Gewoon harig in blijven posten, zakt het ook niet wegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
C&H SC voor HK
Kan iemand hier ff het vaste SC topic van maken? dan kan het niet wegzakken![]()

Kan 'm wel sticky maken, maar denk niet dat het nodig is. Volgens mij blijft deze wel standaard ergens bovenaan de C&H index hangen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
C&H SC voor HK
Kan iemand hier ff het vaste SC topic van maken? dan kan het niet wegzakken![]()

Jeps, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom antisemitisme los van discriminatie?
Legitieme OP, bagger reacties.

Alleen foto's noem ik geen OP.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:23 schreef Chriz2kloon het volgende:
Beetje matig dat mijn topic op slot is.

De menselijke kant van A. Hitler?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:19 schreef Fonkmeistah het volgende:
En de atoombom is een joodse uitvinding.. het is dus maar de vraag of hitler die werkelijk in zou zetten
of zou walgen van de moordzucht van joden.

Waarschuwing geven, geen edits gedaan. Als 't op deze manier doorgaat dan grijp ik wel in.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:55 schreef Bluesdude het volgende:
De menselijke kant van A. Hitler?
Valt dit in de categorie "moet kunnen" ?
Gezien in de context van de postgeschiedenis van Fonkmeistah dus en niet als geisoleerd incident.

Wel vlug dan, hoor. Lang geleden dat we zo'n vermakelijk topic hadden in C&H. Ik hoop ook niet dat je een ban aanvraagt voor Fonkmeistah. Ik lach me helemaal de krampen om zijn redenatiesquote:Op donderdag 21 april 2005 19:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschuwing geven, geen edits gedaan. Als 't op deze manier doorgaat dan grijp ik wel in.
-edit-
Oké, hij is tijdelijk dicht. Morgen gaat ie weer open.

Ik ga iig wel vegen, L_V, dus weet niet of je nog veel van die redenaties terug zal zien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel vlug dan, hoor. Lang geleden dat we zo'n vermakelijk topic hadden in C&H. Ik hoop ook niet dat je een ban aanvraagt voor Fonkmeistah. Ik lach me helemaal de krampen om zijn redenaties

Aaah, toeoeoeoeoe! Niet te rigoreus vegen, hoor. Ik wil wel weten hoe hij zich uit zijn onzin wil reddenquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ga iig wel vegen, L_V, dus weet niet of je nog veel van die redenaties terug zal zien.

Gemeen mannetje ben je ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aaah, toeoeoeoeoe! Niet te rigoreus vegen, hoor. Ik wil wel weten hoe hij zich uit zijn onzin wil redden![]()

Ikke?quote:

* Nuongirl kijkt sneaky om zich heen of ze geen mods zietquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ikke?Nee hoor, ik ben de
zelve.
?

Mwuhahahahahahahaha! Je ergste nachtmerrie zal bewaarheid worden, Nataliequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Natalie het volgende:
Oh nee, hč.... geen Nuon/L_V verbintenis

*bibber*quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mwuhahahahahahahaha! Je ergste nachtmerrie zal bewaarheid worden, Natalie![]()

Nachtmerries komen er voor in de plaatsquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
*bibber*
Weg zijn mijn schone dromen!!!

C&H is bedoeld voor alle soorten discussies en ja ook mbt Hilter, ongeacht de inslag. Iedereen mijn zag of haar mening verkondigen. Word hierbij over de scheef gegaan dan kan je alhier of via topicnotes een melding geven, bijvoorkeur met een directe link, en dan kijken we of het inderdaad nodig is om in te grijpen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het misschien een idee om dit subforum C&H om te dopen in Cultuur&Hitler?
De laatste dagen is er weer eens een overdaad aan Hitler- en Holocausttopics waar erg onfrisse users hun eveneens onfrisse en verwerpelijke meningen verkondigen. Zo heb ik vandaag o.a. mogen lezen dat de Tweede Wereldoorlog door de Joden gestart is en dat de oorlog ook voor Hitler niet gemakkelijk geweest moet zijn, het arme schaap moet erg geleden hebben van de aanblik van zijn gedesillusioneerde en afgepeigerde soldaten.
Het is maar een idee en, wat mij persoonlijk betreft, geen begin van een discussie.

Het hier verwoorde ongenoegen wordt door mij volledig gedeeld. Fok! verwordt jammerlijk tot een vrijplaats voor spuiers van de meest stuitende gedachten. Domheid is al gevaarlijk genoeg, maar kan op een forum als dit misschien nog hier en daar worden bestreden. Voor de kwaadaardigen echter zou hier geen plaats moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
De laatste dagen is er weer eens een overdaad aan Hitler- en Holocausttopics waar erg onfrisse users hun eveneens onfrisse en verwerpelijke meningen verkondigen. Zo heb ik vandaag o.a. mogen lezen dat de Tweede Wereldoorlog door de Joden gestart is en dat de oorlog ook voor Hitler niet gemakkelijk geweest moet zijn, het arme schaap moet erg geleden hebben van de aanblik van zijn gedesillusioneerde en afgepeigerde soldaten.
Het is maar een idee en, wat mij persoonlijk betreft, geen begin van een discussie.

Die onfrisse users verdwijnen zelf wel als ze te ver gaan >>>> ban.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:

Voor de kwaadaardigen is hier ook geen plaats. Zodra dit wordt opgemerkt door een moderator wordt er of een waarschuwing gegeven of een ban. En ja soms duurt het iets langer voordat er wat gebeurt, maar modjes hebben ook een levenquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Het hier verwoorde ongenoegen wordt door mij volledig gedeeld. Fok! verwordt jammerlijk tot een vrijplaats voor spuiers van de meest stuitende gedachten. Domheid is al gevaarlijk genoeg, maar kan op een forum als dit misschien nog hier en daar worden bestreden. Voor de kwaadaardigen echter zou hier geen plaats moeten zijn.

natalie@fok.nlquote:Op woensdag 27 april 2005 08:52 schreef _The_General_ het volgende:
Nathalie, zou je me eventuele sollicitatie's voor C&H kunnen sturen? Zou ze graag lezen als dat kan..
Kan je mailadres ff niet vinden

Staat gewoon in m´n profiel, hoor. Hahahaha!quote:Op woensdag 27 april 2005 08:52 schreef _The_General_ het volgende:
Nathalie, zou je me eventuele sollicitatie's voor C&H kunnen sturen? Zou ze graag lezen als dat kan..
Kan je mailadres ff niet vinden

quote:Op woensdag 27 april 2005 15:42 schreef Natalie het volgende:
Ik lek eens per maand, en dat heeft niets met FOK! te maken

En daar hoef je me ook niet over te mailenquote:Op woensdag 27 april 2005 15:42 schreef Natalie het volgende:
Ik lek eens per maand, en dat heeft niets met FOK! te maken

De 'edit van je gesloten topic'quote:Op zondag 1 mei 2005 12:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan iemand de edit van mijn gesloten topic mailen naar: drwolffenstein[@]gmail.com?

Nee, als moderator kun je het topic nog editten nadat het gesloten is. Ik wil graag dat jij op die edit knop drukt en die code, die je dan anders zou wijzigen, naar mij mailt.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
De 'edit van je gesloten topic'
Je topic is gesloten, niet ge-edit.
Dus wat bedoel je?
Het masker van Erdogan. Zeg me, waar zie jij een edit?

Jij wil?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, als moderator kun je het topic nog editten nadat het gesloten is. Ik wil graag dat jij op die edit knop drukt en die code, die je dan anders zou wijzigen, naar mij mailt.
Alsjeblieft?

Ontkennen holocaust? Er wordt alleen verteld dat de Joden Duitsland economisch hebben geboycot wat tot dramatische gebeurtenissen heeft geleid.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:24 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat is al enige tijd de gewoonte op fok, eens in de zoveel weken duiken al die figuren/klonen op en spuien hun Stormfront haat en verstoppen zich dan weer een tijdje.
Opmerkelijk is wel dat Fok niet de moeite neemt deze mensen te bannen, de logische conclusie is dus dat Fok niet zo zwaar tilt aan het ontkennen van de holocaust etc.
En dat is best triest.

Of je leest alleen wat je wil lezen, 1 blik op je post historie is wat dat betreft genoeg.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:08 schreef Absurdistan_ het volgende:
[..]
Ontkennen holocaust? Er wordt alleen verteld dat de Joden Duitsland economisch hebben geboycot wat tot dramatische gebeurtenissen heeft geleid.
Hoe willen we disussieren over bepaalde zaken als elk kritieke opvatting over de Joden of Israel meteen wordt bestempeld als anti-semitisme of holocaust-ontkenner?
Zie je het zelf niet in? NIEMAND ontkent hier de holocaust-ontkenning. Maargoed, anti-semitisme is dan ook een ruim begrip (alleen maar voordelen) en word dan ook te onpas gebruikt.
En voor de duidelijk; ik ontken dus niks, voordat ik dadelijk word gebanned.

Doet mijn voorkeur voor de 2de Wereldoorlog ter zaken?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of je leest alleen wat je wil lezen, 1 blik op je post historie is wat dat betreft genoeg.
http://forum.fok.nl/user/history/118929

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |