abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27036079
Dat onze grote vriend een aantal posts geleden nog even vrolijk de users in dit topic uitmaakt voor NSB-ers kan ook gewoon? Dat is volstrekt normaal in dit feedback topic?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  zondag 15 mei 2005 @ 21:26:45 #227
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_27036455
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:56 schreef Natalie het volgende:
Kom pyl, overdrijf niet zo. Wij doen ook nog andere dingen dan de hele dat volledig hier aanwezig zijn. Als we dingen willen bespreken dan is dat niet altijd binnen een weekendje tot een goed einde gebracht.
Ik citeer even (zonder quoten want ik heb iets anders onder mijn CTRL-V zitten):

"Als Dago er vanavond is, hebben we het er even over"

Citaat van 5 mei jl. Reactie komt op 12 mei. Bij mij thuis is dat iets meer dan 'een weekendje'.
quote:
Toen ik zag dat OllieA antwoord verlangde ben ik direct achter de schermen gesprongen om dit aan te geven. Wil ik vervolgens -later die dag- antwoorden, staan er een aantal replies met kritische noten.
Nogmaals: Ik vind dat niet zo raar, gezien het feit, dat er 7 dagen tussen vraag en antwoord zaten. Maar die kritische noten had je kunnen voorkomen door op het moment dat je achter de schermen sprong, even hier een kattenbelletje te plaatsen, dat je dat ging doen en zo.
quote:
Mag ik dan van mijn kant ook pissed zijn omdat we het er wel degelijk over hadden en ik hier verwijten moet lezen dat we dat niet zouden doen, de boel lieten versloffen, mensen aan het lijntje zouden houden?
Dat is absoluut niet de bedoeling noch het geval geweest!
Ongetwijfeld niet. Maar de indruk is wel gewekt. En in andere FB topics had het echt geen 7 dagen geduurd voordat er iemand 'kritische' vragen was gaan stellen.
quote:
Dat velen van jullie niet kunnen begrijpen dat FM gewoon door mag posten op de manier waarop hij dat doet, begrijp ik prima.
En hier komt mijn CTRL-V van pas:
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:10 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Blijkbaar is het in deze tijden nog steeds de gewoonste zaak van de wereld om overal de "blanken" de schuld van te geven, van kruistochten en slavernij tot wereldoorlogen , maar wee de "blanke"die het waagt om de joodse rol in die foute zaken te belichten..
Ik lees hieruit een rechtstreeks papegaaien van Hitler's woorden, dat het de Joden zijn geweest die zowel de Eerste als de Tweede Wereldoorlog hebben veroorzaakt.
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:10 schreef Fonkmeistah het volgende:

Iedereen, met de joodse lobby voorop, mag steen en been klagen over een Jorg Haider die de grenzen wil sluiten voor immigranten , terwijl Israel de oorspronkelijke palestijnse bewoners pertinent het recht op terugkeer weigert..
Mja. Het ontgaat mij enigszins, waarom de bovengenoemde punten erbij gesleept worden, anders dan vanuit een antisemitische frustratie ergens over. Alle slechts in de wereld is blijkbaar de schuld van 'een Joodse lobby' en in alle slechte zaken zit blijkbaar een 'Joodse rol'. Deze punten hebben, m.i. geen fluyit met de lopende discussie te maken en zijn alleen maar een terugtrekken in de slachtofferrol, maar dan op lagere schoolplein niveau: "Ja, maar hunnie doen het wel (of niet)"
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_27037293
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:33 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

dat tuig bestond uit voornamelijk NSB-ers, jeweetwel van die loosers die voor elk liflafje naar de authoriteiten rennen om personen te laten verwijderen.
Jij beschouwt je geschuimbek over De Grote Joodse Samenzwering dus als liflafjes.
Hij is fijn.
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef Natalie het volgende:
De volgende keer zullen we jullie beter op de hoogte houden van hoe het er voor staat. Communicatie van onze kant had beter gekund. Da's waar.
Overigens begrijp ik voornamelijk dát jullie een en ander niet banwaardig vinden. Wáárom jullie het niet banwaardig vinden, snap ik eerlijk gezegd nog steeds niet. Yvonne constateert dat ze bij God niet zou weten waarop ze hem zou moeten bannen.
Ik kan me vinden in de manier waarop pyl het omschrijft:
quote:
Fonkmeistah echter is van geheel ander kaliber. Achter elk probleem in de wereld ziet hij een joods complot; hij verdraait de geschiedenis zo, dat de joden de holocaust over zichzelf hebben afgeroepen; hij verdedigt het nazisme en Hitler ten koste van Roosevelt en Churchill. Wie ook maar het geringste gevoel voor geschiedenis heeft, herkent in Funkmeistahs redeneringen en argumentaties meteen het geluid van het meest rabiate antisemitisme dat in de jaren twintig en dertig van de vorige eeuw furore maakte.
Is dergelijk postgedrag niet banwaardig? Wat is dan wel banwaardig?

Maar zoals gezegd, ik kan er wel mee leven, zoals het er nu bij staat, maar begrijpen is een andere zaak.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_27044233
Zomaar een idee, want eigenlijk zouden Dagonet en Lord_Vetinari samen in C&H goede mods zijn.
Dagonet inhoudelijk op personages en postinhoudelijk een Lord_Vetinari. Hoe je het wendt of keert, Lord_Vetinari, al is hij snel persoonlijk snel te fel, kan wel heel erg goed inhoudelijk modereren. In een aardig forum als C&H zouden Dagonet en Lord_Vetinari prima kunnen samenwerken.

Het zou goed zijn maar om allerlei redenen vast niet kunnen en dat vind ik jammer.
  maandag 16 mei 2005 @ 10:28:35 #230
66444 Lord_Vetinari
pi_27047601
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef Stali. het volgende:
Zomaar een idee, want eigenlijk zouden Dagonet en Lord_Vetinari samen in C&H goede mods zijn.
Dagonet inhoudelijk op personages en postinhoudelijk een Lord_Vetinari. Hoe je het wendt of keert, Lord_Vetinari, al is hij snel persoonlijk snel te fel, kan wel heel erg goed inhoudelijk modereren. In een aardig forum als C&H zouden Dagonet en Lord_Vetinari prima kunnen samenwerken.

Het zou goed zijn maar om allerlei redenen vast niet kunnen en dat vind ik jammer.
Gevleid en zo, maar dat zou betekenen, dat Natalie min of meer de zak zou moeten krijgen en daar is geen enkele reden of aanleiding voor.

Ik heb wel mijn verbazing uitgesproken over het feit, dat er een 2e mod wordt gevraagd en er vervolgens een NWS-mod wordt gekozen om die functie te vervullen, terwijl ik toch altijd in de veronderstelling verkeerde dat NWS zo'n druk forum was, dat de mods daar al hun aandacht bij nodig hadden. Dit getuige het feit, dat Verbal er zelfs tussen haakjes als een soort reservegetal aan is toegevoegd.

Maar ja, the ways of the powers that be are infathomable...
  maandag 16 mei 2005 @ 10:31:31 #231
66444 Lord_Vetinari
pi_27047643
Ik ga het niet eens citeren...

waarom de joden???
  maandag 16 mei 2005 @ 11:59:33 #232
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27049348
L_V, thanks. We're on it.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:06:16 #233
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27049529
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:14 schreef RaisinGirl het volgende:
Dat onze grote vriend een aantal posts geleden nog even vrolijk de users in dit topic uitmaakt voor NSB-ers kan ook gewoon? Dat is volstrekt normaal in dit feedback topic?
Ge-edit.
Thanks!
  maandag 16 mei 2005 @ 12:06:26 #234
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27049536
En weg.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:06:56 #235
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27049552
Teamwork
pi_27049560
god man wat een stel zeikerts zijn jullie.
modje kijk eens wat FM schrijft huil huil.
je kunt wel de hele tijd lopen te miauwen naar de mods hoe schandalig jullie het wel niet vinden,
je kunt ook gewoon reageren op een post die je niet zint zonder je mammie te roepen.
discussieren heet dat, van mijn part lekker fel..dat leest oa voor mij ook lekkerder
en als het you niet aanstaat dan reageer je toch niet.
ben you de verstandigste moet je maar denken.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:10:11 #237
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27049646
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:07 schreef JoZzephus het volgende:
je kunt wel de hele tijd lopen te miauwen naar de mods hoe schandalig jullie het wel niet vinden,
je kunt ook gewoon reageren op een post die je niet zint zonder je mammie te roepen.
discussieren heet dat, van mijn part lekker fel..dat leest oa voor mij ook lekkerder
Geef je mening, maar ga geen mensen lopen aanvallen, JoZzephus. Dat doe je maar ergens anders
  maandag 16 mei 2005 @ 12:10:11 #238
66444 Lord_Vetinari
pi_27049647
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:07 schreef JoZzephus het volgende:
a) Wie ben jij dan?

b) Zo zijn we begonmnen. Maar als alles wat je terugkrijgt op hetzelfde neerkomt ( "Het is allemaal een groot Joods Complot, jadajadajada, geschreven door overwinnaars, jadajadajada, ik denk liever zelf na, jadajadajada, het blanke ras krijgt van alles de schuldm, de joden mogen alles, jadajadajada") dan hou je daar wel mee op, hoor
pi_27050704
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:10 schreef Natalie het volgende:

[..]
Geef je mening,
ok mijn mening dan.
wat ik tot nu toe van jou gelezen heb moet ik zeggen dat je niet geschikt bent als mod...ja misschien 1 of andere barbiesite maar niet hier.
als het een beetje warm wordt gooi je een topic op slot en als het anders loopt dan jij wilt moet je al overleggen met je baasjes wat te doen, kortom zelfstandig denken is moeilijk voor je..je laat je dus te veel beinvloeden door de yvonne's "zeer gewaardeerde users"
quote:
maar ga geen mensen lopen aanvallen, JoZzephus. Dat doe je maar ergens anders
o ja Natalie, vertel eens wie ik aanval dan
het enige wat ik lees is dat some users bepaalde users aanvallen, zeg daar dan ook wat van.
quote:
Dat doe je maar ergens anders
zo zo ferme taal Natalie...
now you're talking
pi_27050788
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
a) Wie ben jij dan?
gewoon een user die onderwerpen lees als ik eens tijd en zin heb.
en wie ben jij dan?
quote:
b) Zo zijn we begonmnen. Maar als alles wat je terugkrijgt op hetzelfde neerkomt ( "Het is allemaal een groot Joods Complot, jadajadajada, geschreven door overwinnaars, jadajadajada, ik denk liever zelf na, jadajadajada, het blanke ras krijgt van alles de schuldm, de joden mogen alles, jadajadajada") dan hou je daar wel mee op, hoor
nou en wat is daar dan mis mee om er zo'n ophef over te maken?
zoals ik al eerder schreef:, reageer dan niet en laat mij (en anderen) lekker doorlezen.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:57:17 #241
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27050819
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

ok mijn mening dan.
wat ik tot nu toe van jou gelezen heb moet ik zeggen dat je niet geschikt bent als mod...ja misschien 1 of andere barbiesite maar niet hier.
als het een beetje warm wordt gooi je een topic op slot en als het anders loopt dan jij wilt moet je al overleggen met je baasjes wat te doen, kortom zelfstandig denken is moeilijk voor je..je laat je dus te veel beinvloeden door de yvonne's "zeer gewaardeerde users"
[..]

het enige wat ik lees is dat some users bepaalde users aanvallen, zeg daar dan ook wat van.
[..]

now you're talking
Ik koop hier eigenlijk vrij weinig voor. Mbt die slotjes, mwa, twee per twee weken. Wist niet dat dat zoveel was. Jij mag het veel vinden.
Maar goed, have your fun with it.
pi_27050867
ik moet nu weg dus reageer je maar lekker op mij af.
dan reageer ik later wel weer
kusje
  maandag 16 mei 2005 @ 13:00:48 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27050887
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef JoZzephus het volgende:
je laat je dus te veel beinvloeden door de yvonne's "zeer gewaardeerde users"
Onzin, als dat zo zou zijn dan was FM allang gebanned geweest, net als een zooi andere users. En luisteren naar de users is nooit verkeerd.
quote:
Met het verschil dat dit jouw tweede post in C&H is. De users die hier komen klagen over een poststijl waar ze niets mee kunnen, die op het randje loopt maar niet geïnteresseerd lijkt te zijn in discussie zijn mensen die hier wél veel nuttige bijdragen hebben geleverd. Dat zijn users die we kennen.
quote:
now you're talking
Zij was nog rustig.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_27052203
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:59 schreef JoZzephus het volgende:
ik moet nu weg dus reageer je maar lekker op mij af.
dan reageer ik later wel weer
kusje
Zeg tegen je vriendjes dat ze in TRU blijven. .
  Admin maandag 16 mei 2005 @ 16:59:02 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27056849
Zo, genoeg is genoeg, Fonkmeistah is bij deze weg uit C&H, maar daar krijgen jullie van de week dan Lucida voor terug, die z'n ban zit er bijna op
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27057149
Ehm, in dat geval, kan dat nog teruggedraaid worden misschien?

[ Bericht 0% gewijzigd door NoSigar op 16-05-2005 17:22:08 ]
Helpt waar hij kan!
pi_27057357
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:59 schreef yvonne het volgende:
Zo, genoeg is genoeg, Fonkmeistah is bij deze weg uit C&H, maar daar krijgen jullie van de week dan Lucida voor terug, die z'n ban zit er bijna op
Yvonne, kun jij vertellen wanneer Lucida precies terugkomt? Dan checken wij onze agenda. .
  maandag 16 mei 2005 @ 19:57:15 #248
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27061773
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef NoSigar het volgende:
Ehm, in dat geval, kan dat nog teruggedraaid worden misschien?
  maandag 16 mei 2005 @ 21:57:30 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27066204
ik hoop dat alle zeikerds van de afgelopen dagen nu gelukkig zullen zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27067453
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:57 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik koop hier eigenlijk vrij weinig voor
dan wacht je nog even met kopen
quote:
Mbt die slotjes, mwa, twee per twee weken. Wist niet dat dat zoveel was.
nou ja, sorry dan wat dat betreft..dan heb ik toevallig net de post gelezen waarbij jij wat topics op slot gooide of waarschuwde met slotjes.

ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij weinig topics lees hier in C&H, bijna niet dus..de onderwerpen boeien me allemaal te weinig.
ja als het bv over joden / belangrijke joodjes of hitler gaat weet ik dat het leuk kan gaan worden, beetje aktie dus..
het grootste gedeelte wat algemeen bekend is of wat ik daarover lees als ik al lees is gelogen..(mijn mening) je moet het allemaal maar willen geloven he..geldt hier dus ook voor beide partijen.
soms als ik tijd of zin heb lees ik info wat ik interessant vindt.

het gaat mij niet om Fonkmeistah per se..het had ook iemand anders kunnen zijn die anders post dan anderen of het gemiddelde
ik vind het dus wel gescheten allemaal.
wat straks gebeurt is dat jullie allemaal elkaar gaan aanvullen welke 'leugens' je geleerd hebt te weten over deze onderwerpen., iedereen vult elkaar dus aan,wat zijn we weer lief tegen elkaar he we komen er wel uit.
tijd voor mij om te wieberen dus.
kom nu niet vragen naar bronnen of bewijzen (iemand)
deze zitten onder andere in mijn aars...
het heeft geen zin..de meesten van jullie houden vast aan de zogenaamde feiten die er nu zijn (maakt niet uit welk onderwerp) dus iemand die wat anders beweert is een... () vul maar in, whatever
zoek zelf maar..weet wat je (echt)wilt weten.
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zeg tegen je vriendjes dat ze in TRU blijven. .
ik heb geen vriendjes op fok.
zeg het ze zelf maar.
vragen is denk ik beter.

blijf jij dan ook hier?
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:59 schreef yvonne het volgende:
Zo, genoeg is genoeg, Fonkmeistah is bij deze weg uit C&H,
heb zo'n gevoel dat hij op eigen initiatief is vertrokken, of maybe in overleg ...netjes achter de schermen zoals het hoort.
hoe dan ook, verstandige keuze denk ik nu voor dit C&H forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')