Het was dus een 12-24quote:
goedemorgen Bowiefan!quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:18 schreef Bowiefan het volgende:
mooogguuuhh all
* Bowiefan is ook weer uit bed gerold
toch lekker als het weekend eens op woensdag begint
Valt wel meequote:Op woensdag 2 februari 2005 09:25 schreef Shark.Bait het volgende:
........ in deze tijden dat analoog door de massa in het verdoem hoekje geschopt word....
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik had voor vanavond gepland om een nieuwe scanner te bestellen waardoor mijn middenformaatspullen weer gewoon meedoen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb ook eens een nieuwe scanner nodig... Alleen bij je ouders kunnen scannen als je daar eens bent is ook zo onhandig.
En m'n nieuwe websiteadres werkt!
Het wordt de 4180 . Aanvankelijk wilde ik de 4870 of de Canon 9950, alleen zijn die twee keer zo duur, en voor een incidentele grootformaatscan kan ik altijd nog met een overlay met stitchmarks werken(scan linkerhelft, scan rechterhelft en vervolgens in soep de stitchmarks over elkaar leggen en er zo weer één geheel van maken)quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat nu eindelijk die Epson bestellen? Hehe, kunnen we tenminste weer middenformaat-foto's bekijken van je
Hehehehe,quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:48 schreef Ouwesok het volgende:
Alleen kan ik me dus bij de komende meets het lazarus gaan slepenin het kader van de universele wet van behoud van ellende
* Bowiefan steekwagen achter in auto mietertquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:48 schreef Ouwesok het volgende:
Alleen kan ik me dus bij de komende meets het lazarus gaan slepenin het kader van de universele wet van behoud van ellende
En nu hebben jullie nog niet door waarom ik Jongesok zo loop te enthousiasmeren voor die FOT-meets ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:20 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* Bowiefan steekwagen achter in auto mietert
Ik heb de neopan hier liggen....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
bij Shark een fijn 1600-isofilmpje ophalen
Shark is goed bezig![]()
![]()
zware school boeken?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:29 schreef Ouwesok het volgende:
Alleen blijft het tricky met mijn combi's met middenformaatzooi, voor je het weet valt het op school op dat ie een beetje scheef gaat lopen
een kinderhand is snel gevuldquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:27 schreef Subhuman het volgende:
Eerste tentamenresultaat is binnen! En het is een vijf! En aangezien ik een vijf mag laten staan in dit gedeelte van mijn opleiding, en dit een ongelofelijk kutvak was, ben ik daar heel blij mee!![]()
Nou wordt ik toch wel benieuwd naar die hoofdredenquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zware school boeken?
Da's 1 van de redenen dat ik mijn 6x6 thuislaat. (een van de, niet DE hoofdreden)
Mooi....ben tegen een uur of 8 bij jequote:Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb de neopan hier liggen....
vrij nutteloze post, want ik heb er twee thuis in den koelkast
Foto's maken met mijn externe lichtmeter mislukken altijdquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:02 schreef Ouwesok het volgende:
Nou wordt ik toch wel benieuwd naar die hoofdreden
okquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi....ben tegen een uur of 8 bij je
Autofocus wil nog niet garanderen dat je foto's scherp zijn. Goedkopere camera's zijn in het beit van een felle AF lamp. Ook de EOS 300 is in het bezit van een AF lamp (da's goedkoper dan een dure AF sensor zoals de F100 heeft) die het onderwerp heel fel belicht. Vervolgens heeft de flits de neiging te pas en te onpas om de kop op te steken en af te gaan....quote:edit: overigens heb ik een EOS 300 geconfisqueerd van een collegaanaloge versie hoor
.
Zit alleen een 28-90mm F4-F5.6 objectief bij. Da's dan wel weer jammer, maar daar kom ik wel overheen. Iig lekker autofocus
, dus iig scherpe foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |