ik wacht nog even op antwoord van hem, maar het heeft er alles van weg dat hij duidelijk inzicht kan geven waardoor -ontkenners worden gemotiveerd. Echter zulks past niet in C&H, maar hoogstens in R&P wat mij betreft. Het laat weer duidelijk uitkomen waarom af en toe toch echt inhoudelijk gemodereerd moet worden...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:01 schreef pyl het volgende:
Tja, en het tuig dat de opa van Fonkmeistah deed onderduiken en zijn familie tot de Arbeitseinsatz dwong is hetzelfde tuig wier misdaden tegen de menselijkheid Fonkmeistah hier al maandenlang verzacht, verdedigt of ontkent.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |