Het is ook lurk tijd voor mij.quote:
En dat hebben ze mod gemaakt.quote:
Ik geef em nog een half jaar minimaal.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:42 schreef Tiemie het volgende:
Conflict's kansen worden met de dag groter.
Ik heb het vanmiddag nog gelezen, je mocht geen topics openen met als OP: Ik heb spruitjes gegeten.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:41 schreef Nouk het volgende:
Topics openen als "Ik heb t kouuuuuuud!". Kan toch niet.
wordt 't toch nog gezelligquote:Op maandag 31 januari 2005 00:42 schreef x-cynthia-x het volgende:
hoi
Nou dit is idd van een heel andere strekking!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het vanmiddag nog gelezen, je mocht geen topics openen met als OP: Ik heb spruitjes gegeten.
Dus!
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou dit is idd van een heel andere strekking!.
Dit is geopend door Shirley. Dus ja, duidelijk.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]spruitjes of Bladiebla.... daar zit wel wat verschil in.
Nou zeker. Dit is een kwalitatief goed topic.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]spruitjes of Bladiebla.... daar zit wel wat verschil in.
Wanneer jij geen interim-mod op ONZ meer bent.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
Wanneer wordt PP mod?
Hier kan nog iets leuks uit ontspruitenquote:Op maandag 31 januari 2005 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou zeker. Dit is een kwalitatief goed topic.
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dit is geopend door Shirley. Dus ja, duidelijk.
als je hem je wachtwoord stuurt.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
Wanneer wordt PP mod?
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]Wat ben je toch een fantastisch wijf.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hier kan nog iets leuks uit ontspruiten
Tssssk, Nouk (quote:Op maandag 31 januari 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:Wat ben je toch een fantastisch wijf.
Ik wel. Ik mag alles zeggen tegen Noukquote:Op maandag 31 januari 2005 00:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tssssk, Nouk () noem je toch geen "wijf".
.
Zij mag dat wel natuurlijk. Maar toch fijn dat je het aardig bedoelde enzo!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tssssk, Nouk (O+) noem je toch geen "wijf"..
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wel. Ik mag alles zeggen tegen Nouk
Heeft PP zoveel geduld??quote:Op maandag 31 januari 2005 00:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer jij geen interim-mod op ONZ meer bent.
Wat is bewijven?quote:Op maandag 31 januari 2005 00:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh okay, bewijf haar dan maar. Als het toch mag.
Die ander met NSF loopt niet. Logisch ook.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit kon nog wel eens een leuke SC-reeks worden.
Die mogen schijnbaar tegenwoordig.
Dat je Nouk (quote:Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef Shirley het volgende:
Wat is bewijven?
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:49 schreef Nouk het volgende:
De naam Oele, dat klinkt toch gewoon niet
Ja, laten we dit een #onz reeks op Fok makenquote:Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit kon nog wel eens een leuke SC-reeks worden.
Die mogen schijnbaar tegenwoordig.
Ik weet niet of je een beetje opgelet hebt de laatste tijdquote:
oele boelequote:Op maandag 31 januari 2005 00:49 schreef Nouk het volgende:
De naam Oele, dat klinkt toch gewoon niet
Ja duh, dat is gewoon een bot die zwaaismilies post.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef Nouk het volgende:
Die ander met NSF loopt niet. Logisch ook.
Dat zeg ik ook altijd.quote:
Zo'n beschamend woord vind ik wijf niet eigenlijk.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat je Nouk () "wijf" noemt.
Voor als IRC down is.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:52 schreef Shirley het volgende:
Ja, laten we dit een #onz reeks op Fok maken
Ik denk dan meteen aan een viswijfquote:Op maandag 31 januari 2005 00:53 schreef Shirley het volgende:
Zo'n beschamend woord vind ik wijf niet eigenlijk.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor als IRC down is.,
,
.
wel goed voor je postcount.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, laten we dit een #onz reeks op Fok maken
Die posts zouden gewoon mee moeten tellen. Beter leesbaar dan het merendeel van de bagger die hier doorgaans gespuid wordt.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:55 schreef Nouk het volgende:
Als ik alles hier had gepost wat ik normaal op irc lul stond ik echt allang boven yvonne.
Zijn vriendin noemt hem altijd Uli of Oel! Nooit bij zijn echte naam!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Oele boele tieten voelen!
Zo heet je toch gewoon niet, pffff. Net als duitsers ook Uli heten.
Ja inderdaad. Dat is een goed voorstel JK, open een FB topic.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die posts zouden gewoon mee moeten tellen. Beter leesbaar dan het merendeel van de bagger die hier doorgaans gespuid wordt.
Vre-se-lijk. Hoi mam, dit is Oele!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn vriendin noemt hem altijd Uli of Oel! Nooit bij zijn echte naam!
je hebt trouwens al eens met Oele gepraat, aan de telefoon... Weet je nog? Toen stonden we buiten.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vre-se-lijk. Hoi mam, dit is Oele!![]()
![]()
. Ernstig.
Ja weet ik. Toen zei ik ook al Oele boele tieten voelen.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
je hebt trouwens al eens met Oele gepraat, aan de telefoon... Weet je nog? Toen stonden we buiten.
Ik heb topic-open-vreesquote:Op maandag 31 januari 2005 00:58 schreef Nouk het volgende:
Ja inderdaad. Dat is een goed voorstel JK, open een FB topic.
Nee, ik ben bang dat ik de server laat crashen. Heb ik ook al als ik gewoon post hoor.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:04 schreef Tiemie het volgende:
Ben je daar nou nog steeds niet overheen?.
Mietje.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat ik de server laat crashen. Heb ik ook al als ik gewoon post hoor.
Dan moet wel iemand al die posts handmatig gaan tellen. Iemand met tijd teveel. Bladiebla bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:04 schreef Nouk het volgende:
Jezus JK, af en toe moet je eens een stap in de goede richting wagen hoor.
O, dat is dus één van de andere dingen waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:06 schreef Shirley het volgende:
Mietje.
Naast achtbanen?quote:Op maandag 31 januari 2005 01:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O, dat is dus één van de andere dingen waar ik bang voor ben..
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:08 schreef Shirley het volgende:
Naast achtbanen?
PRecies, als bladiebla het koud heeft kan ie lekker met een kopje thee wat logs doorwerken.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet wel iemand al die posts handmatig gaan tellen. Iemand met tijd teveel. Bladiebla bijvoorbeeld.
Zal ik je nog even de grafkanker toewensen, om het nog wat meer te laten lijken?quote:Op maandag 31 januari 2005 01:13 schreef Dirkh het volgende:
Dit lijkt best wel een beetje op #onz, alleen ik word er niet meteen van gekicked.
Feature request?quote:Op maandag 31 januari 2005 01:21 schreef Nouk het volgende:
Welterusten iedereen. Normaal zou ik dan iedereen tabben, maar dat kan dan weer niet
.
quote:Op maandag 31 januari 2005 01:22 schreef Nouk het volgende:
Dag MV. En de rest.
[Kanker] de extreme reacties op t woordquote:Op maandag 31 januari 2005 01:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zal ik je nog even de grafkanker toewensen, om het nog wat meer te laten lijken?.
En met deze woorden lijkt het me leuk om dit topic met dezelfde mensen voort te zettenquote:Op maandag 31 januari 2005 01:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Krijg dan maar kanker in je pisbuis.
Een goed begin is immers het halve werk.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
En met deze woorden lijkt het me leuk om dit topic met dezelfde mensen voort te zetten
Ja toch!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een goed begin is immers het halve werk.
Misschien dat DirkH inmiddels weer nuchter genoeg is om even tekst en uitleg te geven over zijn ErrenPee kloon.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:43 schreef Shirley het volgende:
Ja toch!
Ga zelf apport.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:43 schreef Calorimeter het volgende:
Apport!
Geloof je het zelf? Mocht ie nuchter zijn, dan is dit topic zo dicht. Helaas.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien dat DirkH inmiddels weer nuchter genoeg is om even tekst en uitleg te geven over zijn ErrenPee kloon.
Zwansen!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
Waar is Zwans nou? HE Joh, post even gezellig mee.
Die is toch geband?quote:Op maandag 31 januari 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
Waar is Zwans nou? HE Joh, post even gezellig mee.
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Mocht ie nuchter zijn, dan is dit topic zo dicht. Helaas.
Jij ook al?quote:Op maandag 31 januari 2005 23:46 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Zwansen!
Kep aan weinig mensen een hekel maar ik haat Zwansen en Stuart!
Volgens mij is-ie nooit nuchter.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
Geloof je het zelf? Mocht ie nuchter zijn, dan is dit topic zo dicht. Helaas.
nee, die optie mis ik hier best wel!quote:Op maandag 31 januari 2005 01:13 schreef Dirkh het volgende:
Dit lijkt best wel een beetje op #onz, alleen ik word er niet meteen van gekicked.
Buuscent'n!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in een buutse.
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:46 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Zwansen!
Hehequote:Op maandag 31 januari 2005 23:52 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
. Ja daar noem je ook echt DE categorie lamlullen natuurlijk.
*eenschquote:Op maandag 31 januari 2005 23:52 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
. Ja daar noem je ook echt DE categorie lamlullen natuurlijk.
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:46 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Zwansen!
Nou, niet alleen gister. Kijk die postgeschiedenis van bladiebla maar eens na!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:05 schreef Janetje het volgende:
Voelde Dirkh zich gister niet zo lekker ofzo.. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |